MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 13 of 13 FirstFirst ... 3910111213
Results 301 to 313 of 313
  1. #301
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    'k Dacht dat Sanchez zo'n harde was...teleurstellend.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    It's okay to be white

  2. #302
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Dit is weer zo'n ethisch gevalletje als bij remy. Moet je zo'n keuze bij een vechter laten. Tegenstander doet iets wat totaal niet mag en laat kan op die wijze veel schade aanrichten. Mijn inziens moet je als scheids een dergelijke keuze niet bij de vechter laten, maar gewoon een dq uitspreken. Nu heeft sanchez wel de win, maar loopt zijn reputatie gigantisch schade op. Anthony Smith vocht door tegen Jones. Verloor en.loopt tonnen mis door dat besluit. Iedereen zeikt over vals spel bij Jones, maar als iemand een statement maakt, is die een kneus.

  3. #303
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    196
    vCash
    15500

    Default

    Het lijkt me wel erg lastig waar je de grens moet trekken na een illegale move. Dit keer was het een knie tegen het gezicht. Maar wordt dat dan bijvoorbeeld als "erger" gezien dan wanneer iemand een trap in de kruis krijgt? Want wanneer dit gebeurd wordt het gevecht na een aantal minuten gewoon weer voortgezet.
    Volgens mij heeft Bisping zelf eens een wedstrijd gewonnen door iemand in de oog te poken :S

  4. #304
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    Dit is weer zo'n ethisch gevalletje als bij remy. Moet je zo'n keuze bij een vechter laten. Tegenstander doet iets wat totaal niet mag en laat kan op die wijze veel schade aanrichten. Mijn inziens moet je als scheids een dergelijke keuze niet bij de vechter laten, maar gewoon een dq uitspreken. Nu heeft sanchez wel de win, maar loopt zijn reputatie gigantisch schade op. Anthony Smith vocht door tegen Jones. Verloor en.loopt tonnen mis door dat besluit. Iedereen zeikt over vals spel bij Jones, maar als iemand een statement maakt, is die een kneus.
    Ik denk dat een vechter ten alle tijden zou moeten kunnen bepalen wanneer hij stopt. De organisatie of ref moet maar beslissen of het een loss, dq of nc wordt. Ik kan me goed voorstellen dat je wil stoppen nadat je volle bak in je gezicht bent geknied, qua schade en focus.

  5. #305
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Voelen jullie de bui ook al hangen dat khabib vs ferguson gecancelled gaat worden voor de zoveelste keer maar dan dit keer door de corona gekte?

  6. #306
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by gieloe View Post
    Voelen jullie de bui ook al hangen dat khabib vs ferguson gecancelled gaat worden voor de zoveelste keer maar dan dit keer door de corona gekte?
    Nee.

  7. #307
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Main Card (8 p.m. ET, ESPN/ESPN+)

    Robert Whittaker (186) vs. Darren Till (186)
    Mauricio Rua (206) vs. Antonio Rogerio Nogueira (206)
    Fabricio Werdum (242) vs. Alexander Gustafsson (240)
    Carla Esparza (116) vs. Marina Rodriguez (115.5)
    Paul Craig (206) vs. Gadzhimurad Antigulov (206)
    Alex Oliveira (171) vs. Peter Sobotta (171)
    Khamzat Chimaev (171) vs. Rhys McKee (170.5)

  8. #308
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    41
    vCash
    30500

    Default

    Costa VS Adesanya?
    Gaethje VS Khabib?

    Khabib gaat Gaethje gewoon pakken zoals hij bij de rest van zijn tegenstanders gedaan heeft.
    Bij Costa Adesanya heb ik eigenlijk totaal geen idee wie met de overwinning gaat lopen...

    Meningen?

  9. #309
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by F30 View Post
    Bij Costa Adesanya heb ik eigenlijk totaal geen idee wie met de overwinning gaat lopen...

    Meningen?
    Het is idd een moeilijke, maar ik denk Adesanya omdat hij dit stijlistisch bij hem juist past.

  10. #310
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    196
    vCash
    15500

    Default

    Ik denk zelf ook wel dat Adesanysa gaat winnen. Ik vraag me dan ook wel af of costa 5 rondes wel kan volhouden.

    Dit weekend is er trouwens ook weer een erg fraai ufc fight night.
    Covington vs woodley - Ik denk dat covington gaat winnen. Covington is wel iemand die constant bezig is, woodley vind ik de laatste tijd veel te afwachtend vechten.
    Cerone vs price - - Ik denk dat cerone gaat winnen. Van de beste verliest ie meestal, maar meestal wint ie wel van de rest
    Chimaev vs mearschard - Men verwacht wel erg veel van Chimaev, ik denk ook wel dat ie gaat winnen Maar hoop op Maershart
    walker vs spann - lastige deze. Ik ga toch voor spann denk ik.

  11. #311
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Het was een interessant event! De vier partijen waar ik vooral naar gekeken heb:
    - Chimaev vs Meerschaert: Wow, want een KO! Dat ging erg snel, zeg! Chimaev blijft de hype waarmaken, ben benieuwd naar zijn volgende opponent.
    - Walker vs Spann: Walker weer terug aan de winnende kant. Hij vocht vrij agressief en had harde hammerfists. Maar hij neemt erg veel risico. Dat moet 'ie tegen betere tegenstanders niet doen, want dan gaat 'ie er onherroepelijk af.
    - Cerrone vs Price: Het blijft me verbazen wat een slow starter die Cowboy is, heeft 40 stoten gevangen de eerste 2 minuten! Maar ook een kop van beton, want hij draaide het goed om. Terechte draw, denk ik. Maar hoe lang kan Cowboy nog door? Oh, en ze moeten eens iets gaan doen aan die 'eyepokes'...
    - Covington vs Woodley: Covington is gewoon de beste van de divisie na Kamaru. Zeer dominerende overwinning, netjes gedaan. Ben benieuwd of Tyron nog steeds blijft roepen dat 'ie 'the best welterweight of all time' is. Dat kan zelfs hij toch niet meer volhouden nu?
    Last edited by Superstick; 21-09-2020 at 11:32.

  12. #312
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik zat de volgende ochtend even wat insta commentaren te lezen. Redneck USA ging helemaal los. Als ik het goed begrepen heb is covington straks persoonlijk verantwoordelijk voor de re-election van Trump.

  13. #313
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik zat de volgende ochtend even wat insta commentaren te lezen. Redneck USA ging helemaal los. Als ik het goed begrepen heb is covington straks persoonlijk verantwoordelijk voor de re-election van Trump.
    Trump wint wel van Sleepy Joe.UFC: Covington vs. Woodley Highlight

    https://www.youtube.com/watch?v=HD_XecNgS-I

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •