MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 20 of 40 FirstFirst ... 1016171819202122232430 ... LastLast
Results 476 to 500 of 986
  1. #476
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=Schuurpapier;1335185]
    Quote Originally Posted by micha View Post

    Badr rijdt in Marokko in een Bentley Continental Cabrio.

    Ervan uitgaande dat Estelle vanwege haar ex-man en vader best wat rijkdom gewend was, gaf ze in een interview aan dat ze ontzettend schrok van zijn rijkdom in Marokko.
    Blijft nog steeds een rotjoch daar niet van, maar denk dat hij overeem en Rico kan kopen.
    Geld is gevoelig onderwerp bij hem. Over financiële tekorten van vroeger praat hij makkelijk, maar huidige financiën hoef je hem niet naar te vragen...
    In Marokko is je geld ook een stuk meer waard. Bovendien, als topsporter in Marokko zorgt de koning dat je niets tekort komt.

    Dat is wat anders dan 10 miljoen bij elkaar boksen, zoals Overeem heeft gedaan. Daar komt Badr bij lange na niet in de buurt.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #477
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.384
    vCash
    127608

    Default

    Types als Badr eindigen uiteindelijk allemaal alleen. Daar kan geen euro tegenop.

  3. #478
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Types als Badr eindigen uiteindelijk allemaal alleen. Daar kan geen euro tegenop.
    Zolang Ronaldo leeft zal Badr nooit alleen zijn. Dat is gewoon ware liefde.

  4. #479
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Zolang Ronaldo leeft zal Badr nooit alleen zijn. Dat is gewoon ware liefde.
    Haha!

  5. #480
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Wel eens van autohuur gehoord. Veel mocrocrimineeltjes rijden een gehuurde amg. Badr lijkt me ook wel zo eentje te zijn.

  6. #481
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=Tony Galento;1335189]
    Quote Originally Posted by Schuurpapier View Post

    In Marokko is je geld ook een stuk meer waard. Bovendien, als topsporter in Marokko zorgt de koning dat je niets tekort komt.

    Dat is wat anders dan 10 miljoen bij elkaar boksen, zoals Overeem heeft gedaan. Daar komt Badr bij lange na niet in de buurt.
    Badr heeft ook in de K-1 tijd goed verdiend, maar hou er ook rekening mee dat hij de laatste 10 jaar nog wat andere bijverdienste had.....

  7. #482
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Valt wel mee toch hoeveel Hari in de K-1 verdiend heeft. Rutz had een contract gesloten met K-1 voor 1 miljoen voor volgens mij 15 partijen.

  8. #483
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Dat dure auto’s bij een bepaalde groep zorgen voor status moge duidelijk zijn

    Zijn geld interesseert mij echt niet maar wat ik wel interessant vind is dat zijn laatste partijen mij niet het idee geven dat hij gaat winnen van Rico
    Ben daarom ook benieuwd hoe hij zich houdt wanneer Rico aan het winnen is. Geen DQ oid

    Verder hoop ik voor Glory dat ze de beveiliging goed geregeld hebben want de pleuris zou weleens goed kunnen uitbreken gezien de soort fans die hij trekt

    Wanneer het echt ergens om ging, is het eigenlijk altijd misgegaan (DQ en laatste keer blessure)

    Ik houd rekening met een anticlimax

  9. #484
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Dat dure auto’s bij een bepaalde groep zorgen voor status moge duidelijk zijn

    Zijn geld interesseert mij echt niet maar wat ik wel interessant vind is dat zijn laatste partijen mij niet het idee geven dat hij gaat winnen van Rico
    Ben daarom ook benieuwd hoe hij zich houdt wanneer Rico aan het winnen is. Geen DQ oid

    Verder hoop ik voor Glory dat ze de beveiliging goed geregeld hebben want de pleuris zou weleens goed kunnen uitbreken gezien de soort fans die hij trekt

    Wanneer het echt ergens om ging, is het eigenlijk altijd misgegaan (DQ en laatste keer blessure)

    Ik houd rekening met een anticlimax
    Heb gehoord dat er om de ring een legertje van beveiligers komt te staan van het zwaardere kaliber.

    In de VS staat de politie gewoon binnen, die schieten je zo voor je klote als je bijdehand bent.

  10. #485
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Heb gehoord dat er om de ring een legertje van beveiligers komt te staan van het zwaardere kaliber.

    In de VS staat de politie gewoon binnen, die schieten je zo voor je klote als je bijdehand bent.
    zo erg is het nou ook weer niet
    Het is beladen maar niet dat er met stoelen en tafels werd gegooid .

  11. #486
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    zo erg is het nou ook weer niet
    Het is beladen maar niet dat er met stoelen en tafels werd gegooid .
    Jij vindt het niet zo erg dat een stel idioten de ring inklimt?

    Dat vinden die gasten zelf ook.

  12. #487
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Jij vindt het niet zo erg dat een stel idioten de ring inklimt?

    Dat vinden die gasten zelf ook.

    Tuurlijk hoort het niet maar je moet het niet erger maken dan het is .
    Je kan ook potje tennis kijken , zie je van die deftige mensen met hoeden in het publiek.

  13. #488
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Een ring is daar niet voor gebouwd. Hele onveilige situatie voor iedereen daar, achterlijk gedrag is dat

  14. #489
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Die gasten moeten gewoon op hun plek blijven zitten/staan. Welke malloot gaat er zo aan de ring hangen, respect is dan ver te zoeken.
    It's okay to be white

  15. #490
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Die gasten moeten gewoon op hun plek blijven zitten/staan. Welke malloot gaat er zo aan de ring hangen, respect is dan ver te zoeken.

    Maar hier gaat het hier alleen over randzaken ipv over het gevecht zelf dat is jammer
    zo ging dat ook in de K1 tijd . 10 jaar later Precies dezelfde gasten met dezelfde haatreacties
    dat moet je wel echt een zuur leven als je 10 jaar later met dezelfde huil reacties komt

  16. #491
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Maar hier gaat het hier alleen over randzaken ipv over het gevecht zelf dat is jammer
    zo ging dat ook in de K1 tijd . 10 jaar later Precies dezelfde gasten met dezelfde haatreacties
    dat moet je wel echt een zuur leven als je 10 jaar later met dezelfde huil reacties komt
    Waarschijnlijk omdat jouw soort niet verandert. Waarom verwacht je dan dat de andere kant wel verandert, swa?

  17. #492
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Waarschijnlijk omdat jouw soort niet verandert. Waarom verwacht je dan dat de andere kant wel verandert, swa?
    Mijn soort , wat is mijn soort precies ??
    Swa?🙄
    Denk je eindelijk klaar te zijn met die pietengezeik noemt eentje je swa

  18. #493
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Jij vindt het niet zo erg dat een stel idioten de ring inklimt?

    Dat vinden die gasten zelf ook.
    Je hebt wel gelijk! Wat als Rico weer op TKO van Badr wint of erger, op zware KO.
    Het is de vraag dan hoe die straatmocro's zich dan gaan reageren.

    We weten allemaal dat die gasten soms eerst doen en dan (achteraf in de bak) gaan denken.

    Overigens ben ik voor Badr. Hij is gewoon een van de weinige zwaargewichten die echt het klassieke Thaiboksen laat zoen. Gewoon combo's, laag hoog, hoog, laag enz. en geen tikkertje met alleen jabs en losse trappen.

  19. #494
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Die-ene View Post
    Je hebt wel gelijk! Wat als Rico weer op TKO van Badr wint of erger, op zware KO.
    Het is de vraag dan hoe die straatmocro's zich dan gaan reageren.

    We weten allemaal dat die gasten soms eerst doen en dan (achteraf in de bak) gaan denken.

    Overigens ben ik voor Badr. Hij is gewoon een van de weinige zwaargewichten die echt het klassieke Thaiboksen laat zoen. Gewoon combo's, laag hoog, hoog, laag enz. en geen tikkertje met alleen jabs en losse trappen.


    Vorige keer heeft rico ook gewonnen
    Heb daarna niemand in de ring gezien


    Als badr zijn oude niveau enigszins weer heeft kan het een mooie wedstrijd worden

  20. #495
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Badr heeft serieus geld gepakt in de k1 periodes hoor.
    Werd ook gesponsord door Kia destijds en die betaalde hem niet uit met een Kia picanto.

  21. #496
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    95
    vCash
    121500

    Default

    Videoland documontaire morgen uit.

  22. #497
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Yess altijd leuk dat soort docu’s

  23. #498
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Die-ene View Post
    .

    Overigens ben ik voor Badr. Hij is gewoon een van de weinige zwaargewichten die echt het klassieke Thaiboksen laat zoen. Gewoon combo's, laag hoog, hoog, laag enz. en geen tikkertje met alleen jabs en losse trappen.
    Jij hebt 10 jaar onder een steen geleefd?

  24. #499
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Die-ene View Post
    Overigens ben ik voor Badr. Hij is gewoon een van de weinige zwaargewichten die echt het klassieke Thaiboksen laat zoen. Gewoon combo's, laag hoog, hoog, laag enz. en geen tikkertje met alleen jabs en losse trappen.
    Ah daar ben je pas.

    Hint:

    Hij stapt op een gegeven moment over naar Mike 😁

  25. #500
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    Badr heeft serieus geld gepakt in de k1 periodes hoor.
    Werd ook gesponsord door Kia destijds en die betaalde hem niet uit met een Kia picanto.
    Het geld wat Badr in de K1 periode heeft gepakt dat viel echt reuze mee. Die KIA deal was echt dik voor die tijd alleen heeft hij daarvan nooit alles gekregen nadat KIA die deal heeft gebroken vanwege al die randzaken.

    Het meeste geld heeft hij gepakt toen die voor die Tjetjeense dictator vocht.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •