MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 11 of 40 FirstFirst ... 78910111213141521 ... LastLast
Results 251 to 275 of 986
  1. #251
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Personen van andere culturen wel.
    Je bedoelt Hagenezen?

    Wil ze nog wel een keer zien vechten eigenlijk. Niveau van de zwaargewichten is bedroevend de laatste jaren, en dit is nog wel leuk om naar te kijken.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #252
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Hij had schijnbaar wat over zijn ziekte gezegd. Er wordt niet zomaar gespuugt.

    Nee joh Hollanders zijn perfect, het zijn altijd bepaalde culturen🤦🏻*♂️

  3. #253
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Je bedoelt Hagenezen?

    Wil ze nog wel een keer zien vechten eigenlijk. Niveau van de zwaargewichten is bedroevend de laatste jaren, en dit is nog wel leuk om naar te kijken.
    Bijlmeranen

  4. #254
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Je bedoelt Polen

  5. #255
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Je bedoelt Hagenezen?

    Wil ze nog wel een keer zien vechten eigenlijk. Niveau van de zwaargewichten is bedroevend de laatste jaren, en dit is nog wel leuk om naar te kijken.

    Sja. Dat was me een potje zeg. Vijf ronden genieten. Daar mag best een vervolg aan gegeven worden ja!

  6. #256
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    95
    vCash
    121500

    Default

    Hari ook geswitcht van krachttrainer. Of er is paniek in de tent, of hij streeft naar perfectie voor deze partij..

  7. #257
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by lacrim View Post
    Hari ook geswitcht van krachttrainer. Of er is paniek in de tent, of hij streeft naar perfectie voor deze partij..
    Ik denk het laatste

  8. #258
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    Wanneer beginnen de series van Badr en Rico?

  9. #259
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Pereira vs bayrak zou erbij kunnen komen. En ik gok op ten pow aangezien dr ook n Amerikaan komt.
    https://youtu.be/U-TgwVXTVJI

  10. #260
    Join Date
    May 2014
    Posts
    532
    vCash
    111758

    Default

    Quote Originally Posted by JBW View Post
    Pereira vs bayrak zou erbij kunnen komen. En ik gok op ten pow aangezien dr ook n Amerikaan komt.
    Eigenlijk zie ik niemand Pereira aanpakken op dit moment dus ik vrees dat hij gewoon weer komt om de zoveelste Nederlandse kickbokser in een rij KO te slaan en zijn cheque op te halen. Ten Pow zie ik het niet halen tegen een beetje goede NL tegenstander. Zelf hoop ik op de Jaraya - Gashi en Hamicha - Menshikov op de kaart. Maar eigenlijk moeten ze nu elke brute partij die er te bedenken is op de kaart gooien, deze aandacht gaan ze voorlopig niet meer krijgen.

  11. #261
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Ten pow komt denk ik ook te kort, maar zou ook niet weten welke anders.

  12. #262
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    59
    vCash
    15500

    Default

    Weet iemand wanneer die docu's worden uitgezonden?

  13. #263
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    85
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Eigenlijk zie ik niemand Pereira aanpakken op dit moment dus ik vrees dat hij gewoon weer komt om de zoveelste Nederlandse kickbokser in een rij KO te slaan en zijn cheque op te halen. Ten Pow zie ik het niet halen tegen een beetje goede NL tegenstander. Zelf hoop ik op de Jaraya - Gashi en Hamicha - Menshikov op de kaart. Maar eigenlijk moeten ze nu elke brute partij die er te bedenken is op de kaart gooien, deze aandacht gaan ze voorlopig niet meer krijgen.

    We doen alsof bij glory de enige goeie nederlandse vechters zijn
    ik zie een hicham el gaoui wel winnen van een wisse yousri wilnis Pareira

    maar Hicham gaat zijn laatste wedstrijd vechten aankomende weekend als je niet aan de bak komt dan kan je net zo goed je handschoenen ophangen

    en ik zie een el bouni de licht zwaar gewichten tavares abena vakhitov ook moeilijk maken zelf winnen


    we vergeten dat er meer vechters zijn

  14. #264
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by moop View Post
    We doen alsof bij glory de enige goeie nederlandse vechters zijn
    ik zie een hicham el gaoui wel winnen van een wisse yousri wilnis Pareira

    maar Hicham gaat zijn laatste wedstrijd vechten aankomende weekend als je niet aan de bak komt dan kan je net zo goed je handschoenen ophangen

    en ik zie een el bouni de licht zwaar gewichten tavares abena vakhitov ook moeilijk maken zelf winnen


    we vergeten dat er meer vechters zijn
    Het laatste gevecht oogde El Bouni niet echt goed te weinig cominaties jab was ook niet goed.

  15. #265
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Ja als die niet bij glory vechten heeft t geen zin om ze te benoemen, omdat we praten over mogelijke match making bij n glory event.

    Verder heb je wel gewoon gelijk in wat je zegt

  16. #266
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by moop View Post
    We doen alsof bij glory de enige goeie nederlandse vechters zijn
    ik zie een hicham el gaoui wel winnen van een wisse yousri wilnis Pareira

    maar Hicham gaat zijn laatste wedstrijd vechten aankomende weekend als je niet aan de bak komt dan kan je net zo goed je handschoenen ophangen

    en ik zie een el bouni de licht zwaar gewichten tavares abena vakhitov ook moeilijk maken zelf winnen


    we vergeten dat er meer vechters zijn
    Jazeker, One FC is in Azië zoveel groter dan GLORY en ook daar vechten Nederlanders.

  17. #267
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    95
    vCash
    121500

    Default

    Rico z’n reality serie is vanaf 22 nov te zien op sbs6 (5 episodes). Badr z’n docu zal denk ik ergens vlak voor de wedstrijd worden gedropt.

  18. #268
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    emmen
    Posts
    164
    vCash
    126000

    Default

    Wees eerlijk allemaal beide goede vechters ,badr heeft ten minste nog top mannen van weleer gewonnen maar Rico met alle respect is nu koning met 1 oog in t land der blinden.
    Ben voor Badr daarnaast may the best man win tis en blijft sport .

    Osu HK

  19. #269
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Eigenlijk zie ik niemand Pereira aanpakken op dit moment dus ik vrees dat hij gewoon weer komt om de zoveelste Nederlandse kickbokser in een rij KO te slaan en zijn cheque op te halen. Ten Pow zie ik het niet halen tegen een beetje goede NL tegenstander. Zelf hoop ik op de Jaraya - Gashi en Hamicha - Menshikov op de kaart. Maar eigenlijk moeten ze nu elke brute partij die er te bedenken is op de kaart gooien, deze aandacht gaan ze voorlopig niet meer krijgen.
    Pereira is zwaar in zijn prime dus die is momenteel gevaarlijk voor iedereen. Bayrak, Wisse en Danenberg kunnen het hem echt wel lastig maken. Vooral Danenberg met zijn lengte en snelheid. Bayrak met zijn power en Wisse met techniek.

    Ja Hamicha tegen Menshikov moet gewooon gematcht worden. De laatste tegenstander van hamicha was een Can.

  20. #270
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by moop View Post
    We doen alsof bij glory de enige goeie nederlandse vechters zijn
    ik zie een hicham el gaoui wel winnen van een wisse yousri wilnis Pareira

    maar Hicham gaat zijn laatste wedstrijd vechten aankomende weekend als je niet aan de bak komt dan kan je net zo goed je handschoenen ophangen

    en ik zie een el bouni de licht zwaar gewichten tavares abena vakhitov ook moeilijk maken zelf winnen


    we vergeten dat er meer vechters zijn
    Hicham is inderdaad een vechter op level, echter zal hij het er geen leuke partij van maken. Puur een vechter op resultaat, anders had Glory of One ‘m echt wel een contractje aangeboden denk ik zo.

  21. #271
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Bayrak tegen wisse en daar de winnaar van tegen Pareira.

  22. #272
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.677
    vCash
    126000

    Default

    Hoe ik het op social media zie komt er een titel partij op 85 kg, Pereira vs Bayrak.
    Had liever Pereira vs Tavares gezien op de 95 kg voor de interim LHW belt.


    De top partijen voor Collison 2, hoe het er nu beetje uitziet.
    Rico vs Badr 2 (Vijf rondes. Maak er maar een titel partij van zou ik zeggen)
    Pereira vs Bayrak
    Jaraya vs Gashi

    Cor had gezegd dat er meer Amerikanen zouden vechten en dat de vechtkaart voor Collison 2 zo goed als klaar is.
    Asa Ten Pow de Amerikaanse 65 kilo hype zie ik ook wel vechten en natuurlijk Hamicha op Collision 2 .

    Vechters zoals Gashi, Asa Ten Pow, Hamicha en Harut Grigorian staan niet op de dubbele events Glory 71 & 72 Chicago en er komt ook nog Glory 73 Shenzhen begin december, ben ook benieuwd wie daar gaan vechten, zal waarschijnlijk weer een kaart zijn met veel Chinezen vechters en 1 a 2 top internationale partijen wat ze in het verleden ook hebben gedaan.

  23. #273
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by henk kuipers View Post
    Wees eerlijk allemaal beide goede vechters ,badr heeft ten minste nog top mannen van weleer gewonnen maar Rico met alle respect is nu koning met 1 oog in t land der blinden.
    Ben voor Badr daarnaast may the best man win tis en blijft sport .

    Osu HK
    Welkom terug Kancho! OSU!

  24. #274
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.677
    vCash
    126000

    Default

    Denkt Hesdy echt dat Rico dan niks terug doet als hij hem een bitch slap geeft? Ik hoop wel dat Hesdy weer terug komt in het Kickboksen en daar paar partijen nog pakt om zijn carriere af te sluiten. Misschien dat Enfusion hem kan vast zetten. Rigters vs Gerges zou vet zijn. Dan zou het echt new school vs old school zijn.


    Ik zie dat ze Elvis Gashi (23-0, 11 K.O) tegen champ Marat Grigorian gaan zetten in China voor de 70 kilo titel. Beetje te vroeg voor een titel partij voor Gashi aan de andere kant hij heeft wel 5 winst partij binnen Glory en een mooie K.O win tegen de ervaren Josh Jauncey, en ook geen verlies partijen in zijn prof record.
    https://www.scmp.com/sport/martial-a...Z_hRBJFpcH0yUs

    Geruchten gaan dat Jaraya en Koprivlenski opnieuw tegenover elkaar zullen komen te staan.
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...ber-in-arnhem/

  25. #275
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.677
    vCash
    126000

    Default

    Het programma rond de langverwachte ’rematch’ tussen Rico Verhoeven en Badr Hari op 21 december krijgt steeds meer vorm. Kickboksorganisatie Glory laat weten dat Mohamed Jaraya en Massaro Glunder in het voorprogramma tegen elkaar in de ring staan.

    https://www.telegraaf.nl/sport/1804475637/programma-rond-rico-versus-badr-krijgt-steeds-meer-vorm


    Ze mogen de rest van de vechtkaart van Collision 2 ook wel bekend maken, het is toch al uitverkocht.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •