MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 15 of 15
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.675
    vCash
    126000

    Default GLORY 67 Orlando (5 juli)

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.675
    vCash
    126000

    Default

    Jahfarr Wilnis vecht 5 juli in Orlando tegen D’Angelo Marshall. Het duel tussen de nummers drie en vier op zwaargewicht staat op het main card van GLORY 67.

    Wilnis vocht zijn laatste partij op 8 december. Toen nam de oudere broer van Jason Wilnis deel aan het achtmanstoernooi voor zwaargewichten van GLORY 62 in Ahoy.
    Wilnis won het eerste gevecht van Tomas Mozny, maar strandde in de halve finale. Daarin trapte Benjamin Adegbuyi hem in de slominuut knock-out.
    Marshall koos ervoor om niet mee te doen aan het toernooi. De Amsterdammer vocht zijn laatste partij op 9 maart in Straatsburg, waar hij Daniel Skvor knock-out sloeg in de derde ronde.

    Titelgevecht

    Eerder werd bekendgemaakt dat Petchpanomrung Kiatmookao zijn GLORY-vedergewichttitel in het main event van GLORY 67 verdedigt. Zijn tegenstander is Anvar Boynazarov.
    In het co-main event staan voormalig GLORY-kampioenen Tiffany van Soest en Jady Menezes tegenover elkaar. Lokale favoriet Asa ten Pow vecht tegen Houssam el Kasri en het main card opent met een duel op lichtgewicht tussen Elvis Gashi en Justin Houghton.
    GLORY 67 SuperFight Series

    Ook zijn vijf gevechten van de GLORY 67 SuperFight Series aangekondigd. Deze sluit af met een duel op vedergewicht tussen Mike’s Gym-vechter Serhii Adamchuk en Amerikaan Kevin VanNostrand.
    Abraham Vidales vecht tegen Trevor Ragin, Lorawnt-t Nelson staat tegenover Nick Chasteen en Peter Stanonik treft Vince McGuinness. De tegenstandster van Amerikaanse tiener Bekah Irwin is nog onbekend.

    https://www.veronicatv.nl/programmas...dens-glory-67/

  3. #3
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    41
    vCash
    30500

    Default

    Saaie card

  4. #4
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.675
    vCash
    126000

    Default

    Yep, maar dat zijn we nu wel gewend met de Amerikaanse Glory fightcards van de afgelopen paar jaar.
    Meestal zijn het 2 a 3 partijen die interessant genoeg zijn om te kijken voor de Nederlandse kickboks liefhebbers op een USA fightcard.
    Petch vs Boynazarov titelpartij
    Sergi Adamchuck vs Kevin VanNostrand ook een 65 kilo partij en deze lijkt mij de meeste interessante, de zwaargewicht partij tussen Jafharr Wilnis vs Dangelo Marshall die hebben nog niet tegen elkaar gevochten. De rest is ruk.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.675
    vCash
    126000

    Default

    Jafharr Wilnis: Sparren met Tyson Fury was fantastisch
    https://youtu.be/1Xv_MaGlnto

    Inside Glory 67 deel 1:
    https://youtu.be/md_-uTEGWq4

  6. #6
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.675
    vCash
    126000

    Default

    Spoilers!!!


    Jafharr Wilnis verloren van Dangelo Marshall.
    De erg gedreven Jafharr die ik zag tijdens de voorbereiding tegen Marshall was nergens te zien tijdens de partij. Jafharr Wilnis: im gonna fuck him up! Uiteindelijk won Marshall op punten van Wilnis. Was geen wereld partij maar Marshall vocht gewoon slim en voor de winst met zijn uppercuts die aankwamen. Marshall daagt Adegbuyi en Ben Saddik uit waarvan hij beide op K.O/T.K.O verloren heeft.
    Jafharr Wilnis wil ik tegen Guto Inocente of tegen de huidige K1 hw champ Roel Mannaart (vecht te weinig in Glory) zien.

    Kevin VanNostrand won van Sergii Adamchuck in een slordige partij aan het einde op punten en wil een titelpartij in de 65 kilo divisie. Een van de weinige Amerikanen in Glory die goed wordt uitgetest. Maar wil VanNostrand een keer zien vechten op een Europese event. Big Mike is het niet mee eens met de uitslag van de partij:
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...p-in-de-lever/

    De opgehypte Amerikaan met zijn American Karate Kickboxing Asa Ten Pow aka the American Ninja won wederom van een middenmoot, de Marokkaanse Amerikaanse El Kasri. Wil ook een titelshot in de 65 kilo divisie.

    Petch heeft met succes zijn titel (65 kg) verdedigd tegen Boynazorav.

    De Amerikaan Elvis Gashi won van een Amerikaanse middenmoot via een harde trap op de lever in de eerste ronde en wil direct een titelshot tegen Marat Grigorian in de 70 kilo divisie. Zou graag Elvis Gashi eerst tegen een Jaraya willen zien voordat hij een titelpartij gaat vechten.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.675
    vCash
    126000

    Default

    GLORY 67 Prelims.
    – Taylor Krahl def. Paul Banasiak via MD (29-27, 28-27, 28-28).
    – Nick Chasteen def. Javanis Ross via TKO (Leg Injury) – Round 2, 1:30.

    GLORY 67 SuperFight Series.
    – Keemaan Diop def. John Morehouse via UD (30-27, 30-27, 30-27).
    – Ross Levine def. Thomas Diagne via KO (Headkick) – Round 1, 0:43.
    – Peter Stanonik def. Vince McGuinness via UD (30-26, 30-26, 30-26).
    – Rebekah Irwin def. Taylor Jenkins via UD (30-27, 30-27, 30-27).
    – Kevin VanNostrand def. Serhiy Adamchuk via UD (29-28, 30-27, 30-27).

    GLORY 67.
    – Abraham Vidales def. Trevor Ragin via UD (30-27, 30-27, 30-27).
    – Elvis Gashi def. Justin Houghton via KO (Bodykick) – Round 1, 0:23.
    – Asa Ten Pow def. Houssam El Kasri via UD (30-26, 30-26, 30-26).
    – D’Angelo Marshall def. Jahfarr Wilnis via UD (29-28, 29-28, 29-28).
    GLORY Featherweight Championship.
    – Petchpanomrung Kiatmookao def. Anvar Boynazarov via UD (50-45, 50-45, 50-45.

    Mmadna.nl

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  9. #9
    Join Date
    May 2014
    Posts
    532
    vCash
    111758

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Spoilers!!!
    De Amerikaan Elvis Gashi won van een Amerikaanse middenmoot via een harde trap op de lever in de eerste ronde en wil direct een titelshot tegen Marat Grigorian in de 70 kilo divisie. Zou graag Elvis Gashi eerst tegen een Jaraya willen zien voordat hij een titelpartij gaat vechten.
    Vind Elvis een interessante vechter. Misschien ben ik wel de eerste mens op aarde die deze zin schrijft . Wat ik echt heel raar vind is dat z'n beste tegenstander tot nu toe Jauncey was en hij daarna van Glory steeds tegenstanders kreeg van onder dat niveau. Een partij tegen Jaraya lijkt me heel vet, zou ik meteen willen zien.

    Wederom is er nog niets bekend over het volgende event, best apart.

  10. #10
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.675
    vCash
    126000

    Default

    Ja ik denk dat je de eerste bent 😂😂 kijk het is geen slechte kickbokser zeker niet voor Amerikaanse begrippen de meeste kunnen nog steeds geen lowkicks blokken of zelfs geven, dan is Gashi juist best wel goed voor een Amerikaan en hij heeft de ervaren Jauncey toch wel even goed K.O geslagen in New York tijdens zijn debuut. Dezelfde ervaren Jauncey die toch wel super talent Tyani Beztati het moeilijk heeft gemaakt in Glory 65 Utrecht.
    Alleen denk ik dat ze bij Glory, Elvis Gashi en Asa Ten Pow hun Glory win records proberen om hoog te krikken zodat ze hun beter kunnen promoten in Amerika wat op zich logisch is. Maar voor beide is het toch wel tijd dat ze nu betere tegenstanders gaan krijgen.
    Elvis Gashi vs Mo Jaraya
    Asa Ten Pow vs Marsano Glunder of Zakaria Zougary

    Kevin VanNostrand is momenteel de enige Amerikaan in Glory die goed presteert in zijn divisie tegen de betere vechters buiten USA.

    Over Glory 68 is er inderdaad niks bekend. Ik weet niet wat er achter de schermen gebeurt.
    Ze hebben de laatste tijd wel wat meer vechters aangetrokken zoals bijv de zus van Pereira, Kongolo, Plazibat, Mahedinne en Smolik etc dus ik ga er van uit dat ze wel met een event komen maar wanneer is de vraag?
    Ik denk in september Duitsland..
    Hopelijk krijgen we ook gelijk Rico vs JBS 3 te zien. Dit duurt echt te lang.

    Hoor ook niks meer over die CBS tv deal in Amerika. Normaal laten ze dat altijd zien op hun social media dat je het daar kan bekijken, zo deden ze dat toen ze voorheen bij Spike en later Espn zaten.

  11. #11
    Join Date
    Jun 2016
    Posts
    94
    vCash
    121500

    Default

    Wilnis geeft JBS pakkie.
    JBS geeft Marshal pakkie.
    Marshal heeft Wilnis pakkie.

    Het laatste had ik niet verwacht

  12. #12
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by paultjetilburg View Post
    Wilnis geeft JBS pakkie.
    JBS geeft Marshal pakkie.
    Marshal heeft Wilnis pakkie.

    Het laatste had ik niet verwacht
    ZEKER niet verwacht. Vooral op de manier waarop hij tegen JBS stond te....sja...wat stond ie daar eigenlijk te doen...

    In ieder geval, mooie comeback. Sympathieke gast.
    It's okay to be white

  13. #13
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Crap, kom ik er nu achter dat Glory een event bij mij in de buurt had. Dit event is echt niet goed gepromote hier.

  14. #14
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    ZEKER niet verwacht. Vooral op de manier waarop hij tegen JBS stond te....sja...wat stond ie daar eigenlijk te doen...

    In ieder geval, mooie comeback. Sympathieke gast.
    Helemaal mee eens ja.
    en inderdaad super sympathiek en geen praatjes.

  15. #15
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    de praatjes kwamen vooral uit Utrecht

    sterke comeback, nuchtere sympathieke jongen

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •