MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 21 of 21
  1. #1
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default Badr Hari vs Benjamin Agdenbuyi!! Wie wilt dat zien?

    Zou het een mooie pot vinden als opwarmer begin 2019. Goede vechters met een mooie stijl. Ik ga voor Badr maar Benny zou m ook zomaar kunnen winnen. De winnaar tegen de winnaar Jamal Vs Rico???
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Lijkt me een goed plan. Badr moet toch een keer weer vechten.

  3. #3
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Zou ik best willen zien, maar liever zie ik JBS tegen Badr.

  4. #4
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Lijkt me een mooie pot
    Mocht badr deze winnen dan tegen jbs

  5. #5
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Lijkt me een mooie pot
    Mocht badr deze winnen dan tegen jbs
    Ik denk dat JBS zo snel mogelijk tegen Rico wilt voor de titel. Stel hij vecht eerst tegen Badr en hij verliest dan ga je toch anders de wedstrijd in tegen Rico. Hij zit nu in een goeie flow nu moet Jamal doorpakken maar Rico is druk met Hollywood. Vraag me af of deze pot er snel komt. Ik denk dat Rico ook Jamal als laatste op zn sinterklaas verlang lijstje heeft als tegenstander. Ik denk volgende jaar december op zn vroegst.

  6. #6
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Ik denk dat JBS zo snel mogelijk tegen Rico wilt voor de titel. Stel hij vecht eerst tegen Badr en hij verliest dan ga je toch anders de wedstrijd in tegen Rico. Hij zit nu in een goeie flow nu moet Jamal doorpakken maar Rico is druk met Hollywood. Vraag me af of deze pot er snel komt. Ik denk dat Rico ook Jamal als laatste op zn sinterklaas verlang lijstje heeft als tegenstander. Ik denk volgende jaar december op zn vroegst.
    Op YT zag ik een interview van Rico dat hij het liefst begin volgend jaar een partij wil vechten in Glory voordat hij zijn film gaat opnemen. Dus december gaat hem denk ik niet worden en voor JBS duurt december ook weer te lang.
    Misschien zien we Rico wel een superfight vechten tegen een bekende MMA vechter of een titel gevecht tegen JBS begin volgend jaar. Badr zou ik wel willen zien tegen Adegbuyi. Mooie partije.

  7. #7
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Op YT zag ik een interview van Rico dat hij het liefst begin volgend jaar een partij wil vechten in Glory voordat hij zijn film gaat opnemen. Dus december gaat hem denk ik niet worden en voor JBS duurt december ook weer te lang.
    Misschien zien we Rico wel een superfight vechten tegen een bekende MMA vechter of een titel gevecht tegen JBS begin volgend jaar. Badr zou ik wel willen zien tegen Adegbuyi. Mooie partije.
    Vind je het echt mooie partijen? Ik ben niet helemaal onbevooroordeeld, maar ik vind het allemaal zeer matig. Badr tegen Adegbuyi en Rico tegen een MMA vechter... Ik vind het echt een niveau om te janken...

  8. #8
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Het is beter dan niks. Dit is helaas het huidige zwaargewicht niveau. Een buikje wat Jafharre Wilnis, Mladen Brestovac en JBS hebben is tegenwoordig heel normaal. Dit zijn op dit moment de interessante partijen in de HW divisie van Glory: Rico vs Jamal 3 voor de titel, Badr vs Benjamin en Jamal vs Badr.

  9. #9
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Jammer dat Ghita niet bij Glory zit die had je er wel bij kunnen hebben.

  10. #10
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Jammer dat Ghita niet bij Glory zit die had je er wel bij kunnen hebben.
    Heb je ghita de laatste jaren zien vechten?

  11. #11
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Heb je ghita de laatste jaren zien vechten?
    Hij vocht laatst tegen Poturak en won de wedstrijd. Heb je de top van Glory zien vechten? T ziet er allemaal niet uit dus Ghita met zijn ervaring kan je er bij hebben.

  12. #12
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Hij vocht laatst tegen Poturak en won de wedstrijd. Heb je de top van Glory zien vechten? T ziet er allemaal niet uit dus Ghita met zijn ervaring kan je er bij hebben.
    Die staat 1-11 in zijn laatste 12 partijen en Ghita heeft 4 jaar niet gevochten voor deze partij. Dat is denk ik niet wat Glory wil maar goed.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  13. #13
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Die staat 1-11 in zijn laatste 12 partijen en Ghita heeft 4 jaar niet gevochten voor deze partij. Dat is denk ik niet wat Glory wil maar goed.
    Ja niks mis mee als je aantal jaar niet hebt gevochten om Poturak als opwarmer te gebruiken. Jij doet nu alsof Ghita 1-11 staat en alsof hij niet mee kan. Ik denk dat elke gem zwaargewicht mee kan bij Glory. Je hebt een top 4 alles daar onder is niveau Poturak. Ghita wint het makkelijk van Innocente, Marshal, Londt, Tafa etc

  14. #14
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Hari vs Agdenbuyi lijkt me een leuke partij mits we een Hari zien die fit is en gemotiveerd en niet de dikke versie die zn geld komt ophalen. Ghita is naar mijn idee te lang weg geweest, in zijn prime was hij een leuke vechter, maar overschaduwd door de groten van toen. Haalt hij het niveau van vroeger, dan kan het wel een interessante zijn, maar laat hem eerst maar een paar partijen knokken.

  15. #15
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Glory moet Antonio Plazibat tekenen. De voormalige K-1 winnaar. Heeft dat 8mans toernooi gewonnen waar hij Ibrahim El bouni versloeg in de finale. Dat is echt een topper en jong nog.

  16. #16
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Glory moet Antonio Plazibat tekenen. De voormalige K-1 winnaar. Heeft dat 8mans toernooi gewonnen waar hij Ibrahim El bouni versloeg in de finale. Dat is echt een topper en jong nog.
    Plazibat heeft zich bij ONE overschat qua salaris, en ONE is wat guller qua salaris dan GLORY. Denk dus niet dat Plazibat en GLORY er uit zullen komen tenzij Plazibat heel veel water bij de wijn doet.

    Ook moet je hem niet overschatten.
    Die finale tegen ElBouni vond ik al discutabel, (Maar ik ben bevooroordeeld)
    Daarna verloor hij tegen Mannaart een losse titelpartij en vervolgens kreeg hij bij ONE een pak slaag van Maslobojev. Ook is Plazibat een LHW en geen natuurlijke zwaargewicht.

  17. #17
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Wat vinden jullie van Roman Kryklia?
    Ik volg hem al een tijdje, hij.is goede atletische zwaargewicht die kan zo mee doen met de top van Glory HW. Draait zijn wedstrijden met succes.
    en.m.wikipedia.org/wiki/Roman_Kryklia

    Tsotne Rogava zou ik ook willen zien in GLORY de huidige ACB kampioen. Maakt ook goede stappen sowieso beter dan Tafa, Green etc van GLORY. Pas geleden in een vier man toernooi in de finale verloren van Krylia op punten.

  18. #18
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Hoeveel zou die Plazibat nou krijgen per wedstrijd bij ONE?

  19. #19
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Hoeveel zou die Plazibat nou krijgen per wedstrijd bij ONE?
    Weet ik niet precies. maar ze wilden een rematch tegen Ibrahim, maar alleen als Plazibat ook exclusief voor ONE zou tekenen. en toen kreeg ik te horen dat die onderhandelingen stukgelopen waren op oa. de salariseisen en die rematch er dus niet zou komen.

  20. #20
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Wat vinden jullie van Roman Kryklia?
    Ik volg hem al een tijdje, hij.is goede atletische zwaargewicht die kan zo mee doen met de top van Glory HW. Draait zijn wedstrijden met succes.
    en.m.wikipedia.org/wiki/Roman_Kryklia

    Tsotne Rogava zou ik ook willen zien in GLORY de huidige ACB kampioen. Maakt ook goede stappen sowieso beter dan Tafa, Green etc van GLORY. Pas geleden in een vier man toernooi in de finale verloren van Krylia op punten.
    Kryklia is een goede vechter, maar persoonlijk zie ik die het Rico, Ben Saddik, Adegbuyi heel lastig maken. WIl niet zeggen dat hij tegen die 3 geen kans zou maken, maar ik schat zijn niveau nog net even een trede lager in.

  21. #21
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Antonio Plazibat laatste partij was op 24-11. Lijkt wel of hij wat zwaarder is geworden en wat trager ook. Mooie K.O

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •