MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 40 1234511 ... LastLast
Results 1 to 25 of 986
  1. #1
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    95
    vCash
    121500

    Default GLORY Collision 2: Badr Hari vs Rico Verhoeven

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2015
    Posts
    8
    vCash
    126000

    Default

    Vergane Glory wat mij betreft. ik zal de partij echt wel gaan kijken maar mag hopen dat het geen titel gevecht wordt. Wat mij betreft zou Jamal Ben Sadik een waardiger tegenstander zijn en ook voor een titel gevecht in aanmerking moeten komen. Benieuwd of Badr zichzelf opnieuw kan uitvinden met nieuwe coach. De eerste partij tegen Rico enorm opgeblazen, dat zal met scherpere doping controles niet meer lukken. Tegen Hesdy een stuk leaner maar achteraf ook al betrapt op doping en drie rondes toen al geen lucht. Daarnaast blijf ik het verhaal stoppen vanwege een blessure onzin vinden. Is neergaan op een lowkick dan ook een blessure van je bovenbeen? kijk deze oude partij van le banner tegen hoost. zelfde verhaal, gewoon uitgeteld en gewonnen. https://youtu.be/vAcC5jMDZCI?t=334

  3. #3
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.384
    vCash
    127608

    Default

    Badr moet die niet gewoon met pensioen?

  4. #4
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Dat van Le Banner was een ander verhaal toen stond die eindelijk in de finale. De winnaar kreeg een stuk meer dollars dan nummer 2 en ook een stadion vol met 40.000 Japanners.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2015
    Posts
    8
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Dat van Le Banner was een ander verhaal toen stond die eindelijk in de finale. De winnaar kreeg een stuk meer dollars dan nummer 2 en ook een stadion vol met 40.000 Japanners.
    ja, dus probeerde hij nog even door te gaan. maar het gaat erom dat zijn arm stuk ging en dat werd gewoon winst Hoost en geen gezeur over een 'blessure'.

  6. #6
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.639
    vCash
    126000

    Default

    Voor vijf rondes dus.. Dan kan je net zo goed voor de titel knokken. Maar om eerlijk te zijn zie ik Badr deze partij totaal niet winnen.
    Over de doping gebruik:
    https://www.ad.nl/sport/rico-fitter-...moet~ab4a0d27/

  7. #7
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Minachting van andere zwaargewichten bij Glory

  8. #8
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    95
    vCash
    121500

    Default

    Ik denk dat we sowieso een fittere Badr gaan zien dan de Badr vs gerges. Het kan best een interessante partij worden. Ben benieuwd wat de Switch naar said zal betekenen voor zijn vechtstyle. Hij ziet er in ieder geval heel fit uit.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  10. #10
    Join Date
    May 2014
    Posts
    524
    vCash
    111758

    Default

    Het is nogal raar voor jbs natuurlijk maar gezien hij niets heeft laten horen ga ik er van uit dat er voor hem ook wel wat moois geregeld wordt - ik gun het hem om ieder geval van harte

  11. #11
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Zou vet zijn als JBS overstapt naar ONE door deze actie van Glory👌🏽

  12. #12
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Jamal zou stoppen toch

  13. #13
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Alle respect naar Jamal, maar zoals het altijd al is geweest in de vechtsport. De vechters die het meeste geld opbrengen die gaan vechten. Its all About the money.

  14. #14
    Join Date
    May 2013
    Posts
    718
    vCash
    126000

    Default

    Jamal moet geduld hebben en keihard door blijven trainen. Ik weet zeker dat hij tegen de winnaar moet.

    Hij heeft ook de pech gehad dat Rico z’n contract afliep. Zo konden ze dus niet zwart op wit een datum prikken om de partij vast te leggen na zijn toernooi winst.

  15. #15
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Duurt allemaal lang met de zwaargewichten,ze moeten partijen vast gaan zetten.

  16. #16
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Jamal moet geduld hebben en keihard door blijven trainen. Ik weet zeker dat hij tegen de winnaar moet.

    Hij heeft ook de pech gehad dat Rico z’n contract afliep. Zo konden ze dus niet zwart op wit een datum prikken om de partij vast te leggen na zijn toernooi winst.
    Glory geeft geen fuck om winst in contendertoernooien...

  17. #17
    Join Date
    May 2013
    Posts
    718
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Glory geeft geen fuck om winst in contendertoernooien...
    Ja dat was wel duidelijk met de 4 mans toernooien. Had het niet verwacht bij een 8mans...

  18. #18
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Ja dat was wel duidelijk met de 4 mans toernooien. Had het niet verwacht bij een 8mans...
    Wel zonde hoor, want het is wel een heel leuk initiatief.

  19. #19
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Word persoonlijk wel misselijk van de hype rond deze partij. Badr is imo alleen nog maar een ‘naam’ maar maakt het allang niet meer waar. Rico heeft weet ik veel hoe lang niet gevochten. Wat een belediging voor de overige HW Glory vechters en vooral voor JBS

    ONE zou nu echt moeten toeslaan, Glory niet meer geloofwaardig zoals ze handelen

  20. #20
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

  21. #21
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Niet alleen zuur voor JBS maar ook voor de andere zwaargewichten die nu allemaal gepasseerd worden. Maar het is Rico die schreeuwd alleen te willen vechten tegen Badr wat ik zelf kampioen ontwaarding vind. Ik heb dit nooit eerder gezien bij grote kampioenen. Ik hoop niet dat hij na het huilen om tegen Badr te vechten hem nu niet zwart gaat maken .Dit is zo tegenstrijdig. En zal het ook geweldig vinden als one een paar zware jongens waaronder JBS overneemt.

  22. #22
    Join Date
    May 2013
    Posts
    718
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lorenzo View Post
    Niet alleen zuur voor JBS maar ook voor de andere zwaargewichten die nu allemaal gepasseerd worden. Maar het is Rico die schreeuwd alleen te willen vechten tegen Badr wat ik zelf kampioen ontwaarding vind. Ik heb dit nooit eerder gezien bij grote kampioenen. Ik hoop niet dat hij na het huilen om tegen Badr te vechten hem nu niet zwart gaat maken .Dit is zo tegenstrijdig. En zal het ook geweldig vinden als one een paar zware jongens waaronder JBS overneemt.
    Inderdaad, een kampioen die steeds een money fight wil met Badr. Zwaar paradoxaal. Aan de andere kant, hij heeft zijn fame vooral te danken aan Badr.

    Daarom denk ik dat Rico dit keihard terug gaat krijgen wanneer hij verliest van Badr. Kan hij lekker in Hollywood blijven.

  23. #23
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Je slaat wel een beetje door om te zeggen dat Rico zijn fame te danken heeft aan Badr. Rico is precies wat het kickboksen nodig had qua uitstraling en reputatie. Vocht en won zijn partijen ‘gewoon’. Niet altijd spectaculair maar hij is wel echt self made. Niet half zoveel talent als Badr maar een hele harde werker. Deze fight is minachtend naar de rest van de divisie maar om Rico als sportman er nu van langs te geven, is niet terecht. Deze partij zal hij wederom winnen.

  24. #24
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Je slaat wel een beetje door om te zeggen dat Rico zijn fame te danken heeft aan Badr. Rico is precies wat het kickboksen nodig had qua uitstraling en reputatie. Vocht en won zijn partijen ‘gewoon’. Niet altijd spectaculair maar hij is wel echt self made. Niet half zoveel talent als Badr maar een hele harde werker. Deze fight is minachtend naar de rest van de divisie maar om Rico als sportman er nu van langs te geven, is niet terecht. Deze partij zal hij wederom winnen.

    largo0 heeft waarschijnlijk wel gelijk. Voor het gevecht met Badr was Rico niet de populaire boy die hij nu is.
    It's okay to be white

  25. #25
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.639
    vCash
    126000

    Default

    Rico heeft wel degelijk zijn fame te danken aan Collision dus aan Badr. Voordat wisten de hardcore kickboks fans wel wie Rico "Prince of Kickboxing" Verhoeven was maar de gemiddelde kijker niet echt. Je kan het als de Max Verstappen hype zien voor Max keken er niet veel naar F1. Voor de sport is het wel aanwinst een ideale schoonzoon als kampioen.
    Ja Rico is een echte sportman absoluut, alleen het is triest om te zien dat een champ (sinds 2013) nog steeds een oude naam uit de K1/Its Showtime tijd uitdaagt terwijl er een Jamal Ben Saddik van zijn huidige generatie terecht wacht op een titel partij en een die hij "verdiend" heeft door dat 8 mans toernooi te winnen van Benjamin Adegbuyi (sparringpartner van Rico) met zijn gebroken hand.

    Rico heeft de eerste partij al gewonnen tegen Badr (opgaven door blessureleed is ook een win) en de meeste waren de rematch al vergeten tegen Badr ook de sporadische kijkers. Iedereen was aan het wachten op Rico vs Jamal 3 voor de titel 5 x 3. In september is de heavyweight titel 1 jaar niet verdedigd volgens de Glory regels zou die na 1 jaar vacant moeten staan zonder geldige reden. Wat ze met Gokhan Saki in de light heavyweight hebben gedaan zouden ze ook met Rico moeten doen, titel vacant zetten.

    Je titel niet verdedigen maar voor een makkelijke moneyfight gaan die je zelf uitdaagt is eigenlijk kampioen onwaardig.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •