MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 41
  1. #1
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    32
    vCash
    126000

    Default UFC 241 o.a. Pettis VS Diaz !!

    Komend week UFC 241

    Naar mijn mening een paar mooie partijen

    Cormier vs Miocic , wel heel benieuwd hoe Miocic het gaat doen (mentaal) na 1 jaar niet gevochten te hebben en zijn laatste partij was verlies tegen Cormier.....

    Pettis vs Diaz, Diaz 3 jaar niet gevochten...

    Zojuist de `countdown` gekeken en Pettis is toch wel heel goed op welterweight!

    Ben van beiden zeer gecharmeerd voor hun inzet en hun wil om te knokken!!

    Ik hoop op een mooie partij en dat de beste van de avond wint !




    nb.
    In de countdown kwamen ook de 2 partijen van Connor versus Nate in voor...
    Ik hoop dat de 3e partij Nate versus Connor er nog eens van gaat komen....(en dat Nate wint op k.o. of submission!)
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    196
    vCash
    15500

    Default

    Ik dacht bij het eerste gevecht dat Miocic ging winnen. Best moeilijk nu. Maar ik denk dat ik wederom voor Miocic ga
    (Hoewel ik het dc wel gun om met een win op pensioen te gaan- maar ik ging mioicic ook de wins weer)
    Pettis vd Diaz gaat denk ik idd wel leuk worden. Ik hoop dat Pettis gaan winnen.
    En natuurlijk ook nog Costa vs Romero, daar kijk ik misschien nog wel het meest naar uit. Ik denk dat Romero gaat winnen

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Fight Card (PPV)
    Heavyweight Daniel Cormier (c) vs. Stipe Miocic [a]
    Welterweight Anthony Pettis vs. Nate Diaz
    Middleweight Yoel Romero vs. Paulo Costa
    Featherweight Gabriel Benítez vs. Sodiq Yusuff
    Middleweight Derek Brunson vs. Ian Heinisch
    Preliminary Card (ESPN)
    Lightweight Clay Collard vs. Devonte Smith
    Bantamweight Raphael Assunção vs. Cory Sandhagen
    Bantamweight Manny Bermudez vs. Casey Kenney
    Lightweight Drakkar Klose vs. Christos Giagos
    Early Preliminary Card (UFC Fight Pass)
    Women's Strawweight Hannah Cifers vs. Jodie Esquibel
    Bantamweight Kyung Ho Kang vs. Brandon Davis
    Women's Flyweight Sabina Mazo vs. Shana Dobson

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ben benieuw hoe Diaz er voor staat nu hij 3 jaar niet gevochten heeft. Ik denk dat Pettis het op afstand houd en hem de eerste ronde helemaal verrot trapt met lowkicks. Maar ik hoop dat het een oorlog gaat worden.

    Vroeger waren de heavyweights je van het maar tegenwoordig vind ik een beetje sneu op de een of andere manier. 2 oude mannen die het tegen elkaar opnemen.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat Stipe dit keer wint. Blijft een baas. Toch 3 keer zijn HW Titel verdedigd.
    https://youtu.be/nNuj1GpF5tw

  6. #6
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Toch wel een dikke card. (eindelijk)
    Kijk t meest uit naar onze testosteronbollen Costa en Romero.

    Ook benieuwd wat die Sandhagen gaat doen.

    Ik denk dat DC het weer flikt.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    95
    vCash
    126000

    Default

    Interview met Nate voorafgaand aan zijn terugkeer:

    https://www.youtube.com/watch?v=RgjGuWrtKb8

    Ben echt benieuwd naar de partij tussen Pettis en Diaz.
    Naar Romero tegen Costa ook trouwens. Denk dat Costa wint. DC zal ook wel winnen.

  8. #8
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    32
    vCash
    126000

    Default

    Hey Ruud,

    Ik heb het intervieuw zojuist ook bekeken, top !

    Apart dat het gevecht Poirier - Nate UFC 230, Poirier welke zich had terug getrokken vanwege een blessure, niet als nog is doorgegaan.....
    (Poirier nu tegen Khabib op UFC 242 voor de titel...)

    Het schijnt dat ze o.a. Conor nog hadden gevraagd voor UFC 230 tegen Nate maar dit had geen trek of kon niet ..(aldus de media)

    Hopelijk wordt het een super gevecht , een real fight, tussen Pettis en Nate en wanneer Nate wint....dan moet het volgende gevecht wel Connor of winnaar van UFC 242 Poirier - Khabib worden . Ergens hoop ik dat Poirier wint van Khabib...

  9. #9
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Ziggo?

  10. #10
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Sbs9

  11. #11
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default


    Geweldig van Stipe, ik had niet verwacht dat hij dat zou kunnen doen in de championship rounds, die vetklep Daniel zat zijn oog weer flink te vingeren maar dat gaat niet weer lukken. Prachtige overwinning van de HW GOAT.


  12. #12
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Wat een gevecht weer, Diaz als vanouds. Het ziet er bij hem altijd rommelig en nonchalant uit,maar wat hou ik van zijn vechtstijl.

  13. #13
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    32
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lorenzo View Post
    Wat een gevecht weer, Diaz als vanouds. Het ziet er bij hem altijd rommelig en nonchalant uit,maar wat hou ik van zijn vechtstijl.
    Lorenzo, helemaal mee eens!

    Met Nate in de ring gebeurt er wat, je zag gewoon dat Pettis niet in zijn spel kwam door de druk van Nate

    Hoop dat Nate snel tegen Masvidal vecht, beide toppers.

    Nb,
    Nate mag ook nog wel weer tegen Connor (Al verdient Connor dit niet gezien zijn "sportieve" optreden in de bar .....)

  14. #14
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    502
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post

    Geweldig van Stipe, ik had niet verwacht dat hij dat zou kunnen doen in de championship rounds, die vetklep Daniel zat zijn oog weer flink te vingeren maar dat gaat niet weer lukken. Prachtige overwinning van de HW GOAT.
    Sterf eens Troll..

    Zeer slecht gameplan van DC, snap dat hij zwaar moet zijn in HW, maar nu was hij compleet gassed na rd1. Als hij elke ronde als rd1 had gevochten, 2 vingers in zn neus. Eigen schuld heel dom gevochten ivm geen cardio. Jammer. Blijft voor mij nog steeds een baas. Stipe kwam vanaf ronde 4 zeer goed door met zn body shots en toen zag je al dat ie hem ging pakken.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by new_world_order View Post
    Sterf eens Troll..

    Zeer slecht gameplan van DC, snap dat hij zwaar moet zijn in HW, maar nu was hij compleet gassed na rd1. Als hij elke ronde als rd1 had gevochten, 2 vingers in zn neus. Eigen schuld heel dom gevochten ivm geen cardio. Jammer. Blijft voor mij nog steeds een baas. Stipe kwam vanaf ronde 4 zeer goed door met zn body shots en toen zag je al dat ie hem ging pakken.
    Ooit een stoot in je lever gehad? Of denk je dat je alcohol misbruik elk weekend in je zielige leven een legitieme vergelijking is? Cormier bleef ze eten in de 4de ronde en dat is waarom hij "geen cardio" had. Daarvoor was hij actiever en stond hij voor. Na al die jaren weet je nog steeds niet waar je naar kijkt, schandalig. Als een downy die nooit kan leren schaken.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Fight night weight;

    New

    Daniel Cormier - 247 lbs
    Stipe Miocic - 233 lbs

    Anthony Pettis - 177.2 lbs
    Nate Diaz - 180 lbs

    Yoel Romero - 207.2 lbs
    Paulo Costa - 213.8 lbs

  17. #17
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Costa vs Romero: zeer gelijkopgaand. Gelijkspel voor mij

    Diaz vs Pettis: uitstekend gedaan van Diaz. Pettis echt oorwassing gegeven. Pettis was heel snel lam en kon elk moment KO gaan.

    Miocic vs DC: vreemd van DC, hij begon goed met em neerhalen. Hij had hiermee door moeten gaan

  18. #18
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by new_world_order View Post
    Sterf eens Troll..

    Zeer slecht gameplan van DC, snap dat hij zwaar moet zijn in HW, maar nu was hij compleet gassed na rd1. Als hij elke ronde als rd1 had gevochten, 2 vingers in zn neus. Eigen schuld heel dom gevochten ivm geen cardio. Jammer. Blijft voor mij nog steeds een baas. Stipe kwam vanaf ronde 4 zeer goed door met zn body shots en toen zag je al dat ie hem ging pakken.
    Hij was juist lichter dan ooit (in HW). Dus wat jij zegt is totale onzin. Daarnaast was Cain altijd de man met de beste cardio van allemaal en die oogt ook niet bepaald afgetraind.
    Het probleem was dat hij zich niet aan het gameplan hield: worstelen. Vechten blijft een bijzonder spelletje. Soms is het heel lastig om je aan het plan te houden. Cormier had succes met zn jabs en besloot (niet geheel bewust) hier mee door te gaan. Dat heeft hem uiteindelijk opgebroken. Dat en de geweldige linker bodyshots van Stipe natuurlijk.

  19. #19
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    196
    vCash
    15500

    Default

    Mooie overwinning van Miocic! Ik wist eerst niet zo goed voor wie ik moest zijn, maar merkte tijdens het gevecht dat ik toch voor Miocic was
    Ik vind het wel vreemd dat Cormier in de octagon opeens 10 pond zwaarder is dan tijdens de weging....
    Pettis heeft blijkbaar zijn voet gebroken in het gevecht met diaz. Volgens mij breekt ie elke gevecht wel iets.
    Costa en romero was ook weer leuk. Costa terecht gewonnen vind ik . Jammer dat Romero in de eerste paar rondes meer bezig was met het trekken van gekke hoofden...

  20. #20
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Maar toch, die Costa is geen zuivere koffie qua doping.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Maar toch, die Costa is geen zuivere koffie qua doping.
    Dat zijn er maar weinig op het hoogste niveau.

  22. #22
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Maar toch, die Costa is geen zuivere koffie qua doping.
    En zijn tegenstander wel?

  23. #23
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    En zijn tegenstander wel?
    Zijn tegenstander heeft net 27 miljoen dollar gekregen vanwege de rechtzaak tegen een vervuild supplement, dus die krijgt het voordeel van de twijfel

  24. #24
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Doet die goed.

  25. #25
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Zijn tegenstander heeft net 27 miljoen dollar gekregen vanwege de rechtzaak tegen een vervuild supplement, dus die krijgt het voordeel van de twijfel
    Degene die hem dat gunt heeft geen hoge IQ. Romero is letterlijk een lopende injectiespuit, dus dat gejank over Costa is ironisch.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •