MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 5 of 5

Thread: Combat Sambo

  1. #1
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default Combat Sambo

    Combat Sambo, de sport die Fedor en Khabib heeft geholpen om succesvol te zijn in mma. Hier een leuke highlight uit 2017. Zitten een paar mooie tussen! Ga nog even kijken naar recentere beelden.

    https://youtu.be/jaJ0j57MDNc
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  3. #3
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Thanks!
    Graag gedaan, heb je misschien een tip hoe ik de video in de post kan zetten? Een link ziet er zo knullig uit....
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by basblue View Post
    Graag gedaan, heb je misschien een tip hoe ik de video in de post kan zetten? Een link ziet er zo knullig uit....
    nee sorry ondanks mijn 12000+ posts ben ik echt slecht daarin. Ik heb heel lang een muis met een L als profiel foto gehad. in de tijd van Mickey was dat.

  5. #5
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by basblue View Post
    Combat Sambo, de sport die Fedor en Khabib heeft geholpen om succesvol te zijn in mma. Hier een leuke highlight uit 2017. Zitten een paar mooie tussen! Ga nog even kijken naar recentere beelden.

    https://youtu.be/jaJ0j57MDNc
    In de comment box zie je rechts naast de smilies tweemaal een wereldbolletje, een plaatje en een filmrolletje en dan een tekstballonnetje.

    Klik op het filmrolletje, plak de YT-link en voila.

    It's okay to be white

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •