MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 15 of 40 FirstFirst ... 511121314151617181925 ... LastLast
Results 351 to 375 of 986
  1. #351
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    JayJay Boske komt ook
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #352
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Je maakt jezelf hiermee niet geliefd maar geen speld tussen te krijgen. Op de weg naar de top had ie alle ingrediënten om een uitzonderlijke te worden maar het is bij ‘prima’ gebleven. Net als Ignashov is het nooit geworden wat je zou verwachten.
    Exact. Mooie vechter die Ignashov. Cyril Abidi was er ook zo eentje.

  3. #353
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Het is tien jaar geleden dat hij voor het laatst in in topvorm was. Hij won z'n vorige partij van sub-topper Gerges en dat ging niet van harte.

    De kans dat we de oude Badr te zien krijgen lijkt me bijzonder klein.
    En toch verwachten de die hard fans de beste Badr ooit. Elke keer weer

  4. #354
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    59
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    En toch verwachten de die hard fans de beste Badr ooit. Elke keer weer
    Rico, top ambassadeur van de sport. Topatleet. Hele harde werker. Gun het hem.

    Maar laten we niet doen alsof hij bij de final16 in de hoogtijdagen van de K1 had gezeten.
    Huidige Badr overigens ook niet.

  5. #355
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik begrijp best dat mensen het willen maar Badr is toch gewoon kansloos ? Te oud, geen ritme, moet steeds meer testosteron spuiten om te kunnen blijven trainen, lelijke kroeghoeker. Noem maar op.

    Iedereen heeft een fighters-chance en er zijn mensen die in de spits met een blinddoek om de snelweg oversteken en de overkant levend halen maar de kans is niet zo heel groot.

    Vroeger was het al net niks. Nooit een groot toernooi gewonnen. Best leuke tegenstanders verslagen maar nooit op de momenten dat het er om deed. Prima kickbokser maar geen uitzonderlijke.

    Deze partij is een wanhoopsdaad om Glory in leven te houden.
    Het zal een wereldprestatie zijn als Badr Rico neerslaat. Dat zou dan 1 van zijn beste overwinningen zijn, zeker in de staat van waar hij vandaan komt.

    Je bagatelliseert nu echt zijn overwinningen en prestatie’s. Badr is een van de bruutste vechters van de zwaargewichten ooit. En zeker uitzonderlijk: veel knock-outs, controversieel, verkoopt enorm daarom ook de best verdiende kickbokser ooit, populairste kickbokser ter wereld etc. etc.

    Sem Schilt neerslaan voor de Showtime zwaargewicht titel was werelds.

    En ja, hij had er zeker meer uit kunnen halen.

  6. #356
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Het zal een wereldprestatie zijn als Badr Rico neerslaat. Dat zou dan 1 van zijn beste overwinningen zijn, zeker in de staat van waar hij vandaan komt.

    Je bagatelliseert nu echt zijn overwinningen en prestatie’s. Badr is een van de bruutste vechters van de zwaargewichten ooit. En zeker uitzonderlijk: veel knock-outs, controversieel, verkoopt enorm daarom ook de best verdiende kickbokser ooit, populairste kickbokser ter wereld etc. etc.

    Sem Schilt neerslaan voor de Showtime zwaargewicht titel was werelds.

    En ja, hij had er zeker meer uit kunnen halen.
    De Showtime titel deed er niet toe, de K-1 titel wel. Schilt heeft 'm toen in de finale het pak slaag van z'n leven gegeven.

  7. #357
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    De Showtime titel deed er niet toe, de K-1 titel wel. Schilt heeft 'm toen in de finale het pak slaag van z'n leven gegeven.
    Deed er niet toe is een groot woord. Partij werd groot belicht in de wereld. De K-1 finale is natuurlijk groter ja waarin Schilt echt een top wedstrijd vocht.

    Vraag me af als die partij voor de showtime titel er niet was, hoe de K-1 finale zou zijn.

  8. #358
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Rico Badr is als sinterklaas tegenwoordig. Een tijd gezeur aan horen om niks, en hopen dat het snel voorbij is, zodat we weer over leuke onderwerpen ( of partijen) kunnen praten.


    op de vot dermit

  9. #359
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Het zal een wereldprestatie zijn als Badr Rico neerslaat. Dat zou dan 1 van zijn beste overwinningen zijn, zeker in de staat van waar hij vandaan komt.

    Je bagatelliseert nu echt zijn overwinningen en prestatie’s. Badr is een van de bruutste vechters van de zwaargewichten ooit. En zeker uitzonderlijk: veel knock-outs, controversieel, verkoopt enorm daarom ook de best verdiende kickbokser ooit, populairste kickbokser ter wereld etc. etc.

    Sem Schilt neerslaan voor de Showtime zwaargewicht titel was werelds.

    En ja, hij had er zeker meer uit kunnen halen.
    Precies

  10. #360
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    213
    vCash
    160677

    Default

    Quote Originally Posted by Schuurpapier View Post
    Rico, top ambassadeur van de sport. Topatleet. Hele harde werker. Gun het hem.

    Maar laten we niet doen alsof hij bij de final16 in de hoogtijdagen van de K1 had gezeten.
    Huidige Badr overigens ook niet.
    Je bedoelt de laatste 8, dat waren de finales.
    En dat was een select gezelschap, maar Rico had er echt wel tussen gestaan..(Musashi, Leko, Bernardo, Filho, etc..)

  11. #361
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    59
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by jk View Post
    Je bedoelt de laatste 8, dat waren de finales.
    En dat was een select gezelschap, maar Rico had er echt wel tussen gestaan..(Musashi, Leko, Bernardo, Filho, etc..)
    Final16 is een K1 voor de finaledag

    Met de final16 kwalificeer je voor de final8

    Een Rico van vandaag zou nooit mogen vechten op zelfde dag als een prime Aerts, Remy, Badr, Sem, Sefo, Feitosa.
    Zelfs Bob Sapp / Hong man Choi zou hem slopen laten we eerlijk zijn...

  12. #362
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ij zal even heel eerlijk zijn, Rico zou kampioen zijn geweest. Hoost en Aerts hadden fysiek niet tegen hem opgekunt.
    En dan Feitosa ook noemen. Geweldig mooie highkick, maar that' s it.
    Schilt daarentegen zou een brug te ver zijn geweest denk ik.
    Ik geef verder geen flikker om die Rico, maar dit is wat mij betreft de realiteit.

  13. #363
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Schuurpapier View Post
    Final16 is een K1 voor de finaledag

    Met de final16 kwalificeer je voor de final8

    Een Rico van vandaag zou nooit mogen vechten op zelfde dag als een prime Aerts, Remy, Badr, Sem, Sefo, Feitosa.
    Zelfs Bob Sapp / Hong man Choi zou hem slopen laten we eerlijk zijn...
    Nee man, dan doe je Rico echt te kort. Hij is geen killer maar is lastig neer te krijgen. Allround en een echte puntenbokser. K1 van toen was vooral groot en sterk zijn, weinig schade oplopen, conditioneel goed zijn en je puntjes sprokkelen en dat kan Rico allemaal.

    Exact de redenen waarom Badr in een toernooi niet goed genoeg was. Wild maaien, conditioneel zeer matig en (vooral toen hij nog jong was) nog geen echte zwaargewicht. En altijd voor de knockout. Niet slim in een toernooi.

  14. #364
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Nee man, dan doe je Rico echt te kort. Hij is geen killer maar is lastig neer te krijgen. Allround en een echte puntenbokser. K1 van toen was vooral groot en sterk zijn, weinig schade oplopen, conditioneel goed zijn en je puntjes sprokkelen en dat kan Rico allemaal.

    Exact de redenen waarom Badr in een toernooi niet goed genoeg was. Wild maaien, conditioneel zeer matig en (vooral toen hij nog jong was) nog geen echte zwaargewicht. En altijd voor de knockout. Niet slim in een toernooi.
    Een echte kenner zo te zien.

  15. #365
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

  16. #366
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Geen reputatie, geen wrok? Gaat er soms een andere Badr tegen Rico?

  17. #367
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

  18. #368
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    213
    vCash
    160677

    Default

    Quote Originally Posted by Schuurpapier View Post
    Final16 is een K1 voor de finaledag

    Met de final16 kwalificeer je voor de final8

    Een Rico van vandaag zou nooit mogen vechten op zelfde dag als een prime Aerts, Remy, Badr, Sem, Sefo, Feitosa.
    Zelfs Bob Sapp / Hong man Choi zou hem slopen laten we eerlijk zijn...
    Dan heb je het echt niet begrepen, ga maar de namen van alle final 16 even na en/of terug kijken...
    Maar prima, je gelooft nog in Badr...

  19. #369
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    59
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by jk View Post
    Maar prima, je gelooft nog in Badr...
    Ik geloof dat de oude Badr in 1 ronde over de huidige Rico heen zou walsen.

    Huidige Badr valt niks over te zeggen. Via via hoor ik goede dingen vanuit de gym maar die hoorden we ook toen hij voor derde keer tegen Samedov vocht.

  20. #370
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by Schuurpapier View Post
    Ik geloof dat de oude Badr in 1 ronde over de huidige Rico heen zou walsen.

    Huidige Badr valt niks over te zeggen. Via via hoor ik goede dingen vanuit de gym maar die hoorden we ook toen hij voor derde keer tegen Samedov vocht.
    Jij snapt er weinig van zeg. Verhoeven is echt een hele goede. Welke kickbokser was zo groot en tegelijk zo kalm? Hij blijft kickboksen en zijn fundamentals zijn uitstekend. Hari kickbokst al 10 jaar niet meer.
    Verhoeven kan gewoon mee met prime time Aerts, Bonjasky, Hoost en Hugg.

  21. #371
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Superstick View Post
    Verhoeven kan gewoon mee met prime time Aerts, Bonjasky, Hoost en Hugg.
    Mocht ie daarvan hebben kunnen winnen dan was het iig een echte kampioen ipv de discutabele kampioen die ie nu is.
    Hoevaak ie in de Libelle ook het tegendeel roept

  22. #372
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    59
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by Superstick View Post
    Jij snapt er weinig van zeg. Verhoeven is echt een hele goede. Welke kickbokser was zo groot en tegelijk zo kalm? Hij blijft kickboksen en zijn fundamentals zijn uitstekend. Hari kickbokst al 10 jaar niet meer.
    Verhoeven kan gewoon mee met prime time Aerts, Bonjasky, Hoost en Hugg.
    Mij is een ander mening toebedeeld.
    Als ik er daarom weinig van snap, het zei zo.
    In de K1 van vroeger kon je niet winnen op conditie over 5 rondes.
    Daniël ghita liet zich met zijn handen laag op zijn gezicht slaan door Rico en nog kreeg hij hem niet neer.
    Zelfs ik had Ghita neer gekregen als hij dat bij mij deed.

    Ik ben zeer onder de indruk van zijn conditie. Maar daar is alles mee gezegd.

    Als we gaan kijken hoeveel KO’s hij op zijn naam heeft staan binnen 3 rondes dan komen we uit op 13 procent.

    De meesten van jullie zullen me nu waarschijnlijk willen lynchen voor deze uitspraak, maar hou rekening met artikel 7 van de NLDse grondwet.

  23. #373
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    ik ben t wel met je eens
    maar ik heb dan ook een gruwelijke hekel aan die modepop

  24. #374
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    59
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by badboy1 View Post
    ik ben t wel met je eens
    maar ik heb dan ook een gruwelijke hekel aan die modepop
    Ik heb een gruwelijke hekel aan Badr zn gedrag buiten de ring. Ik herhaal “gedrag”.
    Als ik een hekel zou hebben aan zijn vechtstijl dan heb ik niks begrepen van het kickboxen.
    De allergrootsten der aarden in de wereld van het kickboxen beamen dit. Badr zijn vechtstijl was de mooiste die er was.
    Of Rico komend gevecht wint of niet, dat hangt echt af van Badr.
    Als hij op 75 procent van de oude Badr zit, dan ben ik bang dat hij Rico onttroont.

  25. #375
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Zou wat zijn als de huidige Badr zou winnen, is er eindelijk wat leven in de heavyweight divisie in het Kickboksen. Badr vs Jamal voor de titel, winnaar Wilnis vs Plazibat tegen Rico, daarna kan er ook een derde partij komen tussen Rico en Badr als voorbeeld.
    Maar realistisch gezien zie ik het niet gebeuren. Die vijf rondes alleen al voor Badr, daar staat hij al 2-0 achter.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •