MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 23 of 40 FirstFirst ... 1319202122232425262733 ... LastLast
Results 551 to 575 of 986
  1. #551
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Neigo View Post
    Hij komt heel gedreven over.
    Wie denkt de oude Badr terug te zien op de 21e?
    De oude krijgen we denken ik niet meer maar wel een fitter en scherper badr dan zijn laatste partijen
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #552
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Neigo View Post
    Hij komt heel gedreven over.
    Wie denkt de oude Badr terug te zien op de 21e?
    Dat zou voor het eerst in 10 jaar zijn.

    Z'n laatste partij beloofde weinig goeds.

    Maar de wonderen zijn de wereld niet uit. Hoop doet leven.

  3. #553
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

  4. #554
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Neigo View Post
    Hij komt heel gedreven over.
    Wie denkt de oude Badr terug te zien op de 21e?
    De oude Badr zien we denk ik niet meer terug. Daar is hij te lang voor uit geweest.
    Wel een Badr die in de buurt komt van dat niveau. Ik volg hem nu een jaar en kan gerust zeggen dat hij zeker wel de focus heeft die hij vroeger had. De begeleiding die hij nu heeft is ook beter dan toen. Hij wordt oa begeleidt door Top Performance Trainer Yoeri Pegel. Verdiend tevens zijn geld bij Ajax.
    Als Badr dezelfde explosiviteit als vroeger kan halen met een dosis conditie dan maakt Rico geen schijn van kans.

  5. #555
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by RedaHari View Post
    De oude Badr zien we denk ik niet meer terug. Daar is hij te lang voor uit geweest.
    Wel een Badr die in de buurt komt van dat niveau. Ik volg hem nu een jaar en kan gerust zeggen dat hij zeker wel de focus heeft die hij vroeger had. De begeleiding die hij nu heeft is ook beter dan toen. Hij wordt oa begeleidt door Top Performance Trainer Yoeri Pegel. Verdiend tevens zijn geld bij Ajax.
    Als Badr dezelfde explosiviteit als vroeger kan halen met een dosis conditie dan maakt Rico geen schijn van kans.
    En het leuke is dat als dat niet zo is, iedereen bij de partij erna weer hetzelfde roept

    Ik denk dat Badr en Mike hele toffe dingen bereikt hebben samen. Dat kwam ook duidelijk naar voren bij de docu maar die tijden zullen niet herleven. Te lang eruit geweest, niet constant etc

    Men beseft het zelf alleen nog niet

  6. #556
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    95
    vCash
    121500

    Default

    Hij ziet er heel scherp uit, Rico ook.

  7. #557
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Dat is omdat hij een mes draagt.

  8. #558
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Dat is omdat hij een mes draagt.
    Rico de Messentrekker. Misschien een goed karakter voor zijn volgende blockbuster.

  9. #559
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    6 daagjes nog boys....zin in.

  10. #560
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.653
    vCash
    126000

    Default

    Heb er zin in! Hopelijk krijgen we dikke knal partijen zonder low blows, langdurig geknuffel en dq's.

  11. #561
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedaHari View Post
    De oude Badr zien we denk ik niet meer terug. Daar is hij te lang voor uit geweest.
    Wel een Badr die in de buurt komt van dat niveau. Ik volg hem nu een jaar en kan gerust zeggen dat hij zeker wel de focus heeft die hij vroeger had. De begeleiding die hij nu heeft is ook beter dan toen. Hij wordt oa begeleidt door Top Performance Trainer Yoeri Pegel. Verdiend tevens zijn geld bij Ajax.
    Als Badr dezelfde explosiviteit als vroeger kan halen met een dosis conditie dan maakt Rico geen schijn van kans.
    wat me opvalt is dat hij vaak voor zo’n groot gevecht altijd weer andere mensen om zich heen verzamelt (buiten Mike om natuurlijk) die dan altijd op dat moment het beste zijn en er zijn geen betere (vorige keer was dat Andrew Houtveen oa). Totdat de partij over is en dan kiest hij weer voor anderen etc. Ook viel me op in de documentaire op Videoland dat hij het er nu over had dat hij in 2016 niet gefocust was etc, hij was er niet echt bij. Nou daar heb ik hem in 2016 na de partij nog nooit over gehoord.

    Bedenk dat zijn laatste echt goede partij in december 2012 (!) was, zijn afscheid op It’s Showtime in Leeuwarden. Hij zou daarna een bokscarriere starten in de VS maar dat is allemaal anders gelopen.

    Ik denk dat Rico het grote voordeel heeft van een voorsprong op conditie (bedenk het zijn 5 ronden) en het continue trainen in de loop der jaren. Dus er moet heel wat gebeuren wil Badr winnen, maar het kan natuurlijk wel want het blijft natuurlijk gewoon een aparte wedstrijd.

  12. #562
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    En het leuke is dat als dat niet zo is, iedereen bij de partij erna weer hetzelfde roept

    Ik denk dat Badr en Mike hele toffe dingen bereikt hebben samen. Dat kwam ook duidelijk naar voren bij de docu maar die tijden zullen niet herleven. Te lang eruit geweest, niet constant etc

    Men beseft het zelf alleen nog niet
    Ja inderdaad mee eens, die achterstand die hij heeft maak je op dit niveau niet zomaar even goed. Je zult jaar in jaar uit op dat niveau moeten blijven presteren, wedstrijden draaien etc. Zijn laatste echt goede partij, dus de Badr van vroeger zeg maar, was eind 2012... En hij is nu 35 , dat zegt ook zeker wel wat.

  13. #563
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mdeveer View Post
    Badr zou daarna een bokscarriere starten in de VS maar dat is allemaal anders gelopen.
    Haha, ja heel anders, he? Wat is die knul toch onopzettelijk hilarisch. Hij was toen in record tempo uit zijn droomwereld gehaald, waarschijnlijk na een goed geplaatste jab zoals deze:


  14. #564
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mdeveer View Post
    Ja inderdaad mee eens, die achterstand die hij heeft maak je op dit niveau niet zomaar even goed. Je zult jaar in jaar uit op dat niveau moeten blijven presteren, wedstrijden draaien etc. Zijn laatste echt goede partij, dus de Badr van vroeger zeg maar, was eind 2012... En hij is nu 35 , dat zegt ook zeker wel wat.
    Tegen Londt was ook een partij op niveau. Weet alleen niet meer wanneer dat was.

  15. #565
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Zou leuk zijn dat Badr voor en verassing gaat zorgen,maar moet die dat echt in de eerste ronde waar maken,ik zie Badr geen 5 ronden volhouden namelijk.

  16. #566
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    Zou leuk zijn dat Badr voor en verassing gaat zorgen,maar moet die dat echt in de eerste ronde waar maken,ik zie Badr geen 5 ronden volhouden namelijk.
    Jamaar hij traint nou met joeri van ajax. Dat helpt.

  17. #567
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Haha, ja heel anders, he? Wat is die knul toch onopzettelijk hilarisch. Hij was toen in record tempo uit zijn droomwereld gehaald, waarschijnlijk na een goed geplaatste jab zoals deze:


    https://i.pinimg.com/originals/0f/48...6247b24fb0.gif

    Record tempo??
    was dit een bokswedstrijd dan?
    Was gewoon kickboksen tegen schilt

  18. #568
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mdeveer View Post
    Ja inderdaad mee eens, die achterstand die hij heeft maak je op dit niveau niet zomaar even goed. Je zult jaar in jaar uit op dat niveau moeten blijven presteren, wedstrijden draaien etc. Zijn laatste echt goede partij, dus de Badr van vroeger zeg maar, was eind 2012... En hij is nu 35 , dat zegt ook zeker wel wat.
    En badr zonder ritme vond ik de vorige keer bovenliggend tegen rico
    En nu heeft hij langer kunnen trainen en rico ook een jaar niet gevochten

  19. #569
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Tegen Londt was ook een partij op niveau. Weet alleen niet meer wanneer dat was.
    Ik denk ergens in 2015, maar dit was niet de Hari van het niveau eind 2012. Toen was hij echt heel indrukwekkend tegen Gokhan Saki, toch echt geen kleine jongen.

  20. #570
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    En badr zonder ritme vond ik de vorige keer bovenliggend tegen rico
    En nu heeft hij langer kunnen trainen en rico ook een jaar niet gevochten
    Hij was idd de eerste ronde toen beter maar hij moet nu echt meteen afmaken in de eerste of tweede ronde, 5 rondes gaat hij niet redden vrees ik. Maar als je de wedstrijd van eind 2012 tegen Saki terugziet en dat dan vergelijkt met de wedstrijd tegen Rico eind 2016, dan zie je toch wel een heel groot verschil. Die Hari waar alle fans op hopen is er gewoon niet meer, dat is historie. Hij kan het dus wel winnen daar niet van maar hij heeft zeker een achterstand op Rico.

  21. #571
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mdeveer View Post
    Hij was idd de eerste ronde toen beter maar hij moet nu echt meteen afmaken in de eerste of tweede ronde, 5 rondes gaat hij niet redden vrees ik. Maar als je de wedstrijd van eind 2012 tegen Saki terugziet en dat dan vergelijkt met de wedstrijd tegen Rico eind 2016, dan zie je toch wel een heel groot verschil. Die Hari waar alle fans op hopen is er gewoon niet meer, dat is historie. Hij kan het dus wel winnen daar niet van maar hij heeft zeker een achterstand op Rico.

    Klopt helemaal
    Dat denk ik ook

  22. #572
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Tegen Londt was ook een partij op niveau. Weet alleen niet meer wanneer dat was.
    Klopt, dat was in 2015 destijds in Grozny bij zijn Tsjetsjeense vrienden van Akhmat. Iedereen liep daar rond met shirts waarop de vader van de lokale krijgsheer geportretteerd stond...

  23. #573
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mdeveer View Post
    Ik denk ergens in 2015, maar dit was niet de Hari van het niveau eind 2012. Toen was hij echt heel indrukwekkend tegen Gokhan Saki, toch echt geen kleine jongen.
    Dat was prime Badr. Wordt nu wel anders.

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Klopt, dat was in 2015 destijds in Grozny bij zijn Tsjetsjeense vrienden van Akhmat. Iedereen liep daar rond met shirts waarop de vader van de lokale krijgsheer geportretteerd stond...
    Ohja natuurlijk. Dat was een hele zware partij voor Badr. Zijn jab, rechtse directe en levertrap waren key punten in die partij, wat tevens ook zijn sterkste wapens zijn.

  24. #574
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    59
    vCash
    15500

    Default

    Heb docu Badr gezien, de eerste 2 afleveringen.

    Lijkt erop dat hij de partij serieus neemt.

    Ziet er echt afgetraind uit. Over conditie valt niks te zeggen uit de beelden.

    Die sparringsessie op het einde was bruut.
    1ste lag op de grond, 2de met bebloed gezicht boven wasbak.

    Denk dat wanneer Rico de eerste 2,5 rondes overleefd het wel goed moet komen.

  25. #575
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Bij Said lag die na het sparren zelf boven de wasbak.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •