MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 22 of 40 FirstFirst ... 1218192021222324252632 ... LastLast
Results 526 to 550 of 986
  1. #526
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Nog effe en de boeren komen in de badr topic hun gelijk halen
    Ik kom hier graag om te zien of er nieuwtjes zijn rondom het gevecht . gaat over alles behalve het gevecht
    Welkom op een forum waar mensen ook wel eens dingen schrijven die jou helemaal niets interesseren. Ik vond het prima leesvoer.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #527
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Schuurpapier dank voor je uitleg.
    Verklaart ook waarom Badr nauwelijks vecht, als je toch automatisch geld krijgt waarom zou je vechten tegen bijv een Guto of een Adegbuyi.

  3. #528
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Welkom op een forum waar mensen ook wel eens dingen schrijven die jou helemaal niets interesseren. Ik vond het prima leesvoer.

    Daar zijn andere forums voor waar je je helemaal kunt uitleven.

    Daar is deze forum niet voor

  4. #529
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    59
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Schuurpapier dank voor je uitleg.
    Verklaart ook waarom Badr nauwelijks vecht, als je toch automatisch geld krijgt waarom zou je vechten tegen bijv een Guto of een Adegbuyi.
    Thanks, graag gedaan.
    Mocht je Marokkanen zien juichen nadat Badr KO gaat dan weet je hoe dat komt.

    On topic; ik denk dat Badr dit keer echt vecht voor zijn eer. Badr heeft een Rico op zn sterkst geproefd. Andersom is dit niet het geval.
    Vrees dat Rico dit niet gaat winnen...

    Mocht Rico dit toch winnen, dan hoop ik dat het op (t)KO is aangezien Badr zn eer hem niet laat verliezen op “te-moe-en-dus-klappen-krijgen-terwijl-DQ-ook-een-optie-is”

  5. #530
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Schuurpapier View Post
    Hierbij iets langere antwoord:

    Nu gaan we wel erg Offtopic, maar dit is meteen de reden dat sommige marokkanen vechters als Badr Hari en Jamal Ben Sadik graag zien verliezen
    Het liefst op een zware KO.



    Jaren geleden waren mensen aan het demonstreren in mijn mooie vakantieland.

    Uit nieuwsgierigheid ben ik gaan vragen wat er met die onruststokers aan de hand was. Ze waren aan het demonstreren en hielden bordjes met de naam Mohsin Fikri vast.

    Dit bleek een visverkoper te zijn die weken ervoor was geplet door agenten nadat ze zijn zwaardvis in beslag namen.
    Hij weigerde steekpenningen te betalen om zijn werk te mogen doen.
    Hij sprong dus zijn zwaardvis achterna die gegooid werd in een vuilniswagen.
    Er staan fotos op google “mohsin fikri” nadat hij geplet was.
    Dit alles gebeurde op steenworp afstand van waar ik geboren ben (toegegeven: je moet wel iets verder kunnen gooien dan de gemiddelde stenengooier) .

    Nav zijn dood zijn mensen coruptie zat. Er is een beweging opgestart (Hirak, vrij vertaald: Beweeg) die om basale dingen vroeg.
    In de Marokkaanse media die gecontroleerd wordt door M6 kwam deze beweging er heel slecht vanaf.
    Maar gelukkig heb je ook zo een speciale site in Marokko die youtube heet en ook via Facebook gingen de Marokkanen elders in het land ff checken waar die onruststokers last van hebben
    Deze“onruststokers” vroegen om dingen die zelfs in Zimbabwe tot de levensstandaard behoren.
    Namelijk een ziekenhuis en Hoger onderwijs waar je niet honderden kilometers voor hoeft te reizen.

    Er is een Spaanse verzetsbeweging waarvan de leden moesten lachen toen ze de eisen hoorden van Hirak.
    Een ziekenhuis waar kanker behandeld kan worden (In noordmarokko is het kankerpercentage erg hoog doordat er door Spanje, frankrijk, USA en GB met gifgas is gebombardeerd alvorens Abdelkrim zich overgaf) en een school.

    Toen de koning ipv een ziekenhuis laten bouwen, celstraffen uitdeelde alsof het snoepjes zijn, is hij door de mand gevallen.
    Leider van Hirak 20 jaar !!
    Dat is Nelson Mandela level. 20 jaar voor het vragen van een ziekenhuis. Anderen tussen de 5 en 20 jaar.

    M6 kwam een aantal jaar geleden naar Amsterdam en kon vrijelijk rondlopen.
    Ik beloof jou dat hij dat nu niet in zijn hoofd zal halen om dat te doen. Zelfs Badr Hari zal m niet kunnen beschermen.

    Dit is het een beetje in het kort.
    Bedankt voor de uitleg. Heeft het ook te maken met de tegenstelling Berbers/Imazighen vs. Arabieren? Opmerkelijk dat veel Marokkaanse Berbers in Nederland niet trots zijn op hun wortels, of zelfs beweren Arabier te zijn.

  6. #531
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Ik weet niet waarom iedereen verbaast is? Het was al een hele lange tijd geleden dat Badr een card la blanche kreeg van de koning.

    Heb het al vaak aangegeven hier dat Badr de best verdiende kickbokser ooit is. Komen sommige met Schilt en Rico, Peter met alle respect. Zonder Badr was Rico qua fame en financieel nooit zo groot geweest. Terwijl de vechters die voor Nederland uit komen niet eens erkenning hebben gekregen laatst staan sponsors. Spijtig.

  7. #532
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Daar zijn andere forums voor waar je je helemaal kunt uitleven.

    Daar is deze forum niet voor
    Deze forum?

  8. #533
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    59
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Bedankt voor de uitleg. Heeft het ook te maken met de tegenstelling Berbers/Imazighen vs. Arabieren? Opmerkelijk dat veel Marokkaanse Berbers in Nederland niet trots zijn op hun wortels, of zelfs beweren Arabier te zijn.
    Goeie vraag. Hier heb ik zo 1,2,3 geen antwoord op.
    Het antwoord wat ik je een jaar geleden zou geven bevat tegenstrijdigheden als ik tegenwoordig de Marokkaanse actualiteiten erbij haal.

    Marokko heeft de Arabische lente kunnen ontspringen door op papier op voorhand een aantal wijzigingen door te voeren. Onder aan de streep is er niks veranderd, maar de berekening zag er op voorhand wat beter uit dan die van Tunesië en Egypte, die nog net niet de burgeroorlog zijn ingesleurd.

    Ik zie dat zelfs in Casablanca en Rabat de mensen de straat op gaan. Arabischere steden heb je in Marokko niet.
    In Meknes, Agadir en Fes zijn ze zelfs de koning zat als ik Facebook filmpjes zo zie. Komt natuurlijk niet in de media.

    Dus niet de tegenstellingen staan op de voorgrond, maar de eenheid tegen corruptie en voor basale voorzieningen.

  9. #534
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Welkom op een forum waar mensen ook wel eens dingen schrijven die jou helemaal niets interesseren. Ik vond het prima leesvoer.
    We kunnen ook alle problemen in het midden oosten, Amerika, Nederland hier bespreken. Extreem links vs extreem rechts. Het verhaal wat in het midden ligt ontbreekt totaal. Niemand die daar op zit te wachten. Daar heb je andere topics/forums voor.

  10. #535
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    59
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Ik weet niet waarom iedereen verbaast is? Het was al een hele lange tijd geleden dat Badr een card la blanche kreeg van de koning.

    Heb het al vaak aangegeven hier dat Badr de best verdiende kickbokser ooit is. Komen sommige met Schilt en Rico, Peter met alle respect. Zonder Badr was Rico qua fame en financieel nooit zo groot geweest. Terwijl de vechters die voor Nederland uit komen niet eens erkenning hebben gekregen laatst staan sponsors. Spijtig.
    Als Badr geen Marokkaan was, dan was hij niet de rijkste geweest.
    Als Badr geen grote mond had en een straatschoffie, dan was hij niet de bekendste.

    Nu is hij beiden

  11. #536
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Een leugen dat er niet keihard is gewerkt? Lol.

    Klopt dat er veel zijn afgekeurd, ook de Nederlander die geen migratie achtergrond heeft. Economie was ook skyhigh in die tijd dus het was ook geen probleem. Daar kan je alleen de politiek de schuld van geven. Nogmaals het was destijds geen probleem.

    Mooie tactiek is dat, twee zaken gelijkstellen die niet gelijk zijn. Het percentage van immigranten dat werd afgekeurd lag natuurlijk vele malen hoger. Dat weet jij ook, maar dat komt je binnen deze discussie niet zo goed uit.

    Het is een feit (wetenschappelijk onderbouwd) dat de immigratie netto alleen maar geld heeft gekost. Je mag mij vertellen welke immigratie groepen het minst productief zijn geweest. Het antwoord weten we allemaal.

    Over Chinese immigranten hoor je trouwens nooit iets. Dat zijn wel harde werkers.

  12. #537
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    @LargoO
    Dat card la blanche verhaal heb ik al eerder vernomen. Hebben andere vechtsporters die voor Marokko uitkomen dat ook of alleen Badr?
    Zag laatst nog dat Zakaria Zougary voor Marokko uitkwam terwijl hij niet zo lang geleden nog voor Nederlandse vlag vocht. Misschien wordt ZZ nu ook goed gesponsord?

    Maar wat is precies de reden dat ze bij Marokko zo veel top sporters buiten Marokko proberen te halen, kijk maar naar voetballers. Heb ze daar geen talenten rondlopen?

  13. #538
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Ik denk dat het een hele harde partij gaat worden

  14. #539
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    59
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Ik denk dat het een hele harde partij gaat worden
    Ik denk t ook. Ik vrees het ergste voor Rico

    Hoop dat hij nog met zn hoofd bij het kickboxen is en niet in Hollywood

  15. #540
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Ik denk dat het een hele harde partij gaat worden
    Laten we het hopen dat het het wachten waard is geweest

  16. #541
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Mooie tactiek is dat, twee zaken gelijkstellen die niet gelijk zijn. Het percentage van immigranten dat werd afgekeurd lag natuurlijk vele malen hoger. Dat weet jij ook, maar dat komt je binnen deze discussie niet zo goed uit.

    Het is een feit (wetenschappelijk onderbouwd) dat de immigratie netto alleen maar geld heeft gekost. Je mag mij vertellen welke immigratie groepen het minst productief zijn geweest. Het antwoord weten we allemaal.

    Over Chinese immigranten hoor je trouwens nooit iets. Dat zijn wel harde werkers.
    Ik zeg toch dat je vroeger sneller werd afgekeurd? en dat het veel was ja. Ik geef tenminste wat toe en dat de blaam bij de politiek destijds lag. Maarja toen was alles booming dus alles oke. Maar jij beweerd dat er niet keihard is gewerkt door gastarbeiders? Dat is iets ontkennen wat feitelijk vast staat(door o.a. De WAO statistiek waar jij naar verwijst)Dat er mensen misbruik van hebben gemaakt, ja vast. Maar dat is nog altijd een klein groepje die verkeerde intenties hadden. We hebben het in de onderwijs er ook weinig over gehad dus ik snap best dat je die kennis niet bezit.

    Je maakt het te zwart/wit. Terwijl er ook een grijs gebied is. Ik ben vrij kritisch over bepaalde zaken maar wil het niet generaliseren.

    Daar ga je ook niks vanaf weten. Die houden alles binnen hun eigen kring. Er zal nooit een Nederlander met Chinese roots burgemeester worden.

  17. #542
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    @LargoO
    Dat card la blanche verhaal heb ik al eerder vernomen. Hebben andere vechtsporters die voor Marokko uitkomen dat ook of alleen Badr?
    Zag laatst nog dat Zakaria Zougary voor Marokko uitkwam terwijl hij niet zo lang geleden nog voor Nederlandse vlag vocht. Misschien wordt ZZ nu ook goed gesponsord?

    Maar wat is precies de reden dat ze bij Marokko zo veel top sporters buiten Marokko proberen te halen, kijk maar naar voetballers. Heb ze daar geen talenten rondlopen?
    Zougary heeft altijd voor Marokko gevochten. Was juist verrassend toen hij voor NL uitkwam. Als iemand voor Marokko uitkomt hoeft dat niet altijd te zijn dat hij gesponsord wordt? Zij maken uiteindelijk zelf die keus voor wie ze uitkomen.

    Omdat het ook Marokkanen zijn?

    Jawel maar het niveau is lager.

  18. #543
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Iemand toevallig de uitleg van Mike gezien in de docu van Badr over hoe hij hem zwaarder heeft gemaakt?

  19. #544
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Iemand toevallig de uitleg van Mike gezien in de docu van Badr over hoe hij hem zwaarder heeft gemaakt?
    Meer laten vreten toch?

  20. #545
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    95
    vCash
    121500

    Default

    Wat vinden jullie van de Documentaire?

  21. #546
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Iemand toevallig de uitleg van Mike gezien in de docu van Badr over hoe hij hem zwaarder heeft gemaakt?
    Toverdrank?

  22. #547
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lacrim View Post
    Wat vinden jullie van de Documentaire?
    Goeie docu
    Vooral dat laatste sparring stukje
    Doet me weer aan de k 1 tijden denken

  23. #548
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Nasi met kip en broodje pindakaas 😄

  24. #549
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by lacrim View Post
    Wat vinden jullie van de Documentaire?
    Beter dan die van Rico, keek lekker weg

  25. #550
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    52
    vCash
    113500

    Default

    Hij komt heel gedreven over.
    Wie denkt de oude Badr terug te zien op de 21e?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •