MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 32 of 32
    vCash
    127608

Ik kwam hier toevallig langs en doe een duit in het zakje. Feminisme en sjw hebben gvd de hele star wars saga verneuqt.

Doei.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

vCash
    30500

Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Khabib blijft het zelf uitlokken maar dan zijn ik en anderen weer "racisten" omdat we op zijn barbaarse opmerkingen ingaan.

Gemakzucht he jongens? Het wegschilderen als een trol in plaats van de realiteit zien dat een groot deel van je bevolking zo en nog erger denkt(Combatguy's taqqiya weerhoudt hem iets om nog eerlijker te zijn over zijn radicale gevoelens).

En hoever je ook probeert te gaan met je liberale fantasieŽn, dit soort jongens worden in het westen niet beter met elke nieuwe generatie maar juist erger. Check de statistieken voor SyriŽ reizigers. Denk aan je toekomst.
    Zou het dan niet beter zijn als we gesegregeerde gebieden maken in Nederland op basis van identiteit? Wat bedoel ik daarmee? Dat iedereen een keus moet hebben met wie zij samen willen leven. Dat een mens graag met zijn eigen soort wil leven moet kunnen. En dat is eigenlijk ook de meest prettigste vorm. Diversiteit is zo'n flauwekul wat nu wordt opgelegd zowat. Stel we hadden een gebied waar alleen pro Erdogan Turken bij elkaar wonen en die daar ook voor kiezen. Ik zie daar veel voordelen in. Niemand heeft meer last van ze en zij hebben last van niemand. Of marokkanen, PVV'ers, religieuze moslims, hindoestanen, enz....gewoon segregeren die handel, daar wordt iedereen een stuk vrolijker. Niemand vind het leuk om in een buurt te wonen waar er tig soorten identiteiten zijn zonder enige binding, wekt alleen maar frustraties op. En laat die linkse kerk aanhangers die diversiteit willen opleggen ook een eigen gebied hebben waar ze kunnen mixen wat ze willen (feministen, lhbters, groenlinksers, enz)

vCash
    126035

Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    Zou het dan niet beter zijn als we gesegregeerde gebieden maken in Nederland op basis van identiteit? Wat bedoel ik daarmee? Dat iedereen een keus moet hebben met wie zij samen willen leven. Dat een mens graag met zijn eigen soort wil leven moet kunnen. En dat is eigenlijk ook de meest prettigste vorm. Diversiteit is zo'n flauwekul wat nu wordt opgelegd zowat. Stel we hadden een gebied waar alleen pro Erdogan Turken bij elkaar wonen en die daar ook voor kiezen. Ik zie daar veel voordelen in. Niemand heeft meer last van ze en zij hebben last van niemand. Of marokkanen, PVV'ers, religieuze moslims, hindoestanen, enz....gewoon segregeren die handel, daar wordt iedereen een stuk vrolijker. Niemand vind het leuk om in een buurt te wonen waar er tig soorten identiteiten zijn zonder enige binding, wekt alleen maar frustraties op. En laat die linkse kerk aanhangers die diversiteit willen opleggen ook een eigen gebied hebben waar ze kunnen mixen wat ze willen (feministen, lhbters, groenlinksers, enz)
    je bedoelt zoiets als 'landen'. Met grenzen...enzo....

interessant concept.
    It's okay to be white

vCash
    30500

Soort van, maar dan op basis van identiteit (waarvan nationaliteit van nieuwkomers er 1 van kan zijn). Voor sommigen draait hun identiteit vooral om ras of religie of levensovertuiging. Iedergeval, soort met soort. Ben jij een PVVer, dan is het juist alleen maar gezelliger als er om je heen alleen maar PVVers wonen. Ben je gereformeerd, dan wil je ook graag met gereformeerden wonen.

vCash
    126000

Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    Soort van, maar dan op basis van identiteit (waarvan nationaliteit van nieuwkomers er 1 van kan zijn). Voor sommigen draait hun identiteit vooral om ras of religie of levensovertuiging. Iedergeval, soort met soort. Ben jij een PVVer, dan is het juist alleen maar gezelliger als er om je heen alleen maar PVVers wonen. Ben je gereformeerd, dan wil je ook graag met gereformeerden wonen.
    Waar zou jij gaan wonen?

vCash
    30500

Waar mijn soortgenoten zijn

vCash
    126000

En dat zijn? Want mensen (homo sapiens) zijn allemaal dezelfde soortgenoten (species).

Bookmarks