MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 13 FirstFirst 12345678 ... LastLast
Results 76 to 100 of 313
  1. #76
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Thanks
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    196
    vCash
    15500

    Default

    Gompie! zie net op die link dat er een nieuwe versie van Stephen kings pet cemetary komt!
    In iedergeval heeft dillashaw het gewicht gehaald, en cejudo ook, dus het gevecht gaat door

  3. #78
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    196
    vCash
    15500

    Default

    3 Febr is er Assuncao vs Moares. Zitten wel een paar leuke partijen bij in dit event!
    Zoals Aldo vs Moicano, Maia vs Good, Johhny walker vs ledet. En de legendarische Albini doet ook weer mee!

  4. #79
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    196
    vCash
    15500

    Default

    https://youtu.be/Y1nD1Fal9cc

    Die sarah frota ziet er wel heel erg eng uit zeg

  5. #80
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  6. #81
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  7. #82
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  8. #83
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  9. #84
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    http://mixfight.com/2019/02/Jairzinh...ut-in-Brazilie

    JAIRZINHO ‘BIGI BOI’ ROZENSTRUIK MAAKT VANNACHT UFC DEBUUT IN BRAZILIË

    Feb 2, 2019 Jairzinho ‘Bigi Boi’ Rozenstruik tekende afgelopen december een contract bij de Ultimate Fighting Championship (UFC) en maakt vannacht zijn debuut in Brazilië.

    Rozenstruik komt in Fortaleza uit tegen de Braziliaan Junior Albini, Rozenstruik is de eerste Surinamer met een UFC contract op zak. Hij maakte in mei vorig jaar zijn debuut bij de Japanse organisatie RIZIN en won zijn eerste partij daar.

    In gesprek met het Surinaamse Nationaal Informatie Instituut (NII) zegt Rozenstruik dat het om een niet te onderschatten tegenstander gaat. Wie in het Mixed Martial Arts (MMA) en in de UFC vecht is geen pannenkoek, zegt hij. Samen met trainer Michael Babb heeft Rozenstruik, die nog geen MMA partij verloor (6-0), de afgelopen periode hard getraind om vandaag in Fortaleza voor Suriname de overwinning in de wacht te slepen.

    UFC Fortaleza vindt vannacht plaats in het Centro de Formação Olímpica in Fortaleza, Ceara en is live te volgen op ESPN en op Veronica.

    Lukt het "Bigi Boi" omzien UFC debuut partij winnend af te sluiten?

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  10. #85
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  11. #86
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Chille actie van john walker, geluk dat hij niet raak schopt

  12. #87
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij mikte die walker op die gast zijn ribben en draaide die gast op het laatste moment naar zijn rug. Verder geweldig interview met rozenstruik. Eerst uitleggen dat hij bisping gister niet herkend had en daarna uitleggen dat hij prima engels verstaat en geen tolk nodig heeft. Kreeg maar even te horen dat de tolk voor het publiek is :-)

  13. #88
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Prima die punt aftrek voor een eyepoke met deze uitleg erbij. Unintentional maar met genoeg impact.
    En die Rozenstruik (die ik niet kende eerlijk gezegd) heeft een mooie overwinning. Maar hij zat wel een paar keer in een lastige situatie dus nog genoeg werk aan de winkel.
    Hij is Surinaamse Surinamer of zit hij vaak in NL?

  14. #89
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Prima die punt aftrek voor een eyepoke met deze uitleg erbij. Unintentional maar met genoeg impact.
    En die Rozenstruik (die ik niet kende eerlijk gezegd) heeft een mooie overwinning. Maar hij zat wel een paar keer in een lastige situatie dus nog genoeg werk aan de winkel.
    Hij is Surinaamse Surinamer of zit hij vaak in NL?
    Volgens mij vecht hij echt vanuit Suriname. Een aantal jaar geleden vocht hij daar ook tegen Rodney Glunder, terwijl zijn neefje (naam even kwijt, maar ook een Rozenstruik) tegen Massaro Glunder vocht. Niet dat het uitmaakt voor dit verhaal maar ik vond het wel grappig
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  15. #90
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Volgens mij vecht hij echt vanuit Suriname. Een aantal jaar geleden vocht hij daar ook tegen Rodney Glunder, terwijl zijn neefje (naam even kwijt, maar ook een Rozenstruik) tegen Massaro Glunder vocht. Niet dat het uitmaakt voor dit verhaal maar ik vond het wel grappig
    Ja dat is wel een mooie toevalligheid. Ben benieuwd wat hij kan klaarmaken in de UFC!

  16. #91
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    196
    vCash
    15500

    Default

    Dit weekend dus Whittaker vs Gastelum en Silva vs adesanya. Wie denken jullie dat gaat winnen?

    Ik denk zelf dat Gastelum en Adesanya gaan winnen

  17. #92
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Ben het alleen met je eerste keus eens. Denk dat silva weet eens van zich laat horen. Is het trouwens overdsgergens te zien? Australië toch?

  18. #93
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Whittaker en Adesanya.

  19. #94
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    196
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    Ben het alleen met je eerste keus eens. Denk dat silva weet eens van zich laat horen. Is het trouwens overdsgergens te zien? Australië toch?
    Ik hoop dat je gelijk hebt, maar vrees dat Anderson inmiddels toch wel een tikkeltje te oud is voor adesanya.
    Volgens mij moet het gewoon uitgezonden worden op de website van veronica als ik me niet vergis

  20. #95
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Van wat ik er van gezien heb is Gastellum behoorlijk cocky. Dat en zijn eeuwig durende weight issues (hij zag er in de voorbereiding weer behoorlijk zwaar uit) verwacht ik dat hij dit keer verliest. Ik ben wel fan van zijn vechtstijl maar vind dat hij behoorlijk laconiek met zijn talent om gaat.

    Silva moet met pensioen.

  21. #96
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Nou, geen main event... Hernia voor de champ....

  22. #97
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Dus nu gaat Silva neer in de main event. Mooie kutzooi is dat.

  23. #98
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Wordt cain vanavond op Veronica uitgezonden?

  24. #99
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  25. #100
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    yep om 0300 begint de mainevent
    thx

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •