MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 20 of 20
  1. #1
    Join Date
    Aug 2018
    Posts
    24
    vCash
    15000

    Default Knowledge is Power, how a computer program made me rich and powerful!

    By coincidence I once brought my laptop downstairs to the lobby of the new takanawa prince hotel in Tokyo Japan during one the of the K-1GP finals. I had a good relationship with some of the K-1 staffers and we worked out contracts and profiles many times in the lobby of that hotel. I was asked by one of the K-1 staff employees: can I use your computer to access my mail so I will forward you the statistics on some opponents right now, I said sure. Now believe me there was no bad intent and I did not even think about the Key logger program which was still installed on my computer. When two days later I wanted to check something in the keylogger program I recognized the password of the Japanese K-1 (FEG) employee e-mail. Well I could not help myself and from that day on my world changed, I would know exactly which matchmaking they preferred, who they would like to have and promote in the future. How much money they would be willing to maximum pay for certain fighters. I knew what everybody would make, how long their contracts were, how much the venue costed, their promotions, how much the sponsors paid, Tv contracts you name it. Now knowledge is power and surely, I started to use all this information to build my team to become the most powerful fight team in the sport. read more here: http://basboon.com/?p=6897
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    WoW bas wat ben jij toch een geweldenaar!!! Prachtig dat je zo bescheiden bent en zo gewoon bent gebleven dat vind ik het mooiste van alles!!!

  3. #3
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Echt irritant dat als je iemand ignored je nog steeds zijn geopende topics ziet staan.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  4. #4
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    251
    vCash
    89460

    Default

    Stabiel beleid ook van mixfight....

    Normaal worden spammers meteen geblokt, maar deze clown kan hier maar telkens zijn clickbait topics openen zonder gevolgen.

  5. #5
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Gevalletje better lucky than smart. Geen verrassing in dit geval.

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Knoopwafel View Post
    Stabiel beleid ook van mixfight....

    Normaal worden spammers meteen geblokt, maar deze clown kan hier maar telkens zijn clickbait topics openen zonder gevolgen.
    Dat is omdat alle oude knakkers weer terug komen hier. Bas is nog van de oude garde. Nog steeds zo gek als een deur maar je kunt niet alles hebben.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    We hadden het Bas Boon probleem redelijk onder controle toen hij alles in zn eigen topic kon pleuren. Kon je het gewoon niet lezen zeg maar. Nu is dat weer een beetje verwaterd. Bas is ooit normaler geweest dan dit, maar denk dat hij op een gegeven moment iets verkeerds gerookt heeft of zo en sindsdien is het dit, en conspiracy theorien. Tijd om zijn oude topic weer op te halen en daar alles in te plaatsen dus.

  8. #8
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    x2

  9. #9
    Join Date
    Aug 2018
    Posts
    24
    vCash
    15000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    We hadden het Bas Boon probleem redelijk onder controle toen hij alles in zn eigen topic kon pleuren. Kon je het gewoon niet lezen zeg maar. Nu is dat weer een beetje verwaterd. Bas is ooit normaler geweest dan dit, maar denk dat hij op een gegeven moment iets verkeerds gerookt heeft of zo en sindsdien is het dit, en conspiracy theorien. Tijd om zijn oude topic weer op te halen en daar alles in te plaatsen dus.
    Waarom zou je verplicht een topic moeten lezen waar dan ook, of je hebt het niet gelezen, of je hebt problemen met begrijpend lezen, of jouw engelse taal is stroef, conspiracy theorien? Ik rook niet..
    Last edited by Bas Boon; 18-11-2018 at 00:54.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2018
    Posts
    24
    vCash
    15000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Dat is omdat alle oude knakkers weer terug komen hier. Bas is nog van de oude garde. Nog steeds zo gek als een deur maar je kunt niet alles hebben.
    En waarom is een deur gek?



  11. #11
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Bas Boon View Post
    Waarom zou je verplicht een topic moeten lezen waar dan ook, of je hebt het niet gelezen, of je hebt problemen met begrijpend lezen, of jouw engelse taal is stroef, conspiracy theorien? Ik rook niet..
    Sommige titels zijn wel interessant en dan heb ik er op geklikt voor ik er erg in heb. Click Bait zeg maar, want inhoudelijk is het echt lariekoek en je probeert ook nog verkeer op je website te genereren.
    Die opmerking over het engels daar heb ik smakelijk om gelachen, dank je wel.

  12. #12
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default


    ha Bassie, aangezien je toch meeleest: hier is je oude topic. Graag weer aanvullen als je wat nieuws hebt in plaats van in het Vechtsportforum. Thanks!!

    http://www.mixfight.nl/forum/showthr...light=bas+boon


    (PS. waarom heb je je originele forumnaam veranderd naar anoniem_gg eigenlijk??)
    It's okay to be white

  13. #13
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    502
    vCash
    126000

    Default

    Wow Bas, dus eigenlijk zeg je, dat je diefstal van gegevens hebt gepleegd, pas strafbaar vanaf 1-1-19, daarnaast heb je jezelf verrijkt met data van anderen, je bent daar trots op? gezien het feit dat jouw succes en rijkdom gebaseerd zijn op een illusie en iedereen weet dat je geen nagel hebt om aan je reet te krabben, zul je geen repercussies hoeven te verwachten. veel succes verder..

  14. #14
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bas Boon View Post
    Waarom zou je verplicht een topic moeten lezen waar dan ook, of je hebt het niet gelezen, of je hebt problemen met begrijpend lezen, of jouw engelse taal is stroef, conspiracy theorien? Ik rook niet..
    Misschien tijd om er mee te beginnen.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2018
    Posts
    24
    vCash
    15000

    Default

    Quote Originally Posted by new_world_order View Post
    Wow Bas, dus eigenlijk zeg je, dat je diefstal van gegevens hebt gepleegd, pas strafbaar vanaf 1-1-19, daarnaast heb je jezelf verrijkt met data van anderen, je bent daar trots op? gezien het feit dat jouw succes en rijkdom gebaseerd zijn op een illusie en iedereen weet dat je geen nagel hebt om aan je reet te krabben, zul je geen repercussies hoeven te verwachten. veel succes verder..
    definitie van "iedereen" ? Kijken die iedereen illegaal digitaal mee op mijn bankrekening? Shit. crab ik net de huid van mijn reet open met een van mijn nagels, even een pedicure, laterssss

  16. #16
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    We hadden het Bas Boon probleem redelijk onder controle toen hij alles in zn eigen topic kon pleuren. Kon je het gewoon niet lezen zeg maar. Nu is dat weer een beetje verwaterd. Bas is ooit normaler geweest dan dit, maar denk dat hij op een gegeven moment iets verkeerds gerookt heeft of zo en sindsdien is het dit, en conspiracy theorien. Tijd om zijn oude topic weer op te halen en daar alles in te plaatsen dus.

    hahahahahaha

  17. #17
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    288
    vCash
    126000

    Default

    New world order, ik moet het hier toch echt even voor Bas opnemen. Bas heeft zoveel mensen geneukt, dat hij er financieel nu warmpjes bij zit in Thailand.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Haha Bas comeback over mijn stroeve Engels.

  19. #19
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Dat Bas gek is, vind ik nog niet eens zo erg. Maar dat vervelende, belerende, kinderlijke en vooral misplaatst arrogante gedrag, dat is wel ergerlijk. En dat van iemand die zeker niet beschouwd kan worden als een autoriteit op het gebied van wijsheid.
    Echt irriteren doet het me niet, verwonderen wel.

  20. #20
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Alkmaar
    Posts
    23
    vCash
    122750

    Default

    Hoe zou het met die film van hem gaan

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •