MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 7 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 156
  1. #26
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Jaraya traint daar nog. Maar ik zie hem nog wel daar vertrekken bij de twee verlies partij achter elkaar dan zie ik hem wel trainen bij Mike Passenier dicht bij zijn idool.
    Schijnt dat Glory in april weer terug komt in de Arena.
    Als ik Bonjasky moet geloven in zijn interview met Levi Rigters
    https://youtu.be/b-SEiHcH6Ic
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Jaraya traint daar nog. Maar ik zie hem nog wel daar vertrekken bij de twee verlies partij achter elkaar dan zie ik hem wel trainen bij Mike Passenier dicht bij zijn idool.
    Schijnt dat Glory in april weer terug komt in de Arena.
    Als ik Bonjasky moet geloven in zijn interview met Levi Rigters
    https://youtu.be/b-SEiHcH6Ic
    Traint veel bij El gaoui.

  3. #28
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Jaraya traint daar nog. Maar ik zie hem nog wel daar vertrekken bij de twee verlies partij achter elkaar dan zie ik hem wel trainen bij Mike Passenier dicht bij zijn idool.
    Schijnt dat Glory in april weer terug komt in de Arena.
    Als ik Bonjasky moet geloven in zijn interview met Levi Rigters
    https://youtu.be/b-SEiHcH6Ic
    Tot zover weer de loyaliteit...

  4. #29
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Ozcan vs Semeleer word ook een dikke partij: Enfusion 23 februari.

  5. #30
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    41
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by JBW View Post
    Traint veel bij El gaoui.
    Hij lijkt me tegenwoordig bij Andy Souwer te trainen, aan zijn Instagram te zien. Toch verschijnt hij niet op de trainingsfoto's die Souwer post (ook niet bij The colloseum trouwens). Lijkt me meer aan de hand te zijn.

  6. #31
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by F30 View Post
    Hij lijkt me tegenwoordig bij Andy Souwer te trainen, aan zijn Instagram te zien. Toch verschijnt hij niet op de trainingsfoto's die Souwer post (ook niet bij The colloseum trouwens). Lijkt me meer aan de hand te zijn.
    Las ergens iets van trainen onder badr, maar idk wat daar van waar is.

  7. #32
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Badr kan hem zeker beter trainen I don't think so. Die jongeman heeft echt gedrags problemen. Badr geeft het nog toe.

  8. #33
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie Hari, Jaraya niet trainen en coachen. Financieel oninteressant voor Hari. Dat ze op de foto gaan wil niks zeggen.

    Maar Jaraya kan beter naar de 70 kilo divisie gaan maakt hij iets meer kans op een belt alleen bij de Coloseum hebben ze al iemand daar vechten in de 70 kilo: Tynani Beztati.
    In de 77 kilo divisie heeft hij daar voorlopig niks te zoeken naar mijn mening. Zijn hele lichaamsbouw is niet gemaakt om in competitie te gaan tegen gasten zoals Harut Grigorian, Murthel Groenhart (hebben we vorige jaar gezien), Cedric Doumbe, Hamicha, Kongolo etc. Dat Jaraya nu een beetje ervaring op doet bij verschillende gyms betekent niet gelijk dat hij weg is bij de neven De Vries en Kortland? Maar bij 2 extra verlies partijen achter elkaar zie ik hem nog wel weg gaan.

    Jafharre Wilnis vs D'Angelo Marshall beide komen van verlies partijen dus een mooie pot.
    Benjamin Adegbuyi vs Guto Inocente rematch, de vorige partij kon beide kanten opgaan. Pas in de derde ronde werd Adegbuyi wakker en vocht goed terug. Maar de winst ging naar Guto.
    Een vervolg partij lijkt mij leuk.

    Enfusion's top partij Oszan vs Semeleer gaat vuurwerk worden in Eindhoven.

    Sergej Maslobojev vs Tarik Khbabez bij One FC voor de heavyweight belt lijkt mij ook een knalpartij als die er zou komen. Sergej heeft gewonnen van Antonio Plazibat en Tarik heeft Ibrahim El Bouni kickboks les gegeven. Leuke pot.

    Weet iemand of die Murat Aygun nog gaat vechten in Bellator Kickboxing? Dat contract kreeg hij na die schandalig finale om te mogen vechten naast die 100 k. Want die Wfl 8 man toernooi finale partij hebben ze niks mee gedaan. Niks meer van vernomen, dan zou je zeggen dat Aygun wel een partij gaat krijgen in Bellator?

  9. #34
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Ik zie Hari, Jaraya niet trainen en coachen. Financieel oninteressant voor Hari. Dat ze op de foto gaan wil niks zeggen.

    Maar Jaraya kan beter naar de 70 kilo divisie gaan maakt hij iets meer kans op een belt alleen bij de Coloseum hebben ze al iemand daar vechten in de 70 kilo: Tynani Beztati.
    In de 77 kilo divisie heeft hij daar voorlopig niks te zoeken naar mijn mening. Zijn hele lichaamsbouw is niet gemaakt om in competitie te gaan tegen gasten zoals Harut Grigorian, Murthel Groenhart (hebben we vorige jaar gezien), Cedric Doumbe, Hamicha, Kongolo etc. Dat Jaraya nu een beetje ervaring op doet bij verschillende gyms betekent niet gelijk dat hij weg is bij de neven De Vries en Kortland? Maar bij 2 extra verlies partijen achter elkaar zie ik hem nog wel weg gaan.

    Jafharre Wilnis vs D'Angelo Marshall beide komen van verlies partijen dus een mooie pot.
    Benjamin Adegbuyi vs Guto Inocente rematch, de vorige partij kon beide kanten opgaan. Pas in de derde ronde werd Adegbuyi wakker en vocht goed terug. Maar de winst ging naar Guto.
    Een vervolg partij lijkt mij leuk.

    Enfusion's top partij Oszan vs Semeleer gaat vuurwerk worden in Eindhoven.

    Sergej Maslobojev vs Tarik Khbabez bij One FC voor de heavyweight belt lijkt mij ook een knalpartij als die er zou komen. Sergej heeft gewonnen van Antonio Plazibat en Tarik heeft Ibrahim El Bouni kickboks les gegeven. Leuke pot.

    Weet iemand of die Murat Aygun nog gaat vechten in Bellator Kickboxing? Dat contract kreeg hij na die schandalig finale om te mogen vechten naast die 100 k. Want die Wfl 8 man toernooi finale partij hebben ze niks mee gedaan. Niks meer van vernomen, dan zou je zeggen dat Aygun wel een partij gaat krijgen in Bellator?
    Maslobojev zit niet meer bij ONE. Maar ze hebben wel de grote Stoica. Die zou ik wel tegen Tarik willen zien.

  10. #35
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Hopelijk slaat Tarik die Andre Stoica K.O. Zou graag de reactie willen zien van die Roemeense nationalist Broadcast op Sherdog 😂

  11. #36
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Wat is de reden dat Maslobojev weg is bij One? Ze betalen beter dan bijv Glory.

  12. #37
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Wat is de reden dat Maslobojev weg is bij One? Ze betalen beter dan bijv Glory.
    Ik weet het niet helemaal zeker. maar hij wou niet meer op LHW vechten. Hij wou naar Middelgewicht. En daar heeft ONE nog niet echt een divisie. Denk dat dat er een beetje mee te maken heeft dat ONE hem heeft laten gaan. (Maar nogmaals, ik weet dit niet helemaal zeker)

  13. #38
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Aha oke dank voor de info.
    Khbabez vs Stoica gaat er komen op 8 maart in ONE.
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...andrei-stoica/

    Alistair Overeem vertelt tegen Bonjasky dat hij na zijn UFC carrière waarschijnlijk nog terug gaat keren in het Kickboksen.
    Overeem vs Verhoeven zou ik wel willen zien
    https://youtu.be/YUchaXtfuMg

  14. #39
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Zie dat Petch en Sittichai op 9 maart vechten op een ander event, hebben die een ander contract?

  15. #40
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Sommige Glory Kickboksers mogen buiten hun Glory wedstrijden ook bij andere organisaties vechten met goedkeuring van Glory. Sittitchai, Marat , JBS en Petch zijn daar de voorbeelden van. Bijv in 2015 mocht hun HW kampioen Rico Verhoeven vechten in Kunlun en Glory's HW top 5 Jafharre Wilnis in Enfusion, JBS in A1WCC en ACB. Zonder goedkeuring en je gaat ook nog K.O zoals Ilunga's laatste partij tegen McSweeny dan is het exit bij Glory.

  16. #41
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Aygun officieel toch de winnaar van het WFL toernooi final 8..... en hij wil een rematch. Hopelijk een rematch van 5 rondes om de titel tegen de echte kampioen Noureddine Mahiedine https://www.tubantia.nl/enschede/eer...hede~ad240f37/

  17. #42
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben niet thuis in alle regels m.b.t de score, maar zijn alle mensen die Nouredinne als ( absolute ) winnaar hebben gekozen ook niet de thuis in de regels, of worden we alsnog voor de gek gehouden? Het zal wel aan mij liggen....

  18. #43
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Aygun officieel toch de winnaar van het WFL toernooi final 8..... en hij wil een rematch. Hopelijk een rematch van 5 rondes om de titel tegen de echte kampioen Noureddine Mahiedine https://www.tubantia.nl/enschede/eer...hede~ad240f37/
    Als die ballen heeft en zo zelfverzekerd is, laat hem dan die 100.000 op het spel zetten die nu door Mahiedine zijn neus is geboord.

  19. #44
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Jaraya nu toch echt weg denk ik, alleen maar foto's van trainen in den Bosch.

  20. #45
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by JBW View Post
    Jaraya nu toch echt weg denk ik, alleen maar foto's van trainen in den Bosch.
    Ja indd al een tijd geen Danny de Vries te zien op zijn insta.

    Gaat deze Duitse knalpartij er toch komen? Mo Abdellah (Glory, Enfusion, A1WCC champ) tegen youtube ster en Weltmeister Michael Smolik (30-0)?


    Lange Yousri Belgaroui vs Simon Marcus zou ik ook willen zien, deze hebben nog niet tegen elkaar gevochten. Yousri daagt ex kampioen Simon Marcus al jaren uit. Maar Marcus laat niks van zich horen.

  21. #46
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Gaat deze Duitse knalpartij er toch komen? Mo Abdellah (Glory, Enfusion, A1WCC champ) tegen youtube ster en Weltmeister Michael Smolik (30-0)?
    Knalpartij... Ik vind die beef vermakelijk.
    Vind Abdallah niet bepaald je van het maar hij is iig niet bang voor een uitdaging ook al gaat ie op zn bek. Smolik is gewend aan uitgezochte tegenstanders die of de hele tijd stil staan zoals Daniel Sam of voor Nederlandse begrippen misschien B klasse zijn. Ben benieuwd of de Steko broers het deze keer laten doorgaan. Iedereen loopt wel altijd op Smolik te zeiken maar die staat dus bij de Stekos onder contract en die creëren al 10+ jaar fake kampioenen die bijna al hun partijen tegen geselecteerde tegenstanders hebben gewonnen. Zou er niet raar van opkijken als de Stekos weer een reden vinden om het niet door te laten gaan. Nou ja. Donderdag moet ie eerst tegen Vladimir Tok. Zal die wel weer voortijdig winnen.

  22. #47
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Ja indd al een tijd geen Danny de Vries te zien op zijn insta.

    Gaat deze Duitse knalpartij er toch komen? Mo Abdellah (Glory, Enfusion, A1WCC champ) tegen youtube ster en Weltmeister Michael Smolik (30-0)?


    Lange Yousri Belgaroui vs Simon Marcus zou ik ook willen zien, deze hebben nog niet tegen elkaar gevochten. Yousri daagt ex kampioen Simon Marcus al jaren uit. Maar Marcus laat niks van zich horen.
    Dat is toch die Canadese opa muay Thai vechter uit Cannada.

  23. #48
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Knalpartij... Ik vind die beef vermakelijk.
    Vind Abdallah niet bepaald je van het maar hij is iig niet bang voor een uitdaging ook al gaat ie op zn bek. Smolik is gewend aan uitgezochte tegenstanders die of de hele tijd stil staan zoals Daniel Sam of voor Nederlandse begrippen misschien B klasse zijn. Ben benieuwd of de Steko broers het deze keer laten doorgaan. Iedereen loopt wel altijd op Smolik te zeiken maar die staat dus bij de Stekos onder contract en die creëren al 10+ jaar fake kampioenen die bijna al hun partijen tegen geselecteerde tegenstanders hebben gewonnen. Zou er niet raar van opkijken als de Stekos weer een reden vinden om het niet door te laten gaan. Nou ja. Donderdag moet ie eerst tegen Vladimir Tok. Zal die wel weer voortijdig winnen.

    Zeker vermakelijk indd Mo die niet bang is door gewoon te knokken tegen iedereen tegen Smolik die dik wordt gehypt terwijl hij nooit tegen echte goede tegenstanders heeft gevochten.
    Dank voor de uitleg over de Steko's broers en hun gemaakte kampioenen, dat wist ik niet. Ik lees de Duitse reacties (google translate) op sociale media en de meeste vinden ook eigenlijk dat Smolik gewoon een "K1" hype is die niks heeft bewezen. Maar een positief punt over Smolik, hij kan zich zelf wel goed promoten als kickbokser met zijn politie tv serie en vlogs alleen jammer dat hij niet tegen wereld toppers vecht als WKU Weltmeister.
    Vladmir Tok is net als Daniel Sam een middelmatige kickbokser, ik vind hem eigenlijk nog minder dan Daniel Sam. Leuk om je winst record op te krikken.
    Last edited by Eindbaas; 27-03-2019 at 17:57.

  24. #49
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Dat is toch die Canadese opa muay Thai vechter uit Cannada.
    32 jaar valt wel mee toch, kan nog jaren door gaan. Marcus vecht nog goed.


    Zag trouwens dit op FB:
    Today Nordine Mahieddine and ARJ Trainingen joined forces.
    Stay tuned for more information about this cooperation👊
    Tarik KhbabezMahieddine nordineONE Championship


    Gaan wel deuren voor hem open. Misschien zien we Mahieddine wel bij ONE maar eerst die rematch tegen Aygun.
    Last edited by Eindbaas; 27-03-2019 at 18:12. Reason: .

  25. #50
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Dank voor de uitleg over de Steko's broers en hun gemaakte kampioenen, dat wist ik niet. Ik lees de Duitse reacties (google translate) op sociale media en de meeste vinden ook eigenlijk dat Smolik gewoon een "K1" hype is die niks heeft bewezen.
    Is hij ook. Hij zegt wel altijd in zn videos dat ie wil groeien als vechter en zo maar het komt er nooit van. De vorige onverslaanbare wereldkampioen made by Steko was Besim Kabashi. Die is inmiddels overleden aan een 'medicijncocktail'. Althans dat was t officiele verhaal. Maar ook die vocht alleen de 3e en 4e rangers. Een daarvan was David Dancrade die ook wel eens bij de K1 tegen Musashi is afgegaan.


    Maar een positief punt over Smolik, hij kan zich zelf wel goed promoten als kickbokser met zijn politie tv serie en vlogs alleen jammer dat hij niet tegen wereld toppers vecht als WKU Weltmeister.
    Dat dan wel weer. Maar laten we eerlijk wezen. Zo verschrikkelijk bijzonder is dat tegenwoordig ook niet meer. Iedereen probeert met Youtube, Facebook. Instagram etc... te scoren. En als ahem 'topsporter' trek je toch wel vrij snel een crowd.
    Vladmir Tok is net als Daniel Sam een middelmatige kickbokser, ik vind hem eigenlijk nog minder dan Daniel Sam. Leuk om je winst record op te krikken.
    Hahaha ja idd. Maar dat gaat alweer niet door Tok heeft alweer afgezegd. Was blijkbaar niet echt gemotiveerd om te komen trainen volgens zn nu ex-trainer Kamal El Amrani. Maar ze hebben alweer een top vervanger gevonden. Die 1 hele dag heeft zich voor te bereiden. De Tsjech Michal Janacek die ook al een keer door Ismael Londt werd mishandeld.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •