MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 33 of 33
  1. #26
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Bas Boon View Post

    Probeer nu eens dit nu eens begrijpend te lezen de quote van Han Theeuwen
    Dus pleit je ervoor dat ik een zwarte man een fr**king zwarte aap mag kunnen noemen, ja of nee? Geef aub antwoord. Dank.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    Je versterkt alleen mijn punt juist. Juist doordat het wettelijk mag wordt alles juist normaal gemaakt onder het mom "vrijheid van meningsuiting". Ook de zaken die jij niet normaal vind. Voor een ander is dat weer wel normaal.



    Nou waarom pleit je dan niet voor een wet die verbied dat je overal mensen voor rotte vis uitmaakt? Is toch beter?
    Omdat ik graag in een democratisch land woon waar vrijheid van meningsuiting en persvrijheid in de grondwet beschermd worden. Daar zitten ook nadelen aan. Als jij liever het Cubaanse, Iraanse, Arabische of Chinese model hebt, prima. Hier mag je dat zeggen. Daar niet. Succes.

  3. #28
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Dat betekent dat je niet het recht hebt om mensen, die anderen voor rotte vis uitmaken, van repliek te dienen. Want wat zij doen is gewoon "goed" aangezien de huidige normen en waarden, die de meerderheid verzint en steeds aanpast, dit heeft goedgekeurd..

  4. #29
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    Belediging is gewoon strafbaar gesteld.

  5. #30
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Normaal is geen wet, maar een norm. Vandaar dat je niet zomaar iemand een donkere aap noemt. Zo lang de meeste dat vinden blijft dat zo. Racisme is wel strafbaar.

    In de VS is de meningsvrijheid veel groter dan hier trouwens. Vandaar dat je daar gewoon een KKK kan hebben.

    Beledigen van een ambtenaar is strafbaar. Voor burgers heb je smaad en laster. Als je uitgescholden wordt heb je niet echt een sterke zaak om iemand te veroordelen.

  6. #31
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Leuk topic zeg
    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #32
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    [QUOTE=Bas Boon;1329502]
    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    Met andere woorden het mag allemaal. Een donkere iemand een zwarte aap noemen moet gewoon normaal zijn...ok ok fijn, dan weten we dat. Welkom in het nieuwe verharde Nederland.[/QU

    Probeer nu eens dit nu eens begrijpend te lezen de quote van Han Theeuwen; dan stellen de dames Hans Teeuwen de vraag waarom hij toch zoveel godsdiensten beledigt en dán begint het college van Hans:
    ?Alles wat enige status heeft, heeft namelijk ook een vorm van macht. En macht corrumpeert altijd. Het moet (daarom) geridiculiseerd kunnen worden, als dat niet meer kan, dan krijg je enge toestanden.. een dictatuur of zoiets en daarom moet dat gebeuren vind ik.?
    Als de dames vinden dat beledigen ?heel anders is dan vrijheid van meningsuiting?, reageert Hans:
    ?Nou, een mening kan beledigend zijn. Het kan (dus) zijn dat als ik mijn mening geef, het voor iemand anders beledigend is. Bovendien is een belediging voor sommige mensen gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen. En dat zou dan kunnen betekenen dat we ?daar niet over zouden mogen praten?, want dat is beledigend. Dat is heel erg multi-interpretabel!?
    Meiden van Halal: waar ligt dan de grens?
    Hans Teeuwen: ?De grens ligt bij geweld. Dat mensen zich beledigd voelen ?daar kiezen ze toch zelf voor?. Jullie doen namelijk net alsof ?gevoeligheid en gekwetstheid? en je beledigd voelen een voorrecht is alleen voor gelovigen. Denken jullie dat als ik de tv aanzet, dat ik niet dingen zie die me ergeren, dat ik me niet beledigd zou kunnen voelen. Het valt mij op dat gelovigen vaak een neiging hebben om een monopolie op ?de waarheid? te hebben.?

    Adolf Hitler had een uitgesporken eigen mening maar dulde geen kritiek en beheersde de pers, zo had je vroeger de Spaanse Inquinsitie en kruistochten ten hede dagen Isis, DE Taliban, Al Nusra, Al Qaeda....

    In America en ook in Europa komt censuur wee de kop opsteken ( de staat wil niet dat je andere waarheden leest of kan zien) via Facebook, google, youtube, twitter, vele conservatieve/populisten worden geshadowbanned of helemaal verwijderd, dit metname vanwege de mid term elections. Het feminisme, social justice warriors en de linkse kliek voelen zich beledigd bij elke scheet en hekelen de waarheid en feiten, we kunnen nu het resultaat zien en het word alleen maar erger.....
    Volgens mij blijft je "vraagtekentoets" hangen.....echt overal en totaal onwillekeurig.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  8. #33
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Normaal is geen wet, maar een norm. Vandaar dat je niet zomaar iemand een donkere aap noemt. Zo lang de meeste dat vinden blijft dat zo
    De meerderheid is het erover eens dat het toegestaan is om iemand zo te noemen. Dat betekent dat áls er iemand komt die gebruik maakt van die vrijheid, dat zij dan geen recht hebben om hem van repliek te dienen. Het is immers toegestaan allerlei crap te roepen tegen mensen of zelfs kinderen.

    Hierdoor zijn de deuren geopend naar allerlei conflicten helaas.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •