MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 21 of 40 FirstFirst ... 1117181920212223242531 ... LastLast
Results 501 to 525 of 986
  1. #501
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    59
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by Capo dei capii View Post
    Het geld wat Badr in de K1 periode heeft gepakt dat viel echt reuze mee. Die KIA deal was echt dik voor die tijd alleen heeft hij daarvan nooit alles gekregen nadat KIA die deal heeft gebroken vanwege al die randzaken.

    Het meeste geld heeft hij gepakt toen die voor die Tjetjeense dictator vocht.

    Dat kopt niet.
    Het meeste geld heeft hij gekregen van die rat van een dictator die zichzelf koning van Marokko noemt. Die 90 procent van de bevolking laat creperen en ondertussen Shakira of Beyonce naar het jaarlijkse mawazine festival haalt voor 1 miljoen dollar pp zodat de wereld (vooral afrika) weet waar grootste festival ter wereld wordt gehouden.

    Ondertussen zijn er mensen zonder stomend water en moeten vrouwen bevallen op de stoep van een ziekenhuis omdat toegang tot ziekenhuis wordt geweigerd.
    Hulpdiensten konden vorige week niet eens een toerist redden die een berg ging beklimmen. Dorpsbewoners hebben deze toerist gered nadat hij via social media om hulpvroeg.
    Hollandse profvoetballer Ihataren had per direct al financieel onafhankelijk kunnen zijn, je wilt niet weten wat hem was beloofd aan financiën, grond en onroerend goed als hij voor marokko had gekozen. Kun je je dan voorstellen wat iemand die wereldwijd aanzien genoot zou krijgen als hij de marokkaanse vlag op hield. Zelfs jappanners en chinezen hielden voor Badr de marokkaanse vlag ophoog. Dit kietelt de koning blijkbaar ergens op een plek waardoor de geldkraan open vloeit.
    Die bentley cont. Cabrio had hij tussendoor zomaar ff van koning M6 gekregen.
    Grond nabij marakkech etc daar praat ik nog niet eens over.


    Ikben geboren in bananenrepubliek marokko en weet waarover ik praat.
    Geloof mij nou maar dat Overeem en Rico samen niet eens in de buurt komen van wat Hari aan financiele middelen bezit. Al hun geld en bezit samen, dit bedrag X3 en dan komen ze misschien ergens in de buurt.



    Of weet je wat, lees interview van Estelle en Ihataren zelf
    Last edited by Schuurpapier; 14-12-2019 at 09:46.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #502
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ik ken die praatjes. ook benzinepompen toch?

  3. #503
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Mooie posting Schuurpapier

  4. #504
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    95
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ik ken die praatjes. ook benzinepompen toch?
    Yes Benzinepompen, Hotels, vastgoed projecten, grote stukken grond etc.

  5. #505
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    59
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ik ken die praatjes. ook benzinepompen toch?
    Helaas zijn het geen praatjes. Als je alleen een bezinepomp krijgt dan heb je als Marokkaanse topsporter iets niet goed gedaan.
    Je ziet het bijvoorbeeld ook bij JBS die continu in de ring met de Marokkaansevlag wimpelt na elke partij.
    De gebroeders Azaitar (UFC) zijn kind aan huis bij M6. Geloof nou maar dat hun grootste verdiensten niet van de UFC binnen stromen.

    Offtopic
    Vooral Marokkanen die in het buitenland wonen en de keuze hebben bijvoorbeeld te vechten of te voetballen voor Marokko of een ander land, worden vaak met financiële middelen over de streep getrokken door de Marokkaanse overheid.
    Dictator M6 is Miljardair en is 1 van de rijksten van Afrika. Volgens mij top 10 rijkste staatshoofden.

    ZwaarOfftopic
    Onlangs (op beelden te zien op youtube) een voetbalmatch tussen jongeren langs een rivier. Binnen 30 minuten zijn er ontzettend veel mensen verdronken doordat de rivier buiten de oevers treed. Er waren geen reddingshelikopters om mensen te redden.
    Meerdere keren is de overheid gewaarschuwd hiervoor. Maar liever Beyonce naar mawazine halen dan voor hetzelfde bedrag 40 helikopters bestellen die de bevolking kan redden in noodgevallen.

  6. #506
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Jaja hahah

  7. #507
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Schuurpapier View Post
    Dat kopt niet.
    Het meeste geld heeft hij gekregen van die rat van een dictator die zichzelf koning van Marokko noemt. Die 90 procent van de bevolking laat creperen en ondertussen Shakira of Beyonce naar het jaarlijkse mawazine festival haalt voor 1 miljoen dollar pp zodat de wereld (vooral afrika) weet waar grootste festival ter wereld wordt gehouden.

    Ondertussen zijn er mensen zonder stomend water en moeten vrouwen bevallen op de stoep van een ziekenhuis omdat toegang tot ziekenhuis wordt geweigerd.
    Hulpdiensten konden vorige week niet eens een toerist redden die een berg ging beklimmen. Dorpsbewoners hebben deze toerist gered nadat hij via social media om hulpvroeg.
    Hollandse profvoetballer Ihataren had per direct al financieel onafhankelijk kunnen zijn, je wilt niet weten wat hem was beloofd aan financiën, grond en onroerend goed als hij voor marokko had gekozen. Kun je je dan voorstellen wat iemand die wereldwijd aanzien genoot zou krijgen als hij de marokkaanse vlag op hield. Zelfs jappanners en chinezen hielden voor Badr de marokkaanse vlag ophoog. Dit kietelt de koning blijkbaar ergens op een plek waardoor de geldkraan open vloeit.
    Die bentley cont. Cabrio had hij tussendoor zomaar ff van koning M6 gekregen.
    Grond nabij marakkech etc daar praat ik nog niet eens over.


    Ikben geboren in bananenrepubliek marokko en weet waarover ik praat.
    Geloof mij nou maar dat Overeem en Rico samen niet eens in de buurt komen van wat Hari aan financiele middelen bezit. Al hun geld en bezit samen, dit bedrag X3 en dan komen ze misschien ergens in de buurt.



    Of weet je wat, lees interview van Estelle en Ihataren zelf

    Hoe is de opinie in Marokko over de koning? Word je kritiek door veel mensen gedeeld? Ik dacht altijd dat hij als een god werd vereerd. Ik had vrouwelijke collega's die afbeeldingen van hem hadden op hun etui's en agenda's.

  8. #508
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    59
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Hoe is de opinie in Marokko over de koning? Word je kritiek door veel mensen gedeeld? Ik dacht altijd dat hij als een god werd vereerd. Ik had vrouwelijke collega's die afbeeldingen van hem hadden op hun etui's en agenda's.


    mensen zijn wakker aan het woorden.

  9. #509
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Schuurpapier View Post
    mensen zijn wakker aan het woorden.
    Zijn eerste vrouw is al een tijdje wakker.

  10. #510
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    59
    vCash
    15500

    Default

    Hierbij iets langere antwoord:

    Nu gaan we wel erg Offtopic, maar dit is meteen de reden dat sommige marokkanen vechters als Badr Hari en Jamal Ben Sadik graag zien verliezen
    Het liefst op een zware KO.



    Jaren geleden waren mensen aan het demonstreren in mijn mooie vakantieland.

    Uit nieuwsgierigheid ben ik gaan vragen wat er met die onruststokers aan de hand was. Ze waren aan het demonstreren en hielden bordjes met de naam Mohsin Fikri vast.

    Dit bleek een visverkoper te zijn die weken ervoor was geplet door agenten nadat ze zijn zwaardvis in beslag namen.
    Hij weigerde steekpenningen te betalen om zijn werk te mogen doen.
    Hij sprong dus zijn zwaardvis achterna die gegooid werd in een vuilniswagen.
    Er staan fotos op google “mohsin fikri” nadat hij geplet was.
    Dit alles gebeurde op steenworp afstand van waar ik geboren ben (toegegeven: je moet wel iets verder kunnen gooien dan de gemiddelde stenengooier) .

    Nav zijn dood zijn mensen coruptie zat. Er is een beweging opgestart (Hirak, vrij vertaald: Beweeg) die om basale dingen vroeg.
    In de Marokkaanse media die gecontroleerd wordt door M6 kwam deze beweging er heel slecht vanaf.
    Maar gelukkig heb je ook zo een speciale site in Marokko die youtube heet en ook via Facebook gingen de Marokkanen elders in het land ff checken waar die onruststokers last van hebben
    Deze“onruststokers” vroegen om dingen die zelfs in Zimbabwe tot de levensstandaard behoren.
    Namelijk een ziekenhuis en Hoger onderwijs waar je niet honderden kilometers voor hoeft te reizen.

    Er is een Spaanse verzetsbeweging waarvan de leden moesten lachen toen ze de eisen hoorden van Hirak.
    Een ziekenhuis waar kanker behandeld kan worden (In noordmarokko is het kankerpercentage erg hoog doordat er door Spanje, frankrijk, USA en GB met gifgas is gebombardeerd alvorens Abdelkrim zich overgaf) en een school.

    Toen de koning ipv een ziekenhuis laten bouwen, celstraffen uitdeelde alsof het snoepjes zijn, is hij door de mand gevallen.
    Leider van Hirak 20 jaar !!
    Dat is Nelson Mandela level. 20 jaar voor het vragen van een ziekenhuis. Anderen tussen de 5 en 20 jaar.

    M6 kwam een aantal jaar geleden naar Amsterdam en kon vrijelijk rondlopen.
    Ik beloof jou dat hij dat nu niet in zijn hoofd zal halen om dat te doen. Zelfs Badr Hari zal m niet kunnen beschermen.

    Dit is het een beetje in het kort.
    Last edited by Schuurpapier; 14-12-2019 at 16:25.

  11. #511
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Nog effe en de boeren komen in de badr topic hun gelijk halen
    Ik kom hier graag om te zien of er nieuwtjes zijn rondom het gevecht . gaat over alles behalve het gevecht

  12. #512
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Nog effe en de boeren komen in de badr topic hun gelijk halen
    Ik kom hier graag om te zien of er nieuwtjes zijn rondom het gevecht . gaat over alles behalve het gevecht
    De voorouders van Badr fanboys zijn inderdaad veelal (99,99%) afkomstig uit achtergestelde agrarische gebieden. Die deden hun behoefte in een gat in de grond. Niet bepaald de fine fleur.

    Die zou je boeren kunnen noemen. (wel stigmatiserend)

  13. #513
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    De voorouders van Badr fanboys zijn inderdaad veelal (99,99%) afkomstig uit achtergestelde agrarische gebieden. Die deden hun behoefte in een gat in de grond. Niet bepaald de fine fleur.

    Die zou je boeren kunnen noemen. (wel stigmatiserend)

    Je begint wel echt zielig over te komen

  14. #514
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Je begint wel echt zielig over te komen
    De waarheid doet pijn he?

  15. #515
    Join Date
    May 2013
    Posts
    718
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Nog effe en de boeren komen in de badr topic hun gelijk halen
    Ik kom hier graag om te zien of er nieuwtjes zijn rondom het gevecht . gaat over alles behalve het gevecht
    Echt he, tering.

  16. #516
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    De waarheid doet pijn he?
    De waarheid ?kom hier voor kickboks info en meningen daarover uitwisselen als jij en je maatje de keyboard warriors willen uithangen be my guest .
    moet je op straat doen gozer

  17. #517
    Join Date
    May 2013
    Posts
    718
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    De voorouders van Badr fanboys zijn inderdaad veelal (99,99%) afkomstig uit achtergestelde agrarische gebieden. Die deden hun behoefte in een gat in de grond. Niet bepaald de fine fleur.

    Die zou je boeren kunnen noemen. (wel stigmatiserend)
    Die achtergestelde voorouders hebben keihard gewerkt om dit Nederland te laten floreren. Nu kan jij o.a. je vieze boodschapje gemakkelijk door de perfect riolering laten stromen.

  18. #518
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Die achtergestelde voorouders hebben keihard gewerkt om dit Nederland te laten floreren. Nu kan jij o.a. je vieze boodschapje gemakkelijk door de perfect riolering laten stromen.
    Dus het is net alsof we onze vieze boodschapjes naar Marokko laten stromen.

  19. #519
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Dus het is net alsof we onze vieze boodschapjes naar Marokko laten stromen.

    Humor heb je ook niet Antiliaan
    Of ben je gewoon een kaaskop die als een anti wilt praten

  20. #520
    Join Date
    May 2013
    Posts
    718
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Dus het is net alsof we onze vieze boodschapjes naar Marokko laten stromen.
    Nee, ik denk dat het weer van achter naar binnen komt, en van uit de mond wordt besproeit.

  21. #521
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Die achtergestelde voorouders hebben keihard gewerkt om dit Nederland te laten floreren. Nu kan jij o.a. je vieze boodschapje gemakkelijk door de perfect riolering laten stromen.
    Dat is een leugen waar je alles over kan lezen in dit boek : https://www.bol.com/nl/p/binnen-zond...pen/666846447/

    Misschien moet je de statistieken er eens bij pakken en kijken hoeveel van die harde werkers in de WAO zijn beland.

    Wel echte boeren.

  22. #522
    Join Date
    May 2013
    Posts
    718
    vCash
    126000

    Default

    Ontopic:

    Benieuwd naar de gewichten van beide vechters. Ik denk dat Rico op 110 zal zitten en Badr op 103.

  23. #523
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Ontopic:

    Benieuwd naar de gewichten van beide vechters. Ik denk dat Rico op 110 zal zitten en Badr op 103.
    Badr zei laatst bij Beau dat hij op 108 zit
    Denk rico ook zoiets

  24. #524
    Join Date
    May 2013
    Posts
    718
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Dat is een leugen waar je alles over kan lezen in dit boek : https://www.bol.com/nl/p/binnen-zond...pen/666846447/

    Misschien moet je de statistieken er eens bij pakken en kijken hoeveel van die harde werkers in de WAO zijn beland.

    Wel echte boeren.
    Een leugen dat er niet keihard is gewerkt? Lol.

    Klopt dat er veel zijn afgekeurd, ook de Nederlander die geen migratie achtergrond heeft. Economie was ook skyhigh in die tijd dus het was ook geen probleem. Daar kan je alleen de politiek de schuld van geven. Nogmaals het was destijds geen probleem.

  25. #525
    Join Date
    May 2013
    Posts
    718
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Badr zei laatst bij Beau dat hij op 108 zit
    Denk rico ook zoiets
    Ja inderdaad. Rico zal sowieso zwaarder wegen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •