MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 66
  1. #1
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default Alistair Overeem vs Sergey Pavlovich

    Zag op sherdog voorbij komen dat deze partij zo goed als rond is voor UFC fight night 141, Beijing.

    Is een striker die Pavlovich. Eerste gevecht in de Ufc gelijk tegen Overeem. Ongeslagen.
    Hoop op een sterke overwinning voor Overeem, mocht hij weer KO gaan dan is het stoppen denk ik.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

  3. #3
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.669
    vCash
    126000

    Default

    Alistair Overeem vecht zijn volgende partij op UFC Fight Night 141 in Beijing, meldt Farah Hannoun. The Reem zou het dan opnemen tegen UFC-debutant Sergey Pavlovich. De partij is nog niet helemaal rond en de UFC heeft dit (nog) niet bevestigd.
    Overeem verloor zijn laatste twee partijen in de UFC. Op UFC 218 ging hij knock-out tegen Francis Ngannou en in juni op UFC 225 kwam daar het verlies tegen Curtis Blaydes bij. Razor klopte Overeem in de derde ronde met ground-and-pound.
    Sindsdien traint Overeem met Blaydes bij Team Elevation in Denver. Razor vecht op het evenement van 25 november in de hoofdpartij tegen Ngannou. Dit is een rematch van hun eerste gevecht op UFC Fight Night 86.

    Pavlovich zou tegen Overeem zijn debuut in de UFC maken. De ongeslagen Rus won twaalf gevechten, waarvan negen via knock-out. In zijn meest recente partij op Fight Nights 79 klopte hij Kirill Sidelnikov in drie minuten via TKO, waarmee hij zijn zwaargewichttitel in de organisatie verdedigde. Dit gevecht vond plaats op 19 november jl.

    http://www.mmaplanet.nl/mmanieuws/al...lagen-rus-ufc/

  4. #4
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Het enige wat Overeem nodig heeft is een trainer / mentor die hem kan eleveren.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    als hij dit verliest is het einde oefening bij de UFC. Dan wordt het Bellator of Japan. of zou de WWE interesse hebben in Ubereem?

  6. #6
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    Het enige wat Overeem nodig heeft is een trainer / mentor die hem kan eleveren.
    Waar heeft hij dat voor nodig dan? Om kampioen te worden? Blaydes, Miocic, Volkov en helemaal DC vreten hem toch op?
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  7. #7
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Dit is dus zaterdag overdag, als opwarmer voor Ngannou - Blaydes
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  8. #8
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Hier een highlight van zijn tegenstander: https://youtu.be/iM3eOte8Cdg

    Ik hoop dat Overeem 'm gaat pakken, maar die gast geeft wel power in z'n vuisten. Dat gaat een spannende pot worden.
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  9. #9
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    196
    vCash
    15500

    Default

    Ik denk zelf dat Overeem deze partij wel gaat winnen. Misschien nog best makkelijk ook.
    Hij staat momenteel 6 gerankt. En ik denk eigenlijk ook wel dat Overeem iedereen die onder hem staat wel kan hebben.
    Ik denk dat Overeem veel technischer is. Zijn tegenstander lijkt vaak een beetje aan brawlen te doen, en ik denk dat Overeem daar juist wel raad mee weet.

  10. #10
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Probleem van Overeem is alleen zijn incasseringsvermogen. Zo lang hij de klappen weet te ontwijken dan zie ik hem ook wel winnen.

  11. #11
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by basblue View Post
    Hier een highlight van zijn tegenstander: https://youtu.be/iM3eOte8Cdg

    Ik hoop dat Overeem 'm gaat pakken, maar die gast geeft wel power in z'n vuisten. Dat gaat een spannende pot worden.
    Mark Hunt heeft ook power in zijn vuisten en die ging ook neer.
    It's okay to be white

  12. #12
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Probleem van Overeem is dat hij heel voorzichtig gaat vechten om te voorkomen dat hij een knaller op zijn kin krijgt. En dan krijgt hij hem juist.

    Het is gewoon wachten totdat hij knockout gaat of hij rent de hele partij weg. Allebei tenenkrommend om naar te kijken. Hij is bij Jackson niet beter geworden. Ik gun hem het beste maar hij moet gewoon stoppen. Title-run zit er niet meer in ben ik bang.

  13. #13
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Probleem van Overeem is dat hij heel voorzichtig gaat vechten om te voorkomen dat hij een knaller op zijn kin krijgt. En dan krijgt hij hem juist.
    Dit is onjuist. Zijn partijen tegen Bigfoot en Browne domineerde hij en was hij niet voorzichtig, Tegen Miocic en Blaydes kwam zijn knockout uit een takedown. Alleen tegen Ngannou leek hij wat voorzichtiger maar eigenlijk was de partij te kort om daarover te oordelen.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  14. #14
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Kan hij überhaupt nog wel staand?

  15. #15
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Voorlopig is Overeem underdog met +100 t.o. -110 voor Pavlovich
    It's okay to be white

  16. #16
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Mark Hunt heeft ook power in zijn vuisten en die ging ook neer.
    Daar hoop ik op, maar Overeem is ook wel eens gaan zitten tegen mindere tegenstanders. Vandaar ook: het wordt een spannende pot.
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  17. #17
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Ik hoop oprecht KO voor Alistair, maar ik vrees helaas voor ‘t ernste.
    Er komt een hele nieuwe hongerige heavyweight lichting eraan. En willen uiteraard Alistiar ranking plek overnemen.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  18. #18
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by basblue View Post
    Daar hoop ik op, maar Overeem is ook wel eens gaan zitten tegen mindere tegenstanders. Vandaar ook: het wordt een spannende pot.

    absoluut!
    En eindelijk weer eens lekker overdag kijken.
    It's okay to be white

  19. #19
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Voor $800k kom ik ook wel een pak rammel halen hoor

  20. #20
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Geen idee waarom, maar ik vrees ook het ergste voor The Reem.. Leuk die €800K, maar zijn laatste 2 partijen zijn slecht voor z'n pensioen geweest zal ik maar zeggen.. Veel meer van die klappen moet hij niet krijgen. Het is vooral lastig om iets te voorspellen omdat hij elke keer zo verschillend qua gameplan in de kooi verschijnt / presteert.

    Maar wat een carrière heeft de man zeg, zeer zeer bijzonder.

  21. #21
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik zie in die highlights geen klassevechter, maar helaas geef ik Overeem weinig kans. Koek lijkt helemaal op te zijn ditmaal. Ik ga ook eerst de uitslag kijken, zie hem niet graag KO gaan.

  22. #22
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    .@AlistairOvereem 'had to Google' #UFCBeijing opponent Sergei Pavlovich

    Vragen om problemen dit.

  23. #23
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by JBW View Post
    .@AlistairOvereem 'had to Google' #UFCBeijing opponent Sergei Pavlovich

    Vragen om problemen dit.
    Is toch niet zo raar. Je kan toch moeilijk verwachten dat Alistair of welke vechters dan ook, een database hebben waar ze alle Info van alle vechters hebben. Denk dat ze in deze tijd juist voordeel kunnen halen uit Google en YouTube.

  24. #24
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Hoe laat is het event eigenlijk op Fox?

  25. #25
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    1230 al, lekker overdag kijken!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •