MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 40 FirstFirst ... 234567891016 ... LastLast
Results 126 to 150 of 986
  1. #126
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Elk gevecht van Badr sinds 2012 is een domper.

    Z'n laatste goede partij was tegen Saki in Leeuwarden.
    Juist! Dat vergeten een hoop fanboys. Zijn partij tegen Ismael Londt in Gronzy was oke maar zijn laatste goede prestatie was alweer in 2012! Daarom zie ik hem ook dit keer niet winnen, helemaal niet in 5 rondes tegen een conditiebeest als Rico.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Juist! Dat vergeten een hoop fanboys. Zijn partij tegen Ismael Londt in Gronzy was oke maar zijn laatste goede prestatie was alweer in 2012! Daarom zie ik hem ook dit keer niet winnen, helemaal niet in 5 rondes tegen een conditiebeest als Rico.

    Volgens mij was hij voor die partij tegen Saki niet eens goed in training geweest. Z'n echte topvorm moet nog dáárvoor gelegen hebben.

  3. #128
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Tegen Londt vond ik helemaal niet goed van Badr.

  4. #129
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Volgens mij was hij voor die partij tegen Saki niet eens goed in training geweest. Z'n echte topvorm moet nog dáárvoor gelegen hebben.
    Zijn topvorm was 2008 De gevechten met Ray Sefo-Feitosa-Peter Aerts-Zimmerman-Bonjasky behalve het natrappen...
    Last edited by Total k.o.; 18-09-2019 at 11:59.

  5. #130
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    Gaan ze vechten op 5 of op 3 rondes? ; Rico op 5 is te lang voor Badr Hari heb hem nooit op 5 zien vechten zal dan zo gaan als Jamal Ben saddik

  6. #131
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    5

  7. #132
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    Voordeel voor Rico die wordt beter naar mate de rondes tjah wordt spannend.

  8. #133
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Nouja beter, heeft een conditie voordeel.

  9. #134
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    Dam wordt je er ook beter door dan je tegenstander?

  10. #135
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    We moeten nou ook niet overdrijven hoe goed Ricardo is. De gasten waar die van wint zijn nou niet bepaald hoogvliegers.

  11. #136
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Capo dei capii View Post
    We moeten nou ook niet overdrijven hoe goed Ricardo is. De gasten waar die van wint zijn nou niet bepaald hoogvliegers.
    Nop, vond het tegen guto toen ook niet veel.

  12. #137
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Hij wint de laatste jaren van iedereen die er rondloopt.
    En het is misschien niet de mooiste vechter, maar het is een freak qua bouw en cardio. Die had in de oude K1 een hoop potten gebroken.
    Rico's grootste klasse is dat hij bijna nooit vol geraakt wordt, stapt altijd op tijd naar achter.
    Ik ben helemaal geen fan maar bekijk de zaken wel graag objectief.

  13. #138
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Rico is ook een van de weinige heavyweights die beweeglijk is en veel op zn cardio, longinhoud traint. De rest traint meer op kracht en explosiviteit.

  14. #139
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    Precies slimme vechter niet de mooiste vechtstyle laatste pot tegen Badr heel hakkerig eerlijk is eerlijk Badr vocht goed en stond dan ook voor tot die blessure dit keer 5 rondes je moet een lange adem hebben tegen hem en op punten winnen of hem Ko slaan zoals Errol en Saddik dat hebben gedaan en dat is nou net een specialiteit van Badr...

  15. #140
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Total k.o. View Post
    Precies slimme vechter niet de mooiste vechtstyle laatste pot tegen Badr heel hakkerig eerlijk is eerlijk Badr vocht goed en stond dan ook voor tot die blessure dit keer 5 rondes je moet een lange adem hebben tegen hem en op punten winnen of hem Ko slaan zoals Errol en Saddik dat hebben gedaan en dat is nou net een specialiteit van Badr...
    Over 5 ronden op punten, of hem anders ko slaan, om te kunnen winnen. Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben………….

  16. #141
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Vraag me af hoe Rico zal vechten als hem schade is toegebracht. Dan kun je nog zoveel conditie hebben, nog zo’n strakke gameplan hebben, maar dan beland je in de ‘overlevingsmodus’. In die modus heb ik Rico nooit gezien. Daar zit de schat geborgen denk ik en daar moet Badr het ook zoeken.

  17. #142
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    Everybody have gameplans entil the get hit! Rico s vechtpartij tegen Saddik was een moment datie schade kreeg en hij herpakte zich goed als je dat bedoeld met schade?

  18. #143
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Tegen Ben Saddik herpakte hij zich fantastisch. Toen dacht ik even dat het afgelopen was met ‘m.

  19. #144
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Tegen JBS had hij het zeker even zwaar, maar toch was hij niet heel zwaar geraakt. Hij stapte steeds net op tijd naar achter waardoor hij niet de volle impact kreeg te verwerken.
    Maar daar moest hij wel diep gaan.

  20. #145
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Met de conditie van rico moet je hem wel echt goed raken wil je hem neerslaan. De reden dat we dat de laatste tijd niet meer gezien hebben is omdat hij samen met zijn trainer ontzettend goed is geworden in de wedstrijd in te delen. Ik zie badr echt niet van rico winnen

  21. #146
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    Badr heeft iets met Rematches enzo🤩

  22. #147
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    52
    vCash
    113500

    Default

    We moeten Badr nu ook niet onderschatten. Badr zet echt niet zomaar een krabbeltje om een pot van 5 rondes te vechten, die zal vast en zeker veel op conditie trainen en daarnaast is hij al een hele tijd bezig om weer fit te worden. Ik denk dat Badr wel voor een verrassing kan gaan zorgen, nu hij weer de motivatie heeft terug gevonden om te knallen. En het feit dat hij een trainerswissel heeft ondergaan, zal hem als vechter goed doen. Zoals hij zelf zei: "ik moet uit mijn comfortzone stappen om mezelf weer te ontwikkelen". Ik ben geen bekende van die Said el Badaoui, maar het lijkt me een geschikte trainer als ik zie wie hij allemaal traint.
    Ik hoop op een mooie pot met als kers op de taart een K.O😋. Natuurlijk hebben wij hier op het forum onze eigen mening en voorkeuren voor de vechters, maar het allerbelangrijkste is dat beide vechters " THE HEAVY WEIGHT DIVISION" naar een hoger niveau tillen.
    Osu

  23. #148
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    Precies! En hopelijk wordt t kickboxen weer net als de K-1 tijden en kan Glory weer bekende vechters contacteren want denk dat ze de money er voor niet hadden destijds om ze vast te houden..zou vet zijn als Glory net zo groot kan worden of als de UFC wishfulthinking maybe😋

  24. #149
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Wat is het verschil tussen “niet verder kunnen vechten vanwege blessure” of gewoon “verloren te hebben op technische KO vanwege armtrappen a la thaise stijl”

  25. #150
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Dan wordt je uit geteld bij een tko toch.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •