MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 78

Thread: Mixfight dood?

  1. #51
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Ja want tieten..
    Zou Chief 108 zeggen!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    819
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Mixfight is zeer zeker niet dood. Van die fora die we hadden in gouden tijd van de vechtsport fora is mixfight als enige overgebleven!!!!
    Wij zijn er ook nog haha... al is het alleen maar voor de grote MMA events
    Ja Man Ja

  3. #53
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Bert Kops View Post
    Wij zijn er ook nog haha... al is het alleen maar voor de grote MMA events

  4. #54
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Waar is paspoes gebleven?

  5. #55
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    en hoe heette die trol ookal weer?

  6. #56
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

  7. #57
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    hij veranderde steeds van naam. Als hij werd geband dan was hij zo weer terug. En hoe is het met Gilbert Yvel die postte hier ook weleens

  8. #58
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Tijden veranderen ..
    Mensen zijn ook niet meer loyaal, en vinden van zich zelf dat ze het te druk hebben
    blijf het een kwestie van prioriteiten vinden

    Ook dat minder, laten wij het zacht uitdrukken, minder markante figuren er meer zijn als pendakar en consorten

    Ik denk dat de dood van JMMA er ook wel een beetje aan bijgedragen heeft...

  9. #59
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Mensen zijn nog steeds loyaal alleen loyaliteit is wat anders dan blind volgen. Het is wel zo dat mensen tegenwoordig makkelijker voor zichzelf opkomen en hun eigen pad kiezen. Loyaliteit vereist iets van twee kanten.
    Maar hier gaat het over een internetforum niet het leven. Zoals je zegt veranderen de tijden en social media heeft de rol van de fora een beetje over genomen. Wat niet betekent dat de waarde van een forum als dit verdwenen is. Alleen vraagt dit wel wat anders van de mensen die het forum runnen. Ik hoor hier duidelijk een behoefte aan geinformeerde discussies en lokale nieuwsberichten over de sport. Mijn hoop is dat hier op ingespeeld gaat worden, want ik heb behoorlijk wat nostalgische gevoelens bij dit forum.

  10. #60
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Mixfight is weer gereanimeerd??? Flink meer activiteit deze week

  11. #61
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik moet dit ff kwijt. Ik ben zo stom geweest om Boxing with the stars te kijken nu.....
    Ik heb echt nog nooit zoiets treurigs gezien.

  12. #62
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Whaha ik ook ja. Geen woorden voor.

  13. #63
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Ik moet dit ff kwijt. Ik ben zo stom geweest om Boxing with the stars te kijken nu.....Ik heb echt nog nooit zoiets treurigs gezien.
    x2

  14. #64
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Mensen zijn nog steeds loyaal alleen loyaliteit is wat anders dan blind volgen. Het is wel zo dat mensen tegenwoordig makkelijker voor zichzelf opkomen en hun eigen pad kiezen. Loyaliteit vereist iets van twee kanten.
    Maar hier gaat het over een internetforum niet het leven. Zoals je zegt veranderen de tijden en social media heeft de rol van de fora een beetje over genomen. Wat niet betekent dat de waarde van een forum als dit verdwenen is. Alleen vraagt dit wel wat anders van de mensen die het forum runnen. Ik hoor hier duidelijk een behoefte aan geinformeerde discussies en lokale nieuwsberichten over de sport. Mijn hoop is dat hier op ingespeeld gaat worden, want ik heb behoorlijk wat nostalgische gevoelens bij dit forum.
    Point taken

  15. #65
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Zoals ik in een andere topic ook al aan gaf kom ik er gezien mijn gezondheid en vele ziekenhuis opnames niet meer aan toe om de site bij te houden, maar mocht iemand ideeën hebben om de site weer helemaal up to date te houden dan hoor ik het graag. Alle hulp is welkom

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  16. #66
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    ben er ook weer....
    Werd echt zelden wat gepost, maar zie nu weer een groei.
    Vooral met die Jones onzin.
    Last edited by Soulbringer320; 28-12-2018 at 21:07.

  17. #67
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Zoals ik in een andere topic ook al aan gaf kom ik er gezien mijn gezondheid en vele ziekenhuis opnames niet meer aan toe om de site bij te houden, maar mocht iemand ideeën hebben om de site weer helemaal up to date te houden dan hoor ik het graag. Alle hulp is welkom
    Ik las het laatst. Sterkte kerel. De site overleefd het wel als iedereen een beetje meewerkt.

  18. #68
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.733
    vCash
    126000

    Default

    Ik kom ook regelmatig even gluren, vroeger in de shoto forum tijd ging het echt los met die galas van toen. 2h2h en pride enzo, toen was MMA niet zo groot als tegenwoordig wat het ook wel leuk maakte. Toch blijft het een leuk forum en blijf ik meegluren.

  19. #69
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik ben bang dat deze site niet meer uit het slop komt. En dat is erg jammer maar als je de activiteit ziet de laatste maanden is het zo goed als doodgebloed.

  20. #70
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    op Insta en Twitter zie toch ook wel meer mixfight. Ik hoop op een mixfight community waar het forum een onderdeel van is. Op FB en insta kun je ook MF volgen toch. Het is 2019

  21. #71
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Op Facebook is het ook wel oke, maar de site zelf helaas niet meer. Vind ik wel jammer, kom hier graag want een forum heeft wel iets familiars in tegenstelling tot de social media.
    Geen ramp, slechts een constatering.

  22. #72
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Ik ben bang dat deze site niet meer uit het slop komt. En dat is erg jammer maar als je de activiteit ziet de laatste maanden is het zo goed als doodgebloed.
    Valt mij ook op. Voor Bellator worden niet eens meer topics aangemaakt. Voor UFC fight nights zijn er amper reacties. Echt zonde.

  23. #73
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Valt mij ook op. Voor Bellator worden niet eens meer topics aangemaakt. Voor UFC fight nights zijn er amper reacties. Echt zonde.
    Inderdaad, nagenoeg geen reacties na de terugkeer van Cain, dat zegt genoeg.
    Ik wil er ook niet negatief over zijn, things change maar jammer is het wel.

  24. #74
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    95
    vCash
    126000

    Default

    Ik kom al heel lang op dit forum maar post eigenlijk nooit iets. Misschien moet ik dat toch wat vaker doen.

    Maar het is idd wel stil geworden hier op MF. Onlangs was er bijvoorbeeld nog een Bellator-event met een of andere Russische vechter die tegen Ryan Bader moest en daar heb ik ook bijna niks over teruggelezen hier.

  25. #75
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ruud View Post
    Ik kom al heel lang op dit forum maar post eigenlijk nooit iets. Misschien moet ik dat toch wat vaker doen.

    Maar het is idd wel stil geworden hier op MF. Onlangs was er bijvoorbeeld nog een Bellator-event met een of andere Russische vechter die tegen Ryan Bader moest en daar heb ik ook bijna niks over teruggelezen hier.
    ”een of andere Russiache vechter...*” dat was wel Fedor ;-)

    Tijden veranderen idd ik ben het zowel met Micha als Ligheheavyweight eens.
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •