MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 39 of 40 FirstFirst ... 29353637383940 LastLast
Results 951 to 975 of 986
  1. #951
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    52
    vCash
    113500

    Default

    Ik ben het volledig eens met Eindbaas, je zag duidelijk dat Badr last had van ringroest. Laat hem maar eerst eens wat partijen draaien voordat hij aan de belt mag ruiken.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #952
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Neigo View Post
    Ik ben het volledig eens met Eindbaas, je zag duidelijk dat Badr last had van ringroest. Laat hem maar eerst eens wat partijen draaien voordat hij aan de belt mag ruiken.
    Is ook het enig logische na een verliespartij. The show must go on.

  3. #953
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Money talks, ze noemden dit gelijk weer “unfinished business” allemaal. Als Rico nu tegen JBS gaat en verliest dan is Rico vs Badr niet meer zoveel waard. Dus ik zie een hele reële kans dat we gewoon weer een Rico Badr gaan krijgen eerstvolgende partij. En dat geld voor Badr net zo goed trouwens, als hij verliest van een ander. Badr heeft een contract voor 6 partijen, het is alleen maar logisch dat we nu weer een Rico Badr krijgen $$$
    Last edited by gieloe; 28-12-2019 at 18:41.

  4. #954
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by gieloe View Post
    Money talks, ze noemden dit gelijk weer “unfinished business” allemaal. Als Rico nu tegen JBS gaat en verliest dan is Rico vs Badr niet meer zoveel waard. Dus ik zie een hele reële kans dat we gewoon weer een Rico Badr gaan krijgen eerstvolgende partij. En dat geld voor Badr net zo goed trouwens, als hij verliest van een ander. Badr heeft een contract voor 6 partijen, het is alleen maar logisch dat we nu weer een Rico Badr krijgen $$$

    Denk ook dat winnaar rico jamal al van te voren bekend is zodat badr - rico weer een grote hype wordt.

    Wat vinden jullie trouwens van de verhalen dat rico - badr matchfixing is .
    Hoor het wel vaker dan bij de eerste partij

  5. #955
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Denk ook dat winnaar rico jamal al van te voren bekend is zodat badr - rico weer een grote hype wordt.

    Wat vinden jullie trouwens van de verhalen dat rico - badr matchfixing is .
    Hoor het wel vaker dan bij de eerste partij

    Bij de eerste partij deden die geruchten ook de ronde. Badr die z'n geld op Rico had gezet.

    We zullen het nooit weten

  6. #956
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Ik geloof daar niet in. Wat als die hoek waar rico op neer ging een paar centimeter meer naar links aankwam, dan was ie vol op zijn kin geweest en dan had de scheids wel tot 100 kunnen tellen voordat ie weer opstond.

  7. #957
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by gieloe View Post
    Ik geloof daar niet in. Wat als die hoek waar rico op neer ging een paar centimeter meer naar links aankwam, dan was ie vol op zijn kin geweest en dan had de scheids wel tot 100 kunnen tellen voordat ie weer opstond.
    precies

  8. #958
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

  9. #959
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Verklaart wel waarom zijn hoek rustig begon te schreeuwen nadat Rico was aangeslagen. Stel je voor hij knokte hem wel uit,weg 20 miljoen .

  10. #960
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lorenzo View Post
    Even googlen en niks terug te vinden op CNN. Gewoon onzin.

    Interessant artikel van Rtl z waarom er een Collision 3 zou moeten komen. Geen voorstander om direct voor deel 3 te gaan maar stel dat Rico van Jamal wint en Badr zijn partij tegen een top vijf wint bijvoorbeeld tegen Wilnis de kwelgeest van JBS of die andere ideale schoonzoon Adegbuyi wint dan kan je er niet om heen.
    https://www.rtlz.nl/life/carriere/ar...i-sportrechten

  11. #961
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Ze hebben flink gecasht
    Shirtjes , merchandise , docu etc

    Waren het nou 3,5 mil kijkers of 3,5 mil huishoudens want dan kom je al gauw op 10 mil kijkers of overdrijf ik

  12. #962
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Daar dacht ik ook aan. Als beide hun volgende wedstrijd winnen krijgen ze de volgende keer de Arena vol. Zo niet dan bloed het weer dood. Hoewel Rico nu ook interessant begint te worden voor het Nederlandse publiek en het nu niet alleen nog maar Badr is. Kijkcijfers waren ook skyhigh ,dit willen ze niet meer uit handen geven.

  13. #963
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Lorenzo View Post
    Verklaart wel waarom zijn hoek rustig begon te schreeuwen nadat Rico was aangeslagen. Stel je voor hij knokte hem wel uit,weg 20 miljoen .
    Andere verklaring kan zijn dat Badr zijn beheersing verliest en zichzelf blesseert... oh wacht...

  14. #964
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Andere verklaring kan zijn dat Badr zijn beheersing verliest en zichzelf blesseert... oh wacht...
    Vroeger! Als je op punten verloor, verloor je, evenals je KO ging, of opgaf / niet verder kon (TKO).

    Nu noemen ze het ''no constest'' of ''unfinished business''....

  15. #965
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Die-ene View Post
    Vroeger! Als je op punten verloor, verloor je, evenals je KO ging, of opgaf / niet verder kon (TKO).

    Nu noemen ze het ''no constest'' of ''unfinished business''....
    All about the green.

  16. #966
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    59
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by Die-ene View Post
    Vroeger! Als je op punten verloor, verloor je, evenals je KO ging, of opgaf / niet verder kon (TKO).

    Nu noemen ze het ''no constest'' of ''unfinished business''....

    Ze mogen het noemen hoe ze het willen.

    Feit is dat een atleet en geweldig mens waar ik erg tegenop kijk bijna KO is gegaan tegen een bejaarde straatrat die op 40% vecht van zijn “oude” kunnen.
    Als dat mijn gordel was geweest dan had ik m op marktplaats gezet

  17. #967
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Schuurpapier View Post
    Ze mogen het noemen hoe ze het willen.

    Feit is dat een atleet en geweldig mens waar ik erg tegenop kijk bijna KO is gegaan tegen een bejaarde straatrat die op 40% vecht van zijn “oude” kunnen.
    Als dat mijn gordel was geweest dan had ik m op marktplaats gezet
    Veertig procent lijkt me aan de lage kant, jij acteert een Rico-fan te zijn om je held Badr er beter uit te laten zien.


    Nogal doorzichtig.

  18. #968
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    59
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Veertig procent lijkt me aan de lage kant, jij acteert een Rico-fan te zijn om je held Badr er beter uit te laten zien.


    Nogal doorzichtig.
    Badr is niet mijn held.
    Enkele pagina’s terug heb ik uitbundig uitgelegd hoe dat komt.

    Ik wil hem er dus niet beter uit te laten zien.
    De waarheid is wel dat hij Rico er heel slecht uit heeft laten zien, en terwijl hij dit deed zag hij er zelf ook niet al te best uit als je bijvoorbeeld vergelijkt met de Badr die tegen Zimmerman, Karaev, Feitosa, Schilt, Overeem2, Aerts, slowinsky, Samedov en bonyaski vocht. Dan vind ik 40% nog best ruim geschat.
    Is eerder 30.

  19. #969
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    52
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Veertig procent lijkt me aan de lage kant, jij acteert een Rico-fan te zijn om je held Badr er beter uit te laten zien.


    Nogal doorzichtig.
    Rico fan of niet!! Het feit is wel dat een bejaarde ringroestige Badr een maatje te groot is voor een prime Rico. Dat zag je ook heel duidelijk in Collision 1.

  20. #970
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Neigo View Post
    Rico fan of niet!! Het feit is wel dat een bejaarde ringroestige Badr een maatje te groot is voor een prime Rico. Dat zag je ook heel duidelijk in Collision 1.
    Volgens mij is het 2-0 voor Rico.

    Als je in de eerste 100 meter van de olympische marathon weg sprint en dan je hamstring scheurt en uitvalt kun je wel zeggen dat je aan kop hebt gelegen maar niet dat je bijna gewonnen hebt.

  21. #971
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    52
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Volgens mij is het 2-0 voor Rico.




    Als je in de eerste 100 meter van de olympische marathon weg sprint en dan je hamstring scheurt en uitvalt kun je wel zeggen dat je aan kop hebt gelegen maar niet dat je bijna gewonnen hebt.
    Tuurlijk staat het 2-0. Maar wij de kickboks liefhebbers weten dondersgoed dat een oude Badr hem overklast en dat was ook te zien. Alle respect naar Rico, maar ik heb nu echt gezien dat hij het zeker niet zou redden in de K1.

  22. #972
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Beide wedstrijden stond Badr dik voor daar uit kun je concluderen net als in het voetbal dat niet altijd de betere speler wint. En vooral in die 2e wedstrijd mag Rico echt van geluk spreken dat Badr een blessure oploopt want Rico had nooit gered hij liep zwaar te wankelen. Hij had nog 1 genadeklap nodig alleen die kwam nooit. Badr was er echt zo dichtbij. Dat wil overigens niet zeggen dat Badr in een volgende wedstrijd over Rico heen walst want dat wordt gewoon weer een hele nieuwe wedstrijd waarin het alle kanten op kan gaan. Rico zal vooral veel gaan trappen en Badr zal vooral z’n vuisten laten spreken.

  23. #973
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik denk nog steeds dat Rico Badr in ronde 4 of 5 KO had geslagen. Maar goed, Badr was niet in staat om het gevecht uit te vechten dus dat zullen we nooit weten.

  24. #974
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Misschien, maar als een Lazaar, Guto en Brestovac vijf rondes het kunnen volhouden zonder knock out te gaan tegen Rico dan had een 70 % Badr het ook wel kunnen uitvechten zonder k.o te gaan.


    @Schuurpapier, Zijn prime vorm heeft hij niet meer maar het is zeker geen 30 a 40 procent.

    Nieuwe HW Glory ranking.
    https://www.glorykickboxing.com/figh...on/heavyweight

  25. #975
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Misschien, maar als een Lazaar, Guto en Brestovac vijf rondes het kunnen volhouden zonder knock out te gaan tegen Rico dan had een 70 % Badr het ook wel kunnen uitvechten zonder k.o te gaan.


    @Schuurpapier, Zijn prime vorm heeft hij niet meer maar het is zeker geen 30 a 40 procent.

    Nieuwe HW Glory ranking.
    https://www.glorykickboxing.com/figh...on/heavyweight
    Mannaart eruit?

    Ik lees dat One het zwaar heeft. Voor Glory evt kans om tzt zwaargewichten over te nemen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •