MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 30
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default Tayfun Ozcan vs Endy Semeleer (titelgevecht) Enfusion 23 februari.


    Het Enfusion toernooi in Eindhoven wat gepland staat voor 23 februari 2019 heeft een topper van een titelgevecht op het rooster staan. Enfusion wereldkampioen Tayfun Ozcan zal te zien zijn in een titelgevecht tegen Endy Semeleer.
    Tayfun Ozcan is onder andere wereldkampioen bij Enfusion op 72.5 kg en zal deze titel titel verdedigen tegen een van de meest veelbelovend vechters binnen de Enfusion organisatie, Endy Semeleer.
    Semeleer pakte in oktober dit jaar de Enfusion wereldtitel op 75kg in een harde wedstrijd tegen Aziz Kallah. Enfusion zet in samenwerking met Ringfight promotions, in Eindhoven jaarlijks een super line-up neer die de moeite waard is om te komen bekijken.

    Enfusion Eindhoven vindt plaats in het Indoor sportcentrum te Eindhoven. De partij tussen Ozcan en Semeleer zal ongetwijfeld garant staan voor vuurwerk.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Zo! Een om naar uit te kijken.

  3. #3
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    denk dat endy nog niet klaar is voor tayfun. grote fan van beide vechters, ik trouwens.
    Home mtk-gym.nl


  4. #4
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default


    Dit lijkt mij ook een leuke partij. Nieuwe generatie zwaargewichten. Levi Rigters de huidige nieuwe zwaargewicht kampioen tegen nieuwkomer Nidal Bchiri die laatst Errol Zimmerman K.O heeft geslagen.



    Ik begrijp alleen die Zwaargewicht ranking niet van Enfusion, ik zie bijv Andrei Herasimchuk die paar jaar geleden Verhoeven heeft verslagen in Kunlun als nr 1 op de ranking maar waarom vecht hij niet tegen de champ Levi Rigters?

  5. #5
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post

    Dit lijkt mij ook een leuke partij. Nieuwe generatie zwaargewichten. Levi Rigters de huidige nieuwe zwaargewicht kampioen tegen nieuwkomer Nidal Bchiri die laatst Errol Zimmerman K.O heeft geslagen.


    https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net...66&oe=5CB65776
    Ik begrijp alleen die Zwaargewicht ranking niet van Enfusion, ik zie bijv Andrei Herasimchuk die paar jaar geleden Verhoeven heeft verslagen in Kunlun als nr 1 op de ranking maar waarom vecht hij niet tegen de champ Levi Rigters?
    Omdat Gerasimchuk al met pensioen is..
    Maar wanneer heeft hij uberhaupt ooit voor Enfusion gevochten?
    Rogava kan ik me ook niet herinneren trouwens.. (niet dat ik alles weet, dus verbeter me als ik het mis heb)

  6. #6
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Precies! Ik had ook een tijd gelezen dat Gerasimchuk gestopt is. Zijn laatste partij was op 2 januari 2017 in Kunlun tegen de Braziliaan Felipe Michelleti. Dus waarom staat hij op de Enfusion heavyweight ranking van 2019 op nr 1?


    Op de Enfusion top 10 ranking staan er meerdere vechters die nooit een partijen hebben gevochten in Enfusion zoals inderdaad Rogava. Beetje een dunne divisie (nog erger dan Glory) doen lijken als of die vol zit met vechters die actief zijn binnen Enfusion om een top 10 ranking te kunnen samen stellen.

  7. #7
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    288
    vCash
    126000

    Default

    Of hij komt er weer aan in 2019?

  8. #8
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ik ga hierheen trouwens, ksn een vipseat halen. Is dit inclusief alcohol?

  9. #9
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Ik ga hierheen trouwens, ksn een vipseat halen. Is dit inclusief alcohol?
    Glory schenkt nooit alcohol toch?
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Glory schenkt nooit alcohol toch?
    Is geen GLORY evenement, maar ook hier bij Ringfight Promotions geen alcohol

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  11. #11
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Komt niet zo vaak voor een getalenteerde vechter buiten de Randstad of Brabant.

  12. #12
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Vanavond terug te zien op tv zender Viceland om 20.30 uur.

  13. #13
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Heeft iemand uitslagen?

  14. #14
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Heeft iemand uitslagen?
    Spoiler.....















    Tayfun ozcan behoudt zijn titel....hij heeft gewonnen op punten, de rest van de uitslagen weet ik niet.
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  15. #15
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Was een mooie partij, Tayfun scoorde goed met lichaamsstoten, Endy trapte meer, maar kwam niet helemaal door op een grote kans in de derde ronde na, Tuyfun wist zich daar erg goed van te herstellen.

  16. #16
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Afgelopen weekend vonden een aantal grote kickboks toernooien plaats, een in Shanghai, China Kunlun Fight, maar ook een dichterbij huis Enfusion welke gehouden werd in Eindhoven.

    Bij kickboks wedstrijden zijn er altijd winnaars en verliezers, dat hoort nu eenmaal bij een competitie sport als deze. Dat vechters en hun fans het vaak niet eens zijn met een uitslag is inherent aan het feit of iemand wint of verliest.

    Sport redacties worden vaak bestookt met mails van vechtsport liefhebbers die het niet eens zijn met uitslagen, maar ook social media stroomt vaak over van reacties.

    Winnaar
    Kunlun Fight in China gisteren (zondag), daar stonden in de finale van het -70KG toernooi twee top vechters tegenover elkaar. Davit Kiria die afkomstig is van Team Holzken en Marouan Toutouh die ook zijn vechtsport roots in Nederland heeft liggen. Kiria ging er met de winst vandoor, maar de fans van Toutouh waren het daar niet helemaal mee eens.

    LEES OOK: Davit Kiria te sterk voor Marouan Toutouh

    Wij spraken met Tarik Imahda die Toutouh bijstaat in de trainingen op het gebied van fysieke kracht en spiervermogen. Hij verteld: “Het klopt gewoon niet tot nu heeft niemand aangegeven dat Marouan verloren zou hebben. Kenners en leken zeggen allemaal hetzelfde en vragen zich af, waarom en hoe kan het. Maar de uitslag is er en zal niet anders worden.”

    Reacties
    Imahda reageert hiermee op de reacties op Facebook waar het merendeel van de kritische fans reageerde op een post die stelde dat Toutouh de winnaar van de clash was.

    Onze redactie vroeg ook een reactie bij Sjef Weber van Team Holzken waar Kiria onder traint, deze zegt: “Het is duidelijk dat Davit de betere vechter was. Ik heb samen met Nieky (Holzken) de partij live mee gekeken, en in onze ogen was het duidelijk, Davit is de winnaar. “

    Wie heeft er gewonnen?
    Enfusion Eindhoven, daar werden een aantal felle partijen uitgevochten, er stond zelfs een wereldtitel op het spel, namelijk die van top vechter Tayfun Ozcan die was uitgedaagd door super talent Endy Semeleer.

    Ozcan kwam als winnaar uit de bus en zette hiermee zijn ongeslagen record voort. Ook over deze partij vielen de fans, want Tayfun had dan wel gewonnen maar Endy had de winst toegewezen moeten hebben, aldus de reacties.

    Video scheids
    Zo stond er op social media te lezen: Kennen jullie de regels van Enfusion niet, verdiep je daar maar eens in voordat je oordeelt. “ Deze reactie was op de partij tussen Walid en El Moukadem. Ook deze werd heftig betwist door voor en tegenstanders.

    Hoe het ook zij uitslagen worden vaak betwist, de waarheid ligt vaak in het midden. Overigens is het zo dat een jury beslist, ook al zijn deze niet onfeilbaar. Wellicht wordt het tijd voor een VAR (video scheids) net als bij het voetbal?

    Op deze manier kan er veel discussie wellicht achteraf worden voorkomen.

    Bron: https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...-voor-een-var/

  17. #17
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Ik weet niet of een VAR in het kickboksen gaat werken, helemaal als soms de trainer een de manager en de organisator tegelijk is.
    Gewoon neutrale goede juryleden werkt het beste.

    Ik heb die Kunlun finale gezien. Maar die Toutouh was gewoon de betere vechter. En aan de reacties op FB te lezen waren echt de meeste eens dat Toutouh bestolen is. Weet iemand of Kiria een langdurige contract heeft bij Kunlun?
    Tayfun vs Endy was een mooie partij, beide gingen gelijk op. Die Endy kan alleen maar beter worden en Tayfun moet gewoon naar Glory, hij is Enfusion ontgroeid. Begrijp de kritiek maar ja vond Tayfun als champ iets beter op die avond.
    Rigters vs Bchiri was een leuke HW partij en Rigters terecht gewonnen, hij vocht beter dan tegen Pacas en Bchiri komt er wel. Beide zijn jong en kickboks organisaties willen goede zwaargewichten hebben.
    El Moukadam had een toffe intro met rapper Appa en met die lilliputter kickbokser Wopkse. Maar Walid vocht later goed terug, had wel een extra ronde gemogen. Maar persoonlijk vind ik Enfusion een niveautje lager dan Glory.

  18. #18
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Ik zag ook online voorbij komen dat Roman Kryklia een 8 man zwaargewicht toernooi heeft gewonnen van Kunlun. Toernooi vechten is die Kryklia wel goed in. Ik zou hem wel willen zien vechten in Glory.

  19. #19
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Wie heeft er gewonnen?
    Enfusion Eindhoven, daar werden een aantal felle partijen uitgevochten, er stond zelfs een wereldtitel op het spel, namelijk die van top vechter Tayfun Ozcan die was uitgedaagd door super talent Endy Semeleer. Ozcan kwam als winnaar uit de bus en zette hiermee zijn ongeslagen record voort. Ook over deze partij vielen de fans, want Tayfun had dan wel gewonnen maar Endy had de winst toegewezen moeten hebben, aldus de reacties.
    Weet niet welke partij de fans dan hadden gekeken, maar Tayfun was 5 ronden lang de drukkende vechter die meer scoorde (impact) met zijn stoten. Semeleer vocht een meer dan prima wedstrijd, maar Tayfun was echt de verdiende winnaar van deze partij.

  20. #20
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Warriors tv op bezoek bij Enfusion Eindhoven
    https://youtu.be/3J11581yGZU

    https://youtu.be/4cFUsWbl0wk

  21. #21
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Warriors tv op bezoek bij Enfusion Eindhoven
    https://youtu.be/3J11581yGZU

    https://youtu.be/4cFUsWbl0wk
    Hahaha, de interviewer krijgt meer commentaar in de comments dan inhoudelijk over de partij zelf. Endy Semeleer zelf is trouwens vrij duidelijk over het verloop van de wedstrijd.

  22. #22
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    61
    vCash
    126000

    Default

    Wat deed Semeleer steeds stoer zeg, zo van 'trap maar dan', 'kom maar dan'. Beetje vervelend dat geforceerd stoer willen doen.

  23. #23
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Hij probeerde Tayfun uit zijn spel te houden alleen hielp het niet. Zou wel 5 rondes willen zien. Ozcan vs bullaid

  24. #24
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    61
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Hij probeerde Tayfun uit zijn spel te houden alleen hielp het niet. Zou wel 5 rondes willen zien. Ozcan vs bullaid
    Bullaid.....zegt me erg weinig.Tegen welke grote namen heeft hij gevochten en gewonnen?

  25. #25
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Tayfun terechte winnaar. Was veel dominanter plus niet te vergeten dat hij een blessure had aan zijn rechter scheenbeen.

    Tayfun is enfusion allang al ontgroeit. Alle uitdagingen heeft hij overwonnen. Weet niet hoelang zijn contract doorloopt?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •