MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 2 of 2
  1. #1
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default Muhammad "King Mo" Lawal retires from MMA.

    Voormalig Strikeforce licht zwaargewicht kampioen Muhammed Lawal, die zijn werk voortzette voor Scott Coker en Co. onder de Bellator MMA banner, trok zich terug uit mixed martial arts (MMA) in het spoor van zijn technische knock-out verlies voor Jiri Prochazka op Rizin FF 15 in april .

    Hoewel hij nooit de kans kreeg om in het Octagon te concurreren, kon "King Mo" zichzelf in de krantenkoppen houden met een reeks indrukwekkende uitvoeringen, evenals een paar spraakmakende vetes tegen Gegard Mousasi en Quinton Jackson. , onder andere.

    Nu is het aan het coachen.


    "Ik wilde King Mo gewoon een keer uitschreeuwen en feliciteren met alles wat hij heeft bereikt in deze sport," las de Amerikaanse Top Team Instagram-pagina. "Voor degenen die zich niet bewust zijn, heeft hij besloten om ze op te hangen en het volgende hoofdstuk van zijn leven te wijden aan het coachen van onze pro-strijders. Ik moet opmerken dat ik gravenvechters heb zien trainen en door onze deuren lopen en King Mo is zonder twijfel een van de beste teamgenoten die ik ooit heb gezien. Voorbij onbaatzuchtig. Trots om hem een ​​teamgenoot te noemen en nog meer opgewonden om hem fulltime bij de ploeg te laten werken en coachen. Al het beste Mo !! Gefeliciteerd met je geweldige carrière !! Laten we het positief houden en deze man wat liefde tonen! "


    Lawal (21-9, 1 NC) is in januari 38 jaar geworden.

    Ondanks het uitkomen van een start met 7-0 om zijn gevechtsportcampagne te starten, had King Mo moeite om consistent te blijven in de tweede helft van zijn carrière, met hoge verliezen voor Emanuel Newton en Mirko Cro Cop, om er maar een paar te noemen .


    Bron: http://forum.mmajunkie.com/forum/thr...rom-mma.73592/


    Denk wel dat het tijd was, heb het altijd een sympathieke gast gevonden.
    Wens hem het allerbeste als coach.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  2. #2
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik neem aan dat het zelf even door de translate hebt gegooid.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •