MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 27
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default Rico Verhoeven naar Hollywood

    Gaat Rico Verhoeven nu toch echt aan de slag in Hollywood?
    Het lijkt erop dat Rico Verhoeven (29) aan de slag kan in Hollywood. Op Instagram plaatste de kickbokser vanavond een video die hij maakte in de buurt van de beroemde Hollywoodletters. Hij kan niet wachten tot de bekendmaking van het nieuws, over twee dagen.

    Veel fans vermoeden dat Rico in Hollywood zijn acteerambities najaagt en gissen dat hij een rol in een film heeft bemachtigd. Rico Verhoeven droomt van een filmcarrière in de toekomst. Hij deed al audities voor de boksfilm Creed 2 en xXx en de filmversie van Baywatch en heeft vaak gezegd dat hij na zijn kickbokscarrière graag verder wil in de filmwereld. Dwayne Johnson (The Rock) is zijn grote voorbeeld.
    ,,Ik hoop dat acteren er een groot onderdeel van is", zei Verhoeven eerder over zijn toekomstplannen. ,,Grote Hollywoodfilms. En dat in combinatie met wat ik nu doe, als een soort fit-icoon.”

    Bron: https://www.ad.nl/show/gaat-rico-ver...wood~a63cbad0/
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Vergelijken bij Verhoeven, zijn Jean Claude van Damme, Steven Seagal en Jason Statham, puur oscar materiaal!
    Rico is een fantastische kickbokser. maar als die begint met praten gaan mijn nekharen overeind staan.
    Maar goed, even slijmen bij Kevin Hart en The Rock kan iemand blijkbaar ver brengen.

  3. #3
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Wat vond jij van zijn Nelson Mandela speech na zijn partij tegen Guto?

    Hij is ook bevriend met die acteur die Ray Donavan speelt. Hij weet wel hoe hij connecties moet maken. Zo makkelijk is dat niet in Hollywood.

  4. #4
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Wat vond jij van zijn Nelson Mandela speech na zijn partij tegen Guto?

    Hij is ook bevriend met die acteur die Ray Donavan speelt. Hij weet wel hoe hij connecties moet maken. Zo makkelijk is dat niet in Hollywood.
    Die speech? Mijn ballen schoten spontaan weer terug naar binnen. Tenenkrommend. En weet je, hij bedoeld het allemaal wel goed, en ook dat hij contacten probeert te leggen om het grote geld binnen te brengen is logisch, maar gewoon de manier waarom is zo slijmerig.
    En tja, bevriend? Ik heb wel eens gezien dat hij op de set van Ray Donovan is geweest toen hij daar in de buurt was, en op de foto ging met Liev Schreiber, maar zijn ze echt bevriend, of was hij gewoon weer de fanboy aan het spelen?

  5. #5
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Wat vond jij van zijn Nelson Mandela speech na zijn partij tegen Guto?
    Dit was een van de meest genante dingen ooit, en niet alleen tijdens een vechtgala.

    Hij krijgt waarschijnlijk zo een rol die Semmy Schilt ook had, gewoon een knokker zonder tekst.
    Leuk voor hem, leuk voor zijn bankrekening, maar totaal niet boeiend voor de rest van de wereld.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  6. #6
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    WWE zou geschikter zijn.

  7. #7
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Hoe die dat aankondigde bij RTL Boulevard: creapy. Teveel overacting.

  8. #8
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Ik had de “Nelson Mandela” speech gemist maar ff terug gekeken wat een drama Idd zeg dat moet hij echt niet meer doen zoiets.

    Lekker laten vertrekken naar Amerika en niet meer kickboksen ben die snoozefesten onderhand wel een beetje beu. Hele tijd tikkertje spelen zonder KO power.

  9. #9
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Vergelijken bij Verhoeven, zijn Jean Claude van Damme, Steven Seagal en Jason Statham, puur oscar materiaal!
    Rico is een fantastische kickbokser. maar als die begint met praten gaan mijn nekharen overeind staan.
    Maar goed, even slijmen bij Kevin Hart en The Rock kan iemand blijkbaar ver brengen.
    Nekharen op ze minst ja hahaha wat erg hee,vooral toen die aangaf wie wil Rico vs Badr zien in het Engels toen brrrrr.
    Maar goed,voor de rest top atleet en heel dik als die zo een kans krijg.

  10. #10
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

  11. #11
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Zal wel een pareltje worden

  12. #12
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    R.D.N, wie wil Rico vs Badr zien in het Engels speech was na zijn partij tegen JBS. Die laatste Nelson Mandela/Heal the World speech was nog erger en in combinatie met het Glory commentaar van Sander Schrikmerot.

  13. #13
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    7
    vCash
    15500

    Default

    Het lijkt me een aardige jongen, alleen ontbreekt het hem voornamelijk aan charisma.
    Ook de persconferentie voor de partij met Badr, totaal geen inbreng terwijl hij toch de kampioen is. Hij wil zo graag aardig gevonden worden.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Hij gaat zijn titel opgeven en vol voor filmcarrière.

  15. #15
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    Hij gaat zijn titel opgeven en vol voor filmcarrière.
    Geef hem is ongelijk,hoe mooi wil je het hebben,ik zou gewoon stoppen met kickboxen als ik hem was,denk aardig centje bij elkaar geknokt plus niemand heeft hem verslagen de afgelopen jaren.
    En nu je geld gaan verdienen met films maken.

  16. #16
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Dan ga je er meteen vanuit dat zijn filmcarrière een succes wordt? Rico is een fantastische sportman, zelfs belangrijk voor het kickboksen, maar zijn hele houding buiten het vechten om is inderdaad zeer cheesy. Ik kijk al zijn partijen, maar zap hem weg buiten het vechten.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Hij is niet het type dat na één eventuele flop opgeeft.

  18. #18
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kippeborst View Post
    Dan ga je er meteen vanuit dat zijn filmcarrière een succes wordt? Rico is een fantastische sportman, zelfs belangrijk voor het kickboksen, maar zijn hele houding buiten het vechten om is inderdaad zeer cheesy. Ik kijk al zijn partijen, maar zap hem weg buiten het vechten.
    Ja daar heb je een punt.

  19. #19
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Miscchien kan forumbroeder Bas hem wat tips geven.

  20. #20
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Eerder deze week maakte ongeslagen wereldkampioen kickboksen, Rico Verhoeven bekend dat hij een hoofdrol gaat spelen in een grote film. Hij was in Hollywood toen hij het nieuws bekend maakte.

    Echter heeft de carrière switch gevolgen voor zijn succesvolle kickboks carrière bij GLORY Kickboxing. Door zijn acteer aspiraties zal Verhoeven minder tijd hebben om zich bezig te houden met de sport.

    “Ik heb het eerder gezegd, maar nu het eindelijk zover is, wil ik sporten en filmen niet meer combineren. Ik ga voorlopig echt voor alleen film”, zegt Verhoeven vrijdag tegen het AD.

    Jaren plan
    “Hoe het allemaal verloopt is nog even afwachten, maar áls ik iets doe, doe ik het goed. We hebben het hier over een project van jaren, dat heeft tijd nodig. Langzaamaan verander ik van actieve sporter naar filmster. En dat voelt goed.”

    GLORY kondigde recentelijk een achtman toernooi aan wat tijdens het aankomende event in Rotterdam GLORY 62 een aanvang zal nemen. De winnaar van dit toernooi zou kans maken op gooi naar de kampioenstitel van Verhoeven.

    Titelstrijd
    Maar nu hij voorlopig niet actief zal zijn lijkt dit de koelkast in te kunnen, of men overweegt een interim titel in het leven te roepen, wat vaker voorkomt bij vechtsport organisaties als een kampioen uitvalt is niet bekend. Als Verhoeven een lange tijd niet actief is kan hij volgens de regels van GLORY zijn titel verliezen.

    Bron:
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...et-kickboksen/

  21. #21
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Zal wel weer tenenkrommend worden. Begrijp ook niet waarom iedereen zo graag wil acteren. Goede acteurs zijn dun gezaaid

  22. #22
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Zal wel weer tenenkrommend worden. Begrijp ook niet waarom iedereen zo graag wil acteren. Goede acteurs zijn dun gezaaid
    Rico is ook co producent. Dat houdt in dat hij mee investeert in deze film. Hij heeft dus een rol gekocht. Niet erg, maar hij is echt niet op zijn acteer kwaliteit uitgezocht.

  23. #23
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Ik had gelezen dat hij het toch wel blijft combineren met zijn kickboxing carrière. Geeft zijn titel toch niet op. Kan Glory in de tussentijd een fatsoenlijke tegenstander regelen.

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Vin Diesel en Dwayne Johnson zijn op dit moment de best betaalde acteurs ter wereld. Dat is niet vanwege hun acteertalent.

  25. #25
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Ik had gelezen dat hij het toch wel blijft combineren met zijn kickboxing carrière. Geeft zijn titel toch niet op. Kan Glory in de tussentijd een fatsoenlijke tegenstander regelen.
    Hij is niet de eerste actieve vechter die ook eens wat anders ernaast doet.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •