MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 46 of 46
  1. #26
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    7
    vCash
    15500

    Default

    Ik snap heel die hype rondom Askren niet.
    https://www.youtube.com/watch?v=iL_M-73J-MI

    Het ziet erg triest uit eerlijk gezegd.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Dat je het niet begrijpt komt helaas doordat je hem kennelijk niet kent of t spelletje niet begrijpt.

    En Luke Thomas heeft uitvoerig dat filmpje van je behandeld:

    https://www.youtube.com/watch?v=mgENk3XrLyU&app=desktop

  3. #28
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    7
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    Dat je het niet begrijpt komt helaas doordat je hem kennelijk niet kent of t spelletje niet begrijpt.

    En Luke Thomas heeft uitvoerig dat filmpje van je behandeld:

    https://www.youtube.com/watch?v=mgENk3XrLyU&app=desktop
    Jij zult het spelletje ongetwijfeld veel beter kennen en begrijpen dan ik. Wat ik hier zie is iemand die wanhopig duikt naar zijn tegenstander om hem naar de grond te krijgen. Het ziet er niet uit en een topvechter onwaardig. Je zult echte toppers als Cormier of Khabib dit soort fratsen niet zien uithalen. Luke Thomas mag uitleggen wat hij wil, de zogenaamde kenners wisten ook haarfijn uit te leggen dat Khabib staand niets in te brengen had tegen Conor. We hebben gezien hoe dat ging.
    Ik vergelijk Askren een beetje met de topscorer van de Eredivisie. Meeste hebben behoorlijk gefaald in en fatsoenlijke competitie.

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Pele View Post
    Jij zult het spelletje ongetwijfeld veel beter kennen en begrijpen dan ik. Wat ik hier zie is iemand die wanhopig duikt naar zijn tegenstander om hem naar de grond te krijgen. Het ziet er niet uit en een topvechter onwaardig. Je zult echte toppers als Cormier of Khabib dit soort fratsen niet zien uithalen. Luke Thomas mag uitleggen wat hij wil, de zogenaamde kenners wisten ook haarfijn uit te leggen dat Khabib staand niets in te brengen had tegen Conor. We hebben gezien hoe dat ging. Ik vergelijk Askren een beetje met de topscorer van de Eredivisie. Meeste hebben behoorlijk gefaald in en fatsoenlijke competitie.
    x2

  5. #30
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    Dat je het niet begrijpt komt helaas doordat je hem kennelijk niet kent of t spelletje niet begrijpt.

    En Luke Thomas heeft uitvoerig dat filmpje van je behandeld:

    https://www.youtube.com/watch?v=mgENk3XrLyU&app=desktop
    Er is maar een manier om hier achter te komen.


    Waar heb jij je expertise vandaan trouwens? Welke sport is jouw achtergrond en hoeveel partijen gedraaid?

  6. #31
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Er is maar een manier om hier achter te komen.


    Waar heb jij je expertise vandaan trouwens? Welke sport is jouw achtergrond en hoeveel partijen gedraaid?
    Lekker Belangrijk hoeveel partijen iemand gedraaid heeftpfff

  7. #32
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    De mening van Firas Zahabi, Joe Rogan, Luke Thomas en nog vele anderen, die in het verleden allen kenbaar hebben gemaakt dat Ben Askren geen grap is en wordt beschouwd als de beste MMA top-grappler, weegt zeer zwaar. Dat moet je wel serieus nemen.

    Het is daarom erg grappig als een nobody op dit forum gaat zeggen dat hij 'de hype' niet begrijpt en Ben Askren's worstelen beschrijft als 'wanhopig duiken naar iemand'. Dan denk ik van alsjeblieft zeg....

  8. #33
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Pele View Post
    de zogenaamde kenners wisten ook haarfijn uit te leggen dat Khabib staand niets in te brengen had tegen Conor. We hebben gezien hoe dat ging.
    Dat is het verschil tussen kenners en jou moet ik helaas constateren. Blijkbaar weet jij het beter dan de kenners? Apart.

    Is het een rare gedachte dat kenners ervan uitgaan dat Khabib het staand zal afleggen tegen Conor? Waarom is dat een rare gedachte? Sterker nog zijn eigen coach Javier Mendez zei dat. Dat is toch gebaseerd op de kennis van wat er bekend is over Khabibs kwaliteiten op dat moment? En ik hoop nou echt niet dat je nu gaat claimen dat Khabib gelijkwaardig of beter is staand dan Conor....

  9. #34
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    De mening van Firas Zahabi, Joe Rogan, Luke Thomas en nog vele anderen, die in het verleden allen kenbaar hebben gemaakt dat Ben Askren geen grap is en wordt beschouwd als de beste MMA top-grappler, weegt zeer zwaar. Dat moet je wel serieus nemen.

    Het is daarom erg grappig als een nobody op dit forum gaat zeggen dat hij 'de hype' niet begrijpt en Ben Askren's worstelen beschrijft als 'wanhopig duiken naar iemand'. Dan denk ik van alsjeblieft zeg....
    Nou heb ik ook totaal geen verstand van MMA want ik train geen UFC, maar dit zag er toch aardig wanhopig uit. Wat een kenner ook zegt.
    It's okay to be white

  10. #35
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    7
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    De mening van Firas Zahabi, Joe Rogan, Luke Thomas en nog vele anderen, die in het verleden allen kenbaar hebben gemaakt dat Ben Askren geen grap is en wordt beschouwd als de beste MMA top-grappler, weegt zeer zwaar. Dat moet je wel serieus nemen.

    Het is daarom erg grappig als een nobody op dit forum gaat zeggen dat hij 'de hype' niet begrijpt en Ben Askren's worstelen beschrijft als 'wanhopig duiken naar iemand'. Dan denk ik van alsjeblieft zeg....
    ik denk dat ik lang genoeg vechtsport beoefen om er een mening over te hebben. Maar goed luister jij lekker naar Joe Rogan, de man die beweerde dat Ronda Rousey mannelijke UFC vechters zou verslaan.
    Misschien moet jij eens zelf een mening eigen mening hebben i.p.v. meningen van ‘kenners’ over te nemen.

  11. #36
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    "This just in! Per multiple sources close to the situation, the UFC is targeting the following two welterweight bouts for early 2019:
    Stephen Thompson vs Robbie Lawler and Ben Askren vs Darren Till. Neither fight has been officially signed but that is the intention." - Chris Taylor bjpenn.com

  12. #37
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Dat wordt weer een loss voor Till. En een KO loss voor Lawler vrees ik...

  13. #38
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    "Breaking: Ben Askren vs. Robbie Lawler targeted for UFC 233 on Jan. 26 in Anaheim, per Dana White. Contracts are not signed yet from what I'm told, but UFC is working on getting it finalized. Story up soon on @ESPN." - Okamoto

  14. #39
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Hoop dat Lawler er weer bloederige oorlog van maakt.

  15. #40
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Spannend. Mij benieuwen tegen wie Askren morgenochtend weer moet vechten.

  16. #41
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Spannend. Mij benieuwen tegen wie Askren morgenochtend weer moet vechten.
    hahaha top
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  17. #42
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Spannend. Mij benieuwen tegen wie Askren morgenochtend weer moet vechten.
    Ik denk dat hij ze alle 3 op 1 avond wegtikt. Zijn toch allemaal "bums"

  18. #43
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    7
    vCash
    15500

    Default

    Ik hoop dat hij zo een ongenadig pak slaag krijgt. Wat een grote bek joh, echt niet normaal. Als het bums zijn waarom zou je er überhaupt tegen vechten. Ook de opmerking i am going to make Dana money, nee vriend je bent geen conor.

  19. #44
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    Het is niet alleen worstelen. Het is zeer dominante top game met non stop ground and pound. Ik herinner me trouwens dat er nog zo'n type bestaat, Khabib heet hij dacht ik.... hihi
    Das toch geen vergelijking. Die man is veel allrounder, zn shooten naar de grond is niet te vergelijken. Hoe Askren in shoot kan echt niet in de ufc. In mindere organisaties een record van 18- 0 opbouwe zegt niets in de ufc. Lawler in vorm heeft ie niets tegen te zoeken

  20. #45
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Er wordt nu door verschillende media bekend gemaakt dat meerdere flyweights vrij worden gelaten uit hun lopende contracten. Het einde van 125lb komt in zicht

  21. #46
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Das toch geen vergelijking. Die man is veel allrounder, zn shooten naar de grond is niet te vergelijken. Hoe Askren in shoot kan echt niet in de ufc. In mindere organisaties een record van 18- 0 opbouwe zegt niets in de ufc. Lawler in vorm heeft ie niets tegen te zoeken
    Wacht nou maar af, je kan daar echt niks over zeggen. Hij is een olympisch worstelaar en heeft ook gewoon een Bellator record van 9-0. Het is echt geen pannenkoek, hoe graag we dat ook zouden willen. Lawler zit ook niet echt meer lekker in z'n prime ofzo.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •