MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 34 of 40 FirstFirst ... 24303132333435363738 ... LastLast
Results 826 to 850 of 986
  1. #826
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Zuidholland
    Posts
    21
    vCash
    126000

    Default

    Mooiste zou zijn een 8 man toernooi met Badr Rico Jbs etc dan verkoop je zo'n arena wel uit !! Snap glory nog steeds niet wrm ze het k-1 platform niet hebben overgenomen toch veel meer drama spektakel !! Nu na 1 blessure en het event waar iedeen wacht is voorbij zonde dit.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #827
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Tja dat vraag ik me idd ook af. Tis niet alsof ze copyright zouden breken of zo.

  3. #828
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kaizer View Post
    Mooiste zou zijn een 8 man toernooi met Badr Rico Jbs etc dan verkoop je zo'n arena wel uit !! Snap glory nog steeds niet wrm ze het k-1 platform niet hebben overgenomen toch veel meer drama spektakel !! Nu na 1 blessure en het event waar iedeen wacht is voorbij zonde dit.
    .

    Ja idd he! World grandlprix was echt gruwelijkk met last 16 en last 8 echt hard!

  4. #829
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    Dit doet me denken aan Saki tegen Spong destijds toen die zijn scheenbeen brak...weet iemand hoe erg die blessure is? Badr baalde als een stekker werd echt knettergek

  5. #830
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    lol
    Rico is ook best pissed.
    Klopt, de persconferentie en het moment dat Hesdey Gerges wat wilde zeggen was vermakelijk.

  6. #831
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Die Gerges probeert ook wanhopig nog een partij bij Glory te krijgen. Lachertje.

  7. #832
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Total k.o. View Post
    Dit doet me denken aan Saki tegen Spong destijds toen die zijn scheenbeen brak...weet iemand hoe erg die blessure is? Badr baalde als een stekker werd echt knettergek
    Hari heeft niks gebroken.

  8. #833
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    274
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Total k.o. View Post
    .

    Ja idd he! World grandlprix was echt gruwelijkk met last 16 en last 8 echt hard!
    Hopelijk gaat Glory dit ooit weer een keer doen. Ik denk dat het nooit meer gaat gebeuren, maar dit zou een mooie laatste 16 zijn toch?

    Rico Verhoeven
    JBS
    Badr Hari
    Hesdy Gerges
    Benjamin Adegbuyi
    Jahfarr Wilnis
    Antonio Plazibat
    Roman Kryklia
    Nordine Mahieddine
    Errol Zimmerman
    Gokhan Saki
    Murat Aygun
    Tarik Khbabez
    D'Angelo Marshall
    Levi Rigters
    David Ghita

  9. #834
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Badr had die 2.5 nog echt wel uit kunnen vechten, als zelfs guto dat kon tegen rico..

  10. #835
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pwie View Post
    Hopelijk gaat Glory dit ooit weer een keer doen. Ik denk dat het nooit meer gaat gebeuren, maar dit zou een mooie laatste 16 zijn toch?

    Rico Verhoeven
    JBS
    Badr Hari
    Hesdy Gerges
    Benjamin Adegbuyi
    Jahfarr Wilnis
    Antonio Plazibat
    Roman Kryklia
    Nordine Mahieddine
    Errol Zimmerman
    Gokhan Saki
    Murat Aygun
    Tarik Khbabez
    D'Angelo Marshall
    Levi Rigters
    David Ghita

    Op een of andere manier wil Cor Hemmers niet.

    Inderdaad zou zo'n Final 16 en 8 fantastisch zijn. In plaats daarvan heeft Hemmers 6 gewichtsklasses in het leven geroepen, waardoor bijna niemand regelmatig zijn partijen kan draaien.

  11. #836
    Join Date
    May 2014
    Posts
    531
    vCash
    111758

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    In plaats daarvan heeft Hemmers 6 gewichtsklasses in het leven geroepen, waardoor bijna niemand regelmatig zijn partijen kan draaien.
    Dat schommelt een beetje natuurlijk, Pereira (dramatisch slechte match up natuurlijk gisteren) en Grigorian hebben juist wel veel gevochten dit jaar.

  12. #837
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Dat schommelt een beetje natuurlijk, Pereira (dramatisch slechte match up natuurlijk gisteren) en Grigorian hebben juist wel veel gevochten dit jaar.
    Grigorian zit bij de sportschool van zijn zoontje.

  13. #838
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1.300
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Die Gerges probeert ook wanhopig nog een partij bij Glory te krijgen. Lachertje.
    Hesdy heeft een boek te verkopen dat begin 2020 uitkomt 😄

  14. #839
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Heerlijk die traantjes. Hij is wederom op zijn plek gezet.
    Op zijn plek gezet? Door wie? ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gezien maar Badr stond dik en dik voor met 2 knock downs!!
    Dit wens je niemand toe. Zo te zien vond jij het niet erg dat hij geblesseerd raakte. Zegt meer over jouw onsportiviteit.

  15. #840
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Hoor net een analyse van Lucia rijker. Zij geeft heel duidelijk aan dat Rico continue de knieën van badr aanviel met lowkicks binnen en buiten. Kortom flinke mishandeling van zijn knieën met eindresultaat uitschakeling

  16. #841
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by gieloe View Post
    Waar slaat dit op? Partij kon toch nog alle kanten op gaan? Dit was allemaal bekend, Badr gevaarlijk
    in de eerste twee rondes vooral en daarna opvegen die handel. Verliep redelijk volgens plan gewoon, Rico is gewoon sterker en terecht de champ. Snap dat het zuur is als je Badr fan bent, maar wel naar de feiten blijven kijken.
    Hahahahaha! Wat ben jij een mafketel zeg. Rico is 2 x op zn bek gegaan! Ik zou me zwaar kloten voelen als ik Rico was. Zo je belt verdedigen? sorry dan maar geen belt, pannekoek. Badr zou loeren op de 3e knock down dan was het over en uit voor Rico.
    Badr op zn 35e die Rico 2 ker neer mept. Badr in zijn prime jaren had Rico binnen 1 minuut KO geslagen.

  17. #842
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Schuurpapier View Post
    Op zijn plek gezet??

    Sorry maar die belt heeft zn waarde verloren. Zwaar voor schut man.

    Sta er van te kijken hoe zo’n ouwe man Rico weg heeft gezet.

    Grt. van een Rico fan...
    Rico wordt wel eens de kampioen van de armoede genoemd.

    Een Badr in z'n prime had korte metten gemaakt met deze Rico. We kunnen dus concluderen dat de gouden generatie beter was dan de kampioen van nu.

  18. #843
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Wat een stumper die Gerges zeg pffff

  19. #844
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    95
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    Hoor net een analyse van Lucia rijker. Zij geeft heel duidelijk aan dat Rico continue de knieën van badr aanviel met lowkicks binnen en buiten. Kortom flinke mishandeling van zijn knieën met eindresultaat uitschakeling
    Objectiviteit is ver te zoeken, de blessure is niet eens bekend gemaakt en mevrouw Rijker weet precies wat er aan de hand is. Is ze tegenwoordig ook Arts?

  20. #845
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Rico wordt wel eens de kampioen van de armoede genoemd.

    Een Badr in z'n prime had korte metten gemaakt met deze Rico. We kunnen dus concluderen dat de gouden generatie beter was dan de kampioen van nu.
    ja, ik denk dat dit wel de conclusie is na deze hoofdpartij. Rico werd in de eeste ronde totaal overbluft, als Badr de vorm en kracht van zijn prime tijd had gehad dan had ie het meteen afgemaakt in die eerste ronde. De tweede ronde was voor Rico, met name vanwege de low kicks. De derde ronde knalde Hari er meteen in met de high kick, die zat er ook meteen goed op , dus Rico stond ver achter vanwege de twee keer acht tellen.

    Alleen maakte Badr de fout om het te snel en te wild (met een tweede draai en high kick) af te willen maken , en raakte hij geblesseerd. Als hij de wedstrijd gewoon uit had blijven vechten met stoten en trappen denk ik dat hij het gewoon had gewonnen. Maar aan de andere kant is het knap van Rico dat hij na 2 knockdowns toch verder kan vechten, dat zegt iets over de fysieke vorm waarin hij zit.

    Ook al ben je voor of tegen Badr, dit gun je een sporter toch niet die ruim een jaar is bezig geweest om zich hierop voor te bereiden. Ik merk helaas dat mensen zijn prestatie in de ring nooit meer los kunnen zien van wat er in het verleden buiten de ring is gebeurd, wat dat betreft is het net alsof hij nooit meer een tweede kans zou kunnen krijgen.

    Denk niet dat er nog een rematch komt, denk dat Badr zijn contract uitdient met nog wat losse partijen en dan stopt hij er mee want op het niveau van 2012 en eerder zal hij nooit meer komen.

  21. #846
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedaHari View Post
    Hahahahaha! Wat ben jij een mafketel zeg. Rico is 2 x op zn bek gegaan! Ik zou me zwaar kloten voelen als ik Rico was. Zo je belt verdedigen? sorry dan maar geen belt, pannekoek. Badr zou loeren op de 3e knock down dan was het over en uit voor Rico.
    Badr op zn 35e die Rico 2 ker neer mept. Badr in zijn prime jaren had Rico binnen 1 minuut KO geslagen.
    oh wacht, help me even herinneren wie er gewonnen heeft gisteren?

  22. #847
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    95
    vCash
    121500

    Default

    Rico is een leuke vechter met een prima techniek, maar niet meer dan dat . Iedereen kan zien dat dit de Badr was van 70% van zijn prime, desondanks liet hij zien dat hij van een totaal ander kaliber is dan Verhoeven. Jammer van de blessure. Ik denk dat we het nu ook allemaal met elkaar eens kunnen zijn dat Verhoeven nooit mee zou kunnen draaien in de hoogtijdagen van de K1.

  23. #848
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    kruikenstad/Tilburg
    Posts
    296
    vCash
    164934

    Default

    Quote Originally Posted by RedaHari View Post
    Hahahahaha! Wat ben jij een mafketel zeg. Rico is 2 x op zn bek gegaan! Ik zou me zwaar kloten voelen als ik Rico was. Zo je belt verdedigen? sorry dan maar geen belt, pannekoek. Badr zou loeren op de 3e knock down dan was het over en uit voor Rico.
    Badr op zn 35e die Rico 2 ker neer mept. Badr in zijn prime jaren had Rico binnen 1 minuut KO geslagen.
    ken de regels bij de 3e knock down in 1 ronde is het pas over en uit en bij 4 knock downs is het helemaal over.maar volgens mij is rico 2 x neer gegaan in twee verschillende ronde.

  24. #849
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Het enige wat ik heb kunnen zien is dat badr niet meer mee zou kunnen draaien in de hoogtijdagen van de K1. Ik heb een onverwoestbare tank gezien in Rico die Badr met geen mogelijkheid KO kon slaan en vervolgens zichzelf stuk sloeg op Rico. Had jij wat anders gezien?
    Last edited by gieloe; 22-12-2019 at 11:01.

  25. #850
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by gieloe View Post
    oh wacht, help me even herinneren wie er gewonnen heeft gisteren?
    Irwin, Bokeme, Mahieddine, Wisse, Plazibat, Gershon, Machado, Adamchuk, Pereira, Zouggary, Jaraya & Tavares.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •