MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 76 to 100 of 126
  1. #76
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Interessant om te horen dat Murthel 25 B partijen heeft gedraait. Tegenwoordig gaan de meeste al na 6 a 8 partijen naar de A.
    9 B partijen winnen is naar de B zeker in de tijd dat Murthel B was. Weet alleen niet hoe dat nu is.
    In België had de vechter de keuze om (onbeperkt) B te blijven of naar de A te gaan.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    “If you haven’t lost in this sport, you haven’t fought the right guys yet.” - Matt Hughes

  2. #77
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Goede gast die Mike maar zn boek zal ik niet kopen niet zulke bijzondere verhalen Hoost zn boek was wel een boek om te kopen, mooie verhalen. Een boek over Jan plas en Johan Vos zou ik wel kopen.

  3. #78
    Join Date
    Jun 2016
    Posts
    94
    vCash
    121500

    Default

    Agy Sadari zou ik graag in de uitzending zien!
    Nummer 1 LW van Nederland

  4. #79
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by paultjetilburg View Post
    Agy Sadari zou ik graag in de uitzending zien!
    Nummer 1 LW van Nederland

    Je probeert 'm altijd te pluggen, maar zou je zijn naam niet eens goed kunnen schrijven? Misschien dat het dan wat wordt met 'm. SaRdari...
    It's okay to be white

  5. #80
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Aflevering met Hesdy Gerges.
    Lijkt mij een aardige vent maar op je 35ste nog MMA gaan doen, zijn eerste MMA partij heeft hij verloren.
    Ik had hem liever nog bijv bij ONE gezien en daar paar kickboks partijen zien pakken. Een Khbabez vs Gerges zou toffe partij zijn of tegen Stoica.


  6. #81
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Aflevering met Said el Badaoui en Denise Kielholtz.
    https://youtu.be/b_rorMsi4fk

  7. #82
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Niemand minder dan Andy 'The Destroyer' Souwer en Pieter 'The Archangel' Buist. Samen met Marloes Coenen en Dennis Kornman wordt besproken hoe je van onderaan tot bovenaan belandt en hoe het wegen kan ontwikkelen in een obsessie. Hoever mag je je lichaam pushen?

  8. #83
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    was ook weer een mooie uitzending , sympathieke gasten ook
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  9. #84
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Stefan Struve en Luis Tavares.
    Beide hebben het over de druk om te presteren in de grotere organisaties en beide praten over hun verlies partijen, hoe ze dat verwerken.
    Tavares wil na zijn winst tegen Michael Duut in Glory 69 Dusseldorf tegen 85 kg en Interim 95 kg champ Alex Pereira. Het liefst op 21 december in Collision 2.

  10. #85
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Chips & Cola!
    Het is tijd voor een nieuwe aflevering van Spike X Vechtersbazen de moneygreen sofa is goed gevuld! Niemand minder dan MMA-Legend Bob Schrijber neemt plaats naast top Bellator cutman Stefan Lems! Samen met Marloes Coenen en Dennis Kornman hebben ze het over de de vechtesport.


  11. #86
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    nice!
    It's okay to be white

  12. #87
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Leuke aflevering met Top HW judoka Henk Grol en Glory LHW kickbokser Donegi Abena

  13. #88
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Leuke aflevering. Vind het format dat ze nu hanteren erg leuk. Marloes is echt de perfecte persoon ook daar. De ervaring, de intelligentie en komt over als een lieve vrouw.

  14. #89
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Wat vonden mensen van de aflevering met Bob? En wat ie zei over trainers (hoeveel er maar wat doen etc)

  15. #90
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind Bob Schreiber echt geweldig praten. Met lange Yousri zou ik Bob graag het commentaar willen zien doen bij de Glory wedstrijden bij Veronica.
    Harde jeugd gehad die Bob zag een paar geleden bij de podcast van Eindbazen goede aflevering van hun met Schrijber (zo schrijf ze n achternaam officieel)
    Dat er veel trainers maar wat doen, tja de vechtsport wordt steeds populairder dan krijg je een hoop basic fit trainers die dan denken dat ze de next Big Mike of Thom Harrinck zijn. Volgens mij kan je er weinig wat aan doen op dit moment.

    Marloes is een topper, stelt goede kritische vragen. Ze krijgt wel eens wat negatieve reacties op YouTube van de fanboys. Ja dat betekent dat ze de juiste vragen stelt.

    Deze aflevering met kickboks legend Gago Drago en Mo Jaraya.
    https://youtu.be/JBl5En38aLw

  16. #91
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Leuke aflevering. Vind het format dat ze nu hanteren erg leuk. Marloes is echt de perfecte persoon ook daar. De ervaring, de intelligentie en komt over als een lieve vrouw.
    Marloes vraagt ook goed door.

  17. #92
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Sjezus, Drago is nog maar 34...

    Mooie interviews weer. 'k Ben blij dat ze de de laatste tijd de verplichte BN'er eruit gegooid hebben.

    Uur en tien minuten is nét te kort, 70 minuten zou beter zijn, perfect zelfs.
    It's okay to be white

  18. #93
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Laatste aflevering van dit seizoen.
    Kickboks legend en winnaar van 5 Grand Prix toernooien Semmy Schilt en acteur Walderma Toornstra van de npo serie Vechtershart.
    https://youtu.be/BWVr77pbrHM

  19. #94
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Goeie aflevering.

  20. #95
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Nog niet helemaal afgekeken maar wat dom eigenlijk dat Glory zo weinig met toernooien doet. Die hele opzet van de K1 destijds zou nu ook aanslaan. In de HW zijn toernooien het mooiste wat er is!

    Ik snap Sem wel

  21. #96
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Nog niet helemaal afgekeken maar wat dom eigenlijk dat Glory zo weinig met toernooien doet. Die hele opzet van de K1 destijds zou nu ook aanslaan. In de HW zijn toernooien het mooiste wat er is!

    Ik snap Sem wel

    Gaat moeilijk als er geen vechters op niveau zijn. badr rico jbs thats it

  22. #97
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Er zijn echt wel genoeg vechters voor een toernooi. De vorm van de dag telt en daardoor heb je verrassende uitslagen. Valt er iemand uit dan is er een reserve die zomaar het hele toernooi kan winnen.

    In de K1 tijd was een GrandPrix echt geweldig. Het zal nooit worden als toen maar ze zijn gek bij Glory dat ze het niet eens proberen.

  23. #98
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Er zijn echt wel genoeg vechters voor een toernooi. De vorm van de dag telt en daardoor heb je verrassende uitslagen. Valt er iemand uit dan is er een reserve die zomaar het hele toernooi kan winnen.

    In de K1 tijd was een GrandPrix echt geweldig. Het zal nooit worden als toen maar ze zijn gek bij Glory dat ze het niet eens proberen.
    Dr moet eigenlijk nog 1 topper bij (liefst meer dat snap ik, niet te gretig worden). Dan heb je wss alvast 2 dikke halve finales en mooie finale.

  24. #99
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Gaat moeilijk als er geen vechters op niveau zijn. badr rico jbs thats it
    Manaart. Adegbuyi. Wilnis.
    Wordt wel lastig. Voordeel van de K1 was natuurlijk ook dat ze geen LHW divisie hadden. Alleen HW en MAX. Dus ook kleinere vechters als Saki, Spong of Manhoef moesten in de HW vechten als ze wouden meedraaien.

  25. #100
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik vind de hoeveelheid gewichtsklassen nu ook wel erg veel. Dan moet je wel een redelijk diepe vijver hebben.

    Zo'n Glory moet gewoon hetzelfde doen als vroeger K1. En dan iets van max 110kg in de HW en 75 voor de max. Simpel , overzichtelijk en een diepe vijver. Als ze genoeg gaan verdienen gaan die lichtere jongens wel bij-trainen of afvallen om binnen de klasse te blijven.

    Geldt voor Bellator hetzelfde. Hebben ik weet niet hoeveel cans lopen in 15 gewichtsklassen. Concentreer je gewoon op 2 of 3 gewichtsklassen en haal daar goede jongens op binnen. Laat de rest over aan de UFC. Als je zo'n Page ziet clownen tegen de conciërge dan word je daar niet vrolijk van.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •