MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 42
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default GLORY 64: Straatsburg (9-3)



    VEEL NEDERLANDERS ACTIEF OP GLORY 64


    NIEUWS|WOENSDAG, 17:46GLORY heeft op 9 maart een mooi Nederlandse onderonsje gepland voor GLORY 64 in Straatsburg. Michael Duut vecht op het evenement in het noordoosten van Frankrijk tegen Donegi Abena. Ook Ertugrul Bayrak en Esma Hasshass maken hun opwachting.
    Duut staat momenteel eerste op de Light Heavyweight Rankings van GLORY. Hij won zijn laatste partij op GLORY 59 in de Johan Cruijff Arena door Mourad Bouzidi hard knock-out te slaan in de derde ronde. Het gevecht in Straatsburg wordt zijn dertiende GLORY-optreden.

    Abena staat na een gevecht al tweede op de rankings achter Duut. De Utrechter maakte afgelopen oktober zijn GLORY-debuut in Lyon op GLORY 60. Toen won hij van de Franse routinier Stephane Susperregui.

    Duut wordt gecoacht door Melvin Manhoef, die jarenlang trainde onder Mike Passenier, Abena’s huidige coach.

    Ertugrul Bayrak gaat voor tweede zege
    Bayrak sloot 2018 af met winst in zijn GLORY-debuut op Donovan Wisse in Ahoy op GLORY 62. “Gazi” gaat op de prelims van GLORY 64 op jacht naar zijn tweede GLORY-zege.

    Bayrak komt uit tegen Jakob Styben. De Duitser, die vijftien van zijn zestien profpartijen won, vocht nog niet eerder in GLORY.

    “Fight Queen” terug in GLORY
    Esma HassHass keert na bijna twee jaar terug in GLORY. “Fight Queen” debuteerde op GLORY 30 met een verliespartij tegen Tiffany van Soest. Dit was de allereerste vrouwenpartij in GLORY.

    Jiwaen Lee is HassHass’ opponente. De Zuid-Koreanse, bijgenaamd "Idol Fighter", verloor haar enige GLORY-gevecht van Amel Dehby op GLORY 35.

    HassHass zal op dit evenement ongetwijfeld met veel interesse kijken naar het titelgevecht tussen GLORY Super Bantamweight Champion Anissa Meksen en Tiffany van Soest. Ruim een jaar geleden nam Meksen de titel over van de Amerikaanse op GLORY 48 in New York. Ditmaal heeft de Française het thuisvoordeel.

    GLORY 64 met Duut vs. Abena, Bayrak en HassHass is zaterdag 9 maart live te zien op Veronica.

    Bron: Veronicatv.nl

    Vecht kaart:
    http://www.glorykickboxing.com/event...0-b06fa69cf8b1
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default



    Two world title fights headline GLORY 64 STRASBOURG on Saturday, March 9 as GLORY makes its first visit to the historic French city.


    Welterweight champion Harut Grigorian (48-11, 33 KO’s) is in the headline slot, making his first defense of the world welterweight championship against former champion Cedric ‘The Best’ Doumbe (71-6-1, 41 KO’s).

    In the co-main event, French super-bantamweight champion Anissa Meksen (97-4-1, 31 KO’s) defends her world title against former champion Tiffany ‘Time Bomb’ van Soest (18-3-1, 6 KO’s).

    The four-fight main card is rounded out by a heavyweight encounter between Mohamed Abdallah (18-3, 5 KO’s) and Daniel Skvor (25-9-2, 18 KO’s) and a meeting of top featherweight talents as Abdellah Ezbiri (47-13-1, 14 KO’s) and Anvar Boynazarov (94-26-2, 53 KO’s) cross paths for a second time.

    A stacked SUPERFIGHT SERIES card is headlined by former welterweight champion Murthel ‘The Predator’ Groenhart (68-23-3, 39 KO’s) and rising threat Alim Nabiyev (50-7, 21 KO’s). The winner will forcefully insert his name into the title shot conversation.

    Ringside judges are unlikely to be needed for the two light-heavyweight bouts which precede the SUPERFIGHT SERIES main event.

    Proven fight-finisher Zinedine Hameur-Lain (60-16, 38 KO’s) meets Artur Gorlov (23-7, 10 KO’s) in one fight while the heavy-handed Michael Duut (43-10, 20 KO’s) meets power-punching counterpart Donegi Abena (23-5, 6 KO’s) in the other.

    Mike Lemaire (21-5, 8 KO’s) was born in Nice, France but has lived in San Diego, California for much of his life. He’s returning to ancestral soil for a middleweight fight with German newcomer Arian Sadikovic.

    Also in the middleweight division, France’s Yassine Ahaggan (33-7, 22 KO’s) faces the Czech Republic’s Matej Penaz (21-2, 10 KO’s).

    The SUPERFIGHT SERIES card opens with a lightweight bout between rising Israeli contender Itay Gershon (15-4, 5 KO’s) - now 3-0 in GLORY - and young British prospect William Goldie-Galloway (13-5, 9 KO’s).

    GLORY 64 STRASBOURG commences with a six-fight Preliminary Card.

    Morocco’s Esma Hasshass (9-3, 3 KO’s) and South Korea’s Jiwaen Lee (13-3) open the event with a women’s super-bantamweight fight. Both fighters share the distinction of having been the youngest fighter on the GLORY roster when making their respective debuts.

    Following that, the featherweight division welcomes new blood in the form of Germany’s Vincent Foschiani and Australia’s own River Daz, both of whom have scored some spectacular stoppages on their way to signing with GLORY.

    Having made an auspicious GLORY debut in December, Turkey’s Ertugrul Bayrak (17-6, 5 KO’s) returns to the ring to face German debutant Jakob Styben.

    In the Preliminary Card co-headline bout, Guerric Billet (30-2, 14 KO’s) and Michael Palandre (26-2, 10 KO’s) make their second GLORY appearances. Both debuted at GLORY 60 with knockout victories and now will turn their destructive firepower on each other as they look to climb the lightweight rankings.

    The Preliminary Card is headlined by Aleksei Ulianov (22-3-1), teammate of light-heavyweight champion Artem Vakhitov, in a featherweight battle with Massaro ‘The Project’ Glunder (32-12-4, 20 KO’s), who fights out of the infamous Mike’s Gym in Amsterdam, Netherlands.

  3. #3
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Veel nl vechters, had ik niet verwacht als er binnekort Glory in NL zou zijn.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Ja, ik ben benieuwd waar ze in NL het gaan houden in maart/april, want als het in de ArenA is mogen ze wel opschieten om het bekend te maken. Wel leuke partijen tussen Groenhart vs Nabiyev en Duut vs Abena en natuurlijk Grigorian vs Doumbe als titelpartij.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Warriors tv op bezoek bij Donegi Abena.
    Abena zal op Glory 64 Straatsburg vechten tegen Michael Duut.
    https://youtu.be/ZqAqqzEIwZA

  6. #6
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    D’Angelo Marshall komt over tweeënhalf week weer in actie. “Big Poppa” vecht 9 maart op GLORY 64 in Straatsburg tegen Daniel Skvor als de vervanger van Mohamed Abdallah.

    Marshall zou 1 februari vechten op GLORY 63 in Houston, maar visumproblemen zaten hem toen dwars. Hierdoor kon zijn partij tegen Demoreo Dennis niet doorgaan.

    “Big Poppa” vocht zijn laatste partij in de Johan Cruijff Arena op GLORY 59. Toen werd hij geklopt door Jamal Ben Saddik.

    Tegenstander Skvor was ook te zien op het evenement in Amsterdam: hij verloor van Roël Mannaart. “Dee Dee” maakte in maart zijn GLORY-debuut tegen Tomas Mozny op GLORY 51 in Ahoy.

    Waarom Abdallah niet in staat is om te vechten is onbekend. De Duitser deed afgelopen december mee aan het achtmanstoernooi voor zwaargewichten van GLORY 62 in Ahoy. Toen werd hij in de eerste ronde uitgeschakeld door Guto Inocente.

    Nederlanders
    GLORY 64 bevat hiermee acht Nederlanders. Donegi Abena neemt het op tegen landgenoot Michael Duut, Murthel Groenhart vecht tegen Alim Nabiyev uit Azerbeidzjan en Donovan Wisse komt in actie tegen de Tsjech Matěj Peňáz.

    Op de prelims vecht Massaro Glunder tegen de Russische Aleksei Ulianov, Ertugrul Bayrak kruist de degens met Jakob Styben uit Duitsland en Esma HassHass opent het evenement tegen de Zuid-Koreaanse Jiwaen Lee.

    GLORY 64 is 9 maart te zien op Veronica.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default


  8. #8
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default





  9. #9
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    https://youtu.be/q_RHgGnSRoU
    Groenhart en Duut bij de Telegraaf.
    Last edited by Eindbaas; 07-03-2019 at 23:23.

  10. #10
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Toch wel een aardige kaart hoor.
    ben benieuwd na Duut vs abena.

  11. #11
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    De officiële weging en staredown
    https://youtu.be/L96UkcN5wss

    Om 2250 uur (kan ook iets eerder starten, met Veronica weet je het niet) Glory 64 op Veronica.
    Met uiteraard de WWE oneliners van Sander Schrik.

  12. #12
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Spoiler!





    Ik had persoonlijk Duut en Groenhart als winnaar gekozen, beide helaas verloren op split decision. Op zijn minst hadden ze een vierde ronde erbij kunnen krijgen. Alim vondt ik iets tegenvallen waarschijnlijk omdat Groenhart boven mijn verwachting het beter deed.
    Fan van Abena maar ik zie hem nu nog niet de -95 kg belt veroveren van Vakhitov, sterker nog ik zie hem nog niet winnen van nr 2 Micheletti. Duut deed het echt prima.

    Mooie titelpartij, die Doumbe blijft entertainen, kan punten vechten maar ook gewoon knokken, kan ook voor de K.O gaan. Terechte winnaar, Cedric Dounbe heeft er hard voor getraind ook bij Siam Gym kunnen voorbereiden voor deze titel partij samen met Tayfun Ozcan.
    Maar het blijft een clown door uit de ring te rennen na die knockdown lol.

    Harde knock out overwinning van Dangelo Marshall in de derde ronde. Jafharre Wilnis vs Dangelo Marshall zou ik wel willen zien.

    Ik ben benieuwd wanneer het volgende Glory event is, normaliter wordt het altijd ruim van te voren bekend gemaakt.

  13. #13
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    160
    vCash
    126000

    Default

    Yousri Belgaroui als co-commentator doet het echt goed vind ik, prettig om naar te luisteren, geeft goede info en brengt het goed/begrijpelijk over

  14. #14
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Ja Duut abena had op ze minst een extra rondje moeten zijn,die Abena komt er wel.
    laat hem Tavares maar ff een pakkie geven want die had al weer praatjes.
    En Murthel was in mijn ogen ook net iets beter.

  15. #15
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tomcraft86 View Post
    Yousri Belgaroui als co-commentator doet het echt goed vind ik, prettig om naar te luisteren, geeft goede info en brengt het goed/begrijpelijk over
    Mee eens.

  16. #16
    Join Date
    May 2009
    Posts
    82
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    Ja Duut abena had op ze minst een extra rondje moeten zijn,die Abena komt er wel.
    laat hem Tavares maar ff een pakkie geven want die had al weer praatjes.
    En Murthel was in mijn ogen ook net iets beter.
    Een extra ronde is bijvoorbeeld mogelijk wanneer er een knockdown gescoord is (10-8) en de tegenstander vervolgens de andere twee rondes wint (18-20). Dit in verband met het 10-point must system bij Glory. Hierdoor moet een winnaar in een ronde aangewezen worden.

  17. #17
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Nabiyev was duidelijk de winnaar tegen Groenhart.

    Doumbe heeft wel de show gestolen hoor. Kan echt iedere vechtstyle hanteren.

  18. #18
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Nabiyev was duidelijk de winnaar tegen Groenhart.

    Doumbe heeft wel de show gestolen hoor. Kan echt iedere vechtstyle hanteren.
    Duidelijke winnaar dan heb je een andere partij zitte kijke. Wel sportief hoe groenhart reageert. Klasse

    Doumbe toffe overwinning

  19. #19
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Idd, was zeker niet duidelijk bij groenhart vs alim, had zelf de laatste ronde ook voor groenhart(net aan dan).

    Bij een van de knockdowns van doumbe zitten gewoon alle stoten erop, heerlijk om te zien.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    waar is de volgende Glory? ik hoop Jamal in actie te zien

  21. #21
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Duut deed het echt prima.
    Mag wel wat meer gaan combineren.

  22. #22
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

  23. #23
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    waar is de volgende Glory? ik hoop Jamal in actie te zien
    Tja maar tegen wie.
    enige wat interessant is tegen Badr.

  24. #24
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    Tja maar tegen wie.
    Mladen Brestovac.

  25. #25
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Tegen Mladen of als moneyfight Badr H. lijkt mij ook mooie wedstrijden maar ik zie Jamal dan liever een titelpartij tegen Rico aangezien Jamal dat 8 mans toernooi heeft gewonnen zou hij voor de HW titel gaan.
    Wel heel apart dat Glory 65 nog niet bekend is gemaakt.. normaal laten ze maanden van te voren zien wat hun komende events zijn. Zal toch niet iets te maken hebben met het doping gebeuren hier NL? Want volgens mij wouden ze in NL een event organiseren na Glory 64 Straatsburg..

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •