MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 8 of 40 FirstFirst ... 45678910111218 ... LastLast
Results 176 to 200 of 986
  1. #176
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Volgens mij is het gewoon een TKO overwinning voor Rico. Zie op site Glory bij record van Rico

    http://www.glorykickboxing.com/fight...5-23df560c770f


    Iemand zijn arm kapot trappen is het zelfde als iemand zijn been kapot trappen. Veel Thais doen dit als ze zien dat er niet goed geblokt wordt (net als bij lowkick blokken met je scheen).

    Mijn forum naam is Payap. Het schoolvoorbeeld van een Thaise vechter die veel tegenstanders eruit getrapt heeft op hun armen
    Dus toch vechtsport politiek....

    Jammer dat het zo moet gaan dan en Badr niet zijn verlies kan accepteren. Nu lijkt het een externe factor. Doordat zijn arm geblesseerd was, was zijn wedstrijd gestaakt. Onzin, want bij andere partijen word je dan gewoon uitgeteld.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #177
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Badr @Veronicainside radio show van Wilfred Genee. Begrijp ik het nou goed wat Genee zegt dat de HW titel vacant staat?
    https://youtu.be/HUJjwesN5_w

  3. #178
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    Was een vermakelijke persconferentie ze maakte elkaar belachelijk! Dat beloofd wat!

  4. #179
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Rico zat lekker te sarren, deed ie goed vooral toen badr op tafel sloeg had ie hem te pakken

  5. #180
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by lacrim View Post
    Terug bij mike... Kan ook zijn dat said echt ingehuurd is voor het pads werk/technische gedeelte of het begin van het trainingskamp? Denk dat we daar vast meer over horen. Over de partij durf ik echt geen uitspraken te doen.. Badr ziet er wel echt scherp uit moet ik zeggen, 1 jaar voorbereiding. Rico ziet er ook topfit uit dus ben benieuwd
    Ach, in eerste instantie was het allemaal "nieuws" dat Mike en Badr uit elkaar waren gegaan want na al die jaren was de koek op en aangezien Mike aangeeft geen contract met niemand te hebben was het allemaal vrij makkelijk dat de wegen elkaar gingen scheiden. Mike gaf wel aan "de breuk met Badr hem pijn had gedaan". Toen kwam er een boek waarin Mike als de bekendste trainer op de wereld werd neergezet en nu zijn ze weer bij elkaar?

  6. #181
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    95
    vCash
    121500

    Default

    Haha dat neppe gedrag van ricardo ook begint nu ook wel heel doorzichtig te worden. Blijf gewoon je zelf, daardoor hielden de meeste mensen juist van hem. Het ziet er allemaal nu zo ongemakkelijk uit vind ik..

  7. #182
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Weet iemand al wat de reactie is van Said el Badaoui? Is het helemaal over en uit of is het een samenwerkingsverband met Big Mike?

  8. #183
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by lacrim View Post
    Haha dat neppe gedrag van ricardo ook begint nu ook wel heel doorzichtig te worden. Blijf gewoon je zelf, daardoor hielden de meeste mensen juist van hem. Het ziet er allemaal nu zo ongemakkelijk uit vind ik..
    Eens. Tenenkrommend script.

  9. #184
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Ik zag op het YouTube kanaal van Mixfight dat Mo Jaraya ook op Collison 2 gaat vechten, hij weet niet wie zijn tegenstander zal worden.
    Ik hoop eerlijk gezegd op de Amerikaan Elvis Gashi, hij heeft de ervaren Jauncey K.O geslagen in de eerste ronde en binnen Glory nog geen verlies partijen gehad, Elvis is ook top 5 binnen de Glory ranking (niet dat je die hele ranking serieus moet nemen)

    Luis Tavares wil ook knokken op deze kaart tegen interim LHW champ Alex Pereira.
    Nu hopen dat ze bij Glory mee lezen en ons geen knuffel partij Smolik vs Abdallah 2 geven 😟

  10. #185
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Badr is wel heel zelfverzekerd,mag dit niet verliezen.

  11. #186
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Zwak optreden van beide als je het mij vraagt. Beetje kinderachtig soms zelfs.

    Badr irritant arrogant met zn maatjes in het publiek, en Rico kwam vaak niet uit zijn woorden (zijn engels moet ook echt beter als hij succesvol wilt worden in Hollywood). Bij de UFC zijn de persconferenties een stuk aantrekkelijker moet ik zeggen.

  12. #187
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Ik vond Badr helemaal niet zelfverzekerd overkomen. Dat hij van die ja roepers in het publiek heeft leidt misschien wat af, maar zijn lichaamstaal was angstig.

  13. #188
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Zelf verzekerd in ze interviews,als die nu verliest,verliest die dubbel.

  14. #189
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Zwak optreden van beide als je het mij vraagt. Beetje kinderachtig soms zelfs.

    Badr irritant arrogant met zn maatjes in het publiek, en Rico kwam vaak niet uit zijn woorden (zijn engels moet ook echt beter als hij succesvol wilt worden in Hollywood). Bij de UFC zijn de persconferenties een stuk aantrekkelijker moet ik zeggen.
    Het niveau van de journalisten was zo mogelijk nog minder. Wat een stelletje amateurs.

  15. #190
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Als Badr deze verliest is hij niet meer serieus te nemen en zullen de fans moeten accepteren dat hij echt klaar is

  16. #191
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Je zegt het of Verhoeven het niveau is van Smolink.

  17. #192
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Als Badr deze verliest is hij niet meer serieus te nemen en zullen de fans moeten accepteren dat hij echt klaar is
    Idd, als die dit verliest is het de grootste koekenbakker ooit, wie verliest er nou van de regerend wereldkampioen die al 7 jaar niet verloren heeft.

  18. #193
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Idd, als die dit verliest is het de grootste koekenbakker ooit, wie verliest er nou van de regerend wereldkampioen die al 7 jaar niet verloren heeft.
    Badr zegt zelf dat Rico niets voorsteld. Als hij dan voor de tweede keer van hem verliest (wat gaat gebeuren) , wat is hij zelf dan?

  19. #194
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Badr zegt zelf dat Rico niets voorsteld. Als hij dan voor de tweede keer van hem verliest (wat gaat gebeuren) , wat is hij zelf dan?
    Precies dit

    Zo een grote mond bij de eerste partij al, nu een nog grotere mond over Rico als je het dan weer niet waar maakt kan je hem niet meer serieus nemen. Hij is dan alleen nog maar een naam uit het verleden

  20. #195
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Sensei Thom Harrinck, Rico vs Badr 2 (vijf rondes) moet een titel partij worden, winnaar tegen Ben Saddik.
    https://www.round1network.com/news/8...vecht-van.html

  21. #196
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Idd, als die dit verliest is het de grootste koekenbakker ooit, wie verliest er nou van de regerend wereldkampioen die al 7 jaar niet verloren heeft.
    hahahahha

  22. #197
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Ben echt benieuwd en hoop echt dat het een knaller word.

  23. #198
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Het niveau van de journalisten was zo mogelijk nog minder. Wat een stelletje amateurs.
    Idd!

  24. #199
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Badr zegt zelf dat Rico niets voorsteld. Als hij dan voor de tweede keer van hem verliest (wat gaat gebeuren) , wat is hij zelf dan?
    Wat moet ie dan zeggen, dat Rico onverslaanbaar is en hij eigenlijk niet hoeft te vechten, want Rico is te goed?

  25. #200
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Het niveau van de journalisten was zo mogelijk nog minder. Wat een stelletje amateurs.
    Hahaha klopt, Mixfight had ook een parel op pad gestuurd of niet?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •