MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 53
  1. #1
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default Randemie vs ladd

    I hoop dat Randemie haar zwaar domineert na alle kritiek van die Amerikanen. Zwaar domineren met het echte sloopwerk. En daarna tegen Nunes.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Heb je die weging gezien.
    die ladd was niet helemaal lekker volgens mij

  3. #3
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Ik heb er een topic van geopend .Maar volgens mij stond ze op het punt om flauw te vallen. Ze moeten dat wegen echt anders gaan doen.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ik hoop dat GDR wint, enkele sites hadden goeie odds voor haar.
    3 weken geleden kreeg je voor elke euro inleg bijna 3,50 terug.
    Odds zijn de afgelopen dagen sterk veranderd.

  5. #5
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Mooie en snelle overwinning, maar wat een kutvolk zijn die Amerikanen. Faber die zijn tegenstander aansloeg en de overwinning kreeg met een boel gejuich en Germaine die haar tegenstander volop de kin raakte en alleen maar boe geroep kreeg. Ja,ze was niet helemaal out. Maar dat had niet lang geduurd. Hoop dat ze nu tegen Nunes moet. Zal leuk wezen als dan op komt met een oranje leeuwekop op net als wat Nunes deed.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Voorbarige stoppage!

  7. #7
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Wauw,misschien maar beter ook voor die ladd.

  8. #8
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Vond de stoppage wel goed. Ze verdedigde zich op grond niet meer. Als die stoot van Germaine raak was geweest was ze zwaar KO gegaan.

  9. #9
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lorenzo View Post
    Mooie en snelle overwinning, maar wat een kutvolk zijn die Amerikanen. Faber die zijn tegenstander aansloeg en de overwinning kreeg met een boel gejuich en Germaine die haar tegenstander volop de kin raakte en alleen maar boe geroep kreeg. Ja,ze was niet helemaal out. Maar dat had niet lang geduurd. Hoop dat ze nu tegen Nunes moet. Zal leuk wezen als dan op komt met een oranje leeuwekop op net als wat Nunes deed.
    Randemie is niet geliefd, het zal wel met haar taferelen tegen Holm in het verleden te maken hebben en/of dat ze haar belt opgaf.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Ik vond de stoppage wel ok. Ze ging neer en krijgt een klap na die ze niet ziet aankomen. Ik ben trots op germaine maar wel jammer dat ze nu weer een win heeft waar wat aan kleeft.

  11. #11
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Goed afgemaakt door Germaine. Er zitten echt gigantisch veel sterren springen publiek in Amerika bah. Hoe kan je hier spreken over een te vroeg stoppage?

  12. #12
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Amerikanen zijn zo patriotistisch dat ze onsportief worden. Maar in het geval van GDR snap ik het wel. Ik vond het een regelrechte schande tegen Holm en de belt niet verdedigen was ook niet handig. Nou hief je het verleden niet te blijven oprakelen, maar zo werkt het wel.
    De stoppage vond ik prima, die ladd was sowieso helemaal uitgeteld na zo'n schandalige weight cut. Snap echt niet dat de UFC dat toelaat.
    Overige partijen waren vermakelijk.

  13. #13
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Randemie is niet geliefd, het zal wel met haar taferelen tegen Holm in het verleden te maken hebben en/of dat ze haar belt opgaf.
    Of omdat het gewoon een vrij irritant mens is? Daar komt echt geen zinnig verhaal uit. Ik denk dat Nunes haar zeer eenvoudig uitschakelt, mocht die partij er komen.

  14. #14
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Superstick View Post
    Of omdat het gewoon een vrij irritant mens is? Daar komt echt geen zinnig verhaal uit. Ik denk dat Nunes haar zeer eenvoudig uitschakelt, mocht die partij er komen.
    Oh ja dat ook.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Superstick View Post
    Of omdat het gewoon een vrij irritant mens is? Daar komt echt geen zinnig verhaal uit. Ik denk dat Nunes haar zeer eenvoudig uitschakelt, mocht die partij er komen.
    Uiterlijk ook niet mee.

  16. #16
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    kan me in bovenstaande helemaal niet vinden, ik vind het juist een super positief ingestelde ambassadeur voor de sport.
    Zoals ze ook met haar tegenstandster omging na de winst (keep your head up, you are the future) vind ik van klasse getuigen.
    Heb er iig van genoten!
    Nunes zal zeker zwaar worden maar niet onmogelijk, zou een super stunt zijn om die titel van Amanda (waar ik ook graag naar kijk en enorm sympathiek vind) te pakken.

    WARRRR Randemie!!
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  17. #17
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Mwohh niet echt. Hoe ze sprak.over Holmes, terwijl ze die partij gewoon verloren had. Tot 2x aan toe hard door stompen na de bel. Direct belt opgeven om vage redenen om cyborg te ontwijken. Dan ken ik wel betere ambassadeurs

  18. #18
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Verloren van Holmes? Heb ze 2 keer gevochten tegen haar. Eerste partij heb ik gezien ,dik gewonnen. Viel nog op haar knieën met handen op de grond en Holmes probeerde toen nog naar haar kop te schoppen (hoorde je niemand over) Klap na de bel was seconden werk en de scheids kwam er te laat tussen. Dit gebeurt aan de lopende band .Dik en zuiver gewonnen.

  19. #19
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Nog zeuren over dat Holmgevecht? Was gewoon een duidelijke win. Je moet pas stoppen als de scheids het zegt, niet de bel, en dat deed Holm niet. Germaine wel. Holm stopte te vroeg.

    Daarnaast is GDR gewoon enorm sympathiek en positief. Sja, een potje mediatraining zou niet misstaan, maar dit is 100x beter dan weer zo’n Connor wannabe.

  20. #20
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Dat Holmgevecht blijft relevant want het laat zien dat er een paar schroeven bij haar los zitten. Dat kan positief of negatief uitkomen voor Randemie. Ik denk wel dat je als vrouw een beetje gek moet zijn om tegen Nunes te vechten.

  21. #21
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    X2. Holmes was een verliespartij. Zeide ze nog bij enalaatste event. Waarom ze die gekregen heeft. Maar dat zal ze ook bij Nunes moete doen,wil je evt. Kans maken. Maar goed op de grond is het snel gebeurd

  22. #22
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik vond juist in de partij tegen Holm dat Holm een erg onsymphatieke uitstraling had. Een groot deel van de verontwaardiging was dan ook dat iedereen Holm al als winnaar zag en ze kreeg gewoon een lesje slimheid.
    De kwestie na de bel is uitgebreid besproken door big John en sindsdien doet niemand zijn handen meer na beneden als de bel geweest is. Gewoon slim en goed gevochten.

    Germaine won 3 rondes dik. Eentje was gelijk en eentje verloor ze er als ik het me goed herinner dus het was in no way een steal.

    Deze partij mag Ladd blij zijn dat Herb haar blijvend hersenletsel heeft bespaard. Zeker na die weightcut.

  23. #23
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ik snap de hetze tegen Germaine niet zo. Ze heeft een hoog Xenos-spreuken gehalte en de win tegen Holm wordt door mensen die de regels niet kennen nogal overschaduwd, maar ondertussen heeft ze gewoon een 5 winstreak, vertegenwoordigt ze ons land en krijgt ze naar mijn verwachting gewoon een kans om tegen Nunes te knokken. Dat is toch gewoon geweldig?
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  24. #24
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Vind Germaine juist zeer sympathiek, kijk echt uit naar haar partijen. Het gevecht tegen Holm was een beetje dirty, alhoewel binnen de regels, is het niet zo sportief. Maar als je vind dat Holm dat gevecht gewonnen heeft, dan ben je echt een pannenkoek. Germaine was in de standup gewoon beter en in de clinch ook(ook in de fight stats komt dit naar boven). 0 takedowns bovendien voor Holm, en aan het einde van het gevecht was ook wel te zien wie er meer had uitgedeeld(ok, dat zegt niet altijd alles maar toch).

  25. #25
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Vind Germaine juist zeer sympathiek, kijk echt uit naar haar partijen. Het gevecht tegen Holm was een beetje dirty, alhoewel binnen de regels, is het niet zo sportief. Maar als je vind dat Holm dat gevecht gewonnen heeft, dan ben je echt een pannenkoek. Germaine was in de standup gewoon beter en in de clinch ook(ook in de fight stats komt dit naar boven). 0 takedowns bovendien voor Holm, en aan het einde van het gevecht was ook wel te zien wie er meer had uitgedeeld(ok, dat zegt niet altijd alles maar toch).
    Het gaat er meer om dat ze minimaal 1 punt aftrek had moeten krijgen, dan was het minimaal een draw. En het heeft haar ook geholpen omdat Holm was aangeslagen, de 2 beste stoten van het hele gevecht kwamen na de bel.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •