MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 36 of 40 FirstFirst ... 26323334353637383940 LastLast
Results 876 to 900 of 986
  1. #876
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Ben benieuwd of Pereira zich blijft focussen op 2 gewichtsklassen. Stel dat hij kiest voor lhw, lijkt het mij wel tof als er een toernooi komt voor mw titel.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #877
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Laat JBS er voor gaan.
    Is toch ook het enige logische? Lijkt me toch niet dat ze Hesdy een pot geven alleen omdat die op de persconferentie om aandacht zat te krijsen?

  3. #878
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by JBW View Post
    Ben benieuwd of Pereira zich blijft focussen op 2 gewichtsklassen. Stel dat hij kiest voor lhw, lijkt het mij wel tof als er een toernooi komt voor mw titel.
    Hij zij ja in de ring dat ie naar lhw wil omdat afvallen te moeilijk werd.

  4. #879
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    Geschreven door iemand: op DA:
    Leermoment voor Badr eerst wedstrijdritme opdoen voor dat hij meteen tegen Rico moet. alleen trainingspartijen schakelt het lichaam niet op, het zijn de reflex momenten die geprogrammeerd moeten zitten.Vooral bij incasseren van zware kicks en punches na een ronde. Ik ben zelf een kiyokushinkai man en geloof me een jaar geen wedstrijd en je lichaam doet niet meer wat je mind programmeert

  5. #880
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Total k.o. View Post
    Geschreven door iemand: op DA:
    Leermoment voor Badr eerst wedstrijdritme opdoen voor dat hij meteen tegen Rico moet. alleen trainingspartijen schakelt het lichaam niet op, het zijn de reflex momenten die geprogrammeerd moeten zitten.Vooral bij incasseren van zware kicks en punches na een ronde. Ik ben zelf een kiyokushinkai man en geloof me een jaar geen wedstrijd en je lichaam doet niet meer wat je mind programmeert
    Daar was iedereen het toch al wel over eens?
    It's okay to be white

  6. #881
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Was al van te voren gepland dat hij naar clubblu zou gaan. Er is een pooster van.
    precies, slim cashen.
    It's okay to be white

  7. #882
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    Klopt wel goed verwoord van hem🙂

  8. #883
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Badr Klari

  9. #884
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    41
    vCash
    30500

    Default

    Game plan Badr: Rico KO slaan in de eerste 3 ronden.
    Game plan Rico: Geen idee, liet zich meeslepen in de emotie en ging mee in de slagenwisseling van Badr. Niet slim.

    Wat gebeurde er? Badr kreeg Rico niet KO binnen de eerste 3 ronden. De gastank van Badr was leeg. Badr veinst blessure. Is de morele winnaar en houdt de optie op een derde partij open (weer cashen). We weten allemaal wat er had gebeurd als Badr verder had gedaan in ronde 4 en 5. Juist een overrompeling door Rico.

    Dat is mijn theorie.

    Al zullen we nooit de waarheid weten.

  10. #885
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by F30 View Post
    Game plan Badr: Rico KO slaan in de eerste 3 ronden.
    Game plan Badr: 10 minuten werken en dan meteen de ziektewet in.


    (oke, ik hou even op)

  11. #886
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by F30 View Post
    Game plan Badr: Rico KO slaan in de eerste 3 ronden.
    Game plan Rico: Geen idee, liet zich meeslepen in de emotie en ging mee in de slagenwisseling van Badr. Niet slim.

    Wat gebeurde er? Badr kreeg Rico niet KO binnen de eerste 3 ronden. De gastank van Badr was leeg. Badr veinst blessure. Is de morele winnaar en houdt de optie op een derde partij open (weer cashen). We weten allemaal wat er had gebeurd als Badr verder had gedaan in ronde 4 en 5. Juist een overrompeling door Rico.

    Dat is mijn theorie.

    Al zullen we nooit de waarheid weten.
    Je theorie klopt niet echt maar goed denk niet dat Badr zo een open kans had laten schieten. Zijn gastank was ook niet leeg wel pijntjes aan z’n benen door de trappen van Rico waardoor hij niet gebalanceerd op z’n benen stond en je geeft niet op als je net iemand 8 tellen geeft dus je verhaal is niet geloofwaardig. Badr had t zeker af willen maken. Rico leek na die trap een beetje op Overeem in de 2e wedstrijd. Hij was de chicken dance aan t uitvoeren. We zullen het nooit weten zoals Rico zegt het is wat het is.

  12. #887
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by F30 View Post
    Game plan Badr: Rico KO slaan in de eerste 3 ronden.
    Game plan Rico: Geen idee, liet zich meeslepen in de emotie en ging mee in de slagenwisseling van Badr. Niet slim.

    Wat gebeurde er? Badr kreeg Rico niet KO binnen de eerste 3 ronden. De gastank van Badr was leeg. Badr veinst blessure. Is de morele winnaar en houdt de optie op een derde partij open (weer cashen). We weten allemaal wat er had gebeurd als Badr verder had gedaan in ronde 4 en 5. Juist een overrompeling door Rico.

    Dat is mijn theorie.

    Al zullen we nooit de waarheid weten.
    Zo denk ik de ook een beetje over na de partij 3 keer terug gekeken te hebben.
    Maar Badr slaat hem wel 2 keer knock down en dat heb niemand geflikt de laatste jaren.
    Maar had het wel willen zien de laatste rondes.

  13. #888
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.677
    vCash
    126000

    Default

    Ben een beetje Badr moe om eerlijk te zijn. De zoveelste teleurstelling ondanks ik wel had verwacht dat Rico zou winnen op punten. Maar alweer een blessures tegen Rico. Niemand ook die hem kan wijs maken dat je eerst wedstrijdritme moet hebben. Ze komen elke keer dat HW boksers ook 1 keer per jaar vechten. Volgens mij heeft Tyson Fury meer gevochten dit jaar dan wat Badr de afgelopen twee jaar heeft gevochten.


    Vakhitov of Pereira voor Tavares?
    Door de winstpartij mag Tavares voor de titel gaan vechten. "GLORY bepaalt wanneer dat is. Dat moeten ze nog plannen. Maar dat ik voor de titel ga vechten is één ding wat zeker is."
    https://www.rijnmond.nl/nieuws/19001...er-in-mijn-vel

  14. #889
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.677
    vCash
    126000

    Default


    Bayrak zit nog in dromenland tijdens het interview. Had Veronica beter niet kunnen doen.

  15. #890
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Badr heeft alles en iedereen in het kickboksen weer bezig gehouden maar het weer niet waargemaakt. Ik ben er eigenlijk wel weer een beetje klaar mee

    Of gaan we zijn volgende vecht, waarschijnlijk wederom het ‘grootste gevecht van de eeuw’ met z’n allen als de tering hypen? Tijd voor wat nieuws man

  16. #891
    Join Date
    May 2014
    Posts
    532
    vCash
    111758

    Default

    Guys, op de Glory website kan je al kaarten kopen voor Glory 75 in Utrecht. Hamicha vs Menshikov stond wel op de banner tijdens de uitzending maar staat er nu nog niet bij. Zelf de gok genomen en wel kaarten gekocht.

  17. #892
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    To finish first you have to finish first. Simpeler kan het niet.

    Ook al was Badr helemaal kapot geweest. Hij hoeft alleen die laatste 2 rondes op 10-9 te houden dan was hij de winnaar geweest. In de tussentijd loeren op die counter. Maar dat wedstrijd gogme heeft hij niet (nooit gehad ook).
    Echt dom dit.

  18. #893
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    To finish first you have to finish first. Simpeler kan het niet.

    Ook al was Badr helemaal kapot geweest. Hij hoeft alleen die laatste 2 rondes op 10-9 te houden dan was hij de winnaar geweest. In de tussentijd loeren op die counter. Maar dat wedstrijd gogme heeft hij niet (nooit gehad ook).
    Echt dom dit.

    Badr wilde het mooi afmaken a la Leko2, Verhoeven wilde Badr op z'n eigen spelletje verslaan.

    Ze hebben beiden niet erg slim gevochten.

  19. #894
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    To finish first you have to finish first. Simpeler kan het niet.

    Ook al was Badr helemaal kapot geweest. Hij hoeft alleen die laatste 2 rondes op 10-9 te houden dan was hij de winnaar geweest. In de tussentijd loeren op die counter. Maar dat wedstrijd gogme heeft hij niet (nooit gehad ook).
    Echt dom dit.
    Klopt bijna (deel 1)

    Inderdaad 2 rondes blijven staan, als dat Guto & brestovac lukt, moet hari t ook kunnen

  20. #895
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Badr heeft alles en iedereen in het kickboksen weer bezig gehouden maar het weer niet waargemaakt. Ik ben er eigenlijk wel weer een beetje klaar mee

    Of gaan we zijn volgende vecht, waarschijnlijk wederom het ‘grootste gevecht van de eeuw’ met z’n allen als de tering hypen? Tijd voor wat nieuws man
    Voor wat nieuws? Zoals wat? Kickboxen is dood. Kan niemand meer wat van schelen en absoluut niet na Badr en Rico's pensioen, men kent geen enkele nieuwe namen. Je moet blij zijn dat die twee er nog een paar keer zullen zijn zodat je dooie sport nog een beetje aandacht krijgt voordat het echt over en uit is. Een beetje ondankbaar dit, Lowkickuh92.

  21. #896
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Kan iemand even reageren op doodongelukkige T(BS)15? Anders komt ie zijn dag niet door.

  22. #897
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kippeborst View Post
    Kan iemand even reageren op doodongelukkige T(BS)15? Anders komt ie zijn dag niet door.
    Hij heeft wel een punt. Rico en Hari zijn de twee publiekstrekkers. De rest van de vechters krijgt nog geen gymzaal vol.

  23. #898
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Tijd voor wat social media experts die wat promo videos viral kunnen laten gaan.

  24. #899
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Hij heeft wel een punt. Rico en Hari zijn de twee publiekstrekkers. De rest van de vechters krijgt nog geen gymzaal vol.
    Ja vind ik ook wel, vergeleken met een jaar of 10 geleden is er qua deelnemersveld toch niet zoveel meer over. Verder is Glory heel erg commercieel ingesteld, met name de vele reclames er tussendoor op Veronica waren erg irritant. Ziggo deed dat voorheen toch beter. Wat betreft Badr Hari: dien je contract maar gewoon uit en kap er dan maar mee want op je oude niveau kom je toch nooit meer en hij was inderdaad erg dom om zo’n rare trap te maken en zich daarmee te blesseren, wat dat betreft heeft ie niet veel bijgeleerd. De achterstand die hij qua conditie en wedstrijdritme op Rico heeft haalt hij toch nooit meer in nu.

    Zijn geloofwaardigheid is nu wel over, hij had er heel veel meer uit kunnen halen uit zijn carriere als hij zich puur op het kickboksen had gericht en zich niet met allerlei randzaken had bezig gehouden. Heel zonde, dan was het waarschijnlijk wel de allerbeste ooit geworden. Ik kreeg ook het idee dat deze partij alles of niets voor hem was, met een winst wilde hij het verleden in een keer uitwissen maar dat is niet gelukt.

    Wellicht komt de tijd van It’s showtime en de K1 ooit weer terug en wordt het weer veel leuker om naar te kijken. Ik volg deze sport vanaf ongeveer 2004 en ik vind het de laatste jaren veel minder aantrekkelijk geworden om naar te kijken.

  25. #900
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    59
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by JBW View Post
    Klopt bijna (deel 1)

    Inderdaad 2 rondes blijven staan, als dat Guto & brestovac lukt, moet hari t ook kunnen
    Ben blij dat Rico de winst heeft gekregen (bewust niet de term “gewonnen heeft” gebruikt).

    Badr had de winst al op zak.
    Ben benieuwd of de ods bij wedkantoor met colission3 nog steeds factor 3 zijn als je op Badr wed.

    Even wat anders;
    Stel dat Rico 2 knockdowns had gegeven aan Badr en vervolgens zijn belt verliest door een zelfgecreëerde blessure...

    Dan had niemand gezegd dat het de terrechte kampioen was. Dus ik snap de verdeelde meningen...
    Last edited by Schuurpapier; 23-12-2019 at 15:43.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •