MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 7 FirstFirst ... 234567 LastLast
Results 126 to 150 of 156
  1. #126
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.653
    vCash
    126000

    Default

    Nu hopen dat Badr dit keer echt wat laat zien van zijn kunsten. Zijn laatste zes partijen goed afsluiten. Het niveau uit 2012 tegen Saki zie ik hem niet meer halen maar een 70 procent Badr kan de huidige HW divisie nog steeds interessant maken.

    Glory heeft trouwens K1 heavyweight GP champ van 2017 Antonio Plazibat binnen gehaald. Hij gaat tegen Nordine Mahedinne vechten op Glory 66 Parijs 22 juni. Tomas Mozny heeft wegens blessureleed afgezegd tegen Nordine.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    Wat een lichaam zeg Pfoe beestachtig
    Smolik is wel athletisch maar 'beestachtig'?

  3. #128
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.653
    vCash
    126000

    Default

    @Blackadder
    Ik denk dat R.D.N Badr bedoelt geen Smolik.

    Bij Official Bonjasky geeft Mike Passenier aan dat de partij tegen Rico er gaat komen als het goed is.
    Vanaf 7 min.
    https://youtu.be/FK3NHprGmnw

    Ik zie trouwens dat Jorina Baars ook heeft getekend bij ONE. Goed voor haar kan ze wat meer wedstrijden vechten, wat meer zekerheid en financieel beter? Wat is er met dat Bellator Kickboxing aan de hand? Ze organiseren zo weinig KB events. Lijkt wel of Bellator het niet meer boeit dat hele kickboksen.

  4. #129
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Ik las vandaag ergens bij vechtsport info(dacht ik). Dat er enkel kb events zijn in Italië en dat had weer te maken met de mma licentie die ze anders niet krijgen. Zal het even zoeken

  5. #130
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Danyo Ilunga vs Fred Sikking als hoofdpartij bij een evenement van de voormalige trainers en managers van Smolik in München. Wordt nu uitgezonden via Kabel Eins. Is geloof ik al begonnen.

  6. #131
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    @Blackadder
    Ik denk dat R.D.N Badr bedoelt geen Smolik.
    Oh. Die had ik helemaal niet gezien.

  7. #132
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Smile

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Smolik is wel athletisch maar 'beestachtig'?
    Bedoel Badr uiteraard

  8. #133
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ilunga vs Sikking.



    Voor degenen die Duits kunnen doe jezelf een plezier en doe t geluid uit. Iedereen die altijd over de commentatoren in Nederland klagen of over die Engelsman van Enfusion hebben die idioot van een Matthias Preuss nog niet commentaar horen geven. Zoals bv dat men in t Thaiboxen geen ellebogen moet gebruiken. Hij commenteert al 10+ jaar en heeft nog steeds nul verstand vd sport.

  9. #134
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ilunga vs Sikking

  10. #135
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  11. #136
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Dat Sikking nog mag vechten. Hij is heeft al zoveel schade opgelopen. Echt onverantwoord!

  12. #137
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Dat Sikking nog mag vechten. Hij is heeft al zoveel schade opgelopen. Echt onverantwoord!
    x2

  13. #138
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.653
    vCash
    126000

    Default

    Kort samengevat: zeer wisselvallige Ilonga (net als Duut) wint van Sikking die voor zijn eigen gezondheid beter kan stoppen.

    Op de Fb pagina van kickbox blogger John Mo zie ik een bericht voorbij komen dat Hari vertrekt bij Mike's Gym.

  14. #139
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Kort samengevat: zeer wisselvallige Ilonga (net als Duut) wint van Sikking die voor zijn eigen gezondheid beter kan stoppen.

    Op de Fb pagina van kickbox blogger John Mo zie ik een bericht voorbij komen dat Hari vertrekt bij Mike's Gym.
    Is nu ook bevestigd door hem.
    http://www.mixfight.nl/forum/showthr...Mike-Passenier

  15. #140
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.653
    vCash
    126000

    Default

    Steko's Fake Club beter bekend als de Steko broeders zijn weer bezig met hun oplichters praktijken in Duitsland.
    Dit keer hebben ze hun paper champ en ideale schoonzoon Sebastian Preuss "laten" winnen. Terwijl hij door de andere vechter (geen Steko vechter) gedomineerd werd en 2 knockdowns tegen zich kreeg. Bekijk de reactie van het publiek die kaartjes hebben gekocht en min likes op de video. Dit is niet goed voor de Kickbox sport in Duitsland. Terwijl de sport daar ook populair is, krijg je dit soort oplichters die de sport daar verpesten. Goed dat posterboy Michael Smolik bij hun weg is.
    De volledige partij:
    https://youtu.be/QppowW4k27s

    Reacties op Twitter op een bekende Kickboks blogger Yodsanan die de knockdowns laat zien tegen de Steko bokszak.
    https://mobile.twitter.com/_Yodsanan...04398759772160

  16. #141
    Join Date
    Jun 2016
    Posts
    94
    vCash
    121500

    Default

    Jerraya - Beztati
    Badr - JBS
    Ozcan - Jouncy

  17. #142
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.653
    vCash
    126000

    Default

    Top kickboxing partijen voor dit jaar in Glory:

    Heavyweight:
    Rico Verhoeven vs Jamal Ben Saddik 3 (titelpartij) september in Duitsland zou ideaal zijn. JBS hoort gewoon voor de titel te vechten. Als het te lang duurt omdat de champ niet wil knokken de titel vacant maken wat ze bijv in het verleden hebben gedaan met Gokhan Saki in de Light Heavyweight.
    Maar zie liever dat Rico snel bij tekend en dat deze partij als nog door gaat.

    Benjamin Adegbuyi vs Daniel Ghita (als Ghita terug mag bij Glory) social media beef tussen deze twee Roemenen loopt steeds hoog op als ik Google translate moet geloven. Goed om deze knalpartij te promoten.

    Roel Mannaart vs Antonio Plazibat 2 (winnaar tegen de top vijf, de huidige K1 champ tegen de voormalige K1 champ)
    Nordin Mahedinne vs Junior Tafa (beide hebben een win nodig)
    Michael Smolik vs Mo Abdelah (Duitse zwaargewicht superfight deze partij in Duitsland houden)
    Jafharr Wilnis vs Guto Inocente


    Light Heavyweight:
    Arthem Vakhitov vs Felipe Micheletti (titelpartij)
    Donegi Abena vs Luis Tavares 2 (staat nu 1-0 voor Abena)
    Artur Gorlov vs Michael Duut


    Middelweight:
    Alex Pereira vs Ertugrul Bayrak (titel partij)
    Simon Marcus vs Donovan Wisse
    Yousri Belgaroui vs Eyevan Danenberg


    Welterweight:
    Cedric Doumbe vs Murthel Groenhart 3 (titel partij) Groenhart is uitgedaagd door de Champ, zie deze partij wel gebeuren.
    Harut Grigorian vs Hamicha

    Lightweight:
    Marat Grigorian vs Tyani Beztati (titel partij)
    Elvis Gashi vs Mo Jaraya
    Tayfun Oscan erbij halen als Enfusion mee wil werken.

    Featherweight
    Zie ik liever een 8 mans toernooi in New York met VanNostrand, Asa Ten Pow, Zougary, Glunder, Adamchuck etc. Zou geweldig zijn als Ilias Bulaid mee zou doen.

  18. #143
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Steko's Fake Club beter bekend als de Steko broeders zijn weer bezig met hun oplichters praktijken in Duitsland.
    Dit keer hebben ze hun paper champ en ideale schoonzoon Sebastian Preuss "laten" winnen. Terwijl hij door de andere vechter (geen Steko vechter) gedomineerd werd en 2 knockdowns tegen zich kreeg. Bekijk de reactie van het publiek die kaartjes hebben gekocht en min likes op de video. Dit is niet goed voor de Kickbox sport in Duitsland. Terwijl de sport daar ook populair is, krijg je dit soort oplichters die de sport daar verpesten. Goed dat posterboy Michael Smolik bij hun weg is.
    De volledige partij:
    https://youtu.be/QppowW4k27s

    Reacties op Twitter op een bekende Kickboks blogger Yodsanan die de knockdowns laat zien tegen de Steko bokszak.
    https://mobile.twitter.com/_Yodsanan...04398759772160
    1,3k dislikes. Hahahaha Helaas is Preuss niet zo actief op social media als Smolik. Zou toch echt interessant zijn hoe hij tegen zijn 'winst' aankijkt na deze shit storm.

  19. #144
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.653
    vCash
    126000

    Default

    Said El Badaoui is nu de officiële hoofdtrainer van Hari. Zat ook in het verleden in de hoek van Khalid Bourdif en de huidige top kickboksers zoals Hamicha, Bayrak en Bulaid, hij heeft nu ook onder zijn hoede de ervaren MMAers Melvin Manhoef en Germaine.
    Ik ben wel benieuwd hoe die samenwerking gaat verlopen met Badr. Big Mike had toch iets meer engelen geduld met het karakter van Hari bijna 15 jaar lang. Maar het is wat het is.
    https://mmadna.nl/badr-hari-maakt-zi...rainer-bekend/

    En in december krijgen we toch Rico vs Badr 2. Ik hoop voor Jamal Ben Saddik dat het geen titel partij wordt. Heb je D'Angelo Marshall in de eerste ronde K.O gemept en een 8 man toernooi gewonnen met een gebroken hand tegen de favoriet gaat er iemand die al jaren niet echt actief is met je titel partij ervandoor..
    https://www.ad.nl/sport/er-lijkt-gee...hari~ab5fd8bf/

  20. #145
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Said El Badaoui is nu de officiële hoofdtrainer van Hari. Zat ook in het verleden in de hoek van Khalid Bourdif en de huidige top kickboksers zoals Hamicha, Bayrak en Bulaid, hij heeft nu ook onder zijn hoede de ervaren MMAers Melvin Manhoef en Germaine.
    Ik ben wel benieuwd hoe die samenwerking gaat verlopen met Badr. Big Mike had toch iets meer engelen geduld met het karakter van Hari bijna 15 jaar lang. Maar het is wat het is.
    https://mmadna.nl/badr-hari-maakt-zi...rainer-bekend/

    En in december krijgen we toch Rico vs Badr 2. Ik hoop voor Jamal Ben Saddik dat het geen titel partij wordt. Heb je D'Angelo Marshall in de eerste ronde K.O gemept en een 8 man toernooi gewonnen met een gebroken hand tegen de favoriet gaat er iemand die al jaren niet echt actief is met je titel partij ervandoor..
    https://www.ad.nl/sport/er-lijkt-gee...hari~ab5fd8bf/

    Zou Jamal leuk vinden Hahahah kan toch niet.
    vind het niet heel slim om hem gelijk tegen Rico te zetten.

  21. #146
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Misschien vallen de kijk cyfers zo tegen dat ze op Badr inzetten voor een kijkcijfer kanon.

  22. #147
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.653
    vCash
    126000

    Default

    Default
    Het is gewoon een money fight. Natuurlijk heeft Glory het nodig. Vooral voor de kijkcijfers en een stadion wat je met gemak kan uitverkopen. Maar ik zag liever Rico vs Jamal 3. Ik zie Badr ook niet winnen van Rico. Helemaal niet met 5 x 3

  23. #148
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Wat denk je wat Glory het gaat kosten ��

  24. #149
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Default
    Het is gewoon een money fight. Natuurlijk heeft Glory het nodig. Vooral voor de kijkcijfers en een stadion wat je met gemak kan uitverkopen. Maar ik zag liever Rico vs Jamal 3. Ik zie Badr ook niet winnen van Rico. Helemaal niet met 5 x 3
    Denk het ook niet alleen met wat tover drank zou die een beetje kans maken.

  25. #150
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.653
    vCash
    126000

    Default

    Arthem Vakhitov had toch zijn hand gebroken tegen Donegi Abena. Niet de eerste keer. Die zullen we dit jaar niet zijn titel zien verdedigen denk ik. Daarom was hij niet echt actief in het begin tegen Abena. Voorlopig geen piano voor Vakhitov.
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...es-geopereerd/

    Adegbuyi vs Ghita ruzie loopt steeds verder op. Ik zou ze liever in een kickboks wedstrijd willen zien
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...bokswedstrijd/

    Vraag me af of ze bij Glory nog meer events gaan organiseren voor het event Collision 2? Nog niks bekend en hun vechters ( Perreira en Smolik ) wachten ook als ik hun social media zie.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •