MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 44 of 44
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Treurig dat Van Eersel net deed alsof die knie in zijn kruis kwam. Hij had gewoon 8 tellen moeten hebben.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    34
    vCash
    126000

    Default

    Knie en scheen hebben het kruis niet geraakt dit was zuiver een KD ben benieuwd of eersel optijd was hersteld..
    Benieuwd wat ONE hier nog mee gaat doen petrosyan is mijn ogen ook genaaid
    Off topic: Wat een waanzinnig gala met top partijen one is aan het groeien en als ze zo door gaan kan glory het wel schudden als ze ook naar europa komen..

  3. #28
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by TommieWeber View Post
    Knie en scheen hebben het kruis niet geraakt dit was zuiver een KD ben benieuwd of eersel optijd was hersteld..
    Benieuwd wat ONE hier nog mee gaat doen petrosyan is mijn ogen ook genaaid
    Off topic: Wat een waanzinnig gala met top partijen one is aan het groeien en als ze zo door gaan kan glory het wel schudden als ze ook naar europa komen..
    Partij van Petrosyan is omgezet naar een NO-CONTEST. Rematch zal later bekend worden gemaakt.
    Last edited by Richelieu; 22-05-2019 at 15:09.

  4. #29
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    34
    vCash
    126000

  5. #30
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Levertje

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Als ze de partij van Petrosyan hebben omgezet naar een NO-CONTEST mogen ze dat met die van Holzken en Van Eersel ook wel doen.

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Als ze de partij van Petrosyan hebben omgezet naar een NO-CONTEST mogen ze dat met die van Holzken en Van Eersel ook wel doen.
    x2

  8. #33
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Holkzen wil dat zijn partij tegen Eersel wordt herzien.
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...regian-eersel/

  9. #34
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Gewoon een rematch.

  10. #35
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Als ze de partij van Petrosyan hebben omgezet naar een NO-CONTEST mogen ze dat met die van Holzken en Van Eersel ook wel doen.
    Op grond van?

  11. #36
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Bullshit als die 8 tellen zou gekregen hebben zou die de partij nog gewonnen hebben. De groupie fans van Holzken adoreren hun Mesias te veel.

  12. #37
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Je moet wel erg uitgekookt zijn om een echte lever knie binnen een seconden om te zetten voor de buitenwereld als een knie in het kruis. Ik heb mijn twijfels. Ondanks dat ik Nieky hoger inschat als bokser vond ik overigens dat Eersel verrassend vaak boksend doorkwam. Als liefhebber zeg ik.........rematch! Nu al zin aan.

  13. #38
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Bij Glory lag het aan de organisatie en Doumbe dat hij verloor. In het boksen had de tegenstander veel meer ervaring en had hij niet genoeg voorbereidingstijd. Ik zie een bepaald patroon bij Holzken wanneer die verliest. Nu ligt het weer aan Eersel en zogenaamd acteerwerk. Jammer, want dat heeft hij niet nodig.

    ps: in de partij bood hij zijn verontschuldigingen aan ipv meteen te protesteren

  14. #39
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    @lowkick92 ben het wel met je eens. Holzken en zijn die hard fans kunnen moeilijk tegen hun verlies. De laatste drie partijen in Glory was Holzken gewoon minder. Hij heeft terecht verloren. Bij One zien we dat hij zijn draai en motivatie terug heeft gevonden. Laat hem maar eerst een andere partij knokken en dan pas voor de titel. Want ik vond Eersel de betere vechter in die titel partij het was niet zo dat Holkzen overtuigend aan het winnen was.

  15. #40
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Holzken viel toch weer tegen. Dat getik met stoten en af en toe een harde stoot er tussen door. Hij liet Eersel veel teveel komen. Hij leek al snel moe. Die knie zat erwel op. Jammer dat Eersel dat niet toegeeft. Had 8 telle moete zijn. Maar dan nog was hij de terechte winnaar. Passing the torch. Als ze nog een keer vechten,zal waarschijnlijk de uitkomst weer zelfde zijn. Gaan we nog veel van horen deze jongen. Zit goed bij One. De organisatie met enorme potentie

  16. #41
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Als hij 8 tellen had gekregen ipv de hersteltijd die hij nu kreeg weet je niet hoe de partij verlopen was.

  17. #42
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Die hele Nicky interesseert me geen moer maar deze zat op de lever en dus is hij zwaar benadeeld.

  18. #43
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Beelden terug bekeken je lever zit wel wat hoger.

  19. #44
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Beelden terug bekeken je lever zit wel wat hoger.
    Ja die gedachte had ik ook!
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •