MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 76 to 100 of 156
  1. #76
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Ieder geval naar een Hollandse gym waren ze hem combinaties kunnen leren en niet alleen taekwondo trappen. LHW zou voor hem beter zijn maar even kijken hoe hij het gaat doen in de HW divisie.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Mss laat ie Ilunga weer voor 1 of 2 sparringsessies naar Crailsheim komen.

  3. #78
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Ik zag dit voorbij komen op FB:

    Dear Fans, I promised that 2019 will be ours. Today I announce you that I signed a multiple fight (6) contract with Glory.

    Now it’s time to regain the crown.


  4. #79
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Er hoeft maar een onderwerp te zijn waar de naam Badr in voorkomt en de bende ontploft. Nu tekent ie voor 6 (!) potjes en geen reactie, hahaha

  5. #80
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Hij was toch de rest vh jaar gebanned voor zijn toverdrank gebruik?

  6. #81
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij ging de schorsing in toen die betrapt werd en daarna vroeg Glory aan de dopingautoriteit of die een kortere schorsing kon krijgen omdat die te belangrijk is voor Glory.

  7. #82
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Komt er waarschijnlijk toch een Badr vs Jamal aan.

  8. #83
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Volgens mij ging de schorsing in toen die betrapt werd en daarna vroeg Glory aan de dopingautoriteit of die een kortere schorsing kon krijgen omdat die te belangrijk is voor Glory.
    Ja. Maar dan zat ie toch nog steeds t/m november-december of zo aan de kant?

  9. #84
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Moroccan heavyweight Badr Hari has been issued with a 19-month suspension after tests on samples provided at GLORY 51 ROTTERDAM indicated a violation of Doping Autoriteit Netherlands rules regarding prohibited substances for competitive athletes.
    https://www.glorykickboxing.com/news...3-a76716847208
    19 maanden had ie gekregen. Voor die partij tegen Gerges. Dan kom je ergens tegen december uit op einde schorsing. Dus 2019 wordt toch niet zijn jaar.

  10. #85
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij was die schorsing begin december verlopen. Als hij zich voorbereidt voor december kunnen we nog eind dit jaar nog een partij van hem zien in de Glory ring. Als ik Glory was zou ik hem een van zijn partijen laten vechten in Japan of China. De Aziatische markt probeert Glory ook binnen te komen. Lukt niet echt.

  11. #86
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Ieder geval naar een Hollandse gym waren ze hem combinaties kunnen leren en niet alleen taekwondo trappen. LHW zou voor hem beter zijn maar even kijken hoe hij het gaat doen in de HW divisie.
    Hij gaat het eerst even allemaal zelf doen.

  12. #87
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Smolik gaat zijn eerste verlies partij meemaken in Glory.

    Verhoeven eist een rematch tegen Hari in december. Dan pas verlengd hij zijn contract.
    https://www.ad.nl/andere-sporten/gen...mber~ad608099/

    Ik zie ook dat Guto Inocente niet meer in de Glory rankings voorkomt. Hij was niet zo lang geleden de nr 4. Wel apart..
    https://www.glorykickboxing.com/figh...on/heavyweight

  13. #88
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Rico heeft gewoon gelijk. Ik snap niet dat Glory zo moeilijk doet. Is toch ook niet in hun interesse. Prik de datum en gaan met die banaan. Smolik gaat zeker verliezen. Maar zn eerste pot wordt tegen Abdallah. Die is ook niet je van het, dus daar kan die nog wel tegen winnen.

  14. #89
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Rico heeft geen zin in dat potje tegen Jamal. Snap ik wel, want Jamal is bereid om zijn kop eraf te slaan en is nog nooit zo gemotiveerd geweest.

    Tegen Hari kan ‘ie natuurlijk veel geld verdienen en wordt dit natuurlijk door meer mensen wereldwijd bekeken. Het is Hari die Verhoeven groot heeft gemaakt.

  15. #90
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Jamal was vorige partij ook duidelijk van plan om Rico's kop eraf te slaan. Ik zie het verschil niet. Er is ook geen verschil want Jamal blijft een te trage tegenstander voor Rico.

  16. #91
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind Jamal wel beter geworden sinds zijn laatste ontmoeting tegen Rico.
    Ben benieuwd tegen wie Jamal moet vechten als hij dit jaar geen titel gevecht krijgt? Er blijft weinig over in de HW divisie. Een rematch tegen Adgebuyi zie ik niet zitten want daar heeft hij overtuigend van gewonnen in de finale van het 8 mans toernooi en met een gebroken hand nog wel.
    Misschien tegen K1 champ Roel Mannaart of zijn kwelgeest Jafharr Wilnis waarvan hij 2 x heeft verloren. Want stel dat Wilnis weer dit keer wint van JBS, is de kans groter voor Jafharr om voor de titel te mogen vechten. Uiteindelijk is dat iedereen zijn doel om kampioen te worden, lijkt mij.

    Smolik vs Inocente leuke partij. Genoeg draai trappen te zien. Als Guto überhaupt nog in Glory vecht want ik zie hem nu niet meer in de Glory rankings.
    Hamicha vs Groenhart winnaar voor de titel.
    Mohamed Jaraya vs Elvis Gashi (top 5 in de LW)
    Hopelijk zien we nog in Glory 66 Parijs Micheletti vs Tavares winnaar voor de LHW titel.

  17. #92
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Ik vind Jamal wel beter geworden sinds zijn laatste ontmoeting tegen Rico.
    Ben benieuwd tegen wie Jamal moet vechten als hij dit jaar geen titel gevecht krijgt? Er blijft weinig over in de HW divisie. Een rematch tegen Adgebuyi zie ik niet zitten want daar heeft hij overtuigend van gewonnen in de finale van het 8 mans toernooi en met een gebroken hand nog wel.
    Misschien tegen K1 champ Roel Mannaart of zijn kwelgeest Jafharr Wilnis waarvan hij 2 x heeft verloren. Want stel dat Wilnis weer dit keer wint van JBS, is de kans groter voor Jafharr om voor de titel te mogen vechten. Uiteindelijk is dat iedereen zijn doel om kampioen te worden, lijkt mij.

    Smolik vs Inocente leuke partij. Genoeg draai trappen te zien.
    Smolik vs Jamal zou grappig zijn. Maar die gaat sws als eerste tegen Abdallah wat ie ja ook in zijn video al aankondigde. Met een beetje vernuft houdt Glory dat dan in Oberhausen of ergens anders in Duitsland. Uitverkochte bak haast gegarandeerd.

  18. #93
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Jamal was vorige partij ook duidelijk van plan om Rico's kop eraf te slaan. Ik zie het verschil niet. Er is ook geen verschil want Jamal blijft een te trage tegenstander voor Rico.
    Maar als Jamal nou eens die 2 a 3 rondes volgas heeft? Dan kan het wat worden. De vorige keer zag je ‘m al bij de 2e ronde hijgen. Anders heeft hij sowieso geen kans tegen Rico. Maarja ALS telt niet.

  19. #94
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Maar als Jamal nou eens die 2 a 3 rondes volgas heeft? Dan kan het wat worden. De vorige keer zag je ‘m al bij de 2e ronde hijgen. Anders heeft hij sowieso geen kans tegen Rico. Maarja ALS telt niet.
    Ik acht hem ook zeker niet kansloos hoor maar Rico is zo'n ongelofelijk beest geworden, die moet je echt goed raken vroeg in de wedstrijd. Anders heeft het weinig kans.

  20. #95
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Schijnt dat Nordine Mahieddine heeft getekend bij Glory. Zijn eerste volgende partij zal in Glory 66 Parijs zijn tegen Tomas Mozny. En we krijgen hw beukpartij Wilnis vs Marshall in Glory 67 Orlando te zien.

  21. #96
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Schijnt dat Nordine Mahieddine heeft getekend bij Glory. Zijn eerste volgende partij zal in Glory 66 Parijs zijn tegen Tomas Mozny. En we krijgen hw beukpartij Wilnis vs Marshall in Glory 67 Orlando te zien.
    Ja als het goed is voor 2 partijen.

  22. #97
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Smolik krijgt dus toch eerst 1-2 andere partijen voor die tegen Abdallah mag zegt ome Cor. Wil m wel tegen Mannaart zien.

  23. #98
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Ome Cor zijn Duits is wel makkelijk te verstaan 😂
    Ik denk dat het wel beter is om ze eerst twee partijen te laten vechten en dan pas tegen elkaar en het liefst natuurlijk in Duitsland.
    En Abdellah staat wel 0-2 in Glory dus die moet ook aan de bak en wat wedstrijden winnen in Glory. Ik had gelezen dat Abdellah weg is bij zijn coach. Maar deze partij kan je als organisatie goed promoten.

    Hier onder wordt Ome Cor geïnterviewd en waarom ze een kleine locatie hebben genomen in Utrecht, waarom Guto uit de Glory ranking is, waarom dat Donegi Abena vrij snel een titelgevecht krijgt, Rico/Jamal/Badr drama etc.
    https://youtu.be/8Z0S4qrUHRs

  24. #99
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Ome Cor zijn Duits is wel makkelijk te verstaan 😂
    Ik denk dat het wel beter is om ze eerst twee partijen te laten vechten en dan pas tegen elkaar en het liefst natuurlijk in Duitsland.
    Zeker.
    En Abdellah staat wel 0-2 in Glory dus die moet ook aan de bak en wat wedstrijden winnen in Glory.
    Anders ligt ie er alweer uit voordat die pot tegen Smolik kan plaatsvinden.

    Ik had gelezen dat Abdellah weg is bij zijn coach.
    Welke coach bedoel je? Ik dacht dat ie nu bij Krauweel zit. Lijkt me stug dat ie daar weggaat.

    Hier onder wordt Ome Cor geïnterviewd en waarom ze een kleine locatie hebben genomen in Utrecht, waarom Guto uit de Glory ranking is, waarom dat Donegi Abena vrij snel een titelgevecht krijgt, Rico/Jamal/Badr drama etc.
    https://youtu.be/8Z0S4qrUHRs
    Nu weten we iig wat er met Guto aan de hand is.

  25. #100
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Ah oke dan traint hij nu officieel onder Krauweel. Want voorheen trainde hij bij een ander die bij hem in de hoek stond toen hij tegen Guto vocht. Daar is hij weg van gegaan

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •