MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 7 FirstFirst ... 234567 LastLast
Results 126 to 150 of 156
  1. #126
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Ja dan kun je ook redeneren dat als JBS zijn hand niet blesseerde hij nog eerder klaar was geweest.
    Terechte winnaar Jamal.

    Ik vond beide vechters van Mousid gym mooie resultaten geboekt hebben.
    Ik moet Ertugul nog kijken.
    Tavares had echt een goede tegenstander, mooie partij.
    Volgens mij had hij kramp in z'n schouder. Dat is wat hij zelf zegt.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Die Taveres in het interview later op de avond:

    Ik ben een 2 klassen kampioen net als McGregor .
    Ik domineerde hem volledig; speelde met hem

    Was een leuk potje hoor, daar niet van; maar dit slaat helemaal nergens op.
    Pfff inderdaad die Taveres denk echt dat ie koning is,doet zo stoer in al die interviews dat je spontaan een hekel aan hem krijg.

  3. #128
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.677
    vCash
    126000

    Default

    Ik zag ook op FB een foto van zijn rechterhand van JBS tijdens een interview. Zag er behoorlijk opgezwollen uit. Maar niet verwacht dat hij zo overduidelijk zou winnen van de favoriet Benny. Dat waren linkse harde mokerslagen met kwade intenties.
    Artikel in het AD
    https://youtu.be/Q1WXvaxOVDI

    Tavares kan zichzelf goed promoten het is ook een leuke vechter maar die partij tegen Gorlov was het voor mij echt 50/50. De winst kon net zo goed naar Gorlov gaan alleen voor Tavares was het een thuiswedstrijd dat is altijd een voordeel. Ik wil Luis Tavares een remacht zien vechten tegen Donegi Abena die hij dit jaar nog had onderschat en van terecht verloor en partij tegen Michelleti die ook een heel goed glory debut door de nr 2 te verslaan in de eerste ronde en dan pas een titleshot tegen de Rus Vakitov.

  4. #129
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    327
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    dat 8mans toernooi was een lachertje zeg, was ook geen enkele sfeer te bekennen bij het publiek.
    Er zat juist veel meer sfeer in de zaal. Veel beter dan laatste Glory 59 in de Arena. Toen ging de zaal alleen los bij Groenhart!

  5. #130
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Daar doel ik uiteraard ook op, daar lag zijn kans. Als hij dat opgemerkt zou hebben kon hij meer naar JBS zijn rechterkant bewegen om die linker te ontwijken. JBS was gister de allersterkste, daar niet van.
    Je mag hier toch hopelijk wel een beetje discussiėren he? Het is al zo gezellig hier.
    Maar da's toch onmogelijk om niet door te hebben als tegenstander zijnde? Die rechter sloopkogels die niet meer doorkomen, moet je toch opmerken? Ik heb het idee dat het pure vermoeidheid moet zijn geweest. Effe op automatische piloot doorknallen na tweemaal drie ronden vechten. JBS was beide keren wat sneller klaar en kon dus zelfs met 1 hand nog even alles geven.
    It's okay to be white

  6. #131
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Ik vond het een leuk toernooi. Ok de partijen op zich waren niet allemaal heel sterk, maar ik voelde wel de spanning en zag mensen afzien in de ring. Dat is een element wat je in losse partijen 3x3 nauwelijks ziet. Je zag dat die Guto bijvoorbeeld gewoon tekort kwam, maar toch de ring in stapte tegen de reus JBS. Ik vraag me dan af waar hij de kracht vandaan haalt om toch te vechten terwijl wij allemaal en hij zelf waarschijnlijk ook ergens wel zagen dat het een vrijwel onmogelijke klus werd.
    Ik hoopte persoonlijk dat Benjamin Adegbuyi het toernooi zou winnen. Ik vind hem de meest complete vechter die er bij was. Maar in de halve finale moest hij behoorlijk diep gaan (ik vond dit echt een toppartij, waarbij ik spanning voelde en bij de high kick sprong ik bijna uit mijn stoel van verbazing). Door die partij kwam hij energie tekort tegen JBS die het door samenloop van omstandigheden een stuk minder zwaar had. Dat hij dan vervolgens met 1 arm Benjamin er uit slaat is echt een kers op de taart.
    Dus ja, misschien niet de beste partijen op zichzelf, en ook niet de beste vechters die ik ooit in mijn leven heb gezien. Maar er was drama, afzien, spanning, tegenslag. Kortom, ik heb genoten.

    Waar ik me wel aan irriteerde was Sander Schrik. Hij voegt echt niets toe aan het commentaar. Er valt zo veel te vertellen over de partijen en het toernooi, maar in plaats daarvan kwam de ene slechte one-liner na de andere. Echt hinderlijk. En die andere commentator was niet opgewassen tegen de aanwezigheid van Schrik, maar had wel duidelijk veel meer kennis van zaken. Ik snap dat je het laagdrempelig wilt houden voor het “klootjesvolk”, maar met deze inhoudsloze one liners schiet niemand iets op.

  7. #132
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

  8. #133
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Ik vond het een leuk toernooi. Ok de partijen op zich waren niet allemaal heel sterk, maar ik voelde wel de spanning en zag mensen afzien in de ring. Dat is een element wat je in losse partijen 3x3 nauwelijks ziet. Je zag dat die Guto bijvoorbeeld gewoon tekort kwam, maar toch de ring in stapte tegen de reus JBS. Ik vraag me dan af waar hij de kracht vandaan haalt om toch te vechten terwijl wij allemaal en hij zelf waarschijnlijk ook ergens wel zagen dat het een vrijwel onmogelijke klus werd.
    Ik hoopte persoonlijk dat Benjamin Adegbuyi het toernooi zou winnen. Ik vind hem de meest complete vechter die er bij was. Maar in de halve finale moest hij behoorlijk diep gaan (ik vond dit echt een toppartij, waarbij ik spanning voelde en bij de high kick sprong ik bijna uit mijn stoel van verbazing). Door die partij kwam hij energie tekort tegen JBS die het door samenloop van omstandigheden een stuk minder zwaar had. Dat hij dan vervolgens met 1 arm Benjamin er uit slaat is echt een kers op de taart.
    Dus ja, misschien niet de beste partijen op zichzelf, en ook niet de beste vechters die ik ooit in mijn leven heb gezien. Maar er was drama, afzien, spanning, tegenslag. Kortom, ik heb genoten.

    Waar ik me wel aan irriteerde was Sander Schrik. Hij voegt echt niets toe aan het commentaar. Er valt zo veel te vertellen over de partijen en het toernooi, maar in plaats daarvan kwam de ene slechte one-liner na de andere. Echt hinderlijk. En die andere commentator was niet opgewassen tegen de aanwezigheid van Schrik, maar had wel duidelijk veel meer kennis van zaken. Ik snap dat je het laagdrempelig wilt houden voor het “klootjesvolk”, maar met deze inhoudsloze one liners schiet niemand iets op.
    Sander schrik "Kabooooooom"!

    Hier zat wel wat inhoud in hahah.

  9. #134
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Over 10 jaar zijn we niet anders gewend waarschijnlijk en dan hoort ie gewoon bij. Net als Ronald Wustenberg vroeger.

  10. #135
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Vond beztati een beetje cocky tijdens zn gevecht, siert hem niet.

  11. #136
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Tafa is wel groot van zak. Die zit namelijk er hoog.

    Weet iemand wat er aan het einde van JBS zn partij nog was met die kerel aam de ring?

  12. #137
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.677
    vCash
    126000

    Default

    Leek wel of JBS woordenwisseling had met Remon Daalder en met de hoek van Adegbuyi.

  13. #138
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    dat 8mans toernooi was een lachertje zeg, was ook geen enkele sfeer te bekennen bij het publiek. De kaatste partij van JBS was leuk en hij is de terechte winnaar. Volgende keer Rico en/of Badr aan een kaart toevoegen en dan zijn de kaarten ook binnen no time uitverkocht en is er iig meer ambiance
    Gewoon een week of 2 later en inderdaad Badr en Rico er ook bij. Ik had wel de indruk dat de ambiance goed was overigens.

  14. #139
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Ter-Apelkanaal.
    Posts
    79
    vCash
    126000

    Default

    Sfeer was gewoon lekker relaxed vond ik zelf.

    Tja de partijen,

    In mijn ogen staken BA en JBS er zwaar boven uit. Wilniss ook zeer sterke 2e pot neer gezet maar de rest gewoon bij lange na niet wat het moet zijn.

    Maar goed, het kan altijd leuk en verrassend lopen in een toernooi.

    Zullen BA en Rico wel tegen elkaar knokken mocht dit ooit in de planning staan? Aangezien ze dezelfde gym hebben ....!!

  15. #140
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Simon-chellie View Post

    Zullen BA en Rico wel tegen elkaar knokken mocht dit ooit in de planning staan? Aangezien ze dezelfde gym hebben ....!!
    Waarom niet? Zelfde gym? So what? Zou de derde keer worden voor hun.

  16. #141
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Daar doel ik uiteraard ook op, daar lag zijn kans. Als hij dat opgemerkt zou hebben kon hij meer naar JBS zijn rechterkant bewegen om die linker te ontwijken. JBS was gister de allersterkste, daar niet van.
    Je mag hier toch hopelijk wel een beetje discussiėren he? Het is al zo gezellig hier.
    Ja ik bedoelde er niets mee hoor.
    Ik vind het juist jammer dat Jamal niet meer accent legt op zijn trappen. Hij zou dan nog gevaarlijker zijn.

  17. #142
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoor niemand over Hamicha van el-Otmani Gym....Wat een debuut tegen een goede, sterke vechter.

  18. #143
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Ja ik bedoelde er niets mee hoor.
    Ik vind het juist jammer dat Jamal niet meer accent legt op zijn trappen. Hij zou dan nog gevaarlijker zijn.
    Ik denk dat JBS zich echt aan het ontwikkelen is naar een grote vechter. Die lange trappen tegen de buik zijn voor iedereen een gevaar en zijn linker stoot niet normaal hard. Hij slaat gewoon door ieder zijn dekking heen. Het enige wat hij niet moet doen is een brawl terecht komen want daar heeft hij de uithouding nog niet voor. Je zag heel eventjes tegen Tafa dat hij in de problemen kwam na een harde stoot maar zijn hoek corrigeerde hem door afstand te houden. Schilt is een maatje te groot maar Jamal als hij afgetraind is kan daar net onder komen en zal dan moeilijk te stoppen zijn. En toch vind ik Badr nog het mooiste vechten mijn top 3

    1) Badr
    2) Rico
    3) Jamal

    :-)

  19. #144
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  20. #145
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    dat 8mans toernooi was een lachertje zeg, was ook geen enkele sfeer te bekennen bij het publiek. De kaatste partij van JBS was leuk en hij is de terechte winnaar. Volgende keer Rico en/of Badr aan een kaart toevoegen en dan zijn de kaarten ook binnen no time uitverkocht en is er iig meer ambiance
    Ben ik het niet mee eens.
    Sowieso zit er meer potentie in toernooien maar dat doen ze gewoon te weinig. Hoost, Aerts enz. waren er op getraind. Zij waren ook een stuk lichter dan die gasten van tegenwoordig, die getraind zijn op max 9 minuten en daarna instorten.
    Op Rico na, maar zijn fysiek en inhoud begrijp ik sowieso niet, dat is een ubermensch.

  21. #146
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Ik hoor niemand over Hamicha van el-Otmani Gym....Wat een debuut tegen een goede, sterke vechter.
    Klopt helemaal, ben wel benieuwd als hij tegen de top van de divisie staat. Worden zeker mooie gevechten

  22. #147
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou Hamicha wel willen zien tegen Jaraya in zn volgende wedstrijd.

  23. #148
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Ik zou Hamicha wel willen zien tegen Jaraya in zn volgende wedstrijd.
    x2

  24. #149
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Was dat blond vrouwke er ook dit keer? Normaal vaker in de ring te zien met microfoon. Dacht dat ze er altijd bij is

  25. #150
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Ik zou Hamicha wel willen zien tegen Jaraya in zn volgende wedstrijd.
    Die slaat Jaraya binnen 1 minuut neer.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •