MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 26 to 50 of 126
  1. #26
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    @Lowkick92
    Dat denk ik ook een gevoelig onderwerp.
    Leeft die Johan Vos nog? Ik weet wel dat hij al lang is gestopt als trainer.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Ja hij leeft nog.

  3. #28
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Ja hij leeft nog.
    Geeft hij nog les? Zo ja, weet je waar?

  4. #29
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Nee volgens mij laatste deed die in Amstelveen.

  5. #30
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Wat is het verhaal dan betreft Johan Vos? Of wordt het dan heel erg mixfight boulevard? Voor de nieuwe generatie die het willen weten.

  6. #31
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Johan Vos steelde de cage inkomsten van Hoost.

  7. #32
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Ik stond verbaasd dat Harinck dat ook deed bij zijn vechters. Op één of andere manier vond ik dat altijd wel een relaxte en correcte gast.

  8. #33
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Hoorde je wel vaker, ook het gerucht over dubbele contracten waar de vechter niets van af wist. Eigenlijk wel smerig. Ik weet niet hoe het tegenwoordig gaat maar vind dat als een vechter doorbreekt er best wel begeleiding mag wezen van buitenaf.

  9. #34
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Vos naaide financieel Hoost jarenlang zonder spuug. Alles staat in het boek van Hoost, De Kickbokser. Ernesto Hoost was ook gewoon te loyaal tegenover Johan Vos. Daarom begrijp ik een Alistar Overeem ook beter zodra het hem niet bevalt is hij weg bij een gym.. Gewoon zakelijk blijven. Tegenwoordig is het beter om je trainer ook niet als manager te laten functioneren. Daar heb je mensen voor wat hun vakgebied is. Trainer gewoon laten trainen meer niet.
    Mooi boek, aanrader!
    https://www.bol.com/nl/p/de-kickboks...1004011296007/

  10. #35
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Vos zou ja nog eens een leerling met een katana hebben gestoken in de gym.

  11. #36
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Haha gekke gast. Had ik ook gelezen in dat boek van Hoost, er waren ook nog wat andere hobbies (onderwereld) wat hij naast het les geven deed. Een geweldige tactische trainer maar daar zat wel een steekje los.

  12. #37
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Niet alleen een schroefje wat los zat. De hele gereedschapskist is weg.

  13. #38
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Haha gekke gast. Had ik ook gelezen in dat boek van Hoost, er waren ook nog wat andere hobbies (onderwereld) wat hij naast het les geven deed. Een geweldige tactische trainer maar daar zat wel een steekje los.
    Jan Plas idem

    tactisch en technisch next level maar toch banden met de onderwereld.

    ps:

    Trainen en management scheiden, 100%

  14. #39
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    296
    vCash
    126033

    Default

    https://www.youtube.com/watch?v=FdhlZNuF30E

    Costello “The Spaniard” van Steenis zit naast kickboxheld Ilias Bulaid

  15. #40
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Vos zou ja nog eens een leerling met een katana hebben gestoken in de gym.
    Meer dan één.

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Ik stond verbaasd dat Harinck dat ook deed bij zijn vechters. Op één of andere manier vond ik dat altijd wel een relaxte en correcte gast.
    Harinck deed dat niet alleen bij zijn vechters (o.a. Aerts en Ballentine) maar ook bij promotors en sportschoolhouders. Echt heel veel mensen zijn bij hem financieel het schip in gegaan.

  17. #42
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Harinck deed dat niet alleen bij zijn vechters (o.a. Aerts en Ballentine) maar ook bij promotors en sportschoolhouders. Echt heel veel mensen zijn bij hem financieel het schip in gegaan.
    Dat was ook de reden dat Peter Aerts bij Thom was vertrokken. Las dat in het boek van Aerts en ook het boek van Hoost kwam het ter sprake.
    Zou dat de echte reden (financieel genaai) zijn dat een jonge Badr bij Thom was weg gegaan?

    @Boutsen83
    Thanks! Leuke aflevering. Ik had graag Ilias Bulaid in Glory of ONE gezien. Laatst nog gevochten in China in het Kickboksen gewonnen van Kunlun champ Wei Ninghui.

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Dat was ook de reden dat Peter Aerts bij Thom was vertrokken. Las dat in het boek van Aerts en ook het boek van Hoost kwam het ter sprake.
    Zou dat de echte reden (financieel genaai) zijn dat een jonge Badr bij Thom was weg gegaan?

    @Boutsen83
    Thanks! Leuke aflevering. Ik had graag Ilias Bulaid in Glory of ONE gezien. Laatst nog gevochten in China in het Kickboksen gewonnen van Kunlun champ Wei Ninghui.
    In zijn autobiografie zegt Hari dat Harinck hem financieel benadeeld heeft en dat dit de reden is waarom hij bij hem wegging.

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Vanwege zijn praktijken was Harinck ook lange tijd niet meer welkom bij de K-1.

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Uit Hari's autobiografie:

    Na wat gesprekken over en weer, liet Simon mij weten dat Thom al een tijdje een heel raar spelletje met mij speelde. Hij rommelde met dubbele contracten. En met de deal tussen Thom en Simon zou ik geen zeventig maar nog maar vijfenvijftig procent krijgen. Thom zou als vanouds zijn dertig procent houden en Simon kreeg vijftien procent. Ik was “pissed', geloofde het niet. Totdat Simon met Thom een telefoongesprek had en hij
    het op de luidspreker zette... Toen hoorde ik alles. Mijn broek zakte af.
    Het was allemaal heel heftig. De man die ik zo vertrouwde... Thom ontkende, maar ik had dat gesprek opgenomen en liet het hem horen. Hij
    was uitgespeeld, ik ben toen bij hem weggegaan. Als een kind heeft hij heel hard lopen huilen. Maar ja, het werd 'm niet meer. En het ging niet eens over miljoenen, maar over tienduizenden. Maar als je me dan z0
    loopt te flikken... Ook had hij al die slechte naam bij Peter Aerts en
    Gilbert Ballantine. Maar de sport gaat vooruit, de sport wordt transparanter. En de K-1 was mijn toekomst: in die droom had ik mijn hele lief en leed gestoken. En hij had die droom van mij bijna afgepakt...

  21. #46
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Jan Plas idem

    tactisch en technisch next level maar toch banden met de onderwereld.

    ps:

    Trainen en management scheiden, 100%
    Dat gold tot een paar jaar geleden voor velen in het wereldje. Hoost heeft nooit ergens een dag aan de deur gestaan en/of 'klusjes' opgeknapt. Van de rest van de grote trainers en vechters schat ik dat 75% er wel in meer of mindere mate wat buitenschoolse activiteiten op nahield.

  22. #47
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Peter "The Lumberjack" Aerts. 3 x K1 GP toernooi winnaar en kickboxing legend.
    https://youtu.be/6dpqdWITxZ8

  23. #48
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Gisteren zei van der Vaart nog dat het in de voetbalwereld net zo gaat. Maar die was er laconiek over. Als ik veel verdien mag hij dat ook.
    Normaal is 3x bijna failliet geweest omdat hun manager al hun geld achterover had gedrukt. ACDC, Metallica. Allemaal genaaid door hun management.
    Die sporters en artiesten willen gewoon allemaal heel graag en hebben geen verstand van centen.

    Het is aan de orde van de dag.

    Ik heb ooit geleerd: Als iemand die niks heeft en jij wel en die wil graag met jou delen dan moet je hard weglopen.
    Last edited by Bromios; 13-08-2019 at 11:11.

  24. #49
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Hangt er gewoon van af je hebt goede en slechte, de manger van Frenkie de Jong is geen bekende manager ziet ER uit als een gluiperd maar Frenkie verdient nu wel het meeste salaris van de Nederlandse voetballers.

  25. #50
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Wat vonden jullie van die pittige discussie tussen Marloes en Peter over hersenschade? En wedstrijd vechten dat NL in de toekomst er nadeel zal in vinden met de nieuwe regel pas op je 19de op het hoofd slaan?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •