MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 38 of 40 FirstFirst ... 2834353637383940 LastLast
Results 926 to 950 of 986
  1. #926
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Als badr echt serieus traint met de juiste rust
    kan hij zeker nog een paar mooie partijen draaien.is net 35 geworden
    Er waren er toch behoorlijk wat die zeiden dat hij deze keer wel serieus getraind had. Nu ineens niet meer? Ik zou het toch eerder gooien op 'hij was beter en hoefde alleen nog twee ronden te blijven staan om te winnen'. Dat is een stuk geloofwaardiger argument....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #927
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Wtf deed Arie Boomsma is zijn kleedkamer vroeg ik me af

  3. #928
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Wtf deed Arie Boomsma is zijn kleedkamer vroeg ik me af
    Waarschijnlijk grenzeloos verliefd.

  4. #929
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Er waren er toch behoorlijk wat die zeiden dat hij deze keer wel serieus getraind had. Nu ineens niet meer? Ik zou het toch eerder gooien op 'hij was beter en hoefde alleen nog twee ronden te blijven staan om te winnen'. Dat is een stuk geloofwaardiger argument....
    Indd. Denk ook al wel dat hij fit was maar mist wat wedstrijdritme ondanks dat een goede pot neergezet en dat tegen de kampioen en trainingsmachine rico

  5. #930
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Wtf deed Arie Boomsma is zijn kleedkamer vroeg ik me af

    Badr heeft tijdje met hem getraind in zijn gym

    https://www.facebook.com/badr84hari/videos/1706816266054110?sfns=mo
    Last edited by tidelot; 26-12-2019 at 04:52.

  6. #931
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Je zag toch aan alles dat hij goed getraind was.Vond ook dat hij de rondes domineerde. Ik zag wel dat de lowkicks van Rico goed doorkwamen .Counters had Badr geen last van en stond ook goed in de verdediging. Ik weet alleen niet of het wijs was dat zijn hoek stond te schreeuwen dat hij rustig aan moest doen zodra Rico aangeslagen was. Misschien was het de bedoeling om alle rondes uit te vechten en iedereen de mond te snoeren. Maar ja,als als als.

  7. #932
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Waarschijnlijk grenzeloos verliefd.
    stroperige vent is dat, bah

  8. #933
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Waarschijnlijk grenzeloos verliefd.

    Badr spuit een fles water in z'n haar om er vervolgens met z'n hand door te strijken.

    Dat is toch redelijk gay.

    Ik weet wie het vrouwtje is.

  9. #934
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Wtf deed Arie Boomsma is zijn kleedkamer vroeg ik me af
    Wie, de nieuwe Jezus? Verbaasde mij ook, de ballen verstand van kickboksen maar voor de MSM een mooi uithangbord.

  10. #935
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ronaldo zal het niet leuk vinden dat Badr vreemdgaat.

  11. #936
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Lorenzo View Post
    Je zag toch aan alles dat hij goed getraind was.Vond ook dat hij de rondes domineerde. Ik zag wel dat de lowkicks van Rico goed doorkwamen .Counters had Badr geen last van en stond ook goed in de verdediging. Ik weet alleen niet of het wijs was dat zijn hoek stond te schreeuwen dat hij rustig aan moest doen zodra Rico aangeslagen was. Misschien was het de bedoeling om alle rondes uit te vechten en iedereen de mond te snoeren. Maar ja,als als als.
    Volgens mij heeft Badr maar een beperkte gastank en slechts een paar explosieve momenten in zich. In deze wedstrijd kwam hij er goed mee door, maar niet goed genoeg. Tegen mindere tegenstanders had hij ze neer gekregen. Dat rustig aan doen deed hij overigens de tweede kd niet en je ziet wat daar van gekomen is. Denk dat ze hem met dezelfde voorbereiding als Manhoef de ring in gestuurd hebben.

  12. #937
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat een JBS Hari keihard knock-out slaat. Dat is een toekomstige matchup.

    Als Jamal nu eens goed focust op zijn conditie en dekking dan maakt hij een goede kans tegen Verhoeven.

  13. #938
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Wtf deed Arie Boomsma is zijn kleedkamer vroeg ik me af
    Het is een goede vriend van hem.

  14. #939
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Volgens mij wil Badr niet tegen een mede landgenoot. Hoewel ze beiden niet uit Marokko komen maar goed.

  15. #940
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Zuidlaren
    Posts
    339
    vCash
    126256

    Default

    Hoor een hoop over wat er allemaal niet goed was en dat Badr het dom of juist bewust zou hebben gedaan...

    Het maakte me eerlijk gezegd niks uit wie zou winnen, maar ik heb een mooie en spannende zwaargewicht pot gezien, waarbij ik voor het eerst in jaren weer de spanning ervoer zoals vroeger in de K1 standaard was. Jammer dat het zo afliep, maar was het Badr met die trap gelukt, was hij de held van de dag.

    Hoop wijsneuzen hier die alles weer neer kunnen halen.

  16. #941
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Probleem met Badr: Hij slaat knock-out of hij gaat Knock-out. Hij heeft 2 rondes met 10-8 winst en eentje met 10-9 verlies op het moment dat hij die draaitrap maakt. Terwijl hij alleen die wedstrijd hoeft af te maken. Hangen, tijdrekken en loeren op de counter. Wint hij die partij gemakkelijk. Maar dat kan hij niet. Het moet altijd episch en dat breekt hem keer op keer op. Daardoor heeft hij nooit iets serieus gewonnen.

    Kortom, ik denk dat als hij niet geblesseerd geraakt was dat hij energie was blijven verspillen en uiteindelijk dus gewoon verloren had.

  17. #942
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Dat denk ik oprecht ook. KO in ronde 4, helemaal leeggeslagen.

  18. #943
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Die verliespartij was niet bij Glory, dus tellen ze wijselijk niet mee.
    Dan zou kloppen als ze dat erbij zeggen.
    Only on mixfight

  19. #944
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat Rico zwaar ko was gegaan. Rico had echt mazzel dat Badr een blessure had opgelopen. Zo een trap op het hoofd is niet niks. Je zag Rico aan t wankelen bij de trap. Bij de eerste 8 tellen was hij nog fris maar na die 2e zag je toch dat hij minder sterk op zijn benen stond. Badr heeft goed gevochten. Achteraf is het makkelijk praten, die achterwaartse trap deed hij ook in de partij tegen Hesdy en daar kwam geen blessure uit dus het was gewoon domme pech.

  20. #945
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    , die achterwaartse trap deed hij ook in de partij tegen Hesdy en daar kwam geen blessure uit dus het was gewoon domme pech.
    Pannenkoeken zijn zacht. Daar krijg je geen blessures van.

  21. #946
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Hij wilde het in stijl afmaken en dat siert hem eigenlijk wel. Is het slim? Nee, maar als ie Rico daarmee Ko had getrapt zou dat episch zijn geweest. Ik was lang anti Badr door zijn rare acties buiten de ring maar moet zeggen dat ik mijn mening heb bij gesteld.

  22. #947
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    We kunnen speculeren over de mogelijke andere uitslag van de wedstrijd. Feit is dat Badr tot twee keer toe de wedstrijd niet heeft uitgevochten tegen Rico. Tijd om een stapje terug te zetten dus en hij mag zichzelf weer bewijzen voor hij een nieuwe titelpartij verdiend, imo.

  23. #948
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat hij zich wel bewezen heeft hoor 2x8 tellen tegen the champ en dan door een lekke band moeten stoppen :-)

    En niet te vergeten Badr trekt volle zalen. Het zegt ook genoeg dat Rico graag tegen Badr vecht dat is toch andere koek. Bizar dat het om Badr gaat altijd terwijl Rico de zogenaamde champ is. Niks ten nadele van Rico want het is een goeie gast maar wel een saaie vechter.

    Ik denk dat men toch liever tegen een Badr vecht dan tegen Rico. De ene vecht spectaculair de ander is toch een basis kickbokser met conditie.

    Het is wat het is :-)

  24. #949
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Ik vind wat Rico doet anders behoorlijk indrukwekkend. Niet de meest spectaculaire vechter maar wel telkens winnen. Dat getuigt van intelligentie en goede coaching. Maar ieder zijn ding natuurlijk.

  25. #950
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Voor rico kwam die blessure ook niet slecht uit.
    Hij was aan het verliezen .
    rico kon alleen nog op ko winnen en daar staat hij niet echt om bekend .
    maar je kan rico niks kwalijk nemen zoveel respect voor hem als sportman , beschaafd , werkt keihard , leuk gezin
    Het is hem gegund

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •