MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 18 of 18
  1. #1
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    32
    vCash
    126000

    Default UFC 237 : Conor McGregor daagt Nate Diaz uit om indruk te maken op levende legende

    Conor McGregor daagt Nate Diaz uit om indruk te maken op levende legende

    Conor heeft Nate Diaz uitgedaagd om op de UFC 237 tegen hem te vechten in Brazilie

    Anderson Silva zal het dan opnemen tegen Nick Diaz...

    Aldus diverse tweets van de UFC en Conor ..

    Dana White is geen voorstander van Conor versus Nate voor een derde keer..

    Wat vinden jullie ??

    Groet

    Rob
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    196
    vCash
    15500

    Default

    hmmm, Ik ben zelf ook niet echt voorstander van conor vs nate 3.
    Ik zou veel liever Conor vs ferguson willen zien

    Silva vs nick diaz, was de eerste gevecht toch wat teleurstellend, maar heb goede hoop dat een tweede gevecht beter zou zijn!

  3. #3
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Tegen Ferguson maakt hij geen schijn van kans. Tegen Diaz daarom wat spannender

  4. #4
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Tegen Ferguson maakt hij geen schijn van kans. Tegen Diaz daarom wat spannender
    Waar is dat op gebaseerd? Tony krijgt vaak een knockdown te verwerken, zijn kin is goed, maar niemand slaat harder dan conor dus ik ben wel benieuwd wat daar gebeurt.

  5. #5
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Waar is dat op gebaseerd? Tony krijgt vaak een knockdown te verwerken, zijn kin is goed, maar niemand slaat harder dan conor dus ik ben wel benieuwd wat daar gebeurt.
    Ik ben het met hem eens hoor, Ferguson zal McGregor opvreten. En Conor slaat helemaal niet zo hard. Hij is snel en hij plaatst heel goed. Daarom veel knockdowns. Maar in de UFC heeft ie nog nooit iemand ' echt' KO geslagen.

  6. #6
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    196
    vCash
    15500

    Default

    Mc gregor vs ferguson lijkt me de meest interresante matchup die momenteel in de lightweight te maken is.
    Ik denk zelf niet dat Mcgregor kansloos is. Hij is verreweg de beste striker waar Ferguson ooit tegen gevochten heeft (denk ik..)

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Gewoon Conor-Cowboy en verder geen gelul.

  8. #8
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Superstick View Post
    Ik ben het met hem eens hoor, Ferguson zal McGregor opvreten. En Conor slaat helemaal niet zo hard. Hij is snel en hij plaatst heel goed. Daarom veel knockdowns. Maar in de UFC heeft ie nog nooit iemand ' echt' KO geslagen.



    oke
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  9. #9
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Op welk gewicht?

    Conor-Cowboy is veel leuker natuurlijk. Kijken hoe die onderarmpjes van Conor eruit zien na 3 rondes met iemand die wel trapt....

  10. #10
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Het verschil met toen is dat niemand zich meer zodanig laat opfokken dat hij roekeloos naar voren dendert en zonder dekking begint te slaan.

    Je kunt positief blijven en zeggen dat hij een ronde heeft gewonnen tegen Khabib maar dat als positief beschouwen terwijl hij 4 rondes lang zwaar gedomineerd werd is een lachertje. Conor zijn code is gekraakt. Hij haalde een 20 procent voordeel uit het opfokken van zijn tegenstanders en dat voordeel is weggevallen nu.

    Elke tegenstander met wat worstelen en een goede takedown wint in principe van McGregor. Als vechter is hij niet meer relevant. Alleen als moneyfight, Tenzij UFC er voor kiest hem slim te matchen.

    Conor is hard op weg de nieuwe Lord Lobov te worden. Tenzij hij snel stopt. Ik gok op een Nate III en dan stoppen. (Maar ik hoop op Cowboy)

  11. #11
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Het verschil met toen is dat niemand zich meer zodanig laat opfokken dat hij roekeloos naar voren dendert en zonder dekking begint te slaan.

    Je kunt positief blijven en zeggen dat hij een ronde heeft gewonnen tegen Khabib maar dat als positief beschouwen terwijl hij 4 rondes lang zwaar gedomineerd werd is een lachertje. Conor zijn code is gekraakt. Hij haalde een 20 procent voordeel uit het opfokken van zijn tegenstanders en dat voordeel is weggevallen nu.

    Elke tegenstander met wat worstelen en een goede takedown wint in principe van McGregor. Als vechter is hij niet meer relevant. Alleen als moneyfight, Tenzij UFC er voor kiest hem slim te matchen.

    Conor is hard op weg de nieuwe Lord Lobov te worden. Tenzij hij snel stopt. Ik gok op een Nate III en dan stoppen. (Maar ik hoop op Cowboy)
    Dit inderdaad. Daarnaast lijkt zijn focus steeds minder op trainen te liggen

  12. #12
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Dit inderdaad. Daarnaast lijkt zijn focus steeds minder op trainen te liggen
    Ja ik weet niet hoor, maar zie alleen maar meer fotos van het trainen voorbij komen. En wat van zn rotzooi whiskey.

  13. #13
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Het verschil met toen is dat niemand zich meer zodanig laat opfokken dat hij roekeloos naar voren dendert en zonder dekking begint te slaan.

    Je kunt positief blijven en zeggen dat hij een ronde heeft gewonnen tegen Khabib maar dat als positief beschouwen terwijl hij 4 rondes lang zwaar gedomineerd werd is een lachertje. Conor zijn code is gekraakt. Hij haalde een 20 procent voordeel uit het opfokken van zijn tegenstanders en dat voordeel is weggevallen nu.

    Elke tegenstander met wat worstelen en een goede takedown wint in principe van McGregor. Als vechter is hij niet meer relevant. Alleen als moneyfight, Tenzij UFC er voor kiest hem slim te matchen.

    Conor is hard op weg de nieuwe Lord Lobov te worden. Tenzij hij snel stopt. Ik gok op een Nate III en dan stoppen. (Maar ik hoop op Cowboy)
    Wat een hoop onzin in 1 bericht. Alvarez is een bovengemiddeld goede worstelaar, niks te vertellen, Khabib lukte ook niet elke takedown, tegen Mendes won hij ook gewoon.

    Daarbij is het ook niet zo dat hij lekker zijn tegenstanders uitkiest, hij vecht gewoon tegen wie de UFC wil. Dat hij dan een keer verliest (1x van Khabib, 1x van Diaz), lijkt me geen onoverkomelijk iets.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by JBW View Post
    Ja ik weet niet hoor, maar zie alleen maar meer fotos van het trainen voorbij komen. En wat van zn rotzooi whiskey.
    die whisky is echt niet verkeerd hoor. ik heb een fles en het is lekker

  15. #15
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Wat een hoop onzin in 1 bericht. Alvarez is een bovengemiddeld goede worstelaar, niks te vertellen, Khabib lukte ook niet elke takedown, tegen Mendes won hij ook gewoon.

    Daarbij is het ook niet zo dat hij lekker zijn tegenstanders uitkiest, hij vecht gewoon tegen wie de UFC wil. Dat hij dan een keer verliest (1x van Khabib, 1x van Diaz), lijkt me geen onoverkomelijk iets.
    Daarbij ook nog: als je een partij van Khabib verliest kan je opeens niet meer vechten? Die gast staat 26-0 . Heeft Aldo opeens geen striking omdat Conor hem knockout sloeg? Dat is natuurlijk echt heel kortzichtig...
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  16. #16
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

  17. #17
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    196
    vCash
    15500

    Default

    tja, ik weet niet zo heel goed wat ik daarvan moet vinden. Als je zo bekend bent en naar al die rare feestjes gaat kun je wel verwachten dat mensen je lastig gaan vallen. Maar Als een onbekende mij zou lopen filmen met zijn telefoon zou ik die het liefst ook wel uit zijn handen willen slaan.

  18. #18
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    De card krijgt steeds meer vorm en zoals we kennen van UFC's in Brazilie is het een dino-bijeenkomst:
    Main-event: TBA
    Namajunas - Andrade (strawweight championship)
    Aldo - Volkanovski
    Cannonier - Silva
    Noguiera - Spann
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •