MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 40 FirstFirst 1234567814 ... LastLast
Results 76 to 100 of 986
  1. #76
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Badrhari007 View Post
    Beste forumbroeders,

    Hoop dat jullie allen in een goede staat van welzijn verkeren.

    Pffff, wordt mij even teveel als ik Badr Hari weer in de ring zie vechten. Ik ben alleen actief wanneer Badr Hari aanwezig is in de zwaargewicht divisie.

    Beste broeders, wordt mij even teveel ik zal straks uitgebreid reageren of mochten jullie professioneel advies willen hoor ik het graag van jullie.


    Met vriendelijke groet,

    BadrhariFan
    Professioneel advies zou ik graag willen. Ik zou niet weten waarvoor maar laat maar komen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    13
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Professioneel advies zou ik graag willen. Ik zou niet weten waarvoor maar laat maar komen.

    Waardeer het enorm dat je interesse toont en ernaar uitkijkt om mijn professioneel advies te ontvangen.

    Heb zeker wel nog 2 reacties nodig, die er ook open voor staan om mijn advies te willen ontvangen omtrent wedstrijd Rico vs Badr Hari II.


    Nogmaals wil ik mijn loyale forumbroeders/fans bedanken voor jullie interesse.



    Met vriendelijke groet,

    BadrHari deskundige

  3. #78
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Ik ben het eens dat Rico geen spectaculaire vechter is. Toch zijn de enige partijen die kijkers trekken op Veronica die met Rico. De partij tussen Hari vs. Gerges bijvoorbeeld had lage kijkcijfers.
    Hari vs Gerges 2 was dat event niet uitgezonden op Ziggo? Die Veronica tv deal kwam toch later? Dat die partijen momenteel van Rico aantrekken bij de normale tv kijkers heeft toch wel te maken dat hij de ideale schoonzoon champ is, die blijft winnen en goed gepromoot wordt. Geef hem ook credit dat hij zichzelf wel als een goede visitekaartje voor het Kickboksen neerzet op tv en social media. Maar het is niet mijn favoriete vechtstijl, ik zie Rico wel winnen op 21 december want hij zit nu in zijn prime van zijn kickboks carričre.
    Last edited by Eindbaas; 30-07-2019 at 17:23.

  4. #79
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Ziggo inderdaad.

  5. #80
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Hari vs Gerges 2 was dat event niet uitgezonden op Ziggo? Die Veronica tv deal kwam toch later? Dat die partijen momenteel van Rico aantrekken bij de normale tv kijkers heeft toch wel te maken dat hij de ideale schoonzoon champ is, die blijft winnen en goed gepromoot wordt. Geef hem ook credit dat hij zichzelf wel als een goede visitekaartje voor het Kickboksen neerzet op tv en social media. Maar het is niet mijn favoriete vechtstijl, ik zie Rico wel winnen op 21 december want hij zit nu in zijn prime van zijn kickboks carričre.
    Dus Rico fans vormen het merendeel vh TV publiek en de Badr fans zijn meestal diegene die kaarten kopen en naar de locatie komen. Lijkt me toch dat beiden aardig wat bijdragen op hun eigen manier.

  6. #81
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Als Badr van Rico verliest wat hebben die andere partijen nog voor zin eigenlijk? Hij heeft toch voor meerdere partijen getekend?

  7. #82
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij vertelde Simon Rutz bij de laatste Showtime toen Badr zn afscheids partij draaide dat ze bij Lange na niet de zaal konden uit verkopen. Dus ik betwijfel ten zeerste of de hardcore Badr fans er op af zullen komen als de kaarten 100 euro kosten.

  8. #83
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Als Badr van Rico verliest wat hebben die andere partijen nog voor zin eigenlijk? Hij heeft toch voor meerdere partijen getekend?
    Kan toch?
    Een verliespartij tegen Rico is niet meteen einde carričre.

  9. #84
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Volgens mij vertelde Simon Rutz bij de laatste Showtime toen Badr zn afscheids partij draaide dat ze bij Lange na niet de zaal konden uit verkopen. Dus ik betwijfel ten zeerste of de hardcore Badr fans er op af zullen komen als de kaarten 100 euro kosten.
    We hebben het bij Collision 1 gezien. Ze kopen massaal de goedkope kaarten en rennen dan hard naar voren.

  10. #85
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Volgens mij vertelde Simon Rutz bij de laatste Showtime toen Badr zn afscheids partij draaide dat ze bij Lange na niet de zaal konden uit verkopen. Dus ik betwijfel ten zeerste of de hardcore Badr fans er op af zullen komen als de kaarten 100 euro kosten.
    Dat gold in die tijd voor bijna alle grote gala’s in Nederland. Daarom waren die vip tafels en het zwarte geld ook zo belangrijk. Daarmee konden ze de kosten nog redelijk dekken. Er werden soms wel honderden kaarten gratis weg gegeven zodat de zaal voor de TV beelden tenminste nog gevuld zat.

  11. #86
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Capo dei capii View Post
    Dat gold in die tijd voor bijna alle grote gala’s in Nederland. Daarom waren die vip tafels en het zwarte geld ook zo belangrijk. Daarmee konden ze de kosten nog redelijk dekken. Er werden soms wel honderden kaarten gratis weg gegeven zodat de zaal voor de TV beelden tenminste nog gevuld zat.
    Vechtse banen, sporthallen zuid en zelfs de Rai zaten toch altijd behoorlijk vol. Als je naar voetbalstadions gaat met mindere kwaliteit dan wordt het wel lastig inderdaad. Welke tv beelden?

  12. #87
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Maar die kaarten waren betaalbaar 35 a 55 euro. Toen in Leeuwarden waren de kaarten 100 euro dat is wel een verschil.

  13. #88
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Vechtse banen, sporthallen zuid en zelfs de Rai zaten toch altijd behoorlijk vol. Als je naar voetbalstadions gaat met mindere kwaliteit dan wordt het wel lastig inderdaad. Welke tv beelden?
    Niet de TV maar Video/DVD beelden. Zeker in de midden jaren 90, zeg maar de begin tijd van de grote gala’s waren de Freefight gala’s steevast uitverkocht. Later ( jaren 2000) toen er bijna elke maand wel een groot gala werd georganiseerd kregen partijen als 2H2H, its Showtime en RINGS het steeds moeilijker losse kaarten te verkopen. Omdat er altijd gefilmd werd voor opnames voor DVD verkoop werden er soms massaal kaarten weg gegeven. Zelfs een jaar of 2 geleden nog met het WFL MMA gala werden kaarten nog gratis gedumpt. En zelfs de tweede keer UFC lukte het amper om uit te verkopen.

    Daarom is er naast Glory en Enfusion ook geen enkele grote promotor meer actief in Nederland. Je kunt in Nederland gewoon bijna geen winst maken (zonder de VIPS) omdat er te weinig fans zijn om de grote zalen meerdere keren per jaar te vullen. WFL is overgegaan op bekende youtubbers om proberen de zaal uit te verkopen.

    Trouwens het gratis weg geven van kaarten is in de evenementen business redelijk normaal. Festivals die niet uitverkocht raken die dumpen ook hun kaarten. Theatershows idem dito.

  14. #89
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Zo hield Rutz de K-1 organisatie toch ook voor de gek? Gaf hij voor de Arena duizenden kaarten gratis weg zodat het leek alsof de it's Showtime gala's veel publiek trokken. K-1 trapte erin en besloot toen een samenwerking met hem aan te gaan.

  15. #90
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    52
    vCash
    113500

    Default

    Als ik de filmpjes van Badr zie, dan zie ik een heel scherpe Badr terug. Het lijkt net of hij de motivatie zoek was onder Mike Passenier.

  16. #91
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    En wat toverdrank geeft je ook wat extra motivatie en kracht.

  17. #92
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Neigo View Post
    Als ik de filmpjes van Badr zie, dan zie ik een heel scherpe Badr terug. Het lijkt net of hij de motivatie zoek was onder Mike Passenier.
    Wat combo’s op de pads kan er vaak heel indrukwekkend uit zien hoor. Dat zegt nog niks. Ik vind het absolute waanzin dat mensen denken dat hij van Rico wint. Elke keer weer lijkt iedereen erin te trappen en lees je overal dat de oude Badr terug is. Op zich wel een prestatie dat je zo bekend bent dat men tegen beter weten in van je verwacht dat je de vechter van 10 jaar geleden weer bent, ondanks lange tijd niks te presteren. Is iedereen gek aan het worden, denk ik dan.

  18. #93
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Vooral veel fitness fotos en wat pads werk met zijn nieuwe trainer op zijn social media maar zie hem niet sparen. Hij is natuurlijk ook de partij aan het ophypen met dat soort foto's. Rico is ook begonnen met zijn training camp.

  19. #94
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Neigo View Post
    Als ik de filmpjes van Badr zie, dan zie ik een heel scherpe Badr terug. Het lijkt net of hij de motivatie zoek was onder Mike Passenier.
    Zit er indrukwekkend uit ja maar dat wilt niks zeggen. Hoop dat hij ook de dosis conditietrainingen doet.

    Partij wordt mooi gehyped.

  20. #95
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    52
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Wat combo’s op de pads kan er vaak heel indrukwekkend uit zien hoor. Dat zegt nog niks. Ik vind het absolute waanzin dat mensen denken dat hij van Rico wint. Elke keer weer lijkt iedereen erin te trappen en lees je overal dat de oude Badr terug is. Op zich wel een prestatie dat je zo bekend bent dat men tegen beter weten in van je verwacht dat je de vechter van 10 jaar geleden weer bent, ondanks lange tijd niks te presteren. Is iedereen gek aan het worden, denk ik dan.
    Dat is zeker waar, maar vond hem niet zo slecht tot aan die armscheur, sterker nog vond hem juist heel mooi en technisch boksen en hij kwam vaak door Rico zijn dekking heen. Maar dat terzijde, men moet hem niet afschrijven, die gast is 34 jaar oud en men doet alsof hij tegen de 50 is. Hij heeft de laatste jaren stil gestaan, dat klopt. Hij komt bij mij echt over als de oude Badr die nog 1 keer de kroon wil, en hij weet dondersgoed waar hij op moet trainen.

  21. #96
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Neigo View Post
    Dat is zeker waar, maar vond hem niet zo slecht tot aan die armscheur, sterker nog vond hem juist heel mooi en technisch boksen en hij kwam vaak door Rico zijn dekking heen. Maar dat terzijde, men moet hem niet afschrijven, die gast is 34 jaar oud en men doet alsof hij tegen de 50 is. Hij heeft de laatste jaren stil gestaan, dat klopt. Hij komt bij mij echt over als de oude Badr die nog 1 keer de kroon wil, en hij weet dondersgoed waar hij op moet trainen.
    ‘Hij heeft de laatste jaren stilgestaan, dat klopt’

    ‘Hij komt bij mij over als de oude Badr’

    Wtf?😄

  22. #97
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    59
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post

    Ik vind het absolute waanzin dat mensen denken dat hij van Rico wint.


    Zo slecht deed Badr het toch niet?
    Volgens mij was hij tot de “blessure” aan de winnende hand.

    Ik vrees juist het ergste voor Rico.

    Badr heeft Rico op zn sterkst geproefd.
    Rico heeft Badr niet op zn sterkst meegemaakt.

    Denk dat dit juist motivatie is voor Badr om zichzelf weer op de kaart te zetten.

    Ik vrees dat Badr gebrand en gemotiveerd zal zijn.

  23. #98
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    Rico easy

  24. #99
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Schuurpapier View Post
    Zo slecht deed Badr het toch niet?
    Volgens mij was hij tot de “blessure” aan de winnende hand.

    Ik vrees juist het ergste voor Rico.

    Badr heeft Rico op zn sterkst geproefd.
    Rico heeft Badr niet op zn sterkst meegemaakt.

    Denk dat dit juist motivatie is voor Badr om zichzelf weer op de kaart te zetten.

    Ik vrees dat Badr gebrand en gemotiveerd zal zijn.
    Niet zoveel vrezen, lekker afwachten tot december.

  25. #100
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Ik ga toch voor Rico.
    even voor alle duidelijkheid ben geen fan van hem Rico,vond zijn partij tegen Jamal wel klasse.
    Badr daarin tegen vond ik gewoon een beest in de K1 tijd,altijd spektakel.
    veel vechters hebben hun topjaren,ik zie Badr niet meer terug komen in die top tijd,welke vechter heeft na zoveel jaren weer een sterkte comeback gemaakt? Ik kan ze niet voor me halen tenminste.
    zou wel leuk zijn dat Badr dit wint maar moet ie hem wel neer slaan de eerste ronde,anders gaat Rico het gewoon winnen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •