MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 17 of 17
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default UFC Fight Night: Cejudo vs. Dillashaw results (spoiler)

    Flyweight Henry Cejudo (c) def. T.J. Dillashaw TKO (punches) 1 0:32 [a]
    Heavyweight Allen Crowder def. Greg Hardy DQ (illegal knee) 2 2:28
    Lightweight Gregor Gillespie def. Yancy Medeiros TKO (punches) 2 4:59
    Flyweight Joseph Benavidez def. Dustin Ortiz Decision (unanimous) (29-28, 29-28, 29-28) 3 5:00
    Women's Flyweight Paige VanZant def. Rachael Ostovich Submission (armbar) 2 1:50
    Light Heavyweight Glover Teixeira def. Karl Roberson Submission (arm-triangle choke) 1 3:21
    Preliminary Card (ESPN)
    Lightweight Donald Cerrone def. Alexander Hernandez TKO (head kick and punches) 2 3:43
    Women's Flyweight Joanne Calderwood def. Ariane Lipski Decision (unanimous) (30-26, 30-26, 30-27) 3 5:00
    Light Heavyweight Alonzo Menifield def. Vinicius Moreira TKO (punches) 1 3:56
    Bantamweight Cory Sandhagen def. Mario Bautista Submission (armbar) 1 3:31
    Early Preliminary Card (ESPN+)
    Lightweight Dennis Bermudez def. Te Edwards Decision (unanimous) (30-26, 30-26, 30-26) 3 5:00
    Welterweight Geoff Neal def. Belal Muhammad Decision (unanimous) (29-28, 30-27, 30-27) 3 5:00
    Welterweight Chance Rencountre def. Kyle Stewart Submission (rear-naked choke) 1 2:25
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Voor een titelpartij toch te vroeg gestopt.
    Goede partij trouwens van Cowboy. Ben benieuwd hoe ver die kan komen in deze divisie.
    Last edited by Capo dei capii; 20-01-2019 at 12:03.

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    IK dacht bij Cowboy in de eerste ronde dat hij het moeilijk ging krijgen maar je ziet toch dat hij extreem goed is in het overzicht houden terwijl hij goed geraakt wordt. Eerst een takedown om te herstellen en dan de ander raken (die er moeite mee had om zich aan zijn gameplan te houden onder druk). Prima pot van Cowboy zoals gewoonlijk.

    Dillashaw had zich niet meer hersteld denk ik en bij zo'n extreme weightcut kun je maar beter niet teveel klappen krijgen.

  4. #4
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    IK dacht bij Cowboy in de eerste ronde dat hij het moeilijk ging krijgen maar je ziet toch dat hij extreem goed is in het overzicht houden terwijl hij goed geraakt wordt. Eerst een takedown om te herstellen en dan de ander raken (die er moeite mee had om zich aan zijn gameplan te houden onder druk). Prima pot van Cowboy zoals gewoonlijk.

    Dillashaw had zich niet meer hersteld denk ik en bij zo'n extreme weightcut kun je maar beter niet teveel klappen krijgen.
    Denk het ook niet, maar bijv. Texeira kreeg veel hardere beuken te verwerken dan T.J. en wint uiteindelijk de partij nog. En voor een titelgevecht moet je het als scheids echt 100% zeker weten.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Vind tj zo'n arrogant mannetje. Blij dat cejudo hem even op zijn plaats heeft gezet.

  6. #6
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Ik kon me wel vinden in de beslissing van de scheidsrechter om de partij te stoppen.
    Cejudo slaat TJ neer en volgt met 7 stoten die allemaal vol raak waren.
    TJ probeert op te staan maar word gelijk weer neergeslagen door. Cejudo die vervolgens weer volgt met 2 stoten die ook weer vol raak zijn.
    weer doet TJ een poging om op te staan en word weer gelijk neergeslagen met 4-5 stoten. Dit alles gebeurde binnen 12 seconden.

    rematch op 135??

    Cerrone en McGregor hebben beide bevestigd interesse te hebben in een gevecht met elkaar.
    ben benieuwd of die er komt.
    “If you haven’t lost in this sport, you haven’t fought the right guys yet.” - Matt Hughes

  7. #7
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Ik vond het een prima stoppage. TJ kreeg behoorlijk wat stoten te verwerken. En ik begrijp het argument niet waarom je een titelgevecht langer door moet laten gaan dan een ander gevecht. Volgens mij is dat ook niet zo. Daar kan een scheidsrechter toch geen rekening mee houden? Nogmaals, prima stoppage. Fijn dat die irritante, arrogante, als een varken kauwgomkauwende blonde blaaskaak even op z'n plek is gezet. Ook goed voor zijn gezondheid, want tegen Max zou ie het nog veel zwaarder hebben gekregen.
    Klasse dat Cerrone ook weer wint. Benieuwd of hij inderdaad zijn pot tegen McGregor krijgt!

  8. #8
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    196
    vCash
    15500

    Default

    Ik heb vooral genoten van Glover Texeira. In het begin Een flink pak slaag krijgen en dan toch zo terug komen!
    De andere partijen waar ik naar uitkeek waren voor mij toch een beetje teleurstellend. Hardy tegen crowder met die illegale knie.
    En Dillashaw tegen Cejudo was wel erg kort

  9. #9
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Prima stoppage wat mij betreft bij het main event. Maar TJ moet helemaal naar de klote zijn geweest van die weigh cut.

  10. #10
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Het mooie is dat TJ zich hetzelfde gedroeg als Cody tegen hem. Ordinair, arrogant. En daar kreeg hij de rekening voor gepresenteerd.
    Hij zou beter moeten weten.

  11. #11
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    196
    vCash
    15500

    Default

    Wat vonden jullie van ostovich vs van zant?

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    paige is een babe en heeft eindelijk gewonnen!

  13. #13
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    paige is een babe en heeft eindelijk gewonnen!
    Ik kan het mis hebben maar zijn jouw reacties hier de laatste dagen voorzien van een vleugje sarcasme?

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Ik kan het mis hebben maar zijn jouw reacties hier de laatste dagen voorzien van een vleugje sarcasme?
    3e partij bij de UFC.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    196
    vCash
    15500

    Default

    Het is wel waar natuurlijk Zowel Van zant als Ostovich zijn sexy maar dan net op een iets andere manier.
    En ze konden beide wel weer eens een winst gebruiken

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •