MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 41 of 41
  1. #26
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Je zou denken dat hij in 5 jaar usada dan wel een keer gepakt zou zijn hé?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Degene die hem dat gunt heeft geen hoge IQ. Romero is letterlijk een lopende injectiespuit, dus dat gejank over Costa is ironisch.
    Hoezo is dat ironisch, het één sluit het ander niet uit? Costa is een junk, en dat staat totaal los van Romero zijn drugsverslaving.

  3. #28
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben benieuwd wie de volgende tegenstander zal worden van Stipe? Om eerlijk te zijn zit ik niet te wachten op een derde partij tegen Cormier.

  4. #29
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Je zou denken dat hij in 5 jaar usada dan wel een keer gepakt zou zijn hé?
    Net als alle andere jongens die na een aantal jaren pas gepakt zijn(en hij is al gepakt, val niet voor zijn slappe 'tainted supplements' excuus). Romero heeft waarschijnlijk toegang tot de nieuwste designer PED's, en na 30 jaar van dat spul en zijn dagen in cuba voor de olympische spelen zal het inmiddels een deel van hem zijn.

  5. #30
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Ik ben benieuwd wie de volgende tegenstander zal worden van Stipe? Om eerlijk te zijn zit ik niet te wachten op een derde partij tegen Cormier.
    Cormier 3, Jones, Ngannou 3. Allemaal gevaarlijke matchups.

  6. #31
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Cormier 3, Jones, Ngannou 3. Allemaal gevaarlijke matchups.
    Zal waarschijnlijk wel Cormier of Ngannou worden. Jones zie ik zo snel gebeuren. De rest van de HW mag op dit moment geen aanspraak maken op de titel. Voor Cormier is wel wat te zeggen natuurlijk. Won de eerste partij en was de eerste twee ronden in deze partij de betere. Cormier verdiend het ook wel met zijn staat van dienst om nog 1x voor de titel te gaan.

  7. #32
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Net als alle andere jongens die na een aantal jaren pas gepakt zijn(en hij is al gepakt, val niet voor zijn slappe 'tainted supplements' excuus). Romero heeft waarschijnlijk toegang tot de nieuwste designer PED's, en na 30 jaar van dat spul en zijn dagen in cuba voor de olympische spelen zal het inmiddels een deel van hem zijn.
    Dit is zo een kromme redenatie met oogkleppen op. Romero is alleen in 2019 al 6x getest door USADA, in 2018 maar liefst 17x en in 2017 11x (bron: https://www.usada.org/testing/result...-test-history/). Zijn wat jij noemt ''slappe excuus'' is dus langs de rechtbank gegaan en heeft hem 27 miljoen dollar opgeleverd. Dat had hij denk ik niet gekregen met enkel een excuus of zonder hard bewijs. Daarbij slaat je laatste zin natuurlijk helemaal nergens op. Als je namelijk stopt met doping, stort je in. Dat wordt geen deel van je
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  8. #33
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Dit is zo een kromme redenatie met oogkleppen op.
    Volgens mij weet je niet eens wat ironisch is want je symptomen worden alleen maar erger. Je blijft negeren dat ik je aanwijs op het feit dat USADA lang geen gatendicht systeem is. Romero heeft een typische steroid/HGH lichaam, dat kun je niet behouden met MMA training en vooral niet op zijn leeftijd. Je hebt er totaal geen kennis van.


    Puur natuur voor 40+ in MMA.

    En hij heeft geen 27 miljoen 'gekregen'.
    https://www.forbes.com/sites/brianma.../#3580d875461c
    En ik neem aan dat je ook Jon Jones zn 'tainted supplements' accepteerd.

    Romero is nep en manipulatief, perfect om gastjes als jij te overtuigen.

  9. #34
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    De manier van praten bevalt me niet, maar onze huisracist heeft wel gelijk.

  10. #35
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Nee ziet ER niet natural uit de traps en de strepen kan nooit zuivere koffie zijn. Doet USADA net als VADA bloed afnemen?

  11. #36
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Volgens mij weet je niet eens wat ironisch is want je symptomen worden alleen maar erger. Je blijft negeren dat ik je aanwijs op het feit dat USADA lang geen gatendicht systeem is. Romero heeft een typische steroid/HGH lichaam, dat kun je niet behouden met MMA training en vooral niet op zijn leeftijd. Je hebt er totaal geen kennis van.

    http://combatland.net/wp-content/upl...9/654365-1.jpg
    Puur natuur voor 40+ in MMA.

    En hij heeft geen 27 miljoen 'gekregen'.
    https://www.forbes.com/sites/brianma.../#3580d875461c
    En ik neem aan dat je ook Jon Jones zn 'tainted supplements' accepteerd.

    Romero is nep en manipulatief, perfect om gastjes als jij te overtuigen.
    Waar blijkt jouw kennis uit dan? Een paar foto's en onderbuikgevoel, of heb je daar een studie in gedaan? Want gezien je manier van praten kan ik me dat niet voorstellen.
    Dat hij wel of geen 27 miljoen heeft gekregen, maakt ook niet uit voor de uitkomst van de rechtzaak, hij is namelijk in zijn gelijk gesteld.
    Tot slot snap ik prima dat USADA geen waterdicht systeem is, maar in een normale wereld (al zou jij dat gezien je racistische uitspraken waarschijnlijk graag anders zien), ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Romero is dusdanig vaak getest en heeft dus een rechtzaak gewonnen, dat ik er prima vanuit kan gaan dat hij clean is, of in ieder geval tot in hoeverre dit legaal is.

    Dan kan je vervolgens wel lekker op de man gaan spelen, daar blijkt alleen maar uit dat je een kleuter in het lichaam van een volwassen man bent. Ouwe toetsenbord soldaat.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  12. #37
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Waar blijkt jouw kennis uit dan?
    Hank Moody heeft mij opgeleid.

    Dat hij wel of geen 27 miljoen heeft gekregen, maakt ook niet uit voor de uitkomst van de rechtzaak, hij is namelijk in zijn gelijk gesteld.
    Jij zette nadruk op 27 miljoen, alsof elke extra dollar hem meer in het gelijk heeft gesteld. Zal hij nooit krijgen(als hij ook maar 1 cent aanneemt laat dat zien hoe walgelijk hij is. Betrapt worden, een scapegoat vinden en levens verwoesten om je eigen leugen in leven te houden).

    Romero kreeg zijn gelijk omdat het besloten was door een groep mensen die absoluut geen kennis hadden over kuren. Dat jij dat relevant vind is jouw probleem, het laat zien dat je wanhopig bent, een fantasie in leven wilt houden. Hoop, hoop dat je ook maar een schim van zo'n anabolische, chemische lichaam kunt krijgen.

    Begin jaren 2010 waren youtube fitness coaches razend populair. Laatste jaren is dat dramatisch gezakt, die kurende weight lifting experts gaan out of business. Weet je waarom? Omdat hun lichtgelovige fans(gastjes als jij die denken dat zulke lichamen natuurlijk te bereiken zijn) na jaren keihard trainen en juist eten nog steeds niet als hun idolen eruit zijn. Ze zijn wakker geschud, ze beseffen eindelijk dat alle atleten/bodybuilders stiekem snoepen en erover liegen. 10 van de 10. Geen uitzonderingen. Alhoewel sommigen lagere doseringen nemen. Als je dit over je maat Daniel Cormier vertelde zou je er een stuk slimmer uitzien want hij heeft tenminste wel een walrus lichaam.

  13. #38
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Hank Moody heeft mij opgeleid.
    Wow /thread

  14. #39
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Die strepen is gewoon een kwestie van meer of minder vet. Dat zegt helemaal niks over dopinggebruik. Traps en bovenkant borst zijn meestal een goede indicator van doping gebruik hoewel je ook genetische freaks hebt. Ik verdenk hem altijd wel maar het is lastig zo groot te blijven en toch niet gepakt te worden. Dit zijn geen micro-doseringen zoals Jones doet. Dus wellicht is hij een genetische freak.

  15. #40
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Hank Moody heeft mij opgeleid.



    .
    Had ik het bijna goed, ik dacht Jo Bonte.

  16. #41
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Had ik het bijna goed, ik dacht Jo Bonte.
    Niet David Duke?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •