MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 62
  1. #26
    Join Date
    Jun 2016
    Posts
    94
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Spong heeft geen enkele kans. Usyk is van de buitencategorie.
    Inderdaad Spong is kansloos
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

  3. #28
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Het zal allemaal wel maar ik heb veel warme herinneringen aan de wedstrijden van Tyrone: ik gun hem een mooie verrassing.

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Het zal allemaal wel maar ik heb veel warme herinneringen aan de wedstrijden van Tyrone: ik gun hem een mooie verrassing.
    x2

  5. #30
    Join Date
    Aug 2015
    Posts
    8
    vCash
    126000

    Default

    Wordt gewoon een leuke partij om te zien. Natuurlijk zal Spong niet de favoriet zijn. Maar hij werkt al een tijdje aan zijn boks carriere en heeft ook niet echt invloed op wat voor tegenstanders er zijn dus daar hem op afrekenen is ook een beetje zinloos. Hij is nooit een tegenstander uit de weg gegaan. Je moet toch eerst langs die pannekoeken voordat je een kansje krijgt. En daarnaast is Spong gewoon een echte knokker die enorm veel ring ervaring heeft en wel gewoon een knockout punch heeft. we zullen het zien, gewoon leuk toch.

  6. #31
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    X2 snap die hele negativiteit niet. Man is supertalent in het boksen. Tuurlijk telt doe ervaring in het kickboksen ook zeker mee. Holzken kon ook prima mee komen tegen topboksers nota bene, zonder weinig ervaring.
    Als Spong deze wint, zal hij tegen een echte topper in het zwaargewicht uitkomen.
    Ben benieuwd hoe ver hij komt. Hij heeft nog zeker 5 jaar als zwaargewicht

  7. #32
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    X2 snap die hele negativiteit niet. Man is supertalent in het boksen
    Sceptisch zijn over de winkansen van Spong is niet negatief zijn, maar realistisch zijn

  8. #33
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    ik hoop op een upset ala ruiz vs joshua

  9. #34
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    Sceptisch zijn over de winkansen van Spong is niet negatief zijn, maar realistisch zijn
    We gaan het zien jongen

  10. #35
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    Wat een dikke partij voor spong, het word zeker de lastigste partij (op papier) van zijn leven maar hij staat hier niet voor niks.

  11. #36
    Join Date
    Jun 2016
    Posts
    94
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    Sceptisch zijn over de winkansen van Spong is niet negatief zijn, maar realistisch zijn
    Spong heeft 0 kans

  12. #37
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    We gaan het zien jongen
    Nee, zoiets kun je niet gaan zien. Als hij wint kan het namelijk nog steeds de 3% kans zijn.

    Behalve als hij de hele partij domineert, dan moet de statistiek aangepast gaan worden.

    Ajax wint eigenlijk altijd van VVV en je zou dom zijn om aan die statistiek te tornen. Maar als VVV dan een keer resultaat haalt, dan betekent dat niet dat ze op voorhand dus de favoriet waren.

    Ik word altijd wel een beetje moe van chauvinisme zonder realisme.

  13. #38
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Nee, zoiets kun je niet gaan zien. Als hij wint kan het namelijk nog steeds de 3% kans zijn.

    Behalve als hij de hele partij domineert, dan moet de statistiek aangepast gaan worden.

    Ajax wint eigenlijk altijd van VVV en je zou dom zijn om aan die statistiek te tornen. Maar als VVV dan een keer resultaat haalt, dan betekent dat niet dat ze op voorhand dus de favoriet waren.

    Ik word altijd wel een beetje moe van chauvinisme zonder realisme.
    Het probleem in het boksen is dat VVV eerst 10 jaar tegen amateurs moet staan voordat ze uberhaupt een keer tegen Ajax mogen en dat je eigenlijk dus helemaal niet weet of ze minder zijn.

    Tyrone vecht tegen cans dus hij heeft slechte statistieken. Maar hij kan alleen van die statistieken afkomen door niet meer tegen cans te vechten. Maar dat kan hij niet want hij heeft slechte statistieken. De doorstroming in het boksen is dus dramatisch.

    Kortom; we hebben geen idee hoe goed Spong nu eigenlijk is. Het enige wat we weten is dat Tyrone van een aantal mensen hier speelgoed heeft afgepakt op de kleuterschool. En dat ze nu hopen dat hij op zijn bek gaat.

  14. #39
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Misschien is hij de Matthieu vd Poel van de vechtsport….

  15. #40
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Dat is pas echt een beest.
    van der poel.

  16. #41
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Misschien is hij de Matthieu vd Poel van de vechtsport….
    Misschien is hij wel de Bo Jackson van de vechtsport... na deze partij kunnen we het weten.

  17. #42
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Het probleem in het boksen is dat VVV eerst 10 jaar tegen amateurs moet staan voordat ze uberhaupt een keer tegen Ajax mogen en dat je eigenlijk dus helemaal niet weet of ze minder zijn.
    Uuhm, dat weten we wel omdat ze amateurs zijn en gedregradeerd waren
    Sambo / Combat JiuJitsu / Dutch Kickboxing

  18. #43
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik baseer mijn mening op wat ik zie. Ik zie een voor het boksen statische Spong die keihard kan slaan.
    Met dat in het achterhoofd geef ik hem 3% kans tegen een echte topbokser.
    Maar hoop oprecht het tegendeel.

  19. #44
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Ik geef grif toe dat ik geen boksexpert ben, maar die gasten die hier doen alsof Boxen iets heel anders is dan het is... Wat het is, is namelijk helemaal niet veel anders dan iedere andere vechtsport: je moet je tegenstander pijn doen, en zelf zo min mogelijk pijn ontvangen. Je hebt bergen techniek nodig, maar ook conditie, overzicht en een killer instinct. Ja, zelfs als je een hele goede boxer bent, dan heb je altijd nog een buitencategorie daarboven. Maar dat is bij iedere sport zo, die mensen hebben iets speciaals. Spong valt ook in die categorie binnen het kickboxen.

    Nu even terug naar die mensen die vinden dat Boxen toch wel iets heel speciaals is, dat je daar als zuigeling mee begonnen moet zijn, en dat andere vechtsportervaring totaal niet meetelt: d'r zijn voorbeelden genoeg dat dat allemaal wel meevalt.
    Holzken is hier al eerder genoemd. Laatst gelachen bij Lobov tegen Malignaggi, en ja ik weet dat dat geen klassieke boksmatch was, maar het geeft toch aan dat het "net mensen" zijn die wereld kampioen boxers. Je zou dan toch zeggen dat zo'n geniale en magistrale boxer die al als zuigeling begonnen is met de moeilijkste sport ter wereld, ondanks dat hij het niet gewent is om zonder handschoenen te vechten, technisch gezien Lobov(middelmatige striker in MMA) helemaal weg zou tikken. Maar nee, het tegendeel was waar.

    Spong gaat waarschijnlijk verliezen omdat hij dat niveau gewoon niet gewend is, maar ik denk dat hij het wel eens beter kan doen dan Usyk's vorige tegenstanders.

  20. #45
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Nee, zoiets kun je niet gaan zien. Als hij wint kan het namelijk nog steeds de 3% kans zijn.

    Behalve als hij de hele partij domineert, dan moet de statistiek aangepast gaan worden.

    Ajax wint eigenlijk altijd van VVV en je zou dom zijn om aan die statistiek te tornen. Maar als VVV dan een keer resultaat haalt, dan betekent dat niet dat ze op voorhand dus de favoriet waren.

    Ik word altijd wel een beetje moe van chauvinisme zonder realisme.
    Haha beetje moe zegt ie. Een land waar altijd kritiek op ligt naar de topvechters. Dat is de realiteit, daar word ik nou moe van. Laat hem eerst maar is vechten tegen hem, kunnen we daarna hebben over je 3% kans

  21. #46
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Haha beetje moe zegt ie. Een land waar altijd kritiek op ligt naar de topvechters. Dat is de realiteit, daar word ik nou moe van. Laat hem eerst maar is vechten tegen hem, kunnen we daarna hebben over je 3% kans
    Nee dat kunnen we niet. Maar dat komt omdat je niks van statistiek begrijpt. Als Spong meerdere goede tegenstanders heeft gehad kunnen we het daarover hebben.
    Hoop van harte dat Spong wint overigens.

  22. #47
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Nee dat kunnen we niet. Maar dat komt omdat je niks van statistiek begrijpt. Als Spong meerdere goede tegenstanders heeft gehad kunnen we het daarover hebben.
    Hoop van harte dat Spong wint overigens.
    Haha nog zo'n hoogvlieger. Niets van statistieken begrijpt, je moest is weten. Mag je mij uitleggen hoe je aan die 3% komt.
    Ik vind het in ieder geval te gek dat deze man zo'n kans krijgt. Met zijn cv heeft hij dat meer dan verdiend

  23. #48
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Niet met z’n boks-cv.

  24. #49
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Dat had Holzken ook niet tijdens de World Boxing Super Series tegen Callum Smith.

  25. #50
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Haha nog zo'n hoogvlieger. Niets van statistieken begrijpt, je moest is weten. Mag je mij uitleggen hoe je aan die 3% komt.
    Ik vind het in ieder geval te gek dat deze man zo'n kans krijgt. Met zijn cv heeft hij dat meer dan verdiend
    Ik zal het anders formulieren, het lijkt erop dat je het niet wilt begrijpen. Dit waarschijnlijk vanwege het feit (en daar hebben er meer last van hier), je er slecht tegen kunt als een Nederlandse vechter niet blind opgehemeld wordt.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •