MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 35 of 40 FirstFirst ... 25313233343536373839 ... LastLast
Results 851 to 875 of 986
  1. #851
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by kruikenstad goes bjj View Post
    ken de regels bij de 3e knock down in 1 ronde is het pas over en uit en bij 4 knock downs is het helemaal over.maar volgens mij is rico 2 x neer gegaan in twee verschillende ronde.
    Het gaat niet om de regels, rico krijgt 3 knock downs niet gecompenseerd. Snapje, dan ligt hij teveel punten achter ook.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #852
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by JBW View Post
    Irwin, Bokeme, Mahieddine, Wisse, Plazibat, Gershon, Machado, Adamchuk, Pereira, Zouggary, Jaraya & Tavares.
    https://youtu.be/vC5UTUAxgpE

  3. #853
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    47
    vCash
    126000

  4. #854
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Die Gerges is zoals Rico het terecht zegt gewoon een pannenkoek. Van iedereen klappen gekregen bij Glory en Belkator en nu stoer lopen doen tegen Rico in de hoop een contractje bij Glory te krijgen.

  5. #855
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    59
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by gieloe View Post
    oh wacht, help me even herinneren wie er gewonnen heeft gisteren?
    Gieloe,

    Ik ben zwaar Ricofan maar komop zeg.
    Werd vernederd door een ouwe man.

    Ik zei het al en toen kreeg ik iedereen hier over mij heen;
    Rico, geweldig atleet, en zeker de huidige kampioen.
    Maar zou niet eens de Gatekeeper zijn geweest in ouderwets K1.

    Topambasadeur van de sport. Maar knap als fan een beetje af als ik hem hoor praten dat hij alles onder controle had enzo...

  6. #856
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    Rico had best goed gedaan opzich zeker 2e ronde, ook hij is er een jaar uitgeweest maar Badr was gewoon de betere deze keer tot zijn blessure. Thats part of the game. Maar wat zag Rico er beestachtig uit denk dat ook hij toverdrankjes thuis in de koelkast heeft liggen😅

  7. #857
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Iedereen schijnt te vergeten dat de partij 5 rondes was en dat dit pas de derde was. Rico at 2 knockdowns en stond weer op. Wie weet had ie Hari als nog gewoon knockout of TKO geslagen. Badr vond die lowkicks niet leuk. Zelfs Gerges had hem toen bijna nog met lowkicks kunnen pakken. Badr wankelde toen ook.

  8. #858
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    3,5 miljoen kijkers. Topavond.

    Mooie partijen ook van Zouggary en Jaraya en Peirera. De rest heb ik niet kunnen zien dankzij die kutstream van Veronica.
    It's okay to be white

  9. #859
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    @schuurpapier dit is allemaal gewoon pertinent onwaar, Rico heeft Badr meegenomen naar het diepe en Badr is daar verdronken voor de tweede keer. Weer toeval?

    En je hebt duidelijk een "maar vroeger was alles beter bril" op, ik zie absoluut niet in waarom Rico niet mee zou kunnen komen in de K1 van "toen"

    Om beter te worden heb je ook betere tegenstanders nodig, dus in die tijd had Rico ook beter geweest dan dat hij nu is.

  10. #860
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    59
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by gieloe View Post
    @schuurpapier dit is allemaal gewoon pertinent onwaar, Rico heeft Badr meegenomen naar het diepe en Badr is daar verdronken voor de tweede keer. Weer toeval?

    En je hebt duidelijk een "maar vroeger was alles beter bril" op, ik zie absoluut niet in waarom Rico niet mee zou kunnen komen in de K1 van "toen"

    Om beter te worden heb je ook betere tegenstanders nodig, dus in die tijd had Rico ook beter geweest dan dat hij nu is.
    Eerste alinea; ik ben het niet met je eens. Als ik 2 knockdowns te verwerken krijg en vervolgens win omdat tegenstander geblesseerd raakt dan is mijn gordel niks waard. Herinner me dat iedereen over Schilt heen viel toen hij K1 titel won omdat Aerts geblesseerd raakte. Ondanks dat Schilt geen knockdowns te verwerken kreeg werd hij gezien als fake champ.

    Tweede alinea; ik ben niet nostalgisch ingesteld. Enige wat vroeger beter was zijn de mobieltjes van Nokia die je maar 1 keer per week op moest laden.

    Derde alinea; dat vind ik wel een goeie opmerking van je.

  11. #861
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Schuurpapier View Post
    Eerste alinea; ik ben het niet met je eens. Als ik 2 knockdowns te verwerken krijg en vervolgens win omdat tegenstander geblesseerd raakt dan is mijn gordel niks waard. Herinner me dat iedereen over Schilt heen viel toen hij K1 titel won omdat Aerts geblesseerd raakte. Ondanks dat Schilt geen knockdowns te verwerken kreeg werd hij gezien als fake champ.

    Tweede alinea; ik ben niet nostalgisch ingesteld. Enige wat vroeger beter was zijn de mobieltjes van Nokia die je maar 1 keer per week op moest laden.

    Derde alinea; dat vind ik wel een goeie opmerking van je.
    Die derde opmerking wordt echt vaak vergeten en is zeker waar.

  12. #862
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Ik las dat Badr zijn enkel en knie heeft gescheurd.. Thom Harrinck heeft toch wel gelijk. Je kan trainen wat je wil maar je hebt gewoon wedstrijdritme nodig.
    Die draait trappen begreep ik niet in een vijf ronde zwaargewicht partij. Dat kost extra energie en we hebben gezien hoe het is gegaan met die andere zwaargewicht genaamd Zimmerman.
    Rico bewijst ook dat hij een sterke kin heeft, meeste waren al knock out gegaan bij die knock downs. Leek ook wel of Rico veel groter was dan normaal in de ring.

  13. #863
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Jafharr Wilnis zit ook geen progressie in. Een gatekeeper geworden. Plazibat terecht gewonnen.

  14. #864
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Jafharr Wilnis zit ook geen progressie in. Een gatekeeper geworden. Plazibat terecht gewonnen.
    Plazibat tegen adegbuyi misschien wel een optie nu

  15. #865
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Rico vs Badr was gewoon top met anticlimax, dus 3de mag er van mij zeker komen.
    Partij duurt 5r dus we weten echt niet wat er nog ging/kon gebeuren.
    Foutje van Rico in R1 maar uitstekend hoe hij terug onmiddelijk in de wedstrijd zat.
    Tweede ronde vond ik Rico top gaan. Die binnenkant buitenkant lowkicks waren zeker slopend. ga ze maar pakken van deze 118kg topatleet.
    Hari al redelijk in de ademhaling maar Rico vond ik ondanks alles z'n ademhaling goed onder controle hebben.
    R3 weer foutje wel van Rico maar ook weer zeer snel op de been en klaar om te knokken.
    Dan zeer spijtige blessure van Badr.
    Ik gunde Rico zijn moment wel, had hem zo graag in die 4de en 5de ronde willen zien. Badr tot daar al veel gegeven veel lowkicks gevangen.
    Had Rico die 4de /5de voor de ommekeer gezorgd was hij de held geweest en mocht ie deze afsluiten op legendarische manier.
    NU even niet en is het wachten of er een derde komt. Ik hoop van wel. 31.000 mensen op de been gebracht voor deze dus helemaal top voor de sport.
    Dan K1 vroeger/nu verhaal is niet meer aan de orde vind ik. Een Rico in die tijden ging volgens mij op z'n minst mee met die gasten. Waren destijds ook niet allemaal toppers, zekers al niet in die voorrondes. De manier hoe het kickboksen nu meer op een proffesionele manier word getraind kan je niet meer vergelijken met die "mooie" tijden.
    Alles samengevat: And Still... Rico is en blijft de champ. Gun het hem van harte. Maar gun hem ook de kans op een derde partij waar hij in het diepe dal moet om er dan op legendarische manier uit te komen en de winst te nemen op een manier waar we van weten dat het erin zit maar door omstandigheden (2 x blessure Hari) er nog niet is kunnen uit komen.
    What's next is nu de vraag. Ik lees hier JBS, Hesdy .... allemaal goed maar iedereen verwacht toch die partij met Hari terug volgens mij.

  16. #866
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Badr is gister wel nog naar n nachtclub geweest lees ik

  17. #867
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by JBW View Post
    Badr is gister wel nog naar n nachtclub geweest lees ik

    WTF?

  18. #868
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by gieloe View Post
    @schuurpapier dit is allemaal gewoon pertinent onwaar, Rico heeft Badr meegenomen naar het diepe en Badr is daar verdronken voor de tweede keer. Weer toeval?

    En je hebt duidelijk een "maar vroeger was alles beter bril" op, ik zie absoluut niet in waarom Rico niet mee zou kunnen komen in de K1 van "toen"

    Om beter te worden heb je ook betere tegenstanders nodig, dus in die tijd had Rico ook beter geweest dan dat hij nu is.
    dank u.
    It's okay to be white

  19. #869
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by JBW View Post
    Badr is gister wel nog naar n nachtclub geweest lees ik

    Gebeurt vaker de laatste tijd, zie je ook bij MMA. Voor een paar centen een afterparty crashen in een of andere obscure club en na een uurtje weer weggaan met tigduizend in de zakken.
    It's okay to be white

  20. #870
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk niet dat er nog een 3e partij Rico vs Badr komt, denk eerder dat Rico vs Ben Saddik er komt.
    ik las het ook net: hij was in een nachtclub in Rotterdam, was al van tevoren afgesproken begreep ik, hij zat daar met zijn been in het gips.
    Dat blijft dan toch weer apart: kan je beter niet doen, herstel van je blessure is belangrijker en het draagt zeker niet bij aan de geloofwaardigheid.

  21. #871
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by JBW View Post
    Badr is gister wel nog naar n nachtclub geweest lees ik
    Zou een giller zijn als dit waar is.
    Last edited by RedDawn; 22-12-2019 at 14:09.

  22. #872
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    59
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by JBW View Post
    Badr is gister wel nog naar n nachtclub geweest lees ik
    Klopt niet.
    Hij was op voorhand al geboekt maar heeft een spoedoperatie ondergaan ipv nachtclub

  23. #873
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Schuurpapier View Post
    Klopt niet.
    Hij was op voorhand al geboekt maar heeft een spoedoperatie ondergaan ipv nachtclub
    Hij staat of een filmpje uit de nachtclub, telegraaf kwam met dat nieuws, dus hij is er echt wel geweest of het is fake news maar dat lijkt me toch niet

  24. #874
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Zag een foto op social media. In het gips in Club Blu 😂
    Voorlopig geen titel partij voor Badr. Laat JBS er voor gaan. De sport moet wel geloofwaardig blijven.

    Gescheurde enkel
    https://www.nu.nl/sport-overig/60196...l_talk_wrapper

  25. #875
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Was al van te voren gepland dat hij naar clubblu zou gaan. Er is een pooster van.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •