MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 7 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 156
  1. #26
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by JBW View Post
    Heb wel zin in wat mokerslagen met kwade intenties
    Ik wil wat Mokerslagen met kwade intenties aan die Sander Schrik uitdelen, elke keer als hij weer zo een kut cliche er in gooit.. Tenenkrommend slap gelul van die droplul!

    ZO.. Dat moest ik even kwijt
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Ik wil wat Mokerslagen met kwade intenties aan die Sander Schrik uitdelen, elke keer als hij weer zo een kut cliche er in gooit.. Tenenkrommend slap gelul van die droplul!

    ZO.. Dat moest ik even kwijt
    Hahah dat dus.

    Ben ook wel benieuwd wie als eerste een analyse maakt over guto en niet verder komt als: "hij heeft veel onverwachte technieken in huis."

  3. #28
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lacrim View Post
    Kaartverkoop gaat niet echt lekker zonder Badr of Rico zie ik..
    Zie jij ergens op tv dat ze deze vechtkaart promoten?
    Ik kan me nog herinneren met WFL Final 16: Bonjasky vs Manhoef dat er zelfs reclame was in de bushaltes buiten Almere waar het event plaats vondt en ook op tv ruim voor de datum zag ik reclame spotjes voorbij komen van de WFL HW Final 16 en ook later HW Final 8.
    Collega's op mijn werk die soms ook het kickboksen kijken weten geen eens niet dat er een 8 mans toernooi is op 8 december in de Ahoy. Ze vragen wel ineens af wanneer Jamal vs Badr of Rico vs Badr moet...

    Hamicha zie ik binnen nu en twee jaar kampioen worden in het weltergewicht (77kg), dat is ook de sterkste divisie van Glory. Jaraya gaat hem niet worden tenzij hij naar de 70 kg gaat.


    Luis Tavares zal het opnemen tegen Arthur Gorlov, ik hoop voor Luis dat hij Gorlov niet zal onderschatten. Dat zagen wij ook bij die parij tegen Donegi Abena.


    JBS aan het voorbereiden met Overeem en nieuwe teamgenoot Lazaar.


    Last edited by Eindbaas; 30-11-2018 at 19:15.

  4. #29
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Ik wil wat Mokerslagen met kwade intenties aan die Sander Schrik uitdelen, elke keer als hij weer zo een kut cliche er in gooit.. Tenenkrommend slap gelul van die droplul!

    ZO.. Dat moest ik even kwijt
    Haha die gast blijft vreselijk met zijn WWE one liners.


    Benjamin Adegbuyi aan het sparren met Rico. Voorbereiden voor Glory 62 8 man toernooi. Onne, dit zou je eens laten zien aan die Roemeense nationalist genaamd Broadcast van Sherdog, vast wel dat hij zegt dat Rico vals speelt

  5. #30
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    95
    vCash
    121500

    Default

    Snap ook niet waarom Glory na jarenlang nog steeds geld investeerd in het “veroveren” van de amerikaanse markt. Is nu wel duidelijk toch dat die amerikanen niks met het kickboksen hebben?

    Ze stoppen zoveel geld in die evenementen in amerika terwijl het niks oplevert. Hoog uit 900 man in het publiek. Kunnen ze net zo goed dat geld investeren in beter fightcards, nieuwe talenten of een eventuele comeback naar japan..

  6. #31
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Mee eens lacrim, zou graag Glory terug willen zien in Tokyo. Je ziet aan Kunlun fight, Krush/K1 en One FC dat het Kickboksen nog wel leeft in Azië. Europa en Azië daar leeft het.
    De Amerikaanse events worden ook uitgezonden op het slecht bekeken Espn 3 en soms op Espn News dus niet op de goed bekeken Espn 1. Bij de vorige tv deal die ze hadden met Spike was het beter te vinden voor het Amerikaanse tv publiek. Maar achter de schermen werkte in die tijd Spike samen met concurrent Bellator daar uit is ook Bellator Kickboxing ontstaan.
    Betere tv deal in Amerika zou wellicht iets beter zijn maar of ze de markt daar echt gaan veroveren? Tenzij uit het niks een goede Amerikaanse zwaargewicht komt die even Rico zal onttronen, zie ik het niet gebeuren dat ze daar de markt echt gaan veroveren.

    Het is nu duidelijk wie tegen wie moet:

    Kwartfinale gevecht A: Benjamin Adegbuyi vs. Arkadiusz Wrzosek
    Kwartfinale gevecht B: Jamal Ben Saddik vs. Junior Tafa
    Kwartfinale gevecht C: Jahfarr Wilnis vs. Tomas Mozny
    Kwartfinale gevecht D: Guto Inocente vs. Mohammed Abdallah
    Halve finale gevecht E: winnaar gevecht A vs. winnaar gevecht C
    Halve finale gevecht F: winnaar gevecht B vs. winnaar gevecht D

    Finale zwaargewichttoernooi: winnaar gevecht E vs. winnaar gevecht F

    Hoe het er nu uitziet denk ik dat de finale Adegbuyi vs Ben Saddik zal worden. Aangezien JBS toch wel wisselvallig presteert in zijn hele carrière zie ik Benjamin Adegbuyi dit toernooi winnen aangezien hij al drie x een 4 man toernooi heeft gewonnen, de man met de meeste ervaring met toernooi vechten. Winnaar zou ik wel willen zien tegen Rico voor de titel.

  7. #32
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default






  8. #33
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Haha die gast blijft vreselijk met zijn WWE one liners.


    Benjamin Adegbuyi aan het sparren met Rico. Voorbereiden voor Glory 62 8 man toernooi. Onne, dit zou je eens laten zien aan die Roemeense nationalist genaamd Broadcast van Sherdog, vast wel dat hij zegt dat Rico vals speelt
    Ja, echt bloeddrukverhogend, als die gozer nog een beetje kennis had, dan was het wat anders. Maar de kijker die niks van Kickboksen af weet, zal ook niks leren van deze gozer.

    haha Wat is die gast lekker makkelijk om op te naaien.. Wat is jouw username op sherdog? Dan zal ik je eens via PM doorsturen wat hij mij allemaal privé stuurt..

  9. #34
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    95
    vCash
    121500

    Default

    Ik zie adegbuyi dit toernooi pakken. JBS is een beest als hij in vorm is/ fit is alleen hij is zo wisselvallig. Maarja het blijft een toernooi kan van alles gebeuren

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    zie ik het nou verkeerd of zijn er niet zoveel kaarten verkocht? dat is toch raar met zo'n evenement. Misschien omdat het nu live wordt uitgezonden op Veronica?

  11. #36
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Ze missen gewoon een echte publiekstrekker op het affiche. Je hebt gewoon een Badr of Rico om zo iets uit te verkopen. Deze namen die er nu staan zeggen de normale Nederlander niet zo heel veel. Denk ook dat de kijkcijfers zonder Badr en Rico niet heel bijzonder gaat zijn.

  12. #37
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Denk dat he ook een rol speelt dat dit het tweede event in Nederland is in 2.5 maand.

  13. #38
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Denk dat he ook een rol speelt dat dit het tweede event in Nederland is in 2.5 maand.
    En december he, dure maand.

  14. #39
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by JBW View Post
    En december he, dure maand.
    Bard tegen Rico was ook in December.. Die kaarten waren nog een slag duurder en was in Oberhausen. en toch zat het vol met Nederlanders. :-)

  15. #40
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Bard tegen Rico was ook in December.. Die kaarten waren nog een slag duurder en was in Oberhausen. en toch zat het vol met Nederlanders. :-)
    Lees je wat je zegt. Badr tegen Rico, nu krijg je de nummer 7 tegen de nummer 8 en verder ook niet echt namen waar je stijl van achterover slaat.

  16. #41
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    De toernooi matchmaking vind ik wel interessant dus het kan een leuke kwartfinale worden. Nu kunnen de vechters die lagere gerankt staan laten zien dat ze wel degelijk kunnen kickboxen. Als het allemaal bevalt heb je een toernooi voor in de toekomst die meer kijkers zal trekken.

  17. #42
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Ben trouwens ook wel benieuwd naar de gevechten buiten het toernooi.

  18. #43
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by JBW View Post
    Ben trouwens ook wel benieuwd naar de gevechten buiten het toernooi.
    Zeker goeie matchups.

    Ik heb alleen de prelim card niet gezien?

  19. #44
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Lees je wat je zegt. Badr tegen Rico, nu krijg je de nummer 7 tegen de nummer 8 en verder ook niet echt namen waar je stijl van achterover slaat.
    Dat bedoel ik dus! Als de kaart goed is, maakt de datum niet uit!

  20. #45
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Quote Originally Posted by JBW View Post
    Ben trouwens ook wel benieuwd naar de gevechten buiten het toernooi.
    Bedoel je: in het publiek?

    Zag deze week ook een advertentie op FB met sterk afgeprijsde kaarten - zelf heb ik al kaarten maar ik vond de prijs ook best wel aan de hoge kant als ik eerlijk ben

  21. #46
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Zeker goeie matchups.

    Ik heb alleen de prelim card niet gezien?
    Wisse tegen Bayrak de rest is main of superfight

  22. #47
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    [QUOTE=mrtweakbox;1330590]Bedoel je: in het publiek?

    Nee de superfights😊

  23. #48
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Ja, echt bloeddrukverhogend, als die gozer nog een beetje kennis had, dan was het wat anders. Maar de kijker die niks van Kickboksen af weet, zal ook niks leren van deze gozer.

    haha Wat is die gast lekker makkelijk om op te naaien.. Wat is jouw username op sherdog? Dan zal ik je eens via PM doorsturen wat hij mij allemaal privé stuurt..
    Ik heb sinds kort daar een account aangemaakt, maar ik kan daar nog niet reageren op de topics. Endboss is mijn username. Ik ben benieuwd wat hij je allemaal prive stuurt . Hij blijft erbij dat Ghita alle twee de partijen tegen Rico heeft gewonnen. Ik ben geen fan van Rico zijn vechtstijl maar dan heb je echt een goede bril nodig dat je Ghita overtuigend zit winnen en ook dat JBS van Londt heeft verloren.... wanneer dan in Superkombat? Want zo ver ik weet is er maar een partij geweest tussen die twee en dat was in the Dutchie Glory, met een andere uitslag. Trouwens over Superkombat ik hoor niks meer van ze. Bestaan ze nog?

    Inside Glory 62. Ik ben wel ook benieuwd naar de Inocente vs Abdellah partij. Mo Abedellah heeft dit jaar nog de A1WCC toernooi gewonnen even kijken hoe hij het doet tegen de iets ervaren zwaargewichten.



    Last edited by Eindbaas; 06-12-2018 at 05:41.

  24. #49
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Krijg net mail dat ik als trouwe bezoeker van Glory twee gratis kaartjes krijg... Ze krijgen het blijkbaar niet vol...

  25. #50
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    Krijg net mail dat ik als trouwe bezoeker van Glory twee gratis kaartjes krijg... Ze krijgen het blijkbaar niet vol...
    Nou dan vraag ik me af welke mail ik krijg als trouwe bezoeker die al kaarten heeft gekocht

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •