MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 25 of 25
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default GLORY 66 Parijs (22 juni)

    DONEGI ABENA KAN JONGSTE GLORY-KAMPIOEN WORDEN: "IK GA DOMINEREN"
    NIEUWS|VANDAAG, 10:59
    Donegi Abena vecht op GLORY 66 in Parijs voor de GLORY-titel op licht zwaargewicht tegen Artem Vakhitov. "The Silverback" kan 22 juni de jongste GLORY-kampioen ooit worden.

    "Mike (Passenier, trainer Abena, red.) vertelde me een paar weken geleden dat ik voor de titel vecht. Ik was gewoon heel blij toen ik dat hoorde. Dit is mijn kans om voor goud te gaan, heel tof", vertelt Abena aan Veronica.

    Abena won zijn eerste twee gevechten in GLORY, ook allebei in Frankrijk. Tijdens GLORY 60 in Lyon debuteerde de Utrechter met winst op Stephane Susperregui en afgelopen maart op GLORY 64 in Straatsburg klopte hij Michael Duut.


    Anthony Joshua
    Petchpanomrung Kiatmookao werd tijdens GLORY 59 in september op 23-jarige leeftijd de jongste GLORY-kampioen. Toen klopte hij Robin van Roosmalen voor de GLORY-vedergewichttitel.

    Abena, die 21 kaarsjes uitblies in februari, hecht veel waarde aan het mogelijke verbreken van dat record.

    "We moeten gewoon records breken. Dit is ook gelijk een belangrijke die niet zomaar aan komt waaien. Hier moet je echt voor werken."

    "Ik heb familieleden die ook op hoog niveau sporten, zoals m’n oudste neef: Frejon. We spraken erover dat alles in een flits kan gaan, net zoals bij Anthony Joshua. Ik moet dus op elk moment ready moet zijn."

    "Sinds een jaar gaat alles ook heel snel en ik ben ook altijd ready geweest. Nu kan ik weer aan de bak, zodat ik de komende wedstrijd weer ready ben."

    'Ik moet domineren'
    Vakhitov is sinds GLORY 28 de GLORY-kampioen op -95 kilogram die zijn titel vier keer verdedigde. De Rus zette zijn gordel voor het laatst op het spel tegen Danyo Ilunga tijdens GLORY 56 in Denver. Abena onderschat de kampioen niet.

    "Vakhitov is echt een goede vechter. Goede bokser met goede trappen en knieën, die alles goed combineert. Simpel gezegd, een compacte en veelzijdige vechter die alles kan. Het wordt een technische wedstrijd en we zijn allebei explosief", vertelt Abena.

    "Het gevecht duurt vijf ronden, dus ik moet ervoor zorgen dat ik genoeg lucht heb. Als je wil winnen van de kampioen, moet je domineren. Dat zag je in die laatste wedstrijd van Vakhitov: Ilunga werkte harder, maar kreeg de winst niet."

    "Ik moet dus echt domineren. Ik zie dingen die ik tegen hem kan gebruiken, honderd procent. Ik ga natuurlijk niet zeggen wat, maar ik zie ze. Het gaat helemaal goedkomen. Ik ga domineren."

    Divisie geveegd
    "Zodra ik Vakhitov versla, heb ik de hele divisie geveegd", zegt de zelfverzekerde nummer één op lichtzwaargewicht. "Dan zijn er nog een paar waar ik nog niet tegen gevochten heb, maar die veeg ik sowieso. Micheletti veeg ik, Hameur-Lain ook."

    "Daarna volgen rematches, maar daar maak ik me niet druk om. Ik ben nog jong en doe voor elke wedstrijd nog zoveel kennis op, dat die rematches makkelijker moeten gaan. Die zal ik nog meer domineren dan de eerste keer, honderdduizend procent zeker."

    Titelgevechten
    GLORY 66 bevat twee andere titelgevechten. In het main event verdedigt Cédric Doumbé de titel op weltergewicht voor de eerste keer tegen Alim Nabiyev. Dit is een rematch van hun eerste partij op GLORY 51 in Ahoy, die Nabiyev won.

    Anissa Meksen zet haar gordel ook op het spel in de Franse hoofdstad. Dit doet de kampioene op super bantamgewicht tegen de winnares van het gevecht tussen de Zweedse Sofia Olofsson en Engelse Cristi Brereton, die vrijdag in Utrecht tegenover elkaar staan tijdens GLORY 65.
    Bron: Veronica tv
    https://www.veronicatv.nl/programmas...-ga-domineren/
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default


  3. #3
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Op het Glory evenement in Parijs zullen op 22 juni drie Nederlanders in de vechtarena staan. Mohammed ‘The Destroyer’ Jaraya keert in de Franse hoofdstad terug in de lichtgewicht klasse, nadat zijn uitstapje bij het welterweight vorig jaar verloren ging tegen Murthel Groenhart.
    Jaraya neemt het op tegen Stoyan Koprivlenski, die uitkomt voor het Amsterdamse Mike's Gym.

    Daarnaast komt ook de Rotterdam Luis Tavares in actie in tegen Stephane Susperregui. Tavares staat tweede op de wereldranglijst en komt bij winst een stap dichterbij een titelgevecht.

    Ook komt Hamicha in actie. De in Nederland geboren Marokkaan treft Adam Hadfield. Hamicha maakte bij Glory 62 in Rotterdam zijn debuut en vloerde daarbij de ervaren Miles Simson al in de eerste ronde.

    Bron: Ad.nl

  4. #4
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Jaraya had gewoon een dikke pens en love handles op welterweight
    ,,,,,
    (>.<)

  5. #5
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    @ChingChong voor Jaraya was welterweight helemaal niks. Hij had al moeite in zijn eerste Glory partij tegen Miles Simon. Even kijken of hij gaat winnen tegen die Bulgaar. Die is ook goed.

    Top vechtkaart is Glory 66 Parijs geworden, nog meer partijen erbij:

    Doumbe vs Nabiyev voor de welterweight titel 5 rondes.
    Micheletti vs Gorlov light heavyweight
    Mahedienne vs Monzy heavyweight

    Nu hopen dat Veronica het vanaf 1900 uur het live op tv uitzend.

  6. #6
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ChingChong View Post
    Jaraya had gewoon een dikke pens en love handles op welterweight
    Een teken van welstand.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Abena kan de jongste Glory kampioen worden maar eerst zien of hij langs Artem Vakhitov kan.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Luis Tavares krijgt een andere tegenstander namelijk Felipe Michelleti. Vuurwerk!!
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...ory-66-parijs/

  9. #9
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default


  10. #10
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default



  11. #11
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Two GLORY newcomers will be making their debuts at next week’s GLORY 66 PARIS event.

    In the heavyweight division, Croatia’s Antonio Plazibat (15-3, 1 KO’s) steps in to face France’s Nordine Mahieddine (23-8, 12 KO’s) following the withdrawal of Tomas Mozny due to injury.

    And in the light-heavyweight division, Yegish Yegoian (31-8-2, 9 KO’s) of Armenia comes in to face Artur Gorlov (23-8, 10 KO’s).

    Gorlov had originally been set to face Felipe Micheletti but the Brazilian was moved last week to the main card to face ‘The Infamous’ Luis Tavares following the withdrawal of Tavares’ originally scheduled opponent Stéphane Susperregui.

    Plazibat, 25, fights out of Split, Croatia and holds wins over GLORY veterans Bogdan Stoica and Daniel Skvor among others. In November he stopped another GLORY veteran, Michal Turynski, with a stunning jump knee / right cross sequence.

    Yegoian trains and fights out of Hemmers Gym, Netherlands, alongside his fellow Armenians Marat Grigorian and Harut Grigorian.

    In February of this year he traveled to Russia to compete in the TATNEFT Cup, where he won his fight by way of knockout. That fight came after a near two-year layoff caused by injury.

    Yegoian now intends to seize the opportunity presented by the Paris card opening to try and score a big win and make himself a regular fixture of the division.

    GLORY 66 PARIS takes place Saturday, June 22 at the Zenith Paris - La Villette and is headlined by world welterweight champion Cedric Doumbé defending the title against top contender Alim Nabiyev.

  12. #12
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Mooi dat Plazibat er eindelijk bij zit. Wordt een technische partije tegen Maihiddine. Beide top aanwinsten.

  13. #13
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Nu hopen dat Veronica het om 19.00 uur live uitzend.

  14. #14
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Nu hopen dat Veronica het om 19.00 uur live uitzend.
    https://i.imgur.com/rLvH1OV.jpg
    Is het nou wel of geen titel gevecht voor abena ?
    staat gewoon superfight,en geen titel gevecht zoals bij Doumbe.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Dat is dan een fout van de designer. Het is officieel een titelpartij voor Abena.

  16. #16
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Meestal kun je dat zien via veronicatv toch?

  17. #17
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Soms zenden ze bij Veronica het live op tv uit vanaf 1900 uur maar meestal toch vanaf 2100 uur maar dan mis je live op tv de superfights. Via de Veronica website stream kan je het wel live bekijken maar ik heb het liever op tv.

  18. #18
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Het wordt pas om 23.30 uitgezonden op Veronica tv. Bij Ziggo sport was het wel beter geregeld.
    https://www.veronicatv.nl/programmas/glory-kickboxing/
    Nu hopen dat er een live stream te vinden is en dat die Veronica stream het wel live uitzend.

  19. #19
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    41
    vCash
    30500

    Default

    Premlins zijn te zijn op facebook van Glory. Nadien kan je overschakelen op de livestream van Hesgoal

  20. #20
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default




  21. #21
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default



  22. #22
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Spoilers!!! Spoilers!!!! Spoilers!!!

    Wat een mooie harde knock out van Cedric "The Best" Doumbe die man kan punten tikken en gasten eruit slaan. Nabiyev ging goed neer de tweede keer, echt goed slapen. Scheidsrechter Paul"knockdown" Nicols werd zelfs belachelijk gemaakt door Doumbe. Wat een trage scheidsrechter die onnodig met knockdowns strooit of te laat ingrijpt. Glory moeten vaker John Axewood hun wedstrijden laten doen.
    Wel jammer voor Nabiyev die agressieve game plan van Dennis Krauweel heeft niet gewerkt.

    Geweldige HW beukpartij tussen Mahedinne vs Plazibat. Kon beide kanten op maar Plazibat maakte meer goede combinaties met lowkicks. Mooie aanwinst voor Mike's Gym nu Hari bij hem weg is. Ik hoop dat ze Mahedinne vaker gaan uitnodigen ook. Beide goede toevoeging voor de heavyweights!

    Helaas voor Mo Jaraya, was een mooie snelle partij maar door die scheur in zijn wenkbrauw in de derde ronde kon hij terecht niet verder. 70 kilo is zijn divisie.
    Vakhatiov heeft volgens mij weer zijn hand gebroken? Donegi Abena deed boven verwachting het goed maar maakte uiteindelijk iets minder punten. Misschien te weinig ervaring voor de champ rondes. Abena kan alleen maar beter worden. Sterke jonge gast.

    Mooie partij tussen Tavares vs Micheletti, twee verschillende vechtstijlen in de LHW. De harde trappen van Felipe Micheletti maakte meer indruk bij de juryleden bij mij ook.
    Micheletti voor de titel en dan in een event in Brazilië. Glory wil toch naar Brazilië gaan, komt goed uit.

    Gorlov heeft veel meer potentie in zich misschien kan hij beter in Nederland trainen. Leuke winst partij voor hem.

    Hamicha pff die Engelsman was ver onder zijn niveau, eerste ronde tko lever. Hamicha vs Groenhart in september winnaar tegen Doumbe.

    Anissa Meksen moet tegen Petch vechten lol!

    Abena vs Tavares 2 zou een leuke superfight zijn. Dat geldt ook voor Groenhart vs Hamicha. Vuurwerk!

    Was een mooie vechtkaart.

  23. #23
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Niet alle wedstrijden alleen de superfights. Dus geen hoofdpartij.
    https://youtu.be/WTlR63-debA

  24. #24
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    2 mooie aanwinsten voor het zwaargewicht,hele dikke partij.
    die mahedinne viel me bij WFL al op.
    leuke tegenstander voor Badr.

  25. #25
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Ja in de toekomst, zou Mahedinne eerst nog wat win partijen willen knokken in Glory. Mahedinne vs Tafa bijv. En over jaar ofzo tegen Hari.
    Interessanter om te maken zou zijn Plazibat vs Hari. Beide hebben in K1 gevochten ze kunnen het in Japan houden. Plus wat er nu speelt dat Plazibat nu bij Mike Passenier zit en dat is nu de "voormalige" succes trainer van Hari. Kan je goed promoten.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •