MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 27 of 40 FirstFirst ... 1723242526272829303137 ... LastLast
Results 651 to 675 of 986
  1. #651
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Ja dat is waar maar hij de zwaargewichten weten we allemaal hoe het werkt
    Assumpties tot tegendeel bewezen is, er bestaan zeker mensen met freak genetics.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #652
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    59
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Dat doet toch niks af aan de overwinning van Hari?

    Heel de Arena ging uit zijn dak toen Schilt neerging. Het grote publiek heeft Schilt nooit omarmd. Zijn saaie vechtstijl en zijn enorme lengtevoordeel maakten hem niet populair.

    Ik denk dat de dominantie van Schilt een belangrijke reden is geweest voor het afkalven van de populariteit van de K-1 in Japan.

    Ben geen fan van Badr.
    Ik blijf als hater toch naar zijn gevechten kijken want hij is de spectaculairste vechter die K1 ooit heeft gehad. Als hij vecht knipper je niet met je ogen. Of hij gaat KO, of hij slaat KO. Spannende wedstrijd, verwacht en hoop erop dat Rico weer van hem wint. Maar laten we niet doen alsof deze wedstrijd 10 jaar geleden spannend zou zijn.

    Sem schilt is een geweldige sportman die binnen de regels van de K1 laatstgenoemde eigenhandig failliet heeft geslagen met zijn saaie vechtstijl.
    Maar ja, liever een saaie vechtstijl en K1 titels, dan de spectaculairste vechter zijn en geen titels.
    Dat de K1 aan populariteit verloor vanwege het saaie vechten is niet zijn probleem.
    Hij heeft altijd eerlijk gevochten, of dat saai is dat doet er niet toe zolang hij zich aan de regels houdt.
    Als ze het spectaculairder wilden hebben dan had K1 net als de UFC met KO of FOTN bonussen moeten werken.

    Rico heeft het geluk een posterboy te zijn waardoor zijn ietwat saaie vechtstijl toch is omarmd door het grote publiek.

  3. #653
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    59
    vCash
    15500

    Default

    Jongens.

    Ik ben in de kleedkamers geweest van een bekende vechter die in zijn bil spoot met andere vechters erbij.

    Geloof mij nou maar dat 90 procent gebruikt.
    Enige die ik niet verdacht is Sem Schilt.

  4. #654
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik geloof ook zeker dat niemand schoon is en ze minimaal de toegestane waardes proberen te benaderen. Maar weet ook dat Rico op zijn 16e al poten als boomstammen had. Rico is wel degelijk een freak qua fysiek.

  5. #655
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Ik geloof ook zeker dat niemand schoon is en ze minimaal de toegestane waardes proberen te benaderen. Maar weet ook dat Rico op zijn 16e al poten als boomstammen had. Rico is wel degelijk een freak qua fysiek.
    kijk zolang er niks is bewezen kan je iemand niet vals beschuldigen.
    Maar is bijna niet te doen zonder te cheaten om op zo een level mee te doen

  6. #656
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.639
    vCash
    126000

    Default

    Brinta...

  7. #657
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.639
    vCash
    126000

    Default

    Arnhem vreest gewapend treffen rond gevecht Rico Verhoeven en Badr Hari

    ARNHEM - Arnhem vreest dat gewapende groepen zaterdag rondom kickboksgala Glory Collision 2 met hoofdact Rico Verhoeven en Badr Hari met elkaar op de vuist gaan. Drie jaar geleden in Oberhausen braken er massale vechtpartijen rond het gevecht tussen Verhoeven en Hari.


    Tal van veiligheidsmaatregelen moeten ervoor zorgen dat het rustig blijft in de stad. Omdat de ervaring is dat het publiek bestaat uit criminelen, voetbalhooligans en leden van motorclubs heeft burgemeester Ahmed Marcouch besloten om rond het kickboksevenement mensen preventief te fouilleren.

    Preventief fouilleren


    In overleg met de politie en Officier van Justitie heeft Marcouch besloten om risicogebieden aan te wijzen. De politie mag gedurende het evenement het publiek preventief fouilleren in drie gebieden: rond GelreDome, in het centrum van Arnhem en het stationsgebied. De periode van dit mag gaat zaterdagmiddag om 12.00 uur in en eindigt zondagmorgen om 05.00 uur.

    Criminelen


    Marcouch heeft de veiligheidsmaatregel ingesteld omdat de ervaring leert dat tijdens kickboksevenementen het risico bestaat dat groepen de confrontatie met elkaar zoeken. Bovendien beschikt de politie over informatie dat diverse groepen met wapens zaterdag het kickboksevenement willen bezoeken.

    https://www.gelderlander.nl/arnhem/a...hari~a8ba33da/


  8. #658
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Ik geloof ook zeker dat niemand schoon is en ze minimaal de toegestane waardes proberen te benaderen. Maar weet ook dat Rico op zijn 16e al poten als boomstammen had. Rico is wel degelijk een freak qua fysiek.

    Dat klopt helemaal. Voor zijn 18de verjaardag woog hij al ruim boven de 100 kg. Hij kon als tiener ook heel moeilijk aan partijen komen omdat hij zo zwaar was.

  9. #659
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.639
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Capo dei capii View Post
    Dat klopt helemaal. Voor zijn 18de verjaardag woog hij al ruim boven de 100 kg. Hij kon als tiener ook heel moeilijk aan partijen komen omdat hij zo zwaar was.
    Ricardo is altijd een grote jongen geweest, alleen ik vraag me af of je met een gewicht van 120 kilo droog met zichtbare buikspieren het wel op een natuurlijke manier haalbaar is?

  10. #660
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Ricardo is altijd een grote jongen geweest, alleen ik vraag me af of je met een gewicht van 120 kilo droog met zichtbare buikspieren het wel op een natuurlijke manier haalbaar is?
    Indd bijna niet te doen met hoeveel ze verbranden tijdens zo een training van een paar uur om maar niet te hebben over het herstellen van het lichaam als je elke dag zo zwaar traint .

    Niet om rico te kort te doen want lijkt me echt een keiharde werker maar in de media wordt hij nu als de good boy neergezet en badr de badboy

  11. #661
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Nog 2 nachtjes
    Ben echt benieuwd in wat voor vorm badr verschijnt
    Van rico weten we dat hij altijd op en top fit is.
    Hoop op een mooie wedstrijd
    En dat het het wachten waard was

  12. #662
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post

    Niet om rico te kort te doen want lijkt me echt een keiharde werker maar in de media wordt hij nu als de good boy neergezet en badr de badboy
    Dat heeft niet met de fysiek van beide heren te maken denk ik….. Ideale schoonzoon vs crimineel doet het goed in de media en is in dit geval ook gewoon de werkelijkheid, zolang we niks raars vinden in het verleden van Rico.

  13. #663
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Dat heeft niet met de fysiek van beide heren te maken denk ik….. Ideale schoonzoon vs crimineel doet het goed in de media en is in dit geval ook gewoon de werkelijkheid, zolang we niks raars vinden in het verleden van Rico.

    Dat is waar alleen wordt het een beetje overdreven . Badr heeft net als rico ook een gezin en werkt voor zijn gezin.
    rico lijkt me echt een relaxte gast hoewel hij voor de camera wel erg zijn best doet om de good Guy uit te hangen
    Maar zoals je zegt dat verkoopt de goodguy vs de bad guy.

  14. #664
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Dat is waar alleen wordt het een beetje overdreven . Badr heeft net als rico ook een gezin en werkt voor zijn gezin.
    rico lijkt me echt een relaxte gast hoewel hij voor de camera wel erg zijn best doet om de good Guy uit te hangen
    Maar zoals je zegt dat verkoopt de goodguy vs de bad guy.
    Badr heeft zichzelf in het verleden altijd geprofileerd als een bad-guy. Dat is het imago wat hij omarmde en zichzelf ook naar gedroeg. Het verleden zal je altijd met je meedragen. Ook is het niet helemaal overdreven als je ziet wat Badr allemaal aan zijn kerfstok heeft hangen. Rico heeft zichzelf altijd als de good-guy gepresenteerd dus is het logisch dat de media er dit van maken.

  15. #665
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Volgens mij is Rico in jaren niet veel veranderd in gedrag. Badr ook niet, als je ziet (video in reactie #657 @4.40) hoe achteloos hij z'n zonnebril aan zijn 'zonnebrildrager' aangeeft, al ware hij een koning. 'k Ben benieuwd wat er gebeurd was al het een paar seconden te lang voor Badr had geduurd...
    It's okay to be white

  16. #666
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Niet om rico te kort te doen want lijkt me echt een keiharde werker maar in de media wordt hij nu als de good boy neergezet en badr de badboy
    Hoe zou dat toch komen? Badr is altijd zo een goeie kerel. Altijd sportief binnen en buiten de ring. Doet geen rare dingen. Gaat niet met rare mensen om. Oh wacht....

  17. #667
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Arnhem vreest gewapend treffen rond gevecht Rico Verhoeven en Badr Hari


    Marcouch heeft de veiligheidsmaatregel ingesteld omdat de ervaring leert dat tijdens kickboksevenementen het risico bestaat dat groepen de confrontatie met elkaar zoeken.
    De ervaring leert? WTF? Tis geen Vitesse - NEC of zo.

  18. #668
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Dat is waar alleen wordt het een beetje overdreven . Badr heeft net als rico ook een gezin en werkt voor zijn gezin.
    .
    Overdreven?. Dat is een grap toch?

  19. #669
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    Badr had daarvoor Ruslan Karaev en Alistair Overeem voor zijn kiezen gehad en beide K.O. geslagen dan heb je in de finale Sem Schilt staan man van 2 meter 30 geloof ik enorme gast is het. Is geen schande om te verliezen.

  20. #670
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Total k.o. View Post
    Badr had daarvoor Ruslan Karaev en Alistair Overeem voor zijn kiezen gehad en beide K.O. geslagen dan heb je in de finale Sem Schilt staan man van 2 meter 30 geloof ik enorme gast is het. Is geen schande om te verliezen.
    Badr had tot aan de finale nog geen drie minuten in de ring gestaan. Moe zal ie niet geweest zijn tegen Schilt.

  21. #671
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Ik hoop toch zo dat Badr m sloopt he. En dat ie dan gewoon zn bek houdt na de wedstrijd ipv een Ricootje Mandela te doen of erger nog een Ricootje Thunberg. Gewoon oprotten uit die ring.

  22. #672
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    59
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Badr had tot aan de finale nog geen drie minuten in de ring gestaan. Moe zal ie niet geweest zijn tegen Schilt.
    In dat jaar was tijd veelbesproken.
    Rémy Bonjasky werd besproken als zijnde degene die de langzaamste tijd neerzette op een K1 titel (volgens mij 12 volle rondes, 3 keer extra ronde)

    Badr had de kans de scherpste tijd ooit neer te zetten, haast overdreven scherp gewoon.

    Maar geen schande van Schilt te verliezen.

    Niet eens een handje vol mensen op de wereld kan zeggen Schilt KO te hebben geslagen...

  23. #673
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Ik denk dat Plazibat wint

  24. #674
    Join Date
    May 2013
    Posts
    718
    vCash
    126000

    Default

    Sem schilt is een soort eindbaas haha.

  25. #675
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Total k.o. View Post
    Badr had daarvoor Ruslan Karaev en Alistair Overeem voor zijn kiezen gehad en beide K.O. geslagen dan heb je in de finale Sem Schilt staan man van 2 meter 30 geloof ik enorme gast is het. Is geen schande om te verliezen.
    3 meter 20

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •