MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 51 to 75 of 126
  1. #51
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Hangt er gewoon van af je hebt goede en slechte, de manger van Frenkie de Jong is geen bekende manager ziet ER uit als een gluiperd maar Frenkie verdient nu wel het meeste salaris van de Nederlandse voetballers.
    Het gaat er niet om of Frenkie het meeste verdiend maar zijn manager moet:
    1. Zorgen dat zijn pupil bij een club komt waar hij op zijn plek is en langere tijd kan blijven spelen zodat zijn marktwaarde op peil blijft.
    2. Niet achter zijn rug extra commissie opstrijken.

    Raiola bijvoorbeeld maakt geregeld het hoofd van zijn pupillen gek en verkoopt ze aan clubs waar ze never nooit aan spelen toekomen. Hij weigert ook gewoon met clubs te onderhandelen die hem minder opleveren terwijl de speler er wel heen wil.Het is al voorgekomen dat transfers niet doorgingen omdat ze hem niet extra wilden betalen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    We hadden het over een salaris dat een manger in zn Zak steekt niet of diegene meer wedstrijden kan spelen of vechten.

  3. #53
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    En de best verdienende is er 1 van Raiola. Maar ik juich de manier van Frenkie toe, transfer naar mijn hart.

  4. #54
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Wat vonden jullie van die pittige discussie tussen Marloes en Peter over hersenschade? En wedstrijd vechten dat NL in de toekomst er nadeel zal in vinden met de nieuwe regel pas op je 19de op het hoofd slaan?
    'k Ken geen cijfers waardoor het verplicht zou moeten worden om bij kickboksen pas vanaf je 19e op je hoofd geslagen te mogen worden. Voorbeelden als 'American Football' en 'boksen', zoals Marloes die maakt, slaan nergens op, want dat zijn twee totaal verschillende sporten die overigens wél goed onderzocht zijn en bij AF zijn duidelijke verbeteringen aangebracht...die verder gaan dan "drie jaar langer niet op het hoofd slaan".

    Het is niet gezond om op je hoofd geslagen te worden, maar da's nou eenmaal onderdeel van kickboksen. Doe je dat lang genoeg, dan krijg je problemen. Die drie jaar minder maakt dan echt niet uit bij een carrière zoals bijvoorbeeld die van Aerts.

    Mochten er wel cijfers zijn van flinke hersenschade bij kickboksers, dan lees ik dat graag, geen anekdotisch bewijs dan natuurlijk.
    It's okay to be white

  5. #55
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Ben het wel met je eens Etype. Maar Marloes wil al te graag dat het MMA/Kickboksen groot wordt bij het grote publiek in Nederland. Laat ze maar eerst galas door laten gaan die de gemeentes last minute annuleren zonder echte goede reden. Het is ook onduidelijk met al die bonden.

    Voor Peter Aerts maakt nu niet meer uit maar ook te lang doorgegaan, je hoort het ook aan hem (Punch drunk) maar die wil ook niet stoppen lijkt het wel.. wedstrijdverslafing. Zonde van deze Kickboks legend. Zag trouwens pas nog op Facebook dat Aerts een partij had in Duitsland ergens in mei. Hij heeft die jonge Duitser even goed mishandeld. Niet slecht voor iemand die bijna 49 is maar zie hem liever opkomende kickboksers wat meer begeleiden op hoog niveau.
    https://www.facebook.com/17751341242...40128/?app=fbl

  6. #56
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    'k Ken geen cijfers waardoor het verplicht zou moeten worden om bij kickboksen pas vanaf je 19e op je hoofd geslagen te mogen worden. Voorbeelden als 'American Football' en 'boksen', zoals Marloes die maakt, slaan nergens op, want dat zijn twee totaal verschillende sporten die overigens wél goed onderzocht zijn en bij AF zijn duidelijke verbeteringen aangebracht...die verder gaan dan "drie jaar langer niet op het hoofd slaan".

    Het is niet gezond om op je hoofd geslagen te worden, maar da's nou eenmaal onderdeel van kickboksen. Doe je dat lang genoeg, dan krijg je problemen. Die drie jaar minder maakt dan echt niet uit bij een carrière zoals bijvoorbeeld die van Aerts.

    Mochten er wel cijfers zijn van flinke hersenschade bij kickboksers, dan lees ik dat graag, geen anekdotisch bewijs dan natuurlijk.

  7. #57
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    De regels zijn strenger geworden bij de AF Dan wordt hersen schade ook minder.

  8. #58
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    De oude garde is gewoon van 'niet zeuren, knokken. Hersenbeschadiging? Moet je op ballet gaan'
    Huidige generatie heeft veel meer info ( wetenschappelijk ) tot zijn beschikking. Jeugd t/m 18 kan wat mij betreft zonder helm, maar wel met controle bijv half jaarlijks. Dat gezeur over 'breder publiek' moet ook eens stoppen. Het is wat het is. Een Rabobank zal nooit en ten immer hoofdsponsor worden van een evenement waar mensen k.o kunnen gaan. Nooit. Waarom moet het ook meer geaccepteerd worden? Om niet raar aangekeken te worden op een verjaardag als je zegt dat je aan kickboksen doet?

  9. #59
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Idd

  10. #60
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    De regels zijn strenger geworden bij de AF Dan wordt hersen schade ook minder.
    Yep, maar die regel- en uitrustingveranderingen gelden voor de gehele carrière en voor iedereen.

    Het is niet zo dat met kickboksen drie jaartjes ook maar iets gaan oplossen als je in de jaren daarna jezelf lekker op je harses laat slaan. Of driemaal achter elkaar KO geslagen wordt binnen anderhalf jaar.
    Of je verdediging niet op orde hebt, omdat je te weinig ervaring hebt met het krijgen van klappen op je kop.

  11. #61
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Yep, maar die regel- en uitrustingveranderingen gelden voor de gehele carrière en voor iedereen.

    Het is niet zo dat met kickboksen drie jaartjes ook maar iets gaan oplossen als je in de jaren daarna jezelf lekker op je harses laat slaan. Of driemaal achter elkaar KO geslagen wordt binnen anderhalf jaar.
    Of je verdediging niet op orde hebt, omdat je te weinig ervaring hebt met het krijgen van klappen op je kop.
    1. Schade veel groter als je die oploopt voordat hersenen volgroeid zijn?
    2. Meerderjarig voordat je zelf kan bepalen om 'mishandelt te worden in een ring'? Zou 18 betekenen.

  12. #62
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Heb eens een keer een presentatie bijgewoond van iemand met achtergrond in Neurologie. De impact van een stoot ben ik van geschrokken toen dat werd uitgebeeld op een scherm. Je hersenen slaan als het ware tegen je schedel en zoals ik het begrepen heb, zijn het kneuzingen die bijna tot niet herstellen. Het is gewoon het beschadigen van je hersenen, punt.

    Ik houd van deze prachtige sport maar dat is gewoon de keerzijde en moeten we met z'n allen accepteren. Verbeteringen mbt veiligheid en leeftijd juich ik toe. Er is veel meer info beschikbaar dan vroeger en als je lesgeeft, vechters traint etc. kan je dat op een veiligere manier doen dan voorheen. Gyms met gehaktdagen etc waar ze elkaar de hersens in beuken tja, ik ben benieuwd naar het lange termijn effect. Met het keiharde sparren hier in Nederland lopen vechters naar mijn mening nog meer schade op dan in de partijen zelf. Maar vooral niks zeggen of veranderen want er zijn zo zat kampioenen gemaakt 🤫

  13. #63
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Maar vooral niks zeggen of veranderen want er zijn zo zat kampioenen gemaakt 狼
    Vroeger ja. Nederland telt steeds minder mee in de vechtsport. Mikes Gym staat al jaren bekend om de gehaktdagen, en heeft (naar mijn weten) geen kampioen in een grote bond meer rondlopen.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  14. #64
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    1. Schade veel groter als je die oploopt voordat hersenen volgroeid zijn?
    2. Meerderjarig voordat je zelf kan bepalen om 'mishandelt te worden in een ring'? Zou 18 betekenen.

    1. Dat zijn aannames...'k zie nog steeds geen bewijs.
    2. Lijkt me dat je als minderjarige ook wel kan bepalen om niet mishandeld te worden...je kan op voetbal gaan ofzo.
    It's okay to be white

  15. #65
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    2. Lijkt me dat je als minderjarige ook wel kan bepalen om niet mishandeld te worden...je kan op voetbal gaan ofzo.
    Klopt, allemaal lieverdjes in het amateurvoetbal. Ze trappen zo nu en dan een grensrechter dood maar daar blijft het ook bij😄

  16. #66
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Klopt, allemaal lieverdjes in het amateurvoetbal. Ze trappen zo nu en dan een grensrechter dood maar daar blijft het ook bij

    It's okay to be white

  17. #67
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Goeie vergelijking zeg.

  18. #68
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Aflevering met Murthel Groenhart en Tyani Beztati.

    https://youtu.be/AKR20la1fOw

    Wel interessant dat ook beide heren vinden dat er de laatste paar jaar weinig jeugd, C en B klasse events worden gehouden in NL.
    Dit zijn toch de events/galas waar je als opkomende kickbokser je ervaring opbouwt voordat je doorstroomt naar de A klasse. Maar ook dat de huidige instagram generatie te snel A klasse wil worden.
    Ik denk dat de Nederlandse kickboksers binnen 10 jaar volledig worden ingehaald door de Oostbloklanden en Brazilianen.
    Wat vinden jullie?

    We krijgen ook shout out van Dennis 👍

    Doumbe vs Groenhart 3 en Grigorian vs Beztati voor de titels op Collision 2 zou dik zijn. Nu hopen dat Ome Cor mee leest.

  19. #69
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Doumbe vs Groenhart 3 en Grigorian vs Beztati voor de titels op Collision 2 zou dik zijn. Nu hopen dat Ome Cor mee leest.
    Zou heel dik zijn en ben bang voor glory niet realiseerbaar. Prijzig kaartje wel dan

  20. #70
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Aflevering met Murthel Groenhart en Tyani Beztati.

    https://youtu.be/AKR20la1fOw

    Wel interessant dat ook beide heren vinden dat er de laatste paar jaar weinig jeugd, C en B klasse events worden gehouden in NL.
    Dit zijn toch de events/galas waar je als opkomende kickbokser je ervaring opbouwt voordat je doorstroomt naar de A klasse. Maar ook dat de huidige instagram generatie te snel A klasse wil worden.
    Ik denk dat de Nederlandse kickboksers binnen 10 jaar volledig worden ingehaald door de Oostbloklanden en Brazilianen.
    Wat vinden jullie?

    We krijgen ook shout out van Dennis 👍

    Doumbe vs Groenhart 3 en Grigorian vs Beztati voor de titels op Collision 2 zou dik zijn. Nu hopen dat Ome Cor mee leest.
    Het is inderdaad heel jammer dat soort gala’s er niet meer zijn. Wat ze ook zeiden vroeger had je elke week meerdere kleine gala’s, waardoor je als vechter heel veel vlieguren kon maken. Van partijen draaien leer je het meest. En het zonnehuis dat was wel iets heel speciaals qua sfeer. Zo jammer dat daar niets meer wordt georganiseerd.

  21. #71
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Interessant om te horen dat Murthel 25 B partijen heeft gedraait. Tegenwoordig gaan de meeste al na 6 a 8 partijen naar de A.

  22. #72
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    274
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Interessant om te horen dat Murthel 25 B partijen heeft gedraait. Tegenwoordig gaan de meeste al na 6 a 8 partijen naar de A.
    Was het vroeger niet zo dat er 3 partijen gewonnen moesten worden voordat je naar de C kon en 6 in de C en 9 in de B?

    Marloes en Dennis jullie zijn goed bezig!

  23. #73
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Big Mike

  24. #74
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Top trainer, goed verhaal ook in dat boek!

    Maar er zijn meerdere grote, hele hele grote trainers die hun stempel hebben gedrukt (zonder afbreuk te willen doen aan Mike! We slaan misschien een beetje door met zn allen&#128517

  25. #75
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Top trainer, goed verhaal ook in dat boek!

    Maar er zijn meerdere grote, hele hele grote trainers die hun stempel hebben gedrukt (zonder afbreuk te willen doen aan Mike! We slaan misschien een beetje door met zn allen&#128517
    .

    In welke zin slaan we door? Wat ik hier het meeste zie is mensen zeggen dat hij zeker technisch niet de beste trainer is/was, maar wel een uitstekende motivator en strateeg. Daar kan ik wel in mee gaan.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •