MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 51 to 75 of 117
  1. #51
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    @eindbaas erg leuke filmpjes. Hoe heet deze uitzending? Zou het graag in zijn geheel willen zien, maar kan het niet vinden op kijk.nl
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk Time to Fight weet het niet zeker. Ze plaatsen nu meer losse fragmenten op hun YouTube kanaal

  3. #53
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Overeen geeft aan dat zijn carrière niet compleet is zonder UFC goud.
    Naar mijn mening had hij geen guillotine moeten aanzetten bij Stipe, nu geef ik hem geen kans. Hoe moet hij ooit nog een Nagnnou verslaan.

  4. #54
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Heel apart dit.

  5. #55
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Jeetje. Niet verwacht. Zowel de uitslag van de partij van Overeem en Struve.

  6. #56
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default




  7. #57
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    502
    vCash
    126000

    Default

    Als de Ref niet er tussen kwam dan was het naar dec gegaan met 4sec. want Rozenstruik liep weg. Dan had ik hem aan Ali gegeven.

    Natuurlijk als Rozenstruik was door gegaan was het done, maar de ref kwam er tussen liet door gaan en toen Ali was opgestaan stopte hij het gevecht pas.

    Ref fucked up net als door Struve te vertellen dat ie 2 ronden gewonnen om hem te pushen door te gaan.

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by new_world_order View Post
    Als de Ref niet er tussen kwam dan was het naar dec gegaan met 4sec. want Rozenstruik liep weg. Dan had ik hem aan Ali gegeven.

    Natuurlijk als Rozenstruik was door gegaan was het done, maar de ref kwam er tussen liet door gaan en toen Ali was opgestaan stopte hij het gevecht pas.

    Ref fucked up net als door Struve te vertellen dat ie 2 ronden gewonnen om hem te pushen door te gaan.

    Met je eens. De scheidsrechter heeft twee partijen verknald.

  9. #59
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Tjonge jongen Hee

  10. #60
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Met je eens. De scheidsrechter heeft twee partijen verknald.
    Hou toch op. Struve mag wel eens met Sem Schilt gaan trainen, want er lijkt weinig vooruitgang in te komen. Weet na al die jaren nog steeds niet zijn lengte te gebruiken en zijn dekking op orde te krijgen.

    Overeem gewoon weer op KO verloren. Jammer, want vocht gecalculeerd en had anders gewoon op decision gewonnen.

  11. #61
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    502
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Hou toch op. Struve mag wel eens met Sem Schilt gaan trainen, want er lijkt weinig vooruitgang in te komen. Weet na al die jaren nog steeds niet zijn lengte te gebruiken en zijn dekking op orde te krijgen.

    Overeem gewoon weer op KO verloren. Jammer, want vocht gecalculeerd en had anders gewoon op decision gewonnen.
    Uhm.

    De manier waarop heeft toch niks te maken met de gaten in Struve zn game, die zijn al jaren bekend en ook nooit improved. Echter gun ik hem zn payday 100% en hoop ik dat ie gezond blijft.

    Met zijn skillset is hij nooit in de buurt geweest van een echte contender zijn, maar heeft ie het toch vrij ver geschopt.

  12. #62
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ongekend dat je zo mag verliezen. Stefan had achteraf moeten opgeven maar ik vind het echt een schande dit.

  13. #63
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Fucking 4 seconden nog

  14. #64
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Flinke open bovenlip van Overeem.

  15. #65
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

  16. #66
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Denk dat het een hazelip word.Dit heb ik nooit zo eerder gezien. 1x eerder bij een karper die op de kant zich losrukte van me haak.

  17. #67
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Hahahah die 600 keer gevangen was.
    Nee zieke lip

  18. #68
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    819
    vCash
    126000

  19. #69
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Partijen zijn gewoon te zien op veronicatv.

    Over die lip van Overeem, zat er al een scheur in of was het echt in een x gescheurd door die klap?

  20. #70
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik vond Struve een stuk beter dan voorheen eigenlijk. Gebruikte zijn lowkick goed. Prima afhoudende trappen. Hield de harde klappen van Rothwell mooi uit de buurt van zijn hoofd op deze manier. Beide rondes waren inderdaad voor hem. Daarin had de scheids wel gelijk.

    Met een klein beetje sportsmanship had Rothwell zich in moeten houden in de tweede ronde om het in de 3e uit te knokken. (en met een klein beetje meer gogme was Struve de laatste 30 seconden rustig weggelopen; daar had hij nooit een straf voor gekregen). Maar Rothwell knokte voor een baan in de UFC dus had schijt aan Struve.

    Zou mij niks verbazen als Rothwell alsnog gecut gaat worden want dit kun je als matchmaker rustig als een loss zien.

    Struve heeft mijns inziens maar 1 probleem; hij is slecht coachbaar in de ring.

  21. #71
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Struve vocht met meer agressie dan voorheen en was nu vanaf het begin direct bij de les. Het toont ook wel weer het karakter van Stefan door de partij gewoon te willen uitvechten.

    Alistair ook heel degelijk gevochten. Tot de laatste seconden geen 1 keer echt in de problemen geweest. Doodzonde dat die dan toch weer geraakt wordt. Die Rozenstruik kan trouwens wel echt heel veel hebben. Die heeft echt een kop van graniet. Hij slikte sommige stoten weg alsof het niets was. Bleef wel rustig toen die op de grond kwam en ging niet met een kracht explosie proberen om te staan, wat je wel vaak ziet bij gasten die niet goed zijn op de grond en daardoor snel moe worden. Op de grond had Alistair meer kunnen doen om de partij voortijdig te beslissen. Alleen op einde van ronde 2 of 3 kwam hij een keer goed door met ground and pound.

  22. #72
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Hoeveel partijen heeft hij nog volgens contract?

    Ik vin Alistair een sympathieke gast, en daarom gun ik hem wel om binnenkort te stoppen. Zie hem niet graag nog vaker KO gaan.
    En Struve vocht prima, heeft verloren van de regels.

  23. #73
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    Hoe oud is Alistair nu? 39 zo? Zou leuk vinden als die terug komt bij Glory kickboxen voor paar leuke potjes UFC champ is nu vrijwel uit zicht jammer dat wel...

  24. #74
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Total k.o. View Post
    Hoe oud is Alistair nu? 39 zo? Zou leuk vinden als die terug komt bij Glory kickboxen voor paar leuke potjes UFC champ is nu vrijwel uit zicht jammer dat wel...
    Bij de UFC krijgt hij 800.000 per partij. Dat kan Glory nooit betalen.

  25. #75
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    Klopt, geld heeftie al genoeg denk🤑

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •