MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default Weidman is 1-4 since USADA

    Vond dit wel een goede threada op sherdog.

    Jullie gedachte??




    Weidman was 13-0 before USADA and is now 1-4 after it. All 4 losses being KOs.*

    Can Weidman turn his career around or is he on the Johnny Hendricks road?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik vond dat Weidman heel goed vocht. Vergeet niet dat Jacare een van de en misschien wel de beste middelweight is, ook al is hij op het moment geen kampioen.

    Ik zou Weidman nog niet afschrijven, hij levert mooie gevechten.

  3. #3
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Het zijn ook geen nobody’s van wie die verloren heeft. Die divisie is echt stacked. Misschien wel de sterkste divisie in het MMA op dit moment. Hoort gewoon bij de top 10 en het zit daar echt heel dichtbij elkaar. Vond hem ook zeker niet slecht vechten.

  4. #4
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    ^^Hij was het hele gevecht open voor lichaamsstoten. Daardoor hingen zijn handen steeds lager en werd hij keer op keer door Jacare's overhand rights geraakt en toen Jacare besloot om er echt voor te gaan in de laatste twee rondes en de tempo kon opvoeren werd hij weer naar droomland gestuurd.

    Hij vocht helemaal niet "super". Hij is gewoon zo'n bullebak die geen druk aankan, als alles op zijn tempo gaat ziet hij er goed uit maar tegen gasten die terugvechten zoals Gegard, Souza etc. faalt hij.

    Want dit zijn geen bejaarde Brazilianen he. Dan lijkt hij opeens niet meer zo geweldig.

    En zijn hypocriete gedrag tegenover Vitor was schandalig. Het is overduidelijk dat hij zwaard aan het dopen was net als de rest, vandaar dat hij sinds USADA er nog slechter uitziet.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Die MW divisie is echt stacked ja.
    Maar ik schat Whitakker, Romero en Rockhold wel hoger in dan Jacare.

    Weidman hebben ze mooi gebouwd voor het Amerikaanse publiek.

    Wins, met alle respect, op een over the hill Silva, Belfort, Machida.
    Ik blijf erbij, als Anderson niet was gaan clownen had die nooit gewonnen van hem, maargoed, we zullen het nooit weten, en wie ben ik, en wat is mijn achtergrond, en hoeveel partijen heb ik gedraaid

  6. #6
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Beetje overdreven gedoe, hij zit gewoon op hoog niveau en verliest tegen de toppers. "Vroegah" leek hij onverslaanbaar, maar dat komt omdat z'n zwakke plek nog niet bekend was. Hij is namelijk gewoon onder druk te zetten door mensen die ook kunnen worstelen én een ground game hebben.

    Edit:
    PS: Wat vonden jullie eigenlijk van die stoppage van onze vriend Dan Miragliotta. Pff....
    Last edited by YoMarK; 05-11-2018 at 12:23.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Het bliijft lastig om dit te beoordelen. Het is wel opvallend idd. Hij had voorheen iets van onoverwinnelijkheid over hem.
    volgens GSP moet je het qua doping niet alleen in lichamelijke dingen zoeken, maar zijn er juist ook veel stoffen die je mentale game positief beïnvloeden.

    Tegen Rockhold was het gewoon een domme fout die hem duur kwam te staan.
    Geen schande om KO te gaan op die knie van Romero natuurlijk.
    Tegen Mousasi koos hij de makkelijke weg eruit. .

    Toen ik zag hoe emotioneel hij die overwinning op Gastelum vierde zag ik wel dat er iets niet goed bij hem zat. En dan meteen weer vragen om een titleshot...

    Je kan natuurlijk ook gewoon een mindere fase hebben.
    Zaterdag vocht hij niet slecht. Toch vond ik het wel een toppartij en mooi om te zien hoe Jacare won.
    Sfeervol geheel met die USA chants.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •