MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 40 FirstFirst 123456713 ... LastLast
Results 51 to 75 of 986
  1. #51
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    K1 komt nooit meer terug. Rico is een leuke vent en hij doet zijn best maar hij is kampioen van de armoe.

    Badr is altijd net niet geweest.
    Hoe vet was dat, de tijden van Pride en K1.
    Zaterdag of zondagmorgen, achter je laptopje een stream zoeken, die je meestal vaak moest refreshen.
    Damnn, mis die tijd.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Waarom zouden N C en B partijen niet op je lijst mogen?

    Tellen die niet mee of zoiets?
    Prof boksers tellen hun amateur partijen toch ook niet mee.

  3. #53
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kippeborst View Post
    Cheddar kaas van de bovenste plank. Zo cheesy, pfff. Is dit de echte Rico, is dit de commerciële Rico welke Rico is dit? Ik heb ook wel super relaxte interviews met hem gezien, dan is ie gewoon zichzelf. Of toch niet....?
    Wel merkwaardig toen hij begon over "een winst voor het blanke ras" iid maar voor de rest promoot hij het gevecht uitstekend vind ik.

  4. #54
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Een kampioen die ipv zijn titel verdedigen meer acteerlessen volgt dan traint en een naam uit het verleden die het allang niet meer waarmaakt. Best een armoedige bedoeling van Glory ‘Colission 2’

  5. #55
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Wel merkwaardig toen hij begon over "een winst voor het blanke ras" iid maar voor de rest promoot hij het gevecht uitstekend vind ik.
    Huh wanneer zei hij dat..?
    ,,,,,
    (>.<)

  6. #56
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Waarom zouden N C en B partijen niet op je lijst mogen?

    Tellen die niet mee of zoiets?
    Bij Joe Rogan gaaf Rico aan dat hij twijfelt aan de record van Badr en dat de wikipediapagina van Badr niet klopt, dat hij er maar 60 of 70 partijen heeft gevochten. Volgens Rico klopt die K.O percentage helemaal niet van die 90 procent op k.o winst.

    Als je beetje het kickboksen volgt dan tellen ze vaak alle wedstrijden mee ook de jeugd/amateur partijen als een totale record vooral in NL en Thailand.

    Kijk je naar de oost blokkers zoals Plazibat, Vakhitov en Kryklia als voorbeeld dan zie dat hun prof en amateur record gescheiden is net als het Boksen wat Blackadder al eerder aangaf. Kijk maar naar opkomende kickbokser zoals Levi Rigters (4 a 5 A klasse partijen) en instagram vechter Imad Hadar (3 A klasse partijen) hun beiden worden gepromoot als of ze meer dan 20 plus prof partijen hebben gevochten wat natuurlijk niet klopt. Ik heb daar geen problemen mee een partij is een partij.

    Maar kort samengevat die record van Badr boven de 110 partijen daar zitten natuurlijk ook amateur/jeugd wedstrijden in dan zou die 90 % k.o wel kunnen kloppen. Als team Rico daar geobsedeerd (wat Rico aangaf bij Joe Rogan) is kunnen ze Thom en Mousid even bellen of Badr in zijn jeugd ook mensen K.O sloeg.

    Weet iemand of Glory nog meer events gaat houden voor 21 december. 5 maanden duurt nog effe.
    Last edited by Eindbaas; 27-07-2019 at 13:37.

  7. #57
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Prof boksers tellen hun amateur partijen toch ook niet mee.
    Vraag is wat je onder amateur verstaat.

    Vroeger kregen C- en B- klassers nog wel eens wat toegeschoven.

  8. #58
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Bij Joe Rogan gaaf Rico aan dat hij twijfelt aan de record van Badr en dat de wikipediapagina van Badr niet klopt, dat hij er maar 60 of 70 partijen heeft gevochten. Volgens Rico klopt die K.O percentage helemaal niet van die 90 procent op k.o winst.

    Als je beetje het kickboksen volgt dan tellen ze vaak alle wedstrijden mee ook de jeugd/amateur partijen als een totale record vooral in NL en Thailand.

    Kijk je naar de oost blokkers zoals Plazibat, Vakhitov en Kryklia als voorbeeld dan zie dat hun prof en amateur record gescheiden is net als het Boksen wat Blackadder al eerder aangaf. Kijk maar naar opkomende kickbokser zoals Levi Rigters (4 a 5 A klasse partijen) en instagram vechter Imad Hadar (3 A klasse partijen) hun beiden worden gepromoot als of ze meer dan 20 plus prof partijen hebben gevochten wat natuurlijk niet klopt. Ik heb daar geen problemen mee een partij is een partij.

    Maar kort samengevat die record van Badr boven de 110 partijen daar zitten natuurlijk ook amateur/jeugd wedstrijden in dan zou die 90 % k.o wel kunnen kloppen. Als team Rico daar geobsedeerd (wat Rico aangaf bij Joe Rogan) is kunnen ze Thom en Mousid even bellen of Badr in zijn jeugd ook mensen K.O sloeg.

    Weet iemand of Glory nog meer events gaat houden voor 21 december. 5 maanden duurt nog effe.
    Er is in het kickboksen voor zover ik weet helemaal geen scheiding tussen amateurs en profs.

    In het boksen zijn het twee gescheiden werelden. Dan kan ik begrijpen dat je ze niet meetelt.

  9. #59
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Er is in het kickboksen voor zover ik weet helemaal geen scheiding tussen amateurs en profs.

    In het boksen zijn het twee gescheiden werelden. Dan kan ik begrijpen dat je ze niet meetelt.
    Helemaal wil ik niet zeggen. Want wat ik als voorbeeld al eerder aangaf bij sommige Oost blok kickboksers is het wel gescheiden dus verschilt het per land.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Antonio_Plazibat
    https://en.wikipedia.org/wiki/Artem_Vakhitov

    Het gaat mij meer om dat Rico het niet gelooft betreft die partijen van Badr en zijn K.O winst partijen...

  10. #60
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Vraag is wat je onder amateur verstaat.

    Vroeger kregen C- en B- klassers nog wel eens wat toegeschoven.
    A klasse tellen ze als prof. Dat je wat geld krijgt als C en B maakt je nog geen prof (A klasse)

  11. #61
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    A klasse tellen ze als prof. Dat je wat geld krijgt als C en B maakt je nog geen prof (A klasse)
    Ik heb liever een volledige lijst. (uitgezonderd jeugdpartijen die met bescherming worden gevochten)

    Zegt meer dan een zogenaamde proflijst.

  12. #62
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Vraag is wat je onder amateur verstaat.
    Alles onder de A klasse. N nieuweling. Das duidelijk. C gevordert. B semi prof. A prof dus.

  13. #63
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Alles onder de A klasse. N nieuweling. Das duidelijk. C gevordert. B semi prof. A prof dus.
    Staat dat ergens vastgelegd of zuig je dit zelf uit je duim?

  14. #64
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Staat dat ergens vastgelegd of zuig je dit zelf uit je duim?
    Uit dezen.

  15. #65
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Uit dezen.
    Duidelijk.

  16. #66
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Vraag is wat je onder amateur verstaat.

    Vroeger kregen C- en B- klassers nog wel eens wat toegeschoven.
    Krijgen B-klassers tegenwoordig geen geld meer? Mij is als C-klasser een toernooi aangeboden waar ik 50 eu kreeg voor de eerste win en 150 voor de tweede (kampioen). Dit was slechts 7 jaar geleden ofzo. Ik heb ook wel eens 50 eu aangeboden gekregen voor een invalpartij.
    ,,,,,
    (>.<)

  17. #67
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    B klassers krijgen een vergoeding. C-klasse is principe niet tenzij je een toernooi draait.

  18. #68
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Weet iemand of Glory nog meer events gaat houden voor 21 december. 5 maanden duurt nog effe.
    Voorlopig niet. Ze moeten geld sparen om Glory Collision 2 te kunnen financieren.

    Totale kosten voor deze gala zullen dik over de 2,5 miljoen euro gaan is m'n inschatting.

    Ze gaan er wel goed aan verdienen.
    In ieder geval een uitverkocht Gelredome (25.000), tv-deals, sponsoring etc

  19. #69
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Enige geruchten over de rest van de card?
    It's okay to be white

  20. #70
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Voorlopig niet. Ze moeten geld sparen om Glory Collision 2 te kunnen financieren.

    Totale kosten voor deze gala zullen dik over de 2,5 miljoen euro gaan is m'n inschatting.

    Ze gaan er wel goed aan verdienen.
    In ieder geval een uitverkocht Gelredome (25.000), tv-deals, sponsoring etc
    Oke thanks voor de info, ik denk dat die Pierre Andurand er genoeg geld heeft ingepompt vooral in het begin. Nu is het tijd om er geld aan te verdienen. Even afwachten.

  21. #71
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Kan je nagaan hoe trouw die Badr fans eigenlijk zijn.
    Hij is allang over zijn prime, heeft geen wedstrijdritme en mensen leggen Nu al honderden euro's voor een card waar alleen Badr en Rico op staan.
    Met alle respect naar Rico, maar die krijgt zonder Badr nog kippenren uitverkocht.

  22. #72
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Enige geruchten over de rest van de card?
    Meerdere vechters die elkaar uitdagen maar meer niet.

  23. #73
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Kan je nagaan hoe trouw die Badr fans eigenlijk zijn.
    Hij is allang over zijn prime, heeft geen wedstrijdritme en mensen leggen Nu al honderden euro's voor een card waar alleen Badr en Rico op staan.
    Met alle respect naar Rico, maar die krijgt zonder Badr nog kippenren uitverkocht.
    Rico is gewoon een saaie slimme vechter met een longinhoud van een paard. Dat wil men niet zien. Mensen willen een prime Peter Aerts zien of een Badr Hari. Spektakel.

  24. #74
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben het eens dat Rico geen spectaculaire vechter is. Toch zijn de enige partijen die kijkers trekken op Veronica die met Rico. De partij tussen Hari vs. Gerges bijvoorbeeld had lage kijkcijfers.

  25. #75
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    13
    vCash
    113500

    Default

    Beste forumbroeders,

    Hoop dat jullie allen in een goede staat van welzijn verkeren.

    Pffff, wordt mij even teveel als ik Badr Hari weer in de ring zie vechten. Ik ben alleen actief wanneer Badr Hari aanwezig is in de zwaargewicht divisie.

    Beste broeders, wordt mij even teveel ik zal straks uitgebreid reageren of mochten jullie professioneel advies willen hoor ik het graag van jullie.


    Met vriendelijke groet,

    BadrhariFan

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •